Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRejowiec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rejowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-20
  • Numer ogłoszenia613405-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613405-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Gmina Rejowiec: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec, krajowy numer identyfikacyjny 11019793100000, ul. ul. Wiktoryna Zaleskiego  1 , 22-360  Rejowiec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 688 159, , e-mail jszokaluk@gmina.rejowiec.pl, , faks 825 688 753.
Adres strony internetowej (URL): ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miejskie w Rejowcu, ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22-360 Rejowiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: PP.271.06.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa pn. „Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i gminnych jednostek organizacyjnych” realizowana w okresie od 1.01.2021 roku do 31.12.2023 roku.2. Zakres zamówienia obejmuje: • Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w walutach krajowych dla Gminy Rejowiec (w tym Urzędu Miejskiego w Rejowcu) i jej jednostek organizacyjnych • Dokonywanie operacji bankowych krajowych (realizacja poleceń przelewu wypłat i wpłat gotówkowych) • Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla Gminy Rejowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz dokonywanie operacji bankowych (realizacja poleceń przelewu wypłat i wpłat gotówkowych)3.2. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia i prowadzenia oraz zamykania rachunków bankowych prowadzonych w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. Liczba jednostek organizacyjnych i liczba rachunków bankowych w okresie objętym zamówienie może ulec zmianie . Zamówienie na dzień ogłoszenia obejmuje 16 rachunków bankowych w walucie krajowej.Liczba jednostek organizacyjnych:1. Urząd Miejski w Rejowcu,2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,3. Szkoła Podstawowa w Rejowcu,4. Gminne Przedszkole w Rejowcu3.3. Wykonawca zobowiązuje się do zamykania rachunków bankowych i otwierania nowych w następnym dniu roboczym po złożeniu wniosku przez zamawiającego.3.4. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania pisemnego potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 3.5. . Wykonawca zapewni Zamawiającemu realizację operacji bankowych, w tym w szczególności wpłat i wypłat gotówkowych w placówkach, oddziałach, filiach Wykonawcy mieszczących się na terenie miasta Rejowiec.3.6. W przypadku awarii systemu komputerowego i w innych wyjątkowych (sporadycznie występujących) sytuacjach Wykonawca zapewni realizowanie poleceń przelewu w wersji papierowej.3.7. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania operacji bankowych, w tym:- realizacji poleceń przelewu (we wszystkich trybach i systemach), dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w okresie od 1.01.2021 roku do 31.12.2023 roku wykonanych zostanie 55 500 sztuk przelewów w formie elektronicznej - przyjmowania wpłat gotówkowych - dokonywania wypłat gotówkowych 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w przypadku awarii systemu komputerowego w formie papierowej. Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie dane i informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności.3.9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym.3.10. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania czeków zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi przez system bankowości elektronicznej, wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego. Wszystkie dane o transakcji wypłaty gotówkowej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji) będą na bieżąco dostępne w systemie.3.11. Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do zmiany kart wzorów podpisów3.12. Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do wydawania opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych w terminie do 1 dnia roboczego od złożenia stosownego wniosku3.13. . Wykonawca zapewni jeden terminal płatniczy, jego skonfigurowanie, podłączenie oraz serwis w terminie od dnia 01.09.2021 r.3.14. Wykonawca zapewni usługę związaną z realizacją i rozliczaniem transakcji płatniczych opłacanych przy użyciu kart płatniczych oraz systemu BLIK3.15. W przypadku awarii terminala Wykonawca zobowiązany jest do jego natychmiastowej wymiany, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego tej informacji pomocy technicznej.3.16. Wpłaty realizowane za pośrednictwem terminala podlegać będą przekazaniu na konta Zamawiającego w pełnej wysokości najpóźniej następnego dnia roboczego.3.17. Wykonawca nie będzie pobierał od kontrahentów opłat i prowizji z tytułu realizacji transakcji bezgotówkowych realizowanych za pomocą terminala.3.18. Wykonawca umożliwi „zerowanie sald” , zgodnie z dyspozycjami polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy;3.19. Zamawiający zastrzega możliwość lokowania wolnych środków na rachunkach w innych bankach.3.20. Wykonawca zapewni możliwość lokowania na wniosek Zamawiającego środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat typu "overnight" i innych krótkoterminowych na warunkach każdorazowo ustalanych z Zamawiającym.3.21. Oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych (bieżących i pomocniczych) prowadzonych w PLN. Ustala się miesięczną kapitalizację odsetek (odsetki będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca). O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych.3.22. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego – wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Rejowiec i jej jednostek.3.23. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić możliwość automatycznej identyfikacji źródeł wpłat poprzez określenie nazwy i adresu kontrahenta, tytułu płatności, kwot wpłat, daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat.3.24. Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych:a) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi bankowości elektronicznej, umożliwiającej w szczególności:- autoryzację przelewu, czyli identyfikację osób wprowadzających i zatwierdzających transakcję,- nadawanie przez Zamawiającego poszczególnym użytkownikom systemu zróżnicowanego poziomu uprawnień (do ściśle określonych rachunków oraz do ściśle określonych operacji na nich, tj. podgląd, tworzenie, aktualizacja, kasowanie, autoryzacja),- uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych,- jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie,- tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i innych danych ewidencyjnych;- przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku, daty, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów,- składanie poleceń przelewu,- składanie poleceń przelewu z datą przyszłą ich realizacji z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do banku,- grupowanie przelewów w paczkę (zestaw) umożliwiającą podpisanie całego zestawu przelewów przed wysłaniem do banku,- pobieranie wyciągów bankowych w formie elektronicznej (wyciąg bankowy drukowany z systemu winien spełniać wszystkie wymogi stawiane dowodom księgowym zgodnie z ustawą o rachunkowości),- zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług,- archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i instalacji systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednią ilością narzędzi autoryzacji (tj. token, karta, czytnik, itp.).c) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej.d) Wykonawca zapewni bieżącą aktualizację i serwis oprogramowania oraz wsparcie merytoryczne i techniczne, w tym usunięcie ewentualnych awarii systemu bankowości elektronicznej w ciągu 12 godzin od zgłoszenia.3.25 Wykonawca zobowiązuje się do finansowania kredytem, w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu gminy występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Rady Miejskiej w Rejowcu . Zabezpieczenie kredytu weksel „in blanco”. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnych jednomiesięcznych okresów kredytowania powiększoną/pomniejszoną o stałą marżę banku. Od udzielonego kredytu Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat.Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w czasie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia zaciągnięty będzie kredyt w rachunku bieżącym w wysokości po 1 500 000 zł we wskazanych latach budżetowych tj.: 2021 (12 m-cy), 2022 (12 m-cy), 2023 (12 m-cy) łącznie 4 mln 500 tys. PLN. Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą naliczane na koniec każdego miesiąca w okresie, gdy kredyt ten jest uruchomiony. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. 3.26 Bank nie będzie pobierał prowizji ani opłat z tytułu:a) otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych,b) wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach,c) potwierdzenie salda na rachunkach bankowych,d) sporządzanie wyciągów bankowych,e) wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy, f) wydawania opinii i historii rachunków bankowych,g) zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej,h) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,i) wydawanie zaświadczeń o braku obciążeń kont Zamawiającego skutkujących zajęciem środków na rachunkach przez komornika,j) realizacji przelewów wewnętrznych,k) wydawania blankietów czeków.3.27 Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą przez wykonawcę z rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego, w przypadku braku środków na rachunku bank niezwłocznie poinformuje odrębnie każdą jednostkę organizacyjną objętą zamówieniem o ich wysokości, a dana jednostka niezwłocznie zasili rachunek bankowy wydatków niezbędną kwotą środków.3.28 Bank zobowiązuje się do przechowywania w skrytce depozytowej komplet kluczy do kasy Urzędu. Bank nie będzie pobierał opłat z tego tytułu.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66113000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej wynikającej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. Banki, które prowadziły swoją działalność przed tą datą winny dołączyć do oferty inne dokumenty upoważniające bank do wykonywania czynności bankowych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Opłata pobrana od realizacji przelewów w formie elektronicznej 18,00
Koszt zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym (K) 40,00
Opłata za prowadzenie 16 rachunków bankowych w walucie krajowej (R) 27,00
Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących (O) 10,00
Oprocentowanie środków na lokatach (L) 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych,Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, tj.: 1.1. zmiany kwoty kredytu w rachunku bieżącym, 1.2. zmiany oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym polegającej na obniżeniu marży, 1.3. podwyższe nieoprocentowania środków na rachunku bieżącym i lokatach 1.4. zmiany opłat pobieranych od realizacji przelewów na rachunki bankowe w innych bankach polegających na obniżeniu ceny za jeden przelew, 1.5.otwarcie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która mogłaby ugotować raz/dwa razy w tygodniu mojej babci - Wizna
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która mogłaby ugotować raz/dwa razy w tygodniu mojej babci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI