Przebudowa dróg na terenie Gminy Rejowiec w 2021 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Rejowiec w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRejowiec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyGMINA REJOWIEC
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055923
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Rejowiec w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REJOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiktoryna Zaleskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-360

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825444262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.rejowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminarejowiec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Rejowiec w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917e0dc2-b49b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005150/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni z kruszywa

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.gminarejowiec.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://pzp.gminarejowiec.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.gminarejowiec.pl . Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie Zamówień publicznych ZETOPZP https://pzp.gminarejowiec.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej oraz uznaje go za wiążący.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach : .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, . jpg, .jpeg, . png, .txt, .tiff, .xades, .sig, oraz innych formatach plików określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działności podmiotów realizujących zadania publiczne( Dz. U. Z 2020r. Poz. 346,568,695,1517 i 2320), z wyjątkiem formatów wykonywalnych( takich jak EXE, COM, DLL, BAT) .b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany- format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zastały w Instrukcji użytkownika Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rejowiec ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22-360 Rejowiec, tel. 82 568 81 59, email: sekretariat@gminarejowiec.pl; 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Rejowiec w 2021 r.” . ”, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu. 5. Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.8. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP.271.1-01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec obejmującym swoim zakresem drogi:Część I. - Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię asfaltową:1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobyle o dł. 240 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 12) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zyngierówka (Felczyn) o dł. 210 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa (gruz) na odcinku 200 mb, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 13) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wereszcze Duże o dł. 265 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 14) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marysin o dł. 300 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 15) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niemirów o dł. 300 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 16) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czechów Kąt o dł. 130 mb, szer. 3,0 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa (gruz) na odcinku 200 mb, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 17) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbiecin o dł. 265 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 18) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stary Majdan o dł. 220 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 19) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wólka Rejowiecka o dł. 460 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 110) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zawadówka o dł. 190 mbw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa (gruz), warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 111) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Krzywowolska o dł. 50 mb, szer. 3,5 mw zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 4 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres ujęty jest w przedmiarach stanowiących załącznik do umowy.Przedmiary robót stanowią podstawę do wyliczeń.Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej;a). Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.);b). Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy;c). Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert , przyjmując zasadę , że 1 %- 1 pktWykonawca możeotrzymać max 100 pkt. Kryteriami oceny ofert są: Oferowana cena (C)– waga kryterium 60% = 60 pkt.Długość okresu gwarancji (G)– waga kryterium 40% = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert , przyjmując zasadę , że 1 %- 1 pktWykonawca możeotrzymać max 100 pkt. Kryteriami oceny ofert są: Oferowana cena (C)– waga kryterium 60% = 60 pkt.Długość okresu gwarancji (G)– waga kryterium 40% = 40 pkt

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec obejmującym swoim zakresem drogi:Część II. - Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię z kruszywa:1) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zagrody o dł 0,400 km- etap 5.w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-63 mm (gruz kruszony), grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie poboczy gruntowych2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Siedliszczki o dł. 320 mb, szr. 4,0w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa (gruz) na odcinku 265 mb, Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenów objętego zamówieniem.Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres ujęty jest w przedmiarach stanowiących załącznik do umowy.Przedmiary robót stanowią podstawę do wyliczeń.Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej;a). Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.);b). Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy;c). Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert , przyjmując zasadę , że 1 %- 1 pktWykonawca możeotrzymać max 100 pkt. Kryteriami oceny ofert są: Oferowana cena (C)– waga kryterium 60% = 60 pkt.Długość okresu gwarancji (G)– waga kryterium 40% = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert , przyjmując zasadę , że 1 %- 1 pktWykonawca możeotrzymać max 100 pkt. Kryteriami oceny ofert są: Oferowana cena (C)– waga kryterium 60% = 60 pkt.Długość okresu gwarancji (G)– waga kryterium 40% = 40 pkt

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie roboty budowlane takie jak: dla części I : min 1 robota polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych minimum 300 000, 00 zł brutto. Dla części II: min 1 robota polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z kruszywa o wartości robót budowlanych minimum 150 000, 00 zł brutto. Wykonawca składając ofertę dla obu części musi posiadać zdolność zawodową dla obu części . DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1 ) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót , aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.8.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ.8.1.2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełnienia kryteriów selekcji.8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.8.1.5. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.8.2.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.8.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.8.3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do następujących podmiotowych środków dowodowych( aktualnych na dzień złożenia):8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuwykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane ( sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.) SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/ -ą spełnienie warunku.d) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: wymienionych w par.18 wzoru umowy - załącznik nr 2 do SWZ. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które Zamawiający może wyrazić zgodę . Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia tej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.gminarejowiec.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.8.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ.8.1.2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełnienia kryteriów selekcji.8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.8.1.5. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.8.2.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.8.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.8.3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do następujących podmiotowych środków dowodowych( aktualnych na dzień złożenia):8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuwykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane ( sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.) SWZ
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji wod-kan - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji wod-kan. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI