Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch fabrycznie nowych samochodów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zawierciu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-07
  • Numer ogłoszenia614358-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614358-N-2018 z dnia 2018-09-07 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zawierciu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 36464857800000, ul. ul. Krzywa  3 , 42400   Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 494 14 00, e-mail sekretariat@pukzawiercie.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.pukzawiercie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pukzawiercie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub przesłać przesyłką pocztową lub za pomocą posłańca
Adres:
PUK Sp. z o.o. 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zawierciu
Numer referencyjny: PUK 2/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zawierciu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: 1) Część nr 1: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500kg z samowyładowczą skrzynią ładunkową; 2) Część nr 2: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wraz osprzętem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 000 kg; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Rok produkcji pojazdów, w tym osprzętu 2018. 5. Pojazdy muszą posiadać kompletną dokumentacje pozwalająca na rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP. 6. Pojazdy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Przekazanie kompletnego pojazdu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, po przeprowadzeniu prób u Zamawiającego. 7. W dniu odbioru Wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne pracowników Zamawiającego w zakresie bhp, obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowych pojazdów. 8. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Leasing operacyjny. 2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcy, okres leasingu – 60 miesięcy. 3) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) – w wysokości 5%. 4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5). 5) Wykonawca (leasingodawca) podaje: a) Wysokość (kwotę) opłaty inicjalnej, b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu, c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia. 6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu. 7) Opłata resztowa - końcowa (wykupu) 5% wartości początkowej przedmiotu zamówienia. 8) Możliwość wykupu Przedmiotu Leasingu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej. 9) Wszystkie ceny i koszty wyrażone w złotych polskich. 10) Preferowany okres spłaty rat leasingowych – płatność raty do ostatniego dnia miesiąca. 11) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje dostawca (leasingodawca). 12) Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 13) Dostarczone pojazdy będą zarejestrowane przez Wykonawcę. 14) W raty leasingowe powinny być włączone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszty nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu), wszelkie podatki i opłaty w tym m.in. opłatę za rejestrację pojazdów (z wyłączeniem podatku od środków transportu – koszt podatku będzie refakturowany bez dodatkowych kosztów). 15) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do harmonogramu finansowania zamówienia innych opłat niż opłata inicjalna (wstępna), opłata końcowa (za wykup) i rata leasingowa, w szczególności nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych. 16) Dopuszcza się podpisanie oddzielnych umów leasingowych wg wzoru umowy Wykonawcy na każdy pojazd, które będą załącznikiem do umowy zasadniczej określonej w SIWZ przez Zamawiającego (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wpro¬wadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamó¬wienia publicznego – załącznik odpowiednio nr 4.1 i 4.2. do SIWZ), z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości i rozbieżności pomiędzy umową zasadniczą a umowami leasingowymi rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza, jako załączników umów leasingowych zawierających zapisy sprzeczne w stosunku do zapisów umowy z Zamawiającym i/lub naruszających postanowienia SIWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, a także niekorzystnych dla Zamawiającego. Umieszczenie takich zapisów w umowie leasingowej jest bezskuteczne wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie wzoru umowy leasingowej - Leasingodawcy z uwzględnieniem Istotnych postanowień umowy (załącznik odpowiednio nr 4.1 i 4.2). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 5A i 5B do SIWZ. 10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w SIWZ mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji: 1) Dla Części nr 1: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500kg z samowyładowczą skrzynią ładunkową – 24 miesiące; 2) Dla Części nr 2: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wraz osprzętem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 000 kg – 24 miesiące; na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy – załącznik odpowiednio nr 4.1 i 4.2 do SIWZ. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Autoryzowany serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 12. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także Istotne postanowienia umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia, które stanowią załączniki nr 4.1 i 4.2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34134000-5
34134100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji poszczególnych dostaw: 1) Dla Części nr 1: 30 listopada 2018 r. 2) Dla Części nr 2: 31 października 2018 r. 2. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Leasing operacyjny. 2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcy, okres leasingu – 60 miesięcy. 3) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) – w wysokości 5%. 4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5). 5) Wykonawca (leasingodawca) podaje: a) Wysokość (kwotę) opłaty inicjalnej, b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu, c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia. 6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu. 7) Opłata resztowa - końcowa (wykupu) 5% wartości początkowej przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 90,00
Okres udzielonej gwarancji 6,00
Aspekty środowiskowe 4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa sporządzona w oparciu o istotne dla stron postanowienia, które zostaną wpro¬wadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamó¬wienia publicznego, które stanowią załącznik odpowiednio nr 4.1 i 4.2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załączniki nr 4.1 i 4.2 do SIWZ. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Umowa zostanie podpisana po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp dotyczących zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tejże ustawy (w zakresie przetargu nieograniczonego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I.1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie – jeśli dotyczy. II. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 ROZPORZADZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Iwona Ferdygała, e-mail: sekretariat@pukzawiercie.pl, tel. 32 494-14-00 3) dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i e) RODO oraz w celu wyłonienia wykonawcy i zawarcia z nim umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy na podstawie ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), 4) odbiorcami danych osobowych będą pracownicy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o., a także podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy a dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), a także każda zainteresowana osoba (z uwagi na publikację dokumentów zw. z procedurą na stronie internetowej, BZP), 5) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną – B5 i B10, 6) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, 7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO 9) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana Danych osobowych jest art. 6 lit c) RODO. 10) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zawierciu, a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem możliwości zawarcia przedmiotowej umowy. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w ust. 2 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta została we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. III. UWAGA: W ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Zamawiający zaznaczył, że wymaga złożenia: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jednakże faktycznie Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia. Powyższe (brak podziału na dwa oświadczenia) narzuca formularz ogłoszenia o zamówieniu dostępny na portalu UZP w BZP. IV. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 7.09.2018 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500kg z samowyładowczą skrzynią ładunkową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PODWOZIE 1. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu max. 3500 kg 2. Silnik spalinowy, wysokoprężny o mocy min. 108 kW i normie Euro 6 3. Liczba cylindrów min. 4 4. Pojemność skokowa silnika min. 2900 cm3 5. Maksymalny moment obrotowy min 340 Nm 6. System wtrysku paliwa Common Rail 7. Manualna, 6-biegowa skrzynia biegów 8. Sprzęgło sterowane za pomocą pedału ze wspomaganiem hydraulicznym 9. Pojemność zbiornika paliwa min. 90l, wlew paliwa zamykany na kluczyk lub poprzez zamknięcie drzwi 10. Rozstaw osi min. 3700 mm 11. Kabina dzienna dwudrzwiowa, trzymiejscowa 12. Regulacja fotela kierowcy 13. Kolumna kierownicy regulowana w pionie 14. Kolor kabiny biały 15. Kolor ramy czarny lub szary 16. Boczne osłony przeciwnajazdowe 17. Układ napędowy 4x2, napęd na oś tylną 18. Hamulce tarczowe przód i tył 19. System ABS 20. Korektor siły hamowania min. na tylnej osi 21. Zawieszenie przednie i tylne mechaniczne 22. Wspomaganie układu hydraulicznego 23. Akumulator 12V min. 110 Ah 24. Gniazdo 12V w kabinie 25. Sygnalizacja dźwiękowa biegu wstecznego 26. Immobiliser 27. Centralny zamek zintegrowany z autoalarmem, sterowanie pilotem 28. Halogenowe światła do jazdy dziennej 29. Zespolone światła przednie i tylne 30. Szyby atermiczne 31. Lusterka szerokokątne podgrzewane i sterowane elektrycznie 32. Okno w tylnej ścianie kabiny 33. Szyby boczne sterowane elektrycznie 34. Klimatyzacja min. manualna 35. Dwa światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego w osłonie siatkowej na dachu kabiny 36. Fabryczne radio z bluetooth służące jako zestaw głośnomówiący 37. Opony w rozmiarze 225/65R16 38. Oś przednia i tylna na kołach pojedynczych 39. Koło zapasowe z mocowaniem do ramy pojazdu 40. Komplet dywaników gumowych, fabryczny zestaw narzędziowy, fabryczny podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, klin pod koła 2 szt., kamizelki odblaskowe 41. Gwarancja na cały pojazd min. 24 m-ce bez limitu kilometrów ZABUDOWA 1. Skrzynia ładunkowa samowyładowcza standard 2. Konstrukcja ramy pośredniej oraz skrzyni samowyładowczej umożliwiająca wywrot do tyłu i na boki 3. Rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo 4. Skrzynia piaskowana i malowana proszkowo 5. Siłownik pięciostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu 6. Wysokość burt 400 mm aluminiowe 7. Nadstawki z siatki o wysokości 1000 mm (+/-5%), uchylne w osi górnej z oknami wrzutowymi po prawej i lewej stronie, tył otwierany w formie drzwi 8. Na przedniej burcie siatka chroniąca kabinę kierowcy 9. Podłoga skrzyni stalowa, gładka o grubości 3 mm.(mat S355) 10. Burta tylna uchylna w osi dolnej 11. Burty boczne otwierane tradycyjnie w dół 12. Sterowanie elektryczne na pilocie 13. Zasilanie z Pawer Pack 14. Osłony lamp tylnych 15. Oświetlenie zewnętrzne: diodowe, zgodne z przepisami o Prawo o ruchu drogowym 16. Wymiary wewnętrzne: (dł. x szer. x wys.): (+/-5%) 3620 x 2050 x 400 + 1000 mm 17. Gwarancja min. 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 34134000-5, 34134100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 90,00
Okres udzielonej gwarancji 6,00
Aspekty środowiskowe 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji dostawy do 30 listopada 2018 r. 2. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Leasing operacyjny. 2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcy, okres leasingu – 60 miesięcy. 3) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) – w wysokości 5%. 4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5). 5) Wykonawca (leasingodawca) podaje: a) Wysokość (kwotę) opłaty inicjalnej, b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu, c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia. 6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu. 7) Opłata resztowa - końcowa (wykupu) 5% wartości początkowej przedmiotu zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wraz osprzętem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 000 kg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PODWOZIE 1. Podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji 2018 2. Napęd 4x2 3. Dopuszczalna masa całkowita minimum 18 000 kg 4. Kabina dzienna ze stalowym zderzakiem 5. Kolor kabiny fabryczny RAL 9010 6. Przednia szyba i lusterka boczne ogrzewane elektrycznie 7. Okno w tylnej ścianie kabiny 8. Centralny zamek z pilotem z funkcją kontroli świateł zewnętrznych 9. Światła do jazdy dziennej LED wbudowane w reflektory przednie 10. Przednie światła przeciwmgielne i reflektory doświetlające zakręty 11. Belka świetlna LED na dachu kabiny 12. Dodatkowe światła czołowe dla służb zimowych na przednim podszybiu, tj. mijania, długie i kierunkowskazy 13. Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą 14. Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 15. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa oraz podłokietnikiem, podgrzewany 16. Podwójny fotel zmiennika z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa 17. Klimatyzacja 18. Wywietrznik dachowy 19. Wskaźnik ciśnienia w ogumieniu podający komunikaty na wyświetlaczu komputera pokładowego 20. Fabryczny immobilizer 21. Radioodtwarzacz 22. Oś przednia na zawieszeniu piórowym o nośności min. 7,5 t 23. Oś tylna na zawieszeniu pneumatycznym wyposażona w 4 miechy o nośności technicznej min 13,0 t 24. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi 25. Koła o rozmiarze 315/80R22,5 26. Silnik o pojemności od 6,5 do 7,0 l 27. Moc silnika w przedziale 290-310 KM 28. Maksymalny moment obrotowy silnika min. 1100 Nm 29. Norma emisji spalin Euro 6 30. Ręczna skrzynia biegów 9-biegowa plus bieg wsteczny 31. Przystawka dodatkowego odbioru mocy od skrzyni biegów 32. Wlot powietrza górny na dachu kabiny 33. Wylot rury wydechowej skierowany do góry nad kabinę 34. Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy VSC lub ESP, system ASR 35. Tempomat adaptacyjny z funkcją ostrzegania przed uderzeniem w przód pojazdu i awaryjnym układem hamulcowym 36. System ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu 37. Wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach 38. Dodatkowy hamulec wydechowy 39. Rozstaw osi pojazdu w przedziale 4100-4200 mm 40. Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 l z korkiem zamykanym na kluczyk 41. Zbiornik AdBlue o pojemności min. 25l zamykany na kluczyk i podgrzewany 42. Alternator min. 100A 43. Akumulatory min. 2x175 Ah 44. Tylne światła w technologii LED 45. Ręczny wyłącznik główny akumulatorów 46. Podgrzewany filtr paliwa z separatorem 47. Tylny zaczep do przyczepy do 3,5 t wraz z gniazdem elektrycznym 12V 48. Gwarancja min. 24 m-ce ZABUDOWA 1. Zabudowa wywrotki trójstronnej fabrycznie nowa, rok produkcji 2018 2. Długość gabarytowa zewnętrzna w przedziale 5000 - 5200 mm 3. Szerokość gabarytowa zewnętrzna w przedziale 2500 - 2550 mm 4. Wysokość burt 600 mm 5. Podłoga stalowa, po 6 uchwytów do mocowania ładunku na stronę 6. Burty stalowe niedzielone 7. Burty z zawiasami w osi dolnej i górnej 8. System wspomagania otwierania i zamykania burt bocznych – sprężyny 9. Burta tylna z zawiasami górnymi i dolnymi 10. Otwieranie tylnej burty – mechaniczne - ręczne 11. Osłony p-rowerowe aluminiowe 12. Żółte światła obrysowe LED 13. Błotniki na koła tylne, fartuchy przeciwbłotne 14. Sterowanie wywrotem z kabiny kierowcy 15. Plandeka rolowana umieszczona na przedniej burcie 16. Konturowe oklejenie taśmami odblaskowymi 17. Wydłużenie tylnego zsypu (dł. 250 mm, gr.5 mm, szer. jak skrzynia ładunkowa do współpracy z maszyną). 18. Kolor zabudowy do ustalenia z Zamawiającym 19. Gwarancja min. 24 m-ce PŁUG LEMIESZOWY 1. Fabrycznie nowy pług lemieszowy, rok produkcji 2018 2. Wymagane minimalne parametry pługa: szerokość odkładnicy 3200mm, wysokość pługa mierzona od podłoża do najwyższego punktu odkładnicy min. 1000mm 3. Szerokość odśnieżania przy skręcie pługa pod kątem +/-30o – min 2800mm 4. Odkładnica wykonana z tworzywa sztucznego w kolorze pomarańczowym, trudnościeralnego o małym współczynniku tarcia oraz odpornego na uderzenia, wytrzymałość oraz elastyczność materiału zachowana w temperaturze do -300C 5. Pług wyposażony w lemiesz zgarniający gumowy stały wykonany z jednej części, dwustronny, tj. po zużyciu dolnej części z możliwością odwrócenia na drugą stronę celem dalszego użytkowania 6. Oscylacja poprzeczna pługa min. 7 – umożliwiająca dopasowanie pługa do profilu drogi 7. Stabilne skręcanie pługa poprzez dwa siłowniki kierunku, po jednym na każdą stronę 8. Zasilanie pługa poprzez własną stację elektro-hydrauliczną zamontowaną na pługu i działającą na bazie zasilania nośnika 24VDC 9. Sterowanie wszystkimi funkcjami roboczymi pługa z panelu umieszczonego w kabinie kierowcy i umożliwiającego realizacje następujących funkcji: podnoszenie i opuszczanie, skręt w lewo oraz skręt w prawo, pływanie, docisk, załączanie świateł pracy oraz skrajni pługa 10. Zabezpieczenie pługa przed uszkodzeniami hydrauliczne poprzez zastosowanie hydroakumulatora gazowego 11. Wszystkie części stalowe śrutowane oraz zabezpieczone antykorozyjnie 12. Elementy złączne oraz sworznie wykonane ze stali nierdzewnej lub pokryte powłoką typu Dacromet 13. Oświetlenie skrajni pługa lampami LED oraz pasami odblaskowymi barwy na przemian białej i czerwonej 14. Podnóża do magazynowania 15. Zestaw elektryczny płyty przyłączeniowej, gniazdo + przewód 16. Płyta przyłączeniowa regulowana - czołownica 17. Światła z kierunkowskazami do montażu na pługu 18. Gwarancja min. 24 m-ce POSYPYWARKA 1. Pojemność zbiornika posypywarki - 4m3 2. Konstrukcja blach i profili wykonana ze stali nierdzewnej 3. Silnik spalinowy umieszczony z boku posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą 4. Napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny zasilany silnikiem spalinowym 5. Wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości min. 500 mm 6. Konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku skrzyniowym 7. Przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem piasku oraz mieszanek solno-piaskowych 8. Napędzana niezależnym, dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy min 19 KM 9. Wlew paliwa usytuowany z tyłu posypywarki umożliwiający łatwy dostęp podczas tankowania posypywarki znajdującej się na nośniku 10. Wyposażenie we wziernik poziomu paliwa umieszczony na tylnej ścianie posypywarki w sposób umożliwiający łatwy odczyt poziomu paliwa 11. Sterowanie poprzez elektryczny pulpit sterujący basic umieszczony w kabinie samochodu ciężarowego, umożliwiający:  włączanie / wyłączanie silnika spalinowego  włączanie / wyłączanie układów hydraulicznych  zmianę szerokości sypania w zakresie 3-10 m  regulację ilości rozsypywanego materiału  regulację kierunku rozsypywania (asymetria), siłownik w obudowie z tworzywa sztucznego, odporny na działanie trudnych warunków zewnętrznych  załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej 12. Talerz rozsypujący oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby) 13. Wyposażenie w barierkę ochronną, podnoszoną wraz z opuszczeniem drabinki 14. Diodowy reflektor roboczy oraz diodowa lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym 15. Krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora. Prześwit oczek 50mm 16. Pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie 17. Konstrukcja posypywarki przystosowana do zamontowania układu solankowego oraz pojedynczego zbiornika solanki o pojemności min. 1500l posadowionego w przedniej części posypywarki 18. Gwarancja min. 24 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66114000-2, 34134000-5, 34134100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 90,00
Okres udzielonej gwarancji 6,00
Aspekty środowiskowe 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji dostawy: do 31 października 2018 r. 2. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Leasing operacyjny. 2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcy, okres leasingu – 60 miesięcy. 3) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) – w wysokości 5%. 4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5). 5) Wykonawca (leasingodawca) podaje: a) Wysokość (kwotę) opłaty inicjalnej, b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu, c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia. 6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu. 7) Opłata resztowa - końcowa (wykupu) 5% wartości początkowej przedmiotu zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI