Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis pogwarancyjny endoskopowej aparatury diagnostyczno-terapeutycznej Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego okresie 2 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis pogwarancyjny endoskopowej aparatury diagnostyczno-terapeutycznej Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego okresie 2 lat
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97a550a1-d608-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce/module/lista_przetargow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce/module/lista_przetargow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • będzie dysponował na czas realizacji zadania co najmniej jednym inżynierem serwisowym wykonującym usługę, komunikującym się w języku polskim, który posiada aktualne potwierdzone certyfikatem szkolenie u wytwórcy sprzętu medycznego lub inną jednostkę szkolącą realizującą program szkoleniowy w zakresie serwisowania – teoretycznie i praktycznie zgodny z procedurami producenta urządzenia.
• Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
• będzie dysponował na czas realizacji zadania aktualnym, legalnym oprogramowaniem serwisowym, w tym kodami serwisowymi do zainstalowania na urządzeniu pochodzącymi od wytwórcy sprzętu potwierdzone umową licencyjną lub oświadczeniem producenta złożone wraz z z ofertą
• będzie dysponował na czas realizacji zadania zestawem narzędzi zalecanych przez producenta sprzętu pozwalających na wykonanie usługi.
• będzie posiadał opłacone ubezpieczenie o wartości na jedno zdarzenie nie mniejsze niż 1.000.000,00 zł zgodnie z przedmiotem zamówienia, które przedstawie przed podpisaniem umowy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Serwis pogwarancyjny endoskopowej aparatury diagnostyczno- terapeutycznej w okresie 2 lat, który polega w szczególności na: utrzymaniu sprzętu medycznego w stanie pełnej sprawności technicznej zgodnie ze specyfikacja producenta; udostępnieniu urządzenia zastępczego na czas naprawy zgodnie z warunkami Umowy; wykonywaniu konserwacji i okresowych przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta; wykonywaniu napraw urządzeń w pełnym zakresie i bez względu na przyczynę powstania uszkodzenia przy użyciu nowych oryginalnych podzespołów i części zamiennych, zgodnie ze standardem producenta; aktualizacji oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 108 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
A) Zdolności do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi.
B) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej polegające na posiadaniu:
- w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
- w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca:
• będzie dysponował na czas realizacji zadania co najmniej jednym inżynierem serwisowym wykonującym usługę, komunikującym się w języku polskim, który posiada aktualne potwierdzone certyfikatem szkolenie u wytwórcy sprzętu medycznego lub inną jednostkę szkolącą realizującą program szkoleniowy w zakresie serwisowania – teoretycznie i praktycznie zgodny z procedurami producenta urządzenia.
• Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
• będzie dysponował na czas realizacji zadania aktualnym, legalnym oprogramowaniem serwisowym, w tym kodami serwisowymi do zainstalowania na urządzeniu pochodzącymi od wytwórcy sprzętu potwierdzone umową licencyjną lub oświadczeniem producenta złożone wraz z z ofertą
• będzie dysponował na czas realizacji zadania zestawem narzędzi zalecanych przez producenta sprzętu pozwalających na wykonanie usługi.
• będzie posiadał opłacone ubezpieczenie o wartości na jedno zdarzenie nie mniejsze niż 1.000.000,00 zł zgodnie z przedmiotem zamówienia, które przedstawie przed podpisaniem umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-06