Przeprowadzenie Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu Programu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyMINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038547
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 273 71 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecdf6072-a352-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005590/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.58 Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wynagrodzenie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającyma wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej podadresemhttps://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się zwykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Dokumentacjaniniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o sposobieporozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeńi dokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ.https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informacjęnt. specyfikacji połączenia, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww.Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB w formatach:.pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff,.geotiff,.png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. Szczegółowe informacje o sposobieporozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń idokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ. Ilekroć w SWZ, a także w załącznikach do SWZ występujewymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też poświadczenia zgodności cyfrowegoodwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, należy przez to rozumieć że oświadczenia idokumenty te powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisemzaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowaniawykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadamireprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub innym dokumencie potwierdzającymumocowanie do reprezentowanie lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowaniawykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawiepełnomocnictwa. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formaciepoddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumentykwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jestrównoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisemkwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzeniao ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”)informujemy, że:• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzeniapostępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Finansów, Funduszy i PolitykiRegionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. • Dane osobowe mogą zostaćudostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej,Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym zMinisterstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1 SWZ, upoważnionymzgodnie z obowiązującym prawem.• Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówieniapublicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania,a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/769 –prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jestdobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.•Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego.• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stronąumowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danychosobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. •Okres przetwarzaniadanych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi odpowiednio: - 4 lataod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - jeżeli czas trwania irozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy i okresu jej rozliczania, - wprzypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.- w zakresie określonym w przepisach oarchiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji. • Dane kontaktowe do InspektoraOchrony Danych -IOD@mfipr.gov.pl• Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemupodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Szczegółowe informacje na temat ochrony danychosobowych znajdują się w Rozdziale 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.11.2021.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 175000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko (SOOŚ) dla przyszłego Programu Interreg SB 2021-2027.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1) Cena - 40%, 2) Dodatkowe doświadczenie kierownika zespołu badawczego - 20%, 3) Dodatkowe doświadczenie członków zespołu badawczego - 40%. Zamawiający dokona oceny ofert, przyjmujączasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kierownika zespołu badawczego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie członków zespołu badawczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy (numeracja zgodna z SWZ): 5.2 spełniają następujące warunki dotyczące:5.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: 5.2.4.1. w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo opracował prognozę/raport oceny oddziaływania na środowisko planu/programu lub strategii na poziomie regionalnym lub subregionalnym, a wartość tej usługi była nie mniejsza niż 70 000 zł brutto.5.2.4.2 dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 5-osobowym zespołem badawczym dedykowanym do realizacji zamówienia i spełniającym następujące wymagania, w tym zgodne art. 74a, ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (dalej: „ustawa OOŚ”):1) 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika zespołu badawczego spełniająca łącznie warunki określone w pkt a) lub b) i c) do f):a) posiada, co najmniej wyższe wykształcenie - ukończył licencjat lub studia magisterskie z dyplomem, w co najmniej jednym z kierunków:- nauki ścisłe z dziedzin nauk chemicznych;- nauki przyrodnicze z dziedziny nauk biologicznych oraz nauk o Ziemi;- nauki techniczne z dziedziny nauk technicznych z dyscyplin takich jak: biotechnologia, górnictwo i geologia inżynierska, inżynieria środowiska;- nauki rolnicze, leśne i weterynaryjne z dziedzin nauk rolniczych, nauk leśnychlubb) ukończyła, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie i posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracach w zespołach autorów przygotowujących raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub prognozy oddziaływania na środowisko lub była co najmniej pięciokrotnie członkiem zespołów autorów przygotowujących raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub prognozy oddziaływania na środowisko;c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownicze w co najmniej 3 projektach badawczych/ planach ewaluacyjnych, dotyczących programów lub strategii finansowanych/współfinansowanych ze środków europejskich lub innych środków publicznych, które zostały sporządzone na co najmniej poziomie regionalnym lub subregionalnym;d) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownicze w co najmniej 1 projekcie badawczym dotyczącym oceny oddziaływania na środowisko planów, programów lub strategii finansowanych/współfinansowanych ze środków europejskich lub innych środków publicznych, które zostały sporządzone na co najmniej poziomie regionalnym lub subregionalnym;e) posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w globalnej skali biegłości językowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kształcenia Językowego określający poziom znajomości języka, uwzględniający mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie w przypadku osoby, której językiem ojczystym nie jest język angielski;f) posługuje się językiem polskim na poziomie minimum B2 w globalnej skali biegłości językowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kształcenia Językowego określający poziom znajomości języka, uwzględniający mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie; pozwalającym na przygotowanie dokumentów i konsultowanie ich z właściwymi organami polskimi w przypadku osoby, której językiem ojczystym nie jest język polski.Z uwagi na ograniczoną liczbę znakówdalsza część warunków udziału w postępowaniu znajduje się w Sekcji IX. ogłoszenia - Pozostałeinformacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertąnastępujące oświadczenia i dokumenty:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wzakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SWZ. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznejopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie składa każdyz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasobypodmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z ww. oświadczeniem także oświadczeniepodmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Oświadczenie należy złożyć w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. 2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych napotwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, aktualnych na dzień złożenia:a) odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) oświadczenia wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ; c)dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ichzdolności lub sytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościachlub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit.a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawionynie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,określonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia idokumenty:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr4 do SWZ. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby,przedstawia wraz z ww. oświadczeniem także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby,zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziałuw postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia należyzłożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którymmowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Dokumentyskładane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału wpostępowaniu, aktualnych na dzień złożenia:a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 10 latliczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czyte usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawcaz przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczeniewykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Jeżeli wykonawca powołuje się nadoświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz dotyczyusług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. b) wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzórwykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ; c) dokumentów dotyczących podmiotówudostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia orazspełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację, warunkówudziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Numeracja zgodna z SWZ: 8.11 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:8.11.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11 do SWZ oraz;8.11.2 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. SWZ według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;8.11.3 oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 SWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy; 8.11.4 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;8.11.5 oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3. SWZ według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;8.11.6 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;8.11.7 odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 8.11.8 Wykaz osób do oceny w kryterium „Dodatkowe doświadczenie kierownika zespołu badawczego„, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9a do SWZ.8.11.9 Wykaz osób do oceny w kryterium „Dodatkowe doświadczenie członków zespołu badawczego„, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9b do SWZ.Uwaga: w wypadku niezłożenia wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt 8.11.8, 8.11.9 lub złożenia dokumentów wadliwych, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich uzupełnienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Numeracja zgodna z SWZ: 5.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej,opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należydołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzieńzłożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument wpostaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfroweodwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego zdokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego zdokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca. 5.7 Wodniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane. 5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługiwykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 6.1.2. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którychmowa w pkt 6.1.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziałuw postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, na warunkach, o których mowa w pkt 17.1 SWZ.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. warunków udziału w postępowaniu: 2) Członkowie zespołu badawczego – co najmniej 4 osoby, które pełnić będą funkcje członków zespołu badawczego:a) z których każda posiada, co najmniej, wykształcenie wyższe - ukończony licencjat lub studia magisterskie z dyplomem i odpowiednim doświadczeniem zawodowym oraz kwalifikacjami i każda spełnia co najmniej jedno, a łącznie spełniają wszystkie następujące wymagania:• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, łącznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywała pracę zawodową lub naukową w obszarze ochrony wód powierzchniowych i/lub podziemnych i/lub ochrony wód morskich i/lub przybrzeżnych i jest autorem lub współautorem co najmniej 3 prac z zakresu ochrony wód powierzchniowych i/lub podziemnych i/lub morskich i/lub przybrzeżnych;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, łącznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywała pracę zawodową lub naukową w zakresie ochrony powietrza i będąca autorem lub współautorem co najmniej 3 prac z zakresu ochrony powietrza;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, łącznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywała pracę zawodową lub naukową w obszarze różnorodności biologicznej i/lub bioróżnorodności (ochrona, wzbogacanie, zachowanie) i będąca autorem lub współautorem, co najmniej, 3 prac z zakresu różnorodności biologicznej i/lub bioróżnorodności (ochrona, wzbogacanie, zachowanie);• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, łącznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywała pracę zawodową lub naukową w obszarze ochrony ziemi i/lub krajobrazu i jest autorem lub współautorem co najmniej 3 prac w dziedzinie ochrony ziemi i/lub krajobrazu;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, łącznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywała pracę zawodową lub naukową w zakresie gospodarki odpadami i będąca autorem lub współautorem co najmniej 3 prac z zakresu zarządzania odpadami;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, łącznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywała pracę zawodową lub naukową w obszarze zmian klimatu, gospodarki niskoemisyjnej, w tym energii odnawialnej i/lub oszczędzania energii i która jest autorem lub współautorem co najmniej 3 prac z zakresu zmian klimatu, gospodarki niskoemisyjnej, w tym energii odnawialnej i/lub oszczędzania energii.b) co najmniej 4 osoby posiadające znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w globalnej skali biegłości językowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kształcenia Językowego określający poziom znajomości języka, uwzględniający mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie w przypadku osoby, której językiem ojczystym nie jest język angielski.c) co najmniej 2 osoby posiadające znajomość języka polskiego na poziomie minimum C1 w globalnej skali biegłości językowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kształcenia Językowego określający poziom znajomości języka, uwzględniający mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie w przypadku osoby, której językiem ojczystym nie jest język polski.
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.