Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Pełn. funk. Przewod. Rady Program. oraz Spec. ds. ewaluacji i zestawień statystycz. dla programu pn.: Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substan. psychoakt. u młodzieży i młodych dorosłych.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoŁódź
WojewództwoŁódzkie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Termin składania wniosków2021-04-30
ZamawiającySPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
Numer ogłoszenia2021/BZP 00038668
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038668 z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Pełn. funk. Przewod. Rady Program. oraz Spec. ds. ewaluacji i zestawień statystycz. dla programu pn.: Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substan. psychoakt. u młodzieży i młodych dorosłych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełn. funk. Przewod. Rady Program. oraz Spec. ds. ewaluacji i zestawień statystycz. dla programu pn.: Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substan. psychoakt. u młodzieży i młodych dorosłych.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji u młodzieży i młodych dorosłych – subregion centralny”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1)Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/babinski) 2) poczty elektronicznej (dyrekcja@psychiatria-lodz.pl, sekretariat@babinski.home.pl) z uwzględnieniem kanałów komunikacji, z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy Zakupowej. 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.3. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. składania ofert, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w SWZ - rozdz. XIII oraz w szczegółowych instrukcjach dla Wykonawców, dotyczące korzystania z Platformy Zakupowej w szczególności w zakresie logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu, dostępnych na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każdy uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1-88). 2. Dane osobowe udostępniane Zamawiającemu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia mogą dotyczyć: 1) wykonawców będących osobami fizycznymi – zarówno nieprowadzącymi działalności gospodarczej, jak i prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także tworzącymi spółkę cywilną; 2) osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy; 3) podwykonawców będących osobami fizycznymi; 4) osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i podwykonawców; 5) osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazanych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy. 3. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany jest do zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 4. Osoba, która w ramach postępowania o udzielenie zamówienia albo na etapie realizacji umowy przekazuje Zamawiającemu dane osobowe inne niż bezpośrednio jej dotyczące, zobowiązana jest przekazać tym osobom w imieniu Zamawiającego informację o przetwarzaniu danych osobowych pozyskiwanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, sporządzoną zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, wraz z przekazaniem tym osobom informacji jakie ich dane osobowe, w jakim celu i przez kogo zostały udostępnione Zamawiającemu. 5. Zamawiający przypomina, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien przekazywać tylko te dane osobowe i tylko w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne dla celów danego postępowania.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/POWER UZA/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: pełnienie funkcji Przewodniczącego Rady Programowej dla programu pn.: Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych u młodzieży i młodych dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kliniczne/zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pracy z osobami uzależnionymi od alkoholu i innych środków psychoaktywnych w jednostce zajmującej się udzielaniem świadczeń z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia /udział w projektach naukowych/badaniach naukowych/
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba publikacji naukowych w indeksowanych czasopismach naukowych w zakresie ochrony zdrowia i/lub profilaktyki zdrowia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punktowo
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: pełnienie funkcji specjalisty ds. ewaluacji i zestawień statystycznych dla programu pn.: Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych u młodzieży i młodych dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kliniczne/zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pracy z osobami uzależnionymi od alkoholu i innych środków psychoaktywnych w jednostce zajmującej się udzielaniem świadczeń z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia /udział w projektach naukowych/badaniach naukowych/
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba publikacji naukowych w indeksowanych czasopismach naukowych w zakresie ochrony zdrowia i/lub profilaktyki zdrowia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punktowo
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (załącznik nr 8 do SWZ);2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – (załącznik nr 9 do SWZ) – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ - rozdz. X.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć – za pośrednictwem Platformy Zakupowej – wskazane poniżej dokumenty i oświadczenia, sporządzone i przekazane na zasadach określonych w SWZ. Oferta: 1. wypełniony formularz ofertowy, w odniesieniu do części zamówienia, na które składana jest oferta, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,2. wypełniony formularz „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ – w odniesieniu do części zamówienia, na które składana jest oferta – w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w ramach kryteriów oceny ofert, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. UWAGA: Brak formularza „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” nie skutkuje odrzuceniem oferty, a jedynie uniemożliwia przyznanie ofercie dodatkowych punktów w kryteriach oceny ofert odnoszących się do kwalifikacji i doświadczenia personelu skierowanego do realizacji danej części zamówienia. W stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp. Ocena kwalifikacji i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia odbędzie się tylko i wyłącznie w oparciu o informacje zawarte w formularzu „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ.3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ i dotyczące odpowiednio: 1) Wykonawcy; 2) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu odpowiednio: wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – chyba że umocowanie do reprezentowania określonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze. Uwaga: pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi być załączone do oferty w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;4. Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.3. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale X pkt 4 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana terminu:Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia, nie dłużej jednak niż do 30.09.2023r. Powyższa zmiana nie wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu i będzie dokonywana na podstawie oświadczenia Zamawiającego, przekazanego Wykonawcy, zaś rozliczenie nastąpi w oparciu o ryczałtową stawkę jednostkową, wskazaną w ofercie Wykonawcy.Zmiana wynagrodzenia:W przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,dopuszcza się zmianę wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i zostaną one udokumentowane przez Wykonawcę poprzez przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów, wskazującej, jaki wpływ miał ten wzrost przedmiotowych wartości na koszty wykonania tego zamówienia, a Zamawiający zaakceptuje powyższą kalkulację.Biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia (usługa o charakterze intelektualnym) – Wykonawca oświadcza, iż poza jego czasem pracy, brak jest wykorzystania do realizacji przedmiotu niniejszej umowy - precyzyjnych wyselekcjonowanych kosztów i materiałów stałych - niezbędnych do realizacji zamówienia – w związku z powyższym Zamawiający i Wykonawca oświadczają, iż nie będą dokonywać modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o art. 439 ustawy Pzp.W związku z limitem znaków, szczegółowe informacje w zakresie warunków zmian zawarte są w projektach umów, stanowiących załączniki do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej tj. https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uzupełnienie sekcji II 2.3) nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji Przewodniczącego Rady Programowej oraz Specjalisty ds. ewaluacji i zestawień statystycznych dla programu pn.: Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych u młodzieży i młodych dorosłych. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji u młodzieży i młodych dorosłych – subregion centralny” współfinansowanym przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
Lokalizacja zleceniałódzkie
Data dodania20-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry.
Pralka nie pobiera wody.
Zainteresowanych proszę o kontakt.