Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty: suwalski, sejneński, augustowski oraz miasto Suwałki pn. Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyStowarzyszenie Euroregion Niemen
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00420717
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty: suwalski, sejneński, augustowski oraz miasto Suwałki pn. Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Euroregion Niemen

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790334982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wesoła 22

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: euroregion@niemen.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemen.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Stowarzyszenie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność organizacji pozarządowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty: suwalski, sejneński, augustowski oraz miasto Suwałki pn. Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c94d70e-dbf2-4393-8154-105aa0bb16dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c94d70e-dbf2-4393-8154-105aa0bb16dc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: podpis kwalifikowany, podpis zaufany, podpis osobisty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówieniajest:
1) Prace analityczne – audyt kulturowy (sierpień 2024r). W ramach Prac analitycznych Wykonawca zobowiązany jest wykonać ekspertyzy, które powinny zawierać opis stanu zastanego. Wykonawca zobowiązany jest zadbać we własnym zakresie o pozyskanie danych niezbędnych do wykonania diagnoz i przeprowadzenia analiz. Analizowane dokumenty strategiczne, w tym strategie horyzontalne, strategie rozwoju instytucji, strategie branżowe i sektorowe powinny być aktualne na dzień 31.12.2023 (o ile istnieją takie dokumenty) . Analiza danych liczbowych powinna obejmować formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.) oraz opisy. Diagnoza powinna zawierać źródła danych. Opracowany materiał zostanie poddany konsultacjom z wykonawcą oraz wskazanymi przez Wykonawcę interesariuszami (Członkami regionalnej sieci współpracy ludzi i instytucji kultury ludowej i turystyki powstałej w ramach projektu). Ewentualne uwagi zostaną uwzględnione w opracowanym audycie
2) Opracowanie standardów funkcjonowania produktu turystycznego „Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny”(sierpień – październik 2024).Określenie cech wspólnych, które muszą spełniać elementy produktu turystycznego. Standaryzacja wraz z regulaminem dla poszczególnych typów atrakcji w produkcie (miejsce, muzeum, galeria, skansen, obiekt noclegowy, obiekt gastronomiczny). Określenie architektury produktu turystycznego szlaku, produkt podstawowy, produkt rozszerzony, produkt komplementarny i potencjalny. Wskazanie na podstawowe przeżycia tworzące produkt turystyczny. Wskazanie na elementy wspólne będące podstawą marki. Określenie form promocji. Określenie zasad oznakowania i wizualizacji.
3) Opracowanie księgi marki produktu – marka, zarządzanie, komunikacja, promocja, narzędzia, instrumenty, wydarzenia, budowanie marki produktu turystycznego w mediach(sierpień – październik 2024). Etap ten obejmować będzie opracowanie księgi zawierającej co najmniej: założenia do marki, unikalne wyróżniki i korzyści z marki, sposób zarządzania marką, opis komunikacji wewnętrznej między członkami produktu, promocja zewnętrzna (krajowa i międzynarodowa), narzędzia promocji własnej, wydarzenia promujące idee produktu, budowanie marki produktu turystycznego w mediach, wstępne pomysły na pamiątki jakościowe ze szlaku, plan działań marketingowych na okres 3 lat.
4) Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej produktu(sierpień – październik 2024). Etap ten obejmować będzie opracowanie wizualizacji produktu uwzględniającej co najmniej: opracowanie logo i logotypu markiz księgą znaku, czyli opisem umieszczenia znaku na różnych rodzajach tła: w wersji pełnokolorowej, monochromatycznej – wykonawca przedstawi 3 propozycje do wyboru (korekty bez limitu), wybór kolorystyki i określenie czcionki, określenie zasad stosowania znaku (wielkości minimalnych), projekt aplikacji znaku na różne nośniki, w tym stronę internetową, publikacje, plakat, gadżet, tablice, zaproszenia, roll-upy, oznakowanie przestrzeni, opracowanie papieru firmowego A4, wizytówek i teczki A4.

2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zamówienia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w terminie7 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 7 dni od daty jego przedłożenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferto udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie minimum jedną usługę o przeznaczeniu zbliżonym do przedmiotu zamówienia,
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która uczestniczyła w opracowaniu o przedmiocie zbliżonym do przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 6 do SWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy podmiotowy środek dowodowy składa każdy z Wykonawców odrębnie.
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferto udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie minimum jedną usługę o przeznaczeniu zbliżonym do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (co najmniej jedną osobą, która uczestniczyła w opracowaniu o przedmiocie zbliżonym do przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 7do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Poza wyżej wymienionymi, Zamawiający nie dopuszcza innych form wniesienia wadium.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:82 9367 0007 0010 0018 1363 0001z adnotacją: „Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty: suwalski, sejneński, augustowski oraz miasto Suwałki pn. Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny”.
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna(poręczeniach lub gwarancjach)należy wnieść w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać co najmniej następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie Pzp;
3) Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji;
4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
5) w przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia, to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia, jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; poręczeń lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczek zgodnie z ustawą Pzp.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 455 Pzp.
2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić samodzielnej podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spotkania z kobietą sponsorką- Chojnów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spotkania z kobietą sponsorką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI