IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
30,00 |
Termin usunięcia awarii urządzenia |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.2. Dzierżawca zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wydzierżawiającego w poniższym zakresie:1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 6 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy;2) zwiększenie poszczególnych ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy w ramach danego pakietu i wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy danego pakietu, określonej w § 3 ust. 1 Umowy, wynikających od zwiększonych potrzeb Dzierżawcy i uzależnionych od konieczności ich zastosowania w danym czasie;3) zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do Umowy, w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 5 Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wydzierżawiającego; 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do Umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian;5) zmiana nazwy własnej danego asortymentu przedmiotu umowy o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownym dokumentem – zmiana ta może być związana np.: z ulepszeniem składu jakościowego lub być podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a asortyment nadal będzie spełniał wszelkie wymagania lecznicze, wymagania prawne i jakościowe określone przez Dzierżawcę;6) wydłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z chwilą niewykorzystania przez Dzierżawcę wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy;7) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do Umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wydzierżawiający nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Dzierżawcy w tym również cenę jednostkową netto i brutto. W przypadku zaprzestania produkcji lub braku asortymentu na rynku polskim Wydzierżawiający zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić dokument potwierdzający ten fakt od Producenta i powiadomić o tym fakcie Dzierżawcę. Jednocześnie Wydzierżawiający zobowiązany jest dostarczyć tzw. „zamiennik” danego produktu, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą wskazaną w § 4 ust. 7 umowy. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu podanego w Załączniku nr 2 do Umowy;8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do Umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz;9) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do Umowy wynikających ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez Producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową;10) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów zamówienia z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego charakteru i proporcjonalności wynagrodzenia;11) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki;12) zmiany postanowień umowy stanowiące następstwo ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia;13) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej;14) obniżenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do Umowy wynikających ze zmiany ceny wprowadzonej przez Producenta;15) zmiany numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wydzierżawiającego, w dowolnym momencie trwania Umowy, o ile Wydzierżawiający przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w Umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu;16) wprowadzenie nowego asortymentu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wydzierżawiający i Dzierżawca zgodnie potwierdzą, że nowy asortyment jest zgodny z wymaganiami Dzierżawy. Dzierżawca może odmówić wprowadzenia zmiany do Umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Dzierżawca uzna i uzasadni na piśmie, że taka zmiana nie leży w jego interesie lub nie gwarantuje otrzymania asortymentu zgodnego z jego oczekiwaniami;17) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Dzierżawcę do przyjmowania faktur elektronicznych;18) zmiany wartości brutto umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r., poz. 2177), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wydzierżawiającego - wynagrodzenie Wydzierżawiającego ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wydzierżawiającego w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących dostawę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wydzierżawiającego będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy;19) zmiany wartości brutto umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wydzierżawiającego - wynagrodzenie Wydzierżawiającego ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wydzierżawiającego ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym dostawy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wydzierżawiającego będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy;20) zmiany wartości brutto umowy, w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 2215), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wydzierżawiającego - wynagrodzenie Wydzierżawiającego ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wydzierżawiającego ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym dostawy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wydzierżawiającego będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy- odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.3. Dzierżawca jest ponadto uprawniony do dokonania zmian postanowień Umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2 -6 ustawy Pzp, o ile nie będzie to stało w sprzeczności z którymkolwiek z przepisów art. 144 ust. 1a i ust. 1b ustawy Pzp.4. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do Umowy, które nie są wymienione w ust. 2 i ust. 3.5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 3, 4, 8 oraz ust. 16 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 7, 9, 14, 18, 19 oraz 20 mogą być dokonane na pisemny wniosek Wydzierżawiającego w formie, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu.7. Wniosek, o którym mowa w ust. 6 winien być opatrzony pismem od producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy informującym o zaistnieniu sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 7 lub 9 lub 14 niniejszego paragrafu.8. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 7 Wydzierżawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Dzierżawcy, jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dni kalendarzowych, o wznowieniu produkcji przez producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. Zapisy ust. 6-7 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio.9. Dzierżawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy:1) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, a czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach;2) w przypadku każdorazowej realizacji dostawy, gdy zwłoka w jej realizacji w trybie § 4 ust. 11 Umowy, przekracza 5 dni roboczych, a w trybie § 4 ust. 12 Umowy – 24 godziny, a także w razie zaistnienia opóźnienia przekraczającego 14 dni w realizacji jakiegokolwiek innego obowiązku Wydzierżawiającego określonego w Umowie;3) gdy łączna wysokość naliczonych kar umownych osiągnie 50 % łącznej wartości umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy;4) gdy Wydzierżawiający dwukrotnie odmówi - w przypadku niekompletnej dostawy przedmiotu umowy lub dostawy asortymentu nieodpowiadającego Umowie - dostarczenia Dzierżawcy towaru zgodnego z Umową i zamówieniem;10. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 18, 19, 20 mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli Strony Umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane ust. 2 pkt 18, 19, 20 okoliczności. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić jedynie po ustaleniu stanu faktycznego i prawnego oraz po zbadaniu dokumentów, które Wydzierżawiający dostarczy w celu udowodnienia wpływu zmiany przepisów na wysokość należnego mu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio zwiększone/zmniejszone o kwotę odpowiadającą wzrostowi/obniżce udokumentowanych kosztów, o których mowa powyżej, od daty faktycznej zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wydzierżawiającego.1) Jeżeli z wnioskiem o dokonanie zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 18, 19, 20 występuje Wydzierżawiający, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy;2) Jeżeli z wnioskiem o dokonanie zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 18, 19, 20 występuje Dzierżawca, jest on uprawniony do zobowiązania Wydzierżawiającego do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy; 3) W terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 10 pkt 1-2, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wydzierżawiającemu powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.4) W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust.10.11. Strona może odstąpić od Umowy lub części umowy w zakresie realizacji dostaw danego pakietu, w terminie 30 dni, licząc od dnia powzięcia przez Stronę wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie. 12. Odstąpienie od Umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności ze wskazaniem podstawy odstąpienia.13. Odstąpienie od Umowy ma skutek na przyszłość. Odstąpienie od Umowy wywiera skutek tylko w odniesieniu do niezrealizowanej części zobowiązań wynikających z Umowy. Dzierżawca nie traci prawa do żądania należnych kar umownych i odszkodowań.14. W przypadku, o którym mowa w ust. 9, Wydzierżawiający może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.15. Zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wynikające z obwieszczeń Ministra Zdrowia związanych z Ustawą z dnia 12 maja 2011 o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 357) w przypadku ustalenia nowej ceny maksymalnej (wyższej od ustanowionej w ofercie), nie stanowią podstawy do zmiany cen jednostkowych netto i brutto w Umowie do poziomu wskazanego w obwieszczeniu Ministra Zdrowia (jeżeli dotyczy przedmiotu umowy). Zmiany ceny maksymalnej, o której jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie wykluczają możliwości zmiany cen jednostkowych netto i brutto na niższe w stosunku do cen wskazanych w ofercie. Na podstawie art 9 ust. 1 ww. ustawy ceny urzędowe dla Dzierżawcy i Wydzierżawiającego mają charakter cen maksymalnych. Ewentualne koszty związane z ryzykiem handlowym wynikającym z ustawy refundacyjnej ponosi Wydzierżawiający.16. W przypadku wprowadzenia niższych cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy (obniżenia progu ceny maksymalnej) w stosunku do cen określonych w załączniku nr 2 do Umowy, dostosowanie cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do Umowy do nowych cen maksymalnych następuje z mocy prawa i nie wymaga zwierania aneksu do Umowy (jeżeli dotyczy przedmiotu umowy). Zmiana ceny w tych przypadkach następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę.17. W przypadku odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Dzierżawcy:1) Strony zobowiązują się do sporządzenia protokołu, który będzie stwierdzał stan realizacji przedmiotu umowy do dnia odstąpienia,2) Wysokość wynagrodzenia należnego Wydzierżawiającemu zostanie ustalona proporcjonalnie na podstawie stwierdzonego protokołem zakresu należycie wykonanego przedmiotu umowy, zaakceptowanego przez Dzierżawcę bez zastrzeżeń,3) Za przedmiot umowy, który nie został zaakceptowany przez Dzierżawcę bez zastrzeżeń, Wydzierżawiającemu wynagrodzenie nie przysługuje.18. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Wydzierżawiającego albo przez Dzierżawcę z przyczyn leżących po stronie Wydzierżawiającego: 1) Strony zobowiązują się do sporządzenia protokołu, który będzie stwierdzał stan realizacji przedmiotu umowy do dnia odstąpienia,2) Wysokość wynagrodzenia należnego Wydzierżawiającemu zostanie ustalona proporcjonalnie na podstawie stwierdzonego protokołem zakresu należycie wykonanego przedmiotu umowy, zaakceptowanego przez Dzierżawcę bez zastrzeżeń,3) Za przedmiot umowy, który nie został zaakceptowany przez Dzierżawcę bez zastrzeżeń, Wydzierżawiającemu wynagrodzenie nie przysługuje.W przypadku odstąpienia Strony dokonają rozliczenia, stosownie do zapisów niniejszego paragrafu Umowy, w oparciu o odpowiednie stosowanie postanowień Umowy, w szczególności w zakresie odbiorów, podstaw wystawiania faktury i terminu płatności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
28.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
26.01.2021 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.