Dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałcz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-10
  • Numer ogłoszenia559903-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559903-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu: Dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.8. Infrastruktura szkolnictwa zawodowego – Inwestycje w Infrastrukturę Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Paweł Węgrzynowski, ul. Bielniki 3/66, 61-555 Poznań
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 33144771000000, ul. Wojska Polskiego  99 , 78-600  Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 672 500 187, , e-mail zp@pwsz.eu, , faks 672 500 187.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pwsz.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pwsz.eu/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pwsz.eu/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 99, budynek 4, 78-600 Wałcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu.2. Zamawiający podzielił zamówienie na 47, następujących części: 1) spektrometr przenośny;2) przecinarka metalograficzna;3) generator kart kanban;4) generator wykresów Yamazumi;5) gra standaryzacja;6) gra łańcuch dostaw;7) gra logistyka – magazyn;8) gra kanban;9) gra TPM;10) gra komunikacyjna;11) gra współpraca;12) wirtualna fabryka;13) wdrożenie oprogramowania klasy ERP i integracja z programem CAD;14) stacje robocze do CAD/CAM z monitorami szt. 10;15) wyposażenie sali Laboratorium Symulacji Sterowania Maszynami w krzesła i stoliki;16) budowa systemu przywoławczy Andon;17) oprogramowanie pozwalające na kontrolowanie i sterowanie linią produkcyjną z wizualizacją na komputerze SYMULATOR MIKROFABRYKI I LINII PRODUKCYJNEJ;18) żel sprzęgający UT w proszku;19) lusterka inspekcyjne;20) wideoendoskop;21) jarzmo magnetyczne;22) miernik natężenia pola magnetycznego;23) miernik (2 w 1) natężenia światła UV oraz białego (luksomierz);24) lampa UV czerwona;25) wzorzec nr 1 zgodnie z EN 9934-2;26) test Bertholda z certyfikatem;27) gaussometr 20-0-20 miernik pozostałości pola magnetycznego z certyfikatem;28) wzorzec nr 1 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT);29) wzorzec nr 2 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT);30) zawiesina czarna – Spray 500 ml;31) podkład biały – Spray 500 ml;32) zmywacz podkładu białego - Spray 500 ml;33) zawiesina fluorescencyjna - Spray 500ml;34) penetrant czerwony - Spray 500 ml;35) wywoływacz penetranta - Spray 500 ml;36) zmywacz powierzchni - Spray 500 ml;37) normy polskie;38) szafa do laboratorium;39) szafa warsztatowa na narzędzia;40) stół warsztatowy;41) ławka szkolna 2 osobowa;42) krzesła;43) biurko i krzesło dla wykładowcy;44) laboratorium IT;45) urządzenia i oprogramowanie do informatyki śledczej;46) urządzenie wraz z oprogramowaniem do analizy zawartości dysków twardych urządzeń mobilnych;47) platforma edukacyjna ofensywnego bezpieczeństwa.3. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.8. Infrastruktura szkolnictwa zawodowego – Inwestycje w Infrastrukturę Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych, w związku z czym wykonawca powinien zamieszczać na dokumentach, które przygotowuje w związku z wykonywaniem zamówienia, informacje o udziale środków Unii Europejskiej i budżetu państwa we współfinansowaniu przedmiotu zamówienia oraz logotypy, które zostaną udostępnione wykonawcy przez zamawiającego niezwłocznie po udzieleniu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz kalkulacyjny). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy)

II.5) Główny kod CPV: 38810000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38433000-9
42630000-1
48150000-4
48330000-0
38970000-5
30200000-1
30231300-0
38431300-8
38410000-2
31500000-1
39180000-7
39151000-5
39151200-7
39160000-1
31682530-4
32420000-3
48820000-2
30213100-6
38652100-1
38652120-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-16   lub zakończenia: 2020-12-05

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Spektrometr przenośny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przenośny spektrometr ma zapewnić analizę składu chemicznego i identyfikacji stopów metali w tym również pierwiastków metali lekkich Al, Mg, Si, P, S.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: przecinarka metalograficzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalne wymagania: możliwość stosowania tarczy Ø 150 mm lub większej; uchwyt do próbek ciętych o średnicy próbki od 10 mm do 30 mm lub większej; uniwersalny imadłowy uchwyt próbek regulowana prędkość obrotowa 0 do 1500 obr/min lub większa; pozycjonowanie próbek minimalne ±0,5 mm, powinna posiadać układ chłodzenia próbki lub podłączenie zasilania wodą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42630000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: generator kart kanban
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program wspomagający obliczanie liczbę kart kanban i wspomagający generowanie karty kanban gotowych do druku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48150000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: generator wykresów Yamazumi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie ma służyć ułatwieniu i przyspieszeniu określenia scenariuszy podziału zabiegów pomiędzy operatorów względem zdefiniowanych taktów pracy linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48150000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: gra standaryzacja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra ma służyć do prezentacji narzędzi Lean management. Ma skupiać się przede wszystkim na zespołowym procesach ciągłego doskonalenia poprzez identyfikację i eliminację marnotrawstwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: gra łańcuch dostaw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra ma składać się z rund, podczas których uczestnicy diagnozują problemy, doskonalą łańcuch dostaw w oparciu o system wskaźników finansowych, logistycznych i operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: gra logistyka – magazyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra ma składać się z rund. Ma symulować procesy zachodzące w magazynie oraz procesy im towarzyszące, takie jak: Logistyka i Obsługa Klienta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: gra kanban
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra ma umożliwiać wprowadzenie studentów w projektowanie systemu ssącego w obszarze zarządzania zapasem wyrobów gotowych, półproduktów i materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: gra TPM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra ma składać się z rund, pomiędzy którymi uczestnicy na podstawie wyników efektywności (OEE) swoich maszyn i całego procesu produkcyjnego, a także historii zdarzeń na tych maszynach oraz zużycia części zamiennych i realizowanych wydatków podejmują decyzje o strategii działań służby utrzymania ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: gra komunikacyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra zespołowa, w której gracze mają być podzieleni na zespoły z ograniczonymi zasobami i możliwościami komunikacji stają przed zadaniem wyprodukowania „wyrobu” w określonym czasie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: gra współpraca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra zespołowa gdzie studenci pracują w zespołach. W oparciu o wytyczne podejmują różne decyzje. Przekazują te decyzje na dwóch kartkach czerwonych lub zielonych. Gra składa się z rund.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: wirtualna fabryka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie ma służyć do modelowania, wizualizacji, sterowania i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych. Za pomocą tego oprogramowania, możemy zbudować wirtualną fabrykę z wizualizacją procesów w 3D. Program powinien cechować się łatwością użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48330000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: wdrożenie oprogramowania klasy ERP i integracja z programem CAD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowe wsparcie zarządzania procesem wytwarzania od momentu planowania i przygotowania produkcji (planiści, konstruktorzy, technolodzy) poprzez sterowanie procesem produkcji (inżynierowie produkcji), aż po monitorowanie, kontrolę jakości oraz przekazanie wyrobu do procesu składowania produktów czy też półfabrykatów, kończąc na rozliczeniu kosztów produkcji i sprzedaży wyrobów do Klienta końcowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48330000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: stacje robocze do CAD/CAM z monitorami szt. 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor z zintegrowaną kartą graficzną osiągający wydajność min 10 870 pkt według strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień (wpisać datę) , liczba rdzeni min. 6 , taktowanie od 3,7 MHz chłodzenie procesora zgodne z rekomendacja producenta. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu Oferent musi udostępnić Zamawiającemu licencjonowane oprogramowanie testujące, komputer do testu oraz dokładny opis metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: wyposażenie sali Laboratorium Symulacji Sterowania Maszynami w krzesła i stoliki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stolik:Nogi stolika szkolnego z rury okrągłej fi 32 mm, zaślepione stopkami z tworzywa sztucznego. Blat - płyta wiórowa laminowana o grubości 18 mm, obrzeża zabezpieczone doklejką PCV. Rozmiar 6. Wymiary blatu: 1300 x 500 mm – szt. 20 Kolor stelaża - czarnyKrzesłoStelaż krzesła wykonany z rury stalowej Φ 25 cm, malowanej proszkowo. Siedzisko i oparcie tapicerowane Owal pod siedziskiem 25 x 25, poprzeczka 25 x 25. Wys. siedziska: 46 cm. Rozmiar 7. Krzesło posiada zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. Siedzisko pokryte pianką o grubości 35mm i wyposażone w osłonę spodniej części. Oparcie pokryte pianką o grubości 35mm i wyposażone w profilowaną osłonę tyłu oparcia. Kolor stelaża czarny, kolor siedziska ciemny brąz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: budowa systemu przywoławczy Andon
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System ma służyć do przywoływania służb do stanowiska (pracowników logistyki, utrzymania ruch, lidera).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38810000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: oprogramowanie pozwalające na kontrolowanie i sterowanie linią produkcyjną z wizualizacją na komputerze SYMULATOR MIKROFABRYKI I LINII PRODUKCYJNEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do zamawiającego w pełni sprawnego i kompletnego (wyposażonego w niezbędne narzędzia i materiały) gotowego do użytkowania symulatora mikrofabryki i linii produkcyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38810000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: żel sprzęgający UT w proszku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dane techniczne:• Zawiera dodatki antykorozyjne • Zakres temperatur: - 10°C to +100°C • Nie zawiera siarczanów i fluorowców • Przyjazny dla środowiska • Bezwonny, nieszkodliwy • Łatwe usuwanie po wyschnięciu (także za pomocą wody) • Lepsze właściwości akustyczne• Fluorescencyjny kolor • Środek certyfikowany, dostarczany wraz z kartą charakterystyki, zgodny z RCCM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: lusterka inspekcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lusterka podświetlane: fi 16, 22, 30, 50 mm (2 szt) , sondy: sztywna, kątowa, 2x giętka (dł. 200/300), latarka z lusterkiem JA 90000108
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: wideoendoskop
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czujnik aparatu CMOSŹródło światła LED białe światło, podczerwień, ultrafioletEkran 5 ”LCD VA 4: 3Zasilacz 4 akumulatory typu: chroniony przed 18650 3,6 / 3,7 V.Balans bieli Automatyczny / ręcznyPrzechowywanie obrazuZdjęcie .png, Wideo .aviŚrednia karta SD, SDHC klasa 2, maks. 128 GBTransmisja danych Karta SD, USB 2.0, bezprzewodowa (opcjonalnie)PrzegubZakres 360 °Sterowanie 4-kierunkowe zmotoryzowane za pomocą joystickaBlokada czułości, przyrostowa, normalnaZnajomościNapięcie 3,6 V, DCTransmisja danych Micro USB 2.0Transmisja obrazu HDMI 2.1Jednostka podstawowaKlasa ochrony Słuchawka IP54, sonda IP65Temperatura otoczenia Słuchawka -10 ° C do + 50 ° C, sonda -20 ° C do + 70 ° C
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: jarzmo magnetyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebieg magnesowania wg DIN 54 130 (defektoskop jarzmowy zmiennoprądowy), zasilanie 230V, 50 … 60Hz, połączenie kabel 4m połączeniowy z wtyczką, maksymalne natężenie pobieranego prądu 2,6 A, cykl pracy 1:1/ min 5 sekund, Pole magnetyczne: zmienne AC, Siła udźwigu max 7 kg, jarzmo magnetyczne: wymiary, dł. 200mm, wys. 155mm, szer. 46mm, rozstaw nabiegunników min 22mm, centralnie 135mm, max 185mm, Waga 2,4 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: miernik natężenia pola magnetycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ręczny miernik do pomiaru pól magnetycznych prądu stałego i przemiennego. Mierzone wielkości to gęstość strumienia w Tesli lub Gaussie i natężenie pola w amperach na metr.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: miernik (2 w 1) natężenia światła UV oraz białego (luksomierz)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie jednocześnie do pomiaru intensywności promieniowania UV-A,jak i widocznych promieni (światło białe). Posiada ono kombi-czujnik,który obejmuje obydwa zakresy. Wyświetlacz pokazuje obydwie wartości (µW/ cm² i lux) w 2liczbach.Zakres pomiarowy :Światło białe: 0 – 6000 LuxPromieniowanie UV-A: 0 – 20.000 µW/ cm²Zdolność rozdzielcza : światło białe: 0,1 LuxPromieniowanie UV-A: 1 µW/ cm²Wymiary obudowy (bez czujnika): 120 x 65 x 22 mmWymiary czujnika: 85 x 45 x 16 mmWaga: 200 g (włącznie z baterią)Bateria: 9 Volt (PP3/6F22/6LR61)Zużycie: 11,6 mAŻywotność: 43 godziny bez podświetlenia tylnego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: lampa UV czerwona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Źródło światła: (3) diody UV-A, (1) biała dioda LEDStyl lampy: chwyt pistoletowyŚrednica głowicy lampy: 3,38 cala (8,38 cm)Natężenie światła białego LED 4,306 luksówWymagania dotyczące zasilania: 100-120 V AC / 12 V DC(Dostępne również w wersjach 230 V i 240 V)Zestaw akumulatorów: Typ: 12V, NiMH (ładowalny) Czas pracy: 3,5 godziny ciągłe, Czas ładowania: 2 godziny, Lampa z zasilaczem prądu przemiennego, okulary pochłaniające promieniowanie UV, zestaw akumulatorów z akumulatorem NiMH 12V, dostarczana w wyściełanej obudowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31500000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: wzorzec nr 1 zgodnie z EN 9934-2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorzec ten służy do sprawdzenia czułości i jakości zawiesiny oraz techniki badania magnetyczno - proszkowego na krążku ze stali magnetycznej zahartowanej na wskroś.Wzorzec wykonany jest z twardej stali wstępnie namagnesowanej z dwoma wzorcamirysów na obu stronach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: test Bertholda z certyfikatem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test służący do łatwego sprawdzenia kierunku pola magnetycznego i jakości zawiesiny przybadaniu. Przyrząd na widełkach z odkręcanym kapturkiem, który stymuluje grubość powłoki.Obszar badający to 4 segmenty zlutowane ze sobą i tworzące sztuczną szczelinę. Wymiary to – przekątna – 20mm, wysokość, 5mm, długość rączki 95mm, waga 24g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: gaussometr 20-0-20 miernik pozostałości pola magnetycznego z certyfikatem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik szczątkowego pola magnetycznego, zakres pomiaru –20/+20 Gs
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: wzorzec nr 1 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorzec ten służy do sprawdzenia czy środki i technika badania penetracyjnego wykrywają wady wielkości – odpowiednio na czterech oddzielnych płytkach – 10, 20, 30 i 50 mikronów.Wzorzec ten pozwala na sprawdzenie działania penetrantów i kontrolę techniki badania zgodnie z wytycznymi norm dotyczącymi czułości badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: wzorzec nr 2 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorzec w formie sztabki składa się z dwóch części. Jedna chromowana z odciśniętymi kulkami tworzącymi na powierzchni badania rysy w kształcie gwiazdek (5), druga natomiast podzielona na cztery pola o różnej szorstkości – odpowiednio na czterech oddzielnych polach – 5, 10, 15, 20 μm. Wzorzec ten służy do sprawdzenia czy środki i technika badania penetracyjnego wykrywają wady zgodnie z normami. Wzorzec ten pozwala na sprawdzenie techniki usuwania penetrantu z powierzchni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: zawiesina czarna – Spray 500 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: podkład biały – Spray 500 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podkład do badań nieniszczących metodą magnetyczno-proszkową, do wykrywania wad powierzchniowych i podpowierzchniowych, zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: zmywacz podkładu białego - Spray 500 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: zawiesina fluorescencyjna - Spray 500ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Penetrant do badań nieniszczących metodą magnetyczno-proszkową, dowykrywania wad powierzchniowych i podpowierzchniowych, zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: penetrant czerwony - Spray 500 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Penetrant do badań nieniszczących metodą penetracyjną barwną, do wykrywania wad powierzchniowych w aerozolu rozpylany propanem/butanem, zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: wywoływacz penetranta - Spray 500 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wywoływacz do badań nieniszczących metodą penetracyjną barwną, dowykrywania wad powierzchniowych, zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36 Nazwa: zmywacz powierzchni - Spray 500 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zmywacz do badań nieniszczących metodą penetracyjną barwną, do wykrywania wad powierzchniowych w aerozolu rozpylany ditlenkiem węgla, zgodne z wymogami ASME Sekcja V Art.6, DIN 54132, ASME E 165
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37 Nazwa: normy polskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Normy polskie – dotyczące badań nieniszczących i zapewnienia jakości w spawalnictwiePN – EN ISO 9712 Certyfikacja personelu badań nieniszczących;PN – EN ISO 13018 Badania nieniszczące – badania wizualne – zasady ogólne;PN – EN ISO 6520-1 Klasyfikacja geometrycznych niezgodności spawalniczych w metalach -- Część 1: Spawanie;PN – EN ISO 5817 Spawanie złącza spawane ze stali, niklu, tytanu i ich stopów ( z wyjątkiem spawanych wiązką) poziomy jakości wg niezgodności spawalniczych);PN – EN ISO 13927 Badania Nieniszczące - Badania wizualne – Wyposażenie;PN – EN ISO 1330-10 Badania nieniszczące – Terminologia – Część 7: Terminy stosowane w badaniach wizualnych;PN – EN ISO 3059 Badania penetracyjne i badania magnetyczno-proszkowe warunki obserwacji;PN – EN ISO 10288 – 1 Badania nieniszczące odkuwek stalowych – Badania magnetyczno– proszkowe;PN-EN ISO 3452-4 Badania nieniszczące – Badania penetracyjne – Część4: Wyposażenie;PN-EN 1330-2 Badania nieniszczące Terminologia Terminy wspólne dla badań nieniszczących;PN-EN 10160 Badania ultradźwiękowe wyrobów stalowych płaskich grubości równej lub większej niż 6 mm ( metoda echa );PN-EN ISO 5817 Złącza spawane łukowo – Wytyczne określenia poziomów jakości według niezgodności spawalniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38 Nazwa: szafa do laboratorium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa z dwuskrzydłowymi drzwi z zamkiem ryglowanym w 3 punktach (2 klucze w zestawie), drzwi przeszklone, szafa metalowa. Malowana proszkowo. Szafa posiada minimum 4 półki regulowane co 25 mm (o udźwigu minimalnym 40 kg każda). O minimalnych wymiarach: wysokość: 180 - 200 cm; szerokość: 90 - 120 cm i głębokość: 40 – 50 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39 Nazwa: szafa warsztatowa na narzędzia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa z dwuskrzydłowymi drzwi z zamkiem (2 klucze w zestawie). W szafie perforowane ściany zapewniają montaż potrzebnych narzędzi i akcesoriów. Szafa powinna posiadać minimum 5 szuflad o udźwigu 30 - 50 kg. O minimalnych wymiarach: wysokość: 180 - 200 cm; szerokość: 90 - 120 cm i głębokość: 40 – 50 cm. Malowana proszkowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40 Nazwa: stół warsztatowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkt przeznaczony do lekkich prac warsztatowych i montażowych (nośność konstrukcji, od 250 - 500 kg). Blat ze sklejki lakierowanej o minimalnej grubości 30 mm, nogi z kształtowników stalowych malowanych proszkowo. O minimalnych wymiarach: wysokość: 890 – 950 mm; szerokość: 1500 - 1800 mm i głębokość: 700 – 800 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41 Nazwa: ławka szkolna 2 osobowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stolik:Nogi stolika szkolnego z rury okrągłej fi 32 mm, zaślepione stopkami z tworzywa sztucznego. Blat - płyta wiórowa laminowana o grubości 18 mm, obrzeża zabezpieczone doklejką PCV. Rozmiar 6. Wymiary blatu: 1300 x 500 mm – Kolor stelaża – czarny. Kolor - buk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42 Nazwa: krzesła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KrzesłoStelaż krzesła wykonany z rury stalowej Φ 25 cm, malowanej proszkowo. Siedzisko i oparcie tapicerowane Owal pod siedziskiem 25 x 25, poprzeczka 25 x 25. Wys. siedziska: 46 cm. Rozmiar 7. Krzesło posiada zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. Siedzisko pokryte pianką o grubości 35mm i wyposażone w osłonę spodniej części. Oparcie pokryte pianką o grubości 35mm i wyposażone w profilowaną osłonę tyłu oparcia. Kolor stelaża czarny, kolor siedziska ciemny brąz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43 Nazwa: biurko i krzesło dla wykładowcy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BiurkoWykonane z płyty laminowanej o grubości 1,8 cm, oklejonej obrzeżem PCV o szerokości 2 mm. Posiada zamykany na klucz kontenerek. Posiada certyfikat COBRABiD dopuszczający do użytkowania w placówkach oświatowych. Kolor płyty: buk.Krzesło obrotoweKrzesło biurowe z mechanizmem CPT. Miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie ze specjalnym profilem pod odcinek lędźwiowy umożliwiają komfortową, wielogodzinną pracę zarówno osobom młodszym, jak i starszym. Kolor czarny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 44 Nazwa: laboratorium IT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:laboratorium IT obejmuje dostawę, montaż, podłączenie oraz konfigurację urządzeń jako jedną część zamówienia. urządzenia muszą być ze sobą kompatybilne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 45 Nazwa: urządzenia i oprogramowanie do informatyki śledczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzie do informatyki śledczej oparte na gotowych scenariuszach do realizacji zajęć. Narzędzie powinno odzwierciedlić infrastrukturę laboratoryjną poprzez urządzenia fizyczne w zakresie:- segmentu sieci atakowanej, wspieranej środowiskiem analitycznym (sond analizy malware, oraz strefy DMZ/PERIMETER);- segmentu sieci atakującego;- segmentu sieci CTF Capture The Flag z gotowymi scenariuszami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 46 Nazwa: urządzenie wraz z oprogramowaniem do analizy zawartości dysków twardych urządzeń mobilnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie wraz z oprogramowaniem do analizy zawartości dysków twardych urządzeń mobilnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48710000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 47 Nazwa: platforma edukacyjna ofensywnego bezpieczeństwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga dostarczenia scenariuszy prezentacyjnych, szkoleniowych i materiałów rekrutacyjnych, uruchamianych na zwirtualizowanej infrastrukturze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48731000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wejścia / portu do ładowania w detektorze do RTG- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania08-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę wejścia / portu do ładowania w detektorze do RTG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI