Badanie próbek kotłów na paliwo stałe o znamionowej mocy cieplnej nie większej niż...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Badanie próbek kotłów na paliwo stałe o znamionowej mocy cieplnej nie większej niż 500 kW, pod kątem spełniania wymagań rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-07-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-10
  • Numer ogłoszenia559900-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559900-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: Badanie próbek kotłów na paliwo stałe o znamionowej mocy cieplnej nie większej niż 500 kW, pod kątem spełniania wymagań rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, krajowy numer identyfikacyjny 62127890000000, ul. Pl. Powstańców Warszawy  1 , 00-950  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 560 129, e-mail zamowienia@uokik.gov.pl, faks 228 270 843.
Adres strony internetowej (URL): www.uokik.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.uokik.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.uokik.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa (00 – 950), Kancelaria pokój nr 1.6 (CSK)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie próbek kotłów na paliwo stałe o znamionowej mocy cieplnej nie większej niż 500 kW, pod kątem spełniania wymagań rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189
Numer referencyjny: BBA-2.262.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest badanie próbek kotłów na paliwo stałe o mocy do 500 kW pod kątem spełniania wymagań rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe (Dz. Urz. UE L 193 z 21.07.2015 r., str. 100, dalej: rozporządzenie) z zastosowaniem metod określonych w normie PN-EN 303-5:2012 Kotły grzewcze -- Część 5: Kotły grzewcze na paliwa stałe z ręcznym i automatycznym zasypem paliwa o mocy nominalnej do 500 kW -- Terminologia, wymagania, badania i oznakowanie oraz zgodnie z metodami pomiarów i obliczeń określonymi w załączniku III – „Pomiary i obliczenia” rozporządzenia, a także procedury określonej w załączniku IV – „Procedura weryfikacji do celów nadzoru rynku” (szczególnie Tabela 2 – „Dopuszczalne odchylenia na potrzeby weryfikacji”) rozporządzenia, w zakresie: a. sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń,b. emisji cząstek stałych dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń,c. emisji organicznych związków gazowych dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń,d. emisji tlenku węgla dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń, e. emisji tlenków azotu, wyrażonych jako ekwiwalent dwutlenku azotu, dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:I część zamówienia - Rejon północ – pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko -pomorskie, zachodniopomorskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie, lubelskie;II część zamówienia - Rejon południe – dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, wielkopolskie, lubuskie.Laboratorium, do którego będą dostarczane próbki do zbadania, powinno znajdować się dla poszczególnych części zamówienia na terytorium jednego z województw określonych dla danej części zamówienia.Przewidziana liczba próbek, która zostanie przekazana do laboratorium w zakresie:- I części zamówienia wynosi 10 próbek,- II części zamówienia wynosi 10 próbek.Wykonawca powinien posiadać akredytację PCA lub innego równoważnego (europejskiego) ośrodka, na przeprowadzanie badań laboratoryjnych wyrobów z zastosowaniem metod określonych w normie PN-EN 303-5. Zamawiający wymaga, aby każde sprawozdanie z badań było opatrzone symbolem akredytacji PCA, zgodnie z wymogami wynikającymi z dokumentu PCA nr DA-02 „Zasady stosowania symboli akredytacji PCA” (albo zgodnie z wymogami innego ośrodka, który udzielił akredytacji).Wykonawca może korzystać przy realizacji zamówienia ze wskazanych w ofercie podwykonawców przy czym Zamawiający zastrzega, że kluczowa część przedmiotu umowy, którą jest badanie przekazanych próbek kotłów, sporządzenie sprawozdania wraz z interpretacją musi być wykonywana wyłącznie przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 73111000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Próbki będą przekazywane sukcesywnie przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej w okresie od podpisania umowy do 23 października 2020 r.Zamawiający wymaga, aby sprawozdania z badań oraz opinie zostały przekazane do Zamawiającego nie później niż do 15.12.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w tym, tj. posiadają zdolność techniczną i zawodową niezbędną do realizacji zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualny certyfikat PCA lub innego równoważnego (europejskiego) ośrodka, na przeprowadzanie badań laboratoryjnych wyrobów zgodnie z metodami obliczeniowymi i pomiarowymi określonymi w zał. III rozp. 2015/1189 i normą PN-EN 303-5, potwierdzający, że badania będą wykonywane akredytowanymi metodami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać Oferta1. Prawidłowo wypełnione i podpisane: Formularz ofertowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ) 2. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ.3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.4. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 6.15 i 6.16 Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ,b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3 i 2.1 lit. B Części II SIWZ,c) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie,d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,e) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżejPo otwarciu ofert oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania badania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmian do umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w szczególności mogących dotyczyć następujących kwestii:1) zmian pozwalających na dostosowanie zapisów umownych do aktualnych na dzień zlecenia badania próbek kotłów aktów prawnych;2) zmian w zakresie podzlecania przez Wykonawcę badań poszczególnych parametrów określonych przez Wykonawcę w ofercie; zlecenie badań parametru, który zgodnie z ofertą Wykonawca miał wykonywać we własnym zakresie może nastąpić jedynie w przypadku wystąpienia zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, takich jak awaria urządzeń, zmiana zakresu akredytacji, a jednocześnie zachowane będą zapisy § 2 ust. 8 i 9 umowy oraz cena przygotowania próbki i badania nie ulegnie zwiększeniu;3) zmian w zakresie terminów obowiązywania umowy oraz przekazywania próbek kotłów do badania, określonych odpowiednio w § 8 ust. 1 i 2 umowy, w przypadku jeżeli w tym terminie nie zostanie wykorzystane maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 5 ust. 1 umowy;4) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.5) Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia.2. Wszystkie zmiany umowy wymagają zgody obydwu Stron, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rejon północ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest badanie próbek kotłów na paliwo stałe o mocy do 500 kW pod kątem spełniania wymagań rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe (Dz. Urz. UE L 193 z 21.07.2015 r., str. 100, dalej: rozporządzenie) z zastosowaniem metod określonych w normie PN-EN 303-5:2012 Kotły grzewcze -- Część 5: Kotły grzewcze na paliwa stałe z ręcznym i automatycznym zasypem paliwa o mocy nominalnej do 500 kW -- Terminologia, wymagania, badania i oznakowanie oraz zgodnie z metodami pomiarów i obliczeń określonymi w załączniku III – „Pomiary i obliczenia” rozporządzenia, a także procedury określonej w załączniku IV – „Procedura weryfikacji do celów nadzoru rynku” (szczególnie Tabela 2 – „Dopuszczalne odchylenia na potrzeby weryfikacji”) rozporządzenia, w zakresie: a. sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń,b. emisji cząstek stałych dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń,c. emisji organicznych związków gazowych dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń,d. emisji tlenku węgla dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń, e. emisji tlenków azotu, wyrażonych jako ekwiwalent dwutlenku azotu, dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:I część zamówienia - Rejon północ – pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko -pomorskie, zachodniopomorskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie, lubelskie;Laboratorium, do którego będą dostarczane próbki do zbadania, powinno znajdować się dla poszczególnych części zamówienia na terytorium jednego z województw określonych dla danej części zamówienia.Przewidziana liczba próbek, która zostanie przekazana do laboratorium w zakresie:- I części zamówienia wynosi 10 próbek,Wykonawca powinien posiadać akredytację PCA lub innego równoważnego (europejskiego) ośrodka, na przeprowadzanie badań laboratoryjnych wyrobów z zastosowaniem metod określonych w normie PN-EN 303-5. Zamawiający wymaga, aby każde sprawozdanie z badań było opatrzone symbolem akredytacji PCA, zgodnie z wymogami wynikającymi z dokumentu PCA nr DA-02 „Zasady stosowania symboli akredytacji PCA” (albo zgodnie z wymogami innego ośrodka, który udzielił akredytacji).Wykonawca może korzystać przy realizacji zamówienia ze wskazanych w ofercie podwykonawców przy czym Zamawiający zastrzega, że kluczowa część przedmiotu umowy, którą jest badanie przekazanych próbek kotłów, sporządzenie sprawozdania wraz z interpretacją musi być wykonywana wyłącznie przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania badania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki będą przekazywane sukcesywnie przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej w okresie od podpisania umowy do 23 października 2020 r.Zamawiający wymaga, aby sprawozdania z badań oraz opinie zostały przekazane do Zamawiającego nie później niż do 15.12.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: Rejon południe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest badanie próbek kotłów na paliwo stałe o mocy do 500 kW pod kątem spełniania wymagań rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe (Dz. Urz. UE L 193 z 21.07.2015 r., str. 100, dalej: rozporządzenie) z zastosowaniem metod określonych w normie PN-EN 303-5:2012 Kotły grzewcze -- Część 5: Kotły grzewcze na paliwa stałe z ręcznym i automatycznym zasypem paliwa o mocy nominalnej do 500 kW -- Terminologia, wymagania, badania i oznakowanie oraz zgodnie z metodami pomiarów i obliczeń określonymi w załączniku III – „Pomiary i obliczenia” rozporządzenia, a także procedury określonej w załączniku IV – „Procedura weryfikacji do celów nadzoru rynku” (szczególnie Tabela 2 – „Dopuszczalne odchylenia na potrzeby weryfikacji”) rozporządzenia, w zakresie: a. sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń,b. emisji cząstek stałych dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń,c. emisji organicznych związków gazowych dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń,d. emisji tlenku węgla dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń, e. emisji tlenków azotu, wyrażonych jako ekwiwalent dwutlenku azotu, dotyczących sezonowego ogrzewania pomieszczeń.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:II część zamówienia - Rejon południe – dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, wielkopolskie, lubuskie.Laboratorium, do którego będą dostarczane próbki do zbadania, powinno znajdować się dla poszczególnych części zamówienia na terytorium jednego z województw określonych dla danej części zamówienia.- II części zamówienia wynosi 10 próbek.Wykonawca powinien posiadać akredytację PCA lub innego równoważnego (europejskiego) ośrodka, na przeprowadzanie badań laboratoryjnych wyrobów z zastosowaniem metod określonych w normie PN-EN 303-5. Zamawiający wymaga, aby każde sprawozdanie z badań było opatrzone symbolem akredytacji PCA, zgodnie z wymogami wynikającymi z dokumentu PCA nr DA-02 „Zasady stosowania symboli akredytacji PCA” (albo zgodnie z wymogami innego ośrodka, który udzielił akredytacji).Wykonawca może korzystać przy realizacji zamówienia ze wskazanych w ofercie podwykonawców przy czym Zamawiający zastrzega, że kluczowa część przedmiotu umowy, którą jest badanie przekazanych próbek kotłów, sporządzenie sprawozdania wraz z interpretacją musi być wykonywana wyłącznie przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania badania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki będą przekazywane sukcesywnie przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej w okresie od podpisania umowy do 23 października 2020 r.Zamawiający wymaga, aby sprawozdania z badań oraz opinie zostały przekazane do Zamawiającego nie później niż do 15.12.2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.