Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ dlaWydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4498179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jucha@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ dlaWydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34123f77-9134-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001964/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.po.opole.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.po.opole.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwemplatformy zakupowej pod adresem: https://po-opole.ezamawiajacy.pl. zwanej dalej platformą.2.Informacje ośrodkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będziekomunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1) zamawiającybędzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się podadresem:https://poopole.ezamawiajacy.pl. 2) wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a)zgłoszenie do postępowania wymagazalogowania wykonawcy do systemu https://po-opole.ezamawiajacy.pl.b)wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdziezostaniepowiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”;c)rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tymzamawiającyzaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożeniaoferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnegootrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczasnależyskontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; d)po założeniu kontawykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym awykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeńorazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”;e)wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłaćzapośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiemmyszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić daneWykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz zwymaganymkodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawcauzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". 3)niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.: a)stałydostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)komputer klasyPC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d)włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowanyprogram AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 4) dopuszczalneformatyprzesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,ppt, docx,xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,mpeg4, ogg,ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES,ASIC, XMLenc; 5) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przezwykonawcę na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPolitechnika Opolska z siedzibą w Opolu, kod pocztowy: 45-758 ul. Prószkowska 76, 2) administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@po.opole.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p.przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/D/9/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SNmetodą VLF wraz z pomiarem tgδ dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i InformatykiPolitechniki Opolskiej”.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opistechniczny przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy,która otrzyma najwyższą ilość punktów w wyniku sumowania punków we wszystkich kryteriachprzedstawionych w niniejszej specyfikacji.2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcywyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzielizamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7