Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę brązowych worków foliowych do selektywnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę brązowych worków foliowych do selektywnego gromadzenia bioodpadów w Mieście Mysłowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-09
  • ZamawiającyZakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00188990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę brązowych worków foliowych do selektywnego gromadzenia bioodpadów w Mieście Mysłowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270647904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stadionowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 222 60 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zomm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę brązowych worków foliowych do selektywnego gromadzenia bioodpadów w Mieście Mysłowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81b5ec2-e197-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zomm.bip.info.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodne z regulaminem korzystania z systemu miniPortal

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2022/ZOMM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę brązowych worków foliowych do selektywnego gromadzenia bioodpadów w Mieście Mysłowice.
W wyniku przeprowadzonego postępowania Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej
z jednym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
1. Worki foliowe wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu powinny być odporne na działalnie promieni UV i niskich temperatur oraz środków chemicznych. Worki powinny być wykonane z folii polietylenowych LDPE w kolorze brązowym.
2. Worki muszą mieć możliwość zamykania dla zabezpieczenia przed ewentualnym wysypywaniem zawartości podczas transportu. Zamawiający dopuszcza jakikolwiek sposób zamykania worków.
3. Każdy worek musi posiadać nadruk opisujący: logo Zamawiającego, dane Zamawiającego i opis przeznaczenia worka zgodnie z wytycznymi przedstawionymi Wykonawcy po zakończeniu postępowania. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie projektu nadruku oraz uzgodnienie go z Zamawiającym. Wszelkie zmiany w zatwierdzonym projekcie w trakcie realizacji zamówienia dokonywane przez Wykonawcę wymagają zgody Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w stosowanym projekcie będącym skutkiem ewentualnych dodatkowych wymagań określonych przez gminę z zastrzeżeniem, że w okresie trwania umowy każdy projekt może być zmieniony co najwyżej jednokrotnie.
4. Rozmiar i ilość worków przedstawione jest w poniższej tabeli. Dopuszczalna tolerancja dla wymiarów wynosi 3%. Zamawiający nie wskazuje konkretnego sposobu pomiaru grubości worków.


Lp. Asortyment Kolor Pojemność [L] Wymiar [mm] Ilość [szt]
1. bioodpady brązowy 120 700x1050 x min.0,06 460.000


5. Worki na własny koszt dostarcza Wykonawca do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany zakupić całej ilości worków wyszczególnionej w pkt 3.4 SWZ Podana ilość jest wielkością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej z nich. Minimalna ilość zamawianych worków to 50% ilości wymienionych w pkt 3.4 SWZ Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą oferującym najkorzystniejszą ofertę.
7. Minimalna ilość pojedynczej dostawy wynosi 15.000 sztuk.
8. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, w wiadomości e-mail.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał, czy
wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (nie krótszy niż dwa 2 ale nie dłuższy niż 14 dni)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
 prowadzi działalność, która pozwoli na wykonanie dostaw określonych przez Zamawiającego,
 należycie wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed datą składania ofert, a w przypadku umów ciągłych, których okres obowiązywania nadal trwa, nadal wykonuje, dostawę worków na bioodpady o pojemności 120 litrów, w łącznej ilości nie mniejszej niż 500.000 sztuk. Ww. warunek dostawy co najmniej 500.000 sztuk będzie spełniony, jeżeli dostawa ta będzie zrealizowana na podstawie nie więcej niż 2 umów,
 średni roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem, za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, wynosi nie mniej niż 100.000,00 zł netto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 111 ustawy PZP oraz, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników,
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników,
d) Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
e) Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
f) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 114 ustawy PZP,
b) Zestawienia wykonanych lub wykonywanych dostaw (załącznik nr 4), wraz
ze wskazaniem wartości netto, okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawy, wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw (referencje),
c) Oświadczenia o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres ostatnich 3 lat obrotowych z podziałem na poszczególne lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, na podstawie art. 115 ustawy PZP.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zestawienia wykonanych lub wykonywanych dostaw (załącznik nr 4), wraz ze wskazaniem
wartości netto, okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego
wykonano dostawy, wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw
(referencje),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:
a. jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi,
b. wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie,
c. precyzować zakres umocowania,
d. upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z
postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z
wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców,
e. być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców
składających wspólną ofertę, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli
załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten wstępnie potwierdza spełnianie
warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
(Oświadczenia należy załączyć do oferty).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o
przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 10.6.
SWZ składa każdy z Wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani
na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.9.
SWZ przy czym:
a. dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.9.2) SWZ składa wspólnie podmiot
ubiegający się o zamówienie,
b. dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.9.1) SWZ składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, w
sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający
wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich
warunkach.
1. Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte we Wzorze Umowy, który stanowi załącznik
nr 5 do SWZ.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i
sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku:
a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu Zamówienia a w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi
bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili podpisania Umowy –
zmianie może ulec termin realizacji Umowy,
c. zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej
postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa. Pod pojęciem siły wyższej będzie
rozumiane zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Zamawiającego ani
Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie
można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności.
3. W celu przeprowadzenia zmiany ceny w zakresie określonym w pkt 27.2. SWZ, Wykonawca
zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji kosztów, z której będą wynikały
dane umożliwiające zwiększenia należnego wynagrodzenia, a w tym ilość osób zatrudnionych z
wynagrodzeniem minimalnym.
4. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
5. Wszelkie zmiany inne niż wymienione w pkt 27.2. SWZ, niniejszej umowy odbywać się będą
zgodnie z zapisem art. 144 ustawy PZP i wymagają dla swojej ważności zachowania formy
pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - montaż długopisów Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI