Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-02
  • Numer ogłoszenia590729-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590729-N-2020 z dnia 2020-10-02 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie: Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800152, ul. Matejki  6B , 71-615  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (91) 814-42-59, , e-mail zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie, ul. Matejki 6b, 71-615 Szczecin, kancelaria pok. nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin.
Numer referencyjny: SZC.WOP.260.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem jest usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (nielegalne /dzikie wysypiska śmieci) znajdujących się na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR w Szczecinie w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego.Pojęcie „dzikie wysypiska” nie jest w obowiązującym prawie zdefiniowane. Przez pojęcie to należy rozumieć miejsca nieprzeznaczone do składowania odpadów, zaś przez likwidację „dzikich” nielegalnych wysypisk rozumie się czynności związane z usunięciem ze wskazanego przez Zamawiającego terenu wszelkich znajdujących się na nim odpadów i zanieczyszczeń, w szczególności odpadów niebezpiecznych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego i ich części, pozostałości po pojazdach samochodowych, opon oraz ich wywóz i zagospodarowanie zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. W przypadku usunięcia odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów zielonych wykonawca zobowiązany do ich przekazania do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych.3.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do :a) segregacji odpadów,b) transportu odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania,c) w przypadku odpadów niebezpiecznych Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania ich do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza odpadów prowadzącego taki proces,d) przygotowania w imieniu zamawiającego dokumentów do których „wytworzenia” jest zobowiązany Zamawiający jako posiadacz odpadów w tym w szczególności karty ewidencji odpadów oraz karty przekazania odpadu, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru wykonania usługi. Zamówienie zostało podzielone na 16 zadania częściowe szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł na każde zadanie częściowe.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotyczy: osób fizycznych, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym),b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15 ustawy pzp (załącznik nr 4 pkt 1 do SIWZ),c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 22 ustawy pzp (załącznik nr 4 pkt 2 do SIWZ)d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł na każde zadania częściowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przedmiotu zamwówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie częściowe A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe A - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu gryfickiego, gminy Brojce - obręb Stołąż i Dargosław, o łącznej kubaturze do wykonania 41 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie częściowe B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe B - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu kamieńskiego, gmina Kamień Pomorski, obręb Kamień Pomorski 4, oraz gmina Golczewo, obręb Samlino i gmina Wolin obręb Piaski o łącznej kubaturze do wykonania 39 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie częściowe C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zadanie częściowe C - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu łobeskiego, gmina Dobra: obręb Grzęzno o łącznej kubaturze do wykonania 100 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie częściowe D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Zadanie częściowe D - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu łobeskiego, gminy Łobez, obręb Dalno, oraz gminy Węgorzyno, obr. Kraśnik Łob., o łącznej kubaturze do wykonania 8 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie częściowe E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe E - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gmina Goleniów: obręb 4 miasta Goleniów, o łącznej kubaturze do wykonania 17 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie częściowe F
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe F - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gminy Maszewo, obręb Jenikowo i Tarnowo, o łącznej kubaturze do wykonania 12 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie częściowe G
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe G - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gminy Przybiernów, obręb Włodzisław, o łącznej kubaturze do wykonania 4 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie częściowe H
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe H - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu choszczeńskiego, gmina Recz obręb Rybaki, o łącznej kubaturze do wykonania 8 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie częściowe I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe I - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu choszczeńskiego, gmina Pełczyce, obręb Lubiana, o łącznej kubaturze do wykonania 6 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie częściowe J
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe J - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu gryfińskiego, gmina Widuchowa , obręb Lubicz, o łącznej kubaturze do wykonania 5 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie częściowe K
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe K - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu powiatu myśliborskiego, gmina Boleszkowice, obręb Chwarszczany, o łącznej kubaturze do wykonania 28 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie częściowe L
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe L - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu pyrzyckiego, gmina Pyrzyce: obręb Pyrzyce 11, obręb Żabów, o łącznej kubaturze do wykonania 8 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zadanie częściowe M
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe M - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu pyrzyckiego, gmina Przelewice, obręb Ślazowo, o łącznej kubaturze do wykonania 3 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zadanie częściowe N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe N - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu stargardzkiego, gmina Dolice, obręb Boguszyce, o łącznej kubaturze do wykonania 16 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zadanie częściowe O
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe O - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu stargardzkiego, gmina Ińsko, obręb Storkowo, o łącznej kubaturze do wykonania 7 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Zadanie częściowe P
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe P - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu stargardzkiego, gmina Stara Dąbrowa, obręb Chlebówko, o łącznej kubaturze do wykonania 10 m3 – szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę utylizacje zawartości kontenera - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę utylizacje zawartości kontenera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI