Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych ( zmieszanych )...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych , odbierania i przekazywania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania selektywnie zebranych ..
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00301118
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych , odbierania i przekazywania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania selektywnie zebranych ..

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych , odbierania i przekazywania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania selektywnie zebranych ..

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2828c1-5436-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wywóz nieczystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, a mianowicie:
1.1. Złożenie oferty, oferty dodatkowej (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje) oraz jej wycofanie oraz zmiana odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ System miniPortal szyfruje i deszyfruje oferty.
1.2. Komunikacja w pozostałym zakresie będzie odbywać się przy użyciu poczty elektronicznej na adres: przetargi@auschwitz.org

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przekazywania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odbierania, transportu i przekazywania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz wywozu nieczystości ciekłych z Państwowego Muzeum Auschwitz – Birkenau w Oświęcimiu.
1.Rodzaje wytwarzanych odpadów komunalnych:
a) Niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) o kodzie: 20 03 01
b) Odpady segregowane o kodach:
15 01 10* opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne)
15 01 01 opakowania z papieru i tektury
15 01 03 opakowania z drewna
15 01 07 opakawnia ze szkła
16 02 13 zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12
16 05 06 chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych
16 06 04 baterie alkaiczne
17 01 01 odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 01 02 gruz ceglany
17 05 04 gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03
17 06 04 materiały izolacyjne
20 01 01 papier i tektura
20 01 02 szkło
20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji
20 01 17 odczynniki fotograficzne
20 01 39 tworzywa sztuczne
20 01 40 metale
20 02 01 odpady ulegające biodegradacji
20 03 07 odpady wielkogabarytowe
c) Nieczystości ciekłe
1. Zestawienie rodzajów, przewidywane ilości i częstotliwość odbiorów odpadów, o których mowa w pkt. III.1 zawiera załącznik nr 1 do SWZ
2. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu pojemniki na odpady w ilościach
i rodzajach, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ odpowiednio oznaczonych w zależności od rodzaju odpadu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości i rodzajów pojemników na odpady w trakcie realizowania przedmiotu zamówienia bez naliczania dodatkowych kosztów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojemników na odpady, które odpowiadają aktualnie obowiązującym normom europejskim, w szczególności ich konstrukcja oraz materiał wykonania muszą charakteryzować się odpornością na działanie czynników atmosferycznych oraz gwarantować szczelność zamknięcia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, w tym zobowiązuje się do okresowego mycia i dezynfekcji pojemników z zachowaniem wymagań określonych przez ustawę o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ) oraz ustawę o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 ). Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o planowanym terminie mycia i dezynfekcji pojemników na odpady.
5. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zabezpieczenia wszelkich materiałów, preparatów (środków dezynfekcyjnych) lub urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Za stan techniczny podstawianych pojemników na odpady w zależności od rodzajów składowanych odpadów odpowiada Wykonawca, który przeprowadzi ich okresową dezynfekcję. Podstawiane pojemniki mają być sprawne techniczne, szczelne, z pokrywami, bez śladów korozji.
7. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przewidzianymi dla podmiotów odbierających odpady, określonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ) wraz z aktami wykonawczymi do wymienionych ustaw.
8. Ewidencja i sprawozdawczość będzie się odbywała za pośrednictwem bazy danych
o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w szczególności za pośrednictwem modułów systemu BDO tj. modułu ewidencji i modułu sprawozdawczości realizowanych przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy we współpracy z Ministerstwem Środowiska. W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien posiadać wpis do Rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ), w zakresie podmiotu transportującego odpady.
9. Odpady komunalne niesegregowane pakowane będą do worków jednorazowych lub wrzucane do pojemników luzem. Wykonawca zobowiązany będzie także do zbierania worków z odpadami znajdującymi się obok pojemnika.
10. Pojemniki będą ustawione w miejscu gwarantującym bezkolizyjny dojazd pojazdów Wykonawcy celem ich opróżnienia. Powyższe dotyczy w szczególności zapewnienia drożności trasy przejazdu między innymi poprzez zapobieganie zastawieniu pojemnika/ów przez parkujące pojazdy.
przypadku ewentualnych utrudnień Zamawiajacy dołoży należytych starań, aby pojazdy odbierające odpady miąły zapewniony dojazd i poinformuje Wykonawcę o ich wystąpieniu.
11.Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do używania sprzętu - środków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC dla pojazdów, którymi będzie świadczona usługa.
12.Wykonawca do odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych zapewni pojazd wyposażony w legalizowaną wagę samochodową i drukarkę umożliwiającą wydruk potwierdzenia wagi posiadający mechanizm do załadunku i opróżniania pojemników, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączać do każdej faktury kwity wagowe potwierdzające wagę odpadów.
13.Transport nieczystości ciekłych do oczyszczalni ścieków powinien odbywać się pojazdami specjalistycznymi zgodnymi z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu ministra infrastruktury z dnia 12.11.2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych, wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu
i miejscach postojów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów z pojazdów – umożliwiający weryfikację tych danych oraz dostęp do danych archiwalnych.
Pojazdy te muszą być wyposażone w kamery rejestrujące przejazd pojazdów w trakcie realizacji
usługi.
14.Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów w godzinach porannych od 5:00-7: 30
z częstotliwością określoną w załączniku nr 1 do SWZ.
15.Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów w sytuacjach nagłych tj. maksymalnie 10 razy w okresie trwania umowy w ciągu 2 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wywiezienia pojemników z terenu Muzeum lub przestawienia je w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (np. przed uroczystościami odbywającymi się u Zamawiającego) w ciągu 2 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Po skończonych uroczystościach wywiezione lub przestawione pojemniki winny wrócić w to samo miejsce lub w inne wskazane przez Zamawiającego.
17. Zamawiający zapewni dojazd do zbiorników z nieczystościami ciekłymi, ilość, pojemność, lokalizację zbiorników przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Aktualne zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Oświęcim, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim.
3.1.2. Aktualne zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Oświęcim, prowadzonego przez Wójta Gminy Oświęcim
3.1.3.Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 779 ).
4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował :
4.1.2 minimum 1 pojazdem do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, wyposażony w legalizowaną wagę samochodową i drukarkę umożliwiającą wydruk potwierdzenia wagi, posiadający mechanizm do załadunku i opróżniania pojemników, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ.
4.1.3 minimum 1 pojazdem do odbioru odpadów segregowanych zapewniający możliwość obsługi pojemników, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ.
4.1.4 minimum 1 pojazdem do odbioru nieczystości ciekłych zgodnym z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu ministra infrastruktury z dnia 12.11.2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów z pojazdów – umożliwiający weryfikację tych danych oraz dostęp do danych archiwalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale VII pkt 2 SWZ, natomiast zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.:
2.2. Zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Oświęcim, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim,
2.3. Zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Oświęcim, prowadzonego przez Wójta Gminy Oświęcim,
2.4. Wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 779 ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU.
3.Termin wniesienia wadium upływa 14 grudnia 2021 r. do godz. 10.00. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu;
-w gwarancjach bankowych;
-w gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Kraków, ul. Pilotów 2, 31-46 2 Kraków nr rachunku 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005
z dopiskiem: „wadium - (nr postepowania) 36 / 612693-N-2020 / ADM ”
6. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych, niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale wskazane w art. 97 ust. 10 ustawy Prawa zamówień publicznych. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Za wypłatę należności w sposób bezwarunkowy nie można uznać gwarancji/poręczenia z postanowieniem uzależniającym wypłatę Zamawiającemu wadium od uprzedniego wezwania Wykonawcy do zapłaty. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć bezpośrednio z ofertą. Zaleca się zamieszczenie dokumentu wadialnego w osobnej kopercie lub koszulce, aby zwrot dokumentu wadialnego nie naruszał integralności oferty wraz z załącznikami.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 ustawy pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności zmiany umowy we wzorze umowy stanowiącym zał.nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę 11 sosen w zamian za ich drewno - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycinkę 11 sosen w zamian za ich drewno. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI