Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i cisnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia766768-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766768-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i cisnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i cisnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Obrona
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.31wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.31wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i cisnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r.
Numer referencyjny: 22/ZP/21
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach niżej wymienionych zadań:ZADANIE NR 1:Czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w ZgierzuZADANIE NR 2:Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnej znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZADANIA NR 1:Zakres usługi obejmuje: a) opróżnienie separatorów, zbiorników, studni, poletek osadowych i innych urządzeń z zalegających odpadów typu mieszaniny wodno-olejowe, zaolejone piaski, tłuszcze i mieszaniny olejów jadalnych z separacji, szlamy z kolektorów, osady ściekowe (w zależności od specyfiki urządzenia) wraz z wywozem i unieszkodliwienie odpadów, powstałych w trakcie opróżniania w/w urządzeń i zbiornikówb) ciśnieniowe oczyszczenie zbiorników, studzienek, urządzeń,c) oczyszczenie filtrów bądź ich wymiana w razie konieczności, oczyszczenie pływaków,d) kontrola drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby, e) wymiana złoża w neutralizatorach (złoże alkalizujące i neutralizujące ścieki z akumulatorowni w postaci grysu dolomitowego o granulacji 0,5-2,5 cm), f) napełnienie czystą wodą komór separacyjnych po ich opróżnieniu i oczyszczeniu,g) uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia. Lokalizacja obiektów/urządzeń wymagających czyszczenia: SOI Łódź: ● Łódź ul. 6 – go Sierpnia 92 ● Łódź ul. Źródłowa 52• Gałkówek• RegnySOI Zgierz: ● Zgierz ul. Konstantynowska 85SOI Kutno: ● Kutno ul. Bohaterów Walk nad BzurąSOI Tomaszów Mazowiecki: ● Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72SOI Leźnica Wielka: ● Leźnica Wielka (gm. Parzęczew) SOI Nowy Glinnik: ● Nowy Glinnik 6 LubochniaSzczegółowy wykaz urządzeń, obiektów objętych przedmiotem zamówieniawraz z lokalizacją, częstotliwością i planowanym terminem wykonania usługi znajduje się w SIWZ, rozdział III, pkt. 1 w zakresie zadania nr 1.Inne istotne wymagania:1) Zamawiający z przyczyn obiektywnych i niezależnych od niego dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego deklarowanej ilości usług w stosunku do zakresu określonego w wykazach, a Wykonawca nie wnosi roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego.2) Wykonawca usługi będzie wytwórcą odpadów. Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających w trakcie świadczenia usługi będzie się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: Ustawą z dnia 27 lipca 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1219 z późn. zm.)– Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. poz. 797 z późn.zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do w/w ustawy;– Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U.2016, poz. 1742). 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z odpadami powstającymi w trakcie świadczenia usługi 4) Wykonawca zapewnia wodę w przypadku konieczności zalania zbiorników.5) Wykonywane czynności nie mogą powodować zagrożenia dla ludzi, zwierząt, środowiska i mienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność oraz koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w ramach świadczonych usług.6) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie wykonania usługi co najmniej 3 dni przed planowanym przyjazdem.7) Podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Pracownicy powinni być ubrani w firmową odzież roboczą. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób wykonujących usługę oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. 9) Wykonawca będzie stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno-porządkowych dla danego kompleksu uregulowanych przez właściwych dowódców jednostek wojskowych oraz stosować się do przepisów o ochronie informacji niejawnych.10) Po podpisaniu umowy wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podania Zamawiającemu wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia (imię nazwisko seria i nr DO) i pojazdów (marka, typ, nr rejestracyjny) pod rygorem niewpuszczenia na teren jednostek z winy Wykonawcy. 11) Sposób wyceny przedmiotu zamówienia:Koszt (cena) jednostkowy usługi czyszczenia 1 m3 danego (typu) urządzenia powinien obejmować czynności wymienione w pkt.1 przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać między innymi koszty dojazdu, wykorzystania sprzętu, zapewnienia bezpieczeństwa, koszty wody do zalania komór po czyszczeniu separatorów, koszty osobowe i delegacji pracowników, ewentualne opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty i składniki cenowo- kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na jego wysokość i wartość umowy.12) Warunki odbioru robót i dokonania płatności: Płatność za wykonaną usługę nastąpi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru wykonanej usługi. Wzór „Protokołu odbioru” stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy. Wypłata należności za wykonaną usługę dokonana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze Umowy do zadania nr 1 stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZADANIA NR 2:SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO ZADANIA NR 2:1. Opis przedmiotu zamówienia :Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych w kompleksach wojskowych w 31 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zgierzu. 1) Lokalizacja obiektów: SOI Łódź: ● Łódź ul. 6 – go Sierpnia 92 ● Łódź ul. Źródłowa 52 ● Łódź ul. 1 – go Maja 90 ● Regny k. Koluszek ● Gałków Mały ul. Łódzka 26SOI Kutno: ● Kutno ul. Bohaterów Walk nad BzurąSOI Tomaszów Mazowiecki: ● Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72SOI Leźnica Wielka: ● Leźnica Wielka k. ŁęczycySOI Zgierz: ● Zgierz ul. Konstantynowska 85SOI Nowy Glinnik: ● Nowy Glinnik 6 LubochniaPrzedmiotem niniejszego opracowania są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót, związanych z mechanicznym i ciśnieniowym czyszczeniem sieci kanalizacyjnych w kompleksach wojskowych 31Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu w 2021 roku.1) Zakres robót obejmuje:a) Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie kanałów kołowych sieci kanalizacji zewnętrznej o śr. do 0,30 m wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału; b) Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie studni rewizyjnych o gr. osadu do 30 cm z transportem osadów do miejsca wylewu. WYKAZ ILOŚCIOWY znajduje się w SIWZ, rozdział III, pkt 1, zadanie nr 2.2)Teren wykonywania usługi.Zamawiający w terminie określonym w umowie, przekaże Wykonawcy teren wykonywania usługi.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w osobie Kierownika Obsługi Infrastruktury, w terminie określonym w umowie następujące dokumenty:- listę pracowników przewidzianych do wykonania usługi (imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, nr dowodu osobistego, datę wydania i przez kogo wydany),- listę sprzętu (marka, model, nr rejestracyjny) Zamawiający najpóźniej w dniu przekazania terenu wykonywania usługi wskaże Wykonawcy: - punkty poboru wody do celów technologicznych i zapewni do nich swobodny dostęp, - ewentualnie, jeżeli będą takie możliwości, zamykane pomieszczenia przeznaczone na cele socjalne oraz magazynowe.Koszt zużycia wody do celów technologicznych wykonania usługi ponosi Zamawiający.Podczas realizacji robót (od przyjęcia do przekazania terenu wykonywania usługi), Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót oraz mienia Zamawiającego przekazanego razem z terenem wykonywania usługi.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywania usługi w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.Wykonawca zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe urządzenia zabezpieczające, niezbędne do zachowania warunków bhp, ppoż. i ochrony środowiska.Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie wykonywania usługi wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną.Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia finansowego szkód powstałych z jego winy w trakcie wykonywania usługi, a nie związanych z przedmiotem umowy. Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszystkie straty spowodowane pożarem wywołanym przez personel Wykonawcy.Podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób wykonujących usługę oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej.3) Sprzęt Sprzętem niezbędnym do realizacji usługi:Samochód ciśnieniowy do czyszczenia kanalizacji – 1 sztuka;Samochód ssący do czyszczenia kanalizacji – 1 sztukaSzczelny kontener do przewozu osadów – 1 sztuka.Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac.Sprzęt należący do Wykonawcy lub wynajęty do wykonania usługi winien znajdować się w dobrym stanie technicznym. Sprzęt winien spełniać wymagania bhp. Wykonawca dostarczy na żądanie przedstawiciela Inwestora, kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami.Jakikolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia nie gwarantujące zachowania warunków bezpieczeństwa ich użytkowania oraz spełnienia narzuconej jakości wykonywanej usługi nie zostaną dopuszczone przez Zamawiającego do pracy. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które zapewnią właściwe zabezpieczenie wywożonych osadów do miejsca wylewu.Wykonawca będzie usuwał na bieżąco i na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych i na dojazdach do miejsca wykonywania usługi.4) Odbiór usługi.Roboty podlegają następującym etapom odbioru:- odbiorowi końcowemu – zgodnie z § 5 ust. 3 umowyDokumentami potwierdzającymi dokonanie odbioru końcowego są bezusterkowe protokoły odbioru robót sporządzone wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego (załącznik nr 3 do umowy) w zakresie poszczególnych Sekcji Obsługi Infrastruktury.5) Wymagania dotyczące wykonania usługi. Zakres robót mechanicznego i ciśnieniowego czyszczenia kanałów kołowych ośr. do 300 mm wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału: 1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochody do czyszczenia.2. Ustawienie barier ochronnych.3. Otwarcie włazów i przewietrzanie odcinka kanału.4. Sprawdzenie środowiska kanału na obecność niebezpiecznych gazów lub cieczy.5. Czyszczenie kanału agregatem ciśnieniowym.6. Wydobycie osadów agregatem próżniowym.7. Zamknięcie pokryw włazów i zdjęcie barier zabezpieczających. 8. Odwiezienie osadów do miejsca zlewu Zakres robót mechanicznego i ciśnieniowego czyszczenia studni rewizyjnych:1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochód do czyszczenia.2. Otwarcie pokrywy włazu studzienki.3. Czyszczenie studzienki.4. Zamknięcie pokrywy włazu studzienki.5. Odwiezienie osadów do miejsca zlewuSzczegółowe wymagania zawarto we wzorze Umowy do zadania nr 2 stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90470000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia w tym na transport odpadów odbieranych w trakcie świadczenia usługi, tj. wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797) – dotyczy zadania nr 1
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi ( zrealizowana na podstawie odrębnej umowy) odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych (dotyczy zadania nr 1) oraz mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych (dotyczy zadania nr 2) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać należyte wykonanie usług w kwotach, o których mowa w poniższej tabeli.Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż: Nr zadania Przedmiot zamówienia Wartość brutto w złZadanie 1 Czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych 100 000,00Zadanie 2 Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnej 5 0 000,00Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na oba zadania musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie usługi na kwotę odpowiadającą każdemu z tych zadań (tj. jeżeli Wykonawca składa ofertę np. na zadanie 1 i 2 musi wykazać, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie co najmniej jednej usługi stanowiących przedmiot zamówienia polegających czyszczeniu separatorów, osadników i innych urządzeń sozotecznicznych (jedna usługa na podstawie jednej umowy) – co najmniej na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto oraz co najmniej jednej usługi stanowiących przedmiot zamówienia polegających na mechanicznym i ciśnieniowym czyszczeniu sieci kanalizacyjnej (jedna usługa na podstawie jednej umowy) – co najmniej na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - dotyczy zadania nr 2, tj. - Samochód ciśnieniowy do czyszczenia kanalizacji – 1 sztuka;- Samochód ssący do czyszczenia kanalizacji – 1 sztuka;- Szczelny kontener do przewozu osadów – 1 sztuka.Wykonawca musi dysponować sprzętem określonym w rozdziale 3 pkt. – sprzęt, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• Aktualny wpis do rejestru BDO (Bazy Danych o Odpadach) w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797) Dokument należy przedstawić również w przypadku świadczenia usług przez podwykonawcę.• Wykaz sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. C niniejszej SIWZ – zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ.Wykonawca musi dysponować sprzętem określonym w rozdziale III pkt. 3 – sprzęt, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2.• wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usługi (minimum jednej), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów/dokumentów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. c niniejszej SIWZ – zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Czyszczenie separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych znajdujących się na terenach kompleksów administrowanych pzrez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu.Zakres usługi obejmuje: a) opróżnienie separatorów, zbiorników, studni, poletek osadowych i innych urządzeń z zalegających odpadów typu mieszaniny wodno-olejowe, zaolejone piaski, tłuszcze i mieszaniny olejów jadalnych z separacji, szlamy z kolektorów, osady ściekowe (w zależności od specyfiki urządzenia) wraz z wywozem i unieszkodliwienie odpadów, powstałych w trakcie opróżniania w/w urządzeń i zbiornikówb) ciśnieniowe oczyszczenie zbiorników, studzienek, urządzeń,c) oczyszczenie filtrów bądź ich wymiana w razie konieczności, oczyszczenie pływaków,d) kontrola drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby, e) wymiana złoża w neutralizatorach (złoże alkalizujące i neutralizujące ścieki z akumulatorowni w postaci grysu dolomitowego o granulacji 0,5-2,5 cm), f) napełnienie czystą wodą komór separacyjnych po ich opróżnieniu i oczyszczeniu,g) uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia. Lokalizacja obiektów/urządzeń wymagających czyszczenia: SOI Łódź: ● Łódź ul. 6 – go Sierpnia 92 ● Łódź ul. Źródłowa 52• Gałkówek• RegnySOI Zgierz: ● Zgierz ul. Konstantynowska 85SOI Kutno: ● Kutno ul. Bohaterów Walk nad BzurąSOI Tomaszów Mazowiecki: ● Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72SOI Leźnica Wielka: ● Leźnica Wielka (gm. Parzęczew) SOI Nowy Glinnik: ● Nowy Glinnik 6 Lubochnia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnej znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usługi obejmuje: a) opróżnienie separatorów, zbiorników, studni, poletek osadowych i innych urządzeń z zalegających odpadów typu mieszaniny wodno-olejowe, zaolejone piaski, tłuszcze i mieszaniny olejów jadalnych z separacji, szlamy z kolektorów, osady ściekowe (w zależności od specyfiki urządzenia) wraz z wywozem i unieszkodliwienie odpadów, powstałych w trakcie opróżniania w/w urządzeń i zbiornikówb) ciśnieniowe oczyszczenie zbiorników, studzienek, urządzeń,c) oczyszczenie filtrów bądź ich wymiana w razie konieczności, oczyszczenie pływaków,d) kontrola drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby, e) wymiana złoża w neutralizatorach (złoże alkalizujące i neutralizujące ścieki z akumulatorowni w postaci grysu dolomitowego o granulacji 0,5-2,5 cm), f) napełnienie czystą wodą komór separacyjnych po ich opróżnieniu i oczyszczeniu,g) uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia. Lokalizacja obiektów/urządzeń wymagających czyszczenia: SOI Łódź: ● Łódź ul. 6 – go Sierpnia 92 ● Łódź ul. Źródłowa 52• Gałkówek• RegnySOI Zgierz: ● Zgierz ul. Konstantynowska 85SOI Kutno: ● Kutno ul. Bohaterów Walk nad BzurąSOI Tomaszów Mazowiecki: ● Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72SOI Leźnica Wielka: ● Leźnica Wielka (gm. Parzęczew) SOI Nowy Glinnik: ● Nowy Glinnik 6 Lubochnia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90470000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI