„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek w 2020r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUlhówek
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ulhówek
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-26
  • Numer ogłoszenia627605-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 627605-N-2019 z dnia 2019-11-26 r.

Gmina Ulhówek: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek w 2020r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulhówek, krajowy numer identyfikacyjny 95036907200000, ul. ul. Kościelna  1/1 , 22-678  Ulhówek, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6616004, e-mail jrechul@ulhowek.pl, faks 84 6616004.
Adres strony internetowej (URL): www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową lub osobiście
Adres:
Urzad Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek w 2020r.
Numer referencyjny: BGK.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek w okresie od 01.01.2020r do 31.12.2020r. Obszar Gminy Ulhówek wynosi 147 km², w skład Gminy Ulhówek wchodzi 23 miejscowości tj. : Budynin, Dębina, Dębina – Osada, Dyniska, Hubinek, Korczmin, Korczmin – Osada, Krzewica Machnówek, Magdalenka, Oserdów, Podlodów, Rokitno, Rzeczyca, Rzeplin, Rzeplin – Osada, Szczepiatyn, Szczepiatyn – Osada, Tarnoszyn, Ulhówek, Wasylów, Wasylów Wielki, Żerniki. Na terenie Gminy Ulhówek zameldowanych jest 4753 osób (stan na dzień 31.12.2018 r.), natomiast liczba osób, które zadeklarowały zamieszkanie wynosi 3640 osób. Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi 1260 a niezamieszkałych około 45. Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Przedmiotem zamówienia jest również odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dyniskach oraz zagospodarowanie wszystkich odpadów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 3.2. Zamówienie obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych na terenie gminy 3.2.1 odpadów zmieszanych (pozostałości z sortowania) o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i workach. 3.2.2. odpadów segregowanych podane poniżej: a) odpadów tworzyw sztucznych obejmujących: tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02), metale (kod 15 01 04, 20 01 40), oraz opakowania wielomateriałowe(kod 15 01 05) b) odpadów papieru obejmujących: papier i tekturę (kod 20 01 01, 15 01 01), c) szkło (kod 20 01 02, 15 01 07), d) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07), e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23, 01 36) f) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 01 g) popiołu o kodzie ex 20 03 99 oraz 20 01 99 z nieruchomości zamieszkałych, h) odpadów budowlanych, remontowych i rozbiórkowych o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04,0 z nieruchomości zamieszkałych i zabudowy wielolokalowej na terenie Gminy Ulhówek i) zużyte opony o kodzie 16 01 03 3.3. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 3.4. Odebrane odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazania odpadów do utylizacji bądź zagospodarowania. 3.5. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów, zgodnie z ustawą Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz.U.2016 poz. 2167 3.6. Uzyskania u uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, potwierdzenia odbioru odpadów zebranych, na karcie przekazania odpadów. 3.7. Terminowego zbierania i wywożenia odpadów zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 3.8. Przeładowania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. 3.9. Niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających / utrudniających bądź mogących uniemożliwiać/utrudniać prawidłowe wykonanie usługi. Zgłoszenie powinno odbyć się tego samego dnia od stwierdzenia przez wykonawcę zaistnienia okoliczności chyba, że zdarzenie nastąpi po godzinie 15:00 wtedy obowiązek może być zrealizowany do godz. 9:00 następnego dnia roboczego. Zgłoszenia można dokonać drogą telefoniczną na nr 84 661 60 04 wew. 17 oraz e-mailem, na adres gmina@ulhówek.eurzad.eu. zakres opóźnień, powód braku realizacji usługi, termin usunięcia nieprawidłowości. 3.10. Niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie; 3.11. Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów t. j. w przypadku przetwarzania odpadów : kart przekazania odpadu komunalnego – zgodnie z przepisami o elektronicznej BDO oraz proponowanymi zmianami o odpadach mających obowiązywać od 01.01.2020r., w przypadku odbierania odpadów: kart ewidencji odpadów, dowodów ważenia odpadów, zestawień miesięcznych odebranych odpadów. 3.12. Odbiór odpadów komunalnych będzie odbywał się z przed posesji indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego, bez względu na warunki atmosferyczne w każdej ilości; 3.13. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przed rozpoczęciem odbioru odpadów umożliwi kontrolę pojazdów wykorzystywanych do tego celu poprzez przyjazd w wyznaczone miejsce i okazanie pracownikowi Zamawiającego zawartości skrzyni ładunkowych. 3.14. Wyposażenia mieszkańców w niezbędną ilość worków do selektywnej zbiórki następujących frakcji odpadów: metale i tworzywa sztuczne, papier, szkło, popiół, bioodpady (odpady z ogrodów, odpady spożywcze i kuchenne z gospodarstw domowych). Za niezbędną uznaje się taką samą ilość worków na surowce jakie wystawił do odbioru mieszkaniec. 3.15. Przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych w formie papierowej zawierających: informację o ilościach i rodzajach odebranych odpadów, informację dotyczącą osób (adresy) które nie wywiązały się z obowiązku segregacji z dokumentacją fotograficzną , kompletu kart przekazania odpadu komunalnego; 3.16. W wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, należy przekazać Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych dokumentację (oświadczenie i dokumentację fotograficzną,) wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady, na poziomie umożliwiającym wydanie decyzji określającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami i przekazać wraz z fakturą miesięczną za wykonaną usługę. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości; 3.17. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań i przekazania ich Zamawiającemu zgodnie z obowiązującą ustawą; 3.18. Przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach (t .j. Dz. U. 2019 poz. 701 ze. zm.) - ustawy z dnia 13 września 1996. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1454 ze. zm.) -ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. j. Dz. U. 2018r. poz. 1466 ) - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach (t. j Dz. U. 2019 poz. 521) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) uchwał będących aktami prawa miejscowego obowiązującymi na terenie Gminy Ulhówek 3.19. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia; 3.20. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie - instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych do których podmiot przekaże odebrane odpady z tereny Gminy Ulhówek; 3.21. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować od 700- 1800 po uprzednim zawiadomieniu o dniu i godzinie odbioru; 3.22. Wykonawca uporządkuje teren zanieczyszczony odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu; 3.23.Wykonawca odpowiada za prawidłowe opróżnianie i odstawianie pojemników; 3.24.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia akcji edukacyjnej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w trzech placówkach oświatowych, dla uczniów na terenie Gminy Ulhówek Po zrealizowaniu zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację wskazującą tematykę miejsce termin przeprowadzonych zajęć edukacyjnych i liczbę uczestników. Szczegółowy sposób i terminy przeprowadzenia akcji zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. 3.25. Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),w którym mieszkańcy Gminy Ulhówek w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, mogą zostawić wytwarzane przez siebie, selektywnie zebrane odpady komunalne. PSZOK będzie funkcjonował przynajmniej 1 dzień w miesiącu. w godzinach 8.00 – 15.00 W PSZOK mieszkańcy Gminy Ulhówek będą mogli bezpłatnie zostawić selektywnie zebrane odpady problematyczne, w szczególności : a) szkło b) papier c) meble i odpady wielkogabarytowe; d) odpady biodegradowalne (w szczególności gałęzie, liście, skoszona trawa,obierki ); e) tworzywa sztuczne f) odzież i tekstylia g) chemikalia; h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; i) odpady niebezpieczne j) zużyte opony; k) gruz, odpady budowlane i rozbiórkowe; l) popiół 3.26. Wymagania dotyczące pojemników a) odpady zmieszane (resztki z segregacji) gromadzone będą na nieruchomości w pojemnikach 120 l, 240 l oraz 1100l b) selektywne odpady komunalne (odpady segregowane) odbiór będzie odbywał się w systemie pojemnikowo workowym o pojemności 120 l, 240 l oraz 1100l. 3.27. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów wymaganych do realizacji zamówienia: a) worki żółte – metale i tworzywa sztuczne, - plastikowe butelki po napojach, - opakowania z tworzyw sztucznych, - aluminiowe puszki po napojach i konserwach - opakowania po środkach czystości, kosmetykach, - opakowania wielomateriałowe – (kartony po mleku, sokach) b) worki niebieskie – opakowania z papieru, kartonu i tektury, c) worki zielone – szkło kolorowe oraz bezbarwne (kolorowe butelki i słoiki) d) worki brązowe – bioodpady (skoszona trawa, liście, rozdrobnione krzewy i gałęzie, nienadające się do spożycia owoce i warzywa, kwiaty doniczkowe i cięte ) e) worek szary - popiół 3.28. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach: 1. 1 raz na tydzień odpady zmieszane – od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej, 2. 1 raz na dwa tygodnie odpady segregowane – od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej, 3. 1 raz w miesiącu odpady zmieszane i 1 raz na dwa miesiące segregowane – od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej, 4. z terenu nieruchomości niezamieszkałych (świetlice wiejskie, przystanki, szkoły , sklepy zakłady pracy, cmentarze ) odpadów zmieszanych 1 raz w miesiącu i 1 raz na dwa miesiące odpadów segregowanych. Dodatkowo z cmentarzy w tygodniu poprzedzający 1 Listopada, Święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy oraz w tygodniu po 1 Listopada – w zależności od potrzeb, nie rzadziej jak raz w tygodniu, 5. odpady komunalne z koszy ulicznych i z koszy przy przystankach 2 razy w miesiącu, 6. wielkogabarytowych zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odpadów budowlanych , zużytych opon odbywać się będzie 2 razy do roku w systemie u źródła, 7. bio w okresie od 1 maja do 31 października 1) budynków wielolokalowych - 2 razy w miesiącu 2) zabudowy jednorodzinnej – 1 raz na miesiąc 8. popiołu w okresie od 1 listopada do 31 marca – 1 raz w miesiącu. 3.29. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie zamówienia wynosi 683,355Mg w tym: odpady zmieszane 564,660 Mg odpady segregowane 104,42 Mg zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 6,335 Mg odpady budowlane 0 Mg popiół 0 Mg Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie, ponieważ może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości odpadów komunalnych. W gminie Ulhówek, zebrano następujące ilości odpadów komunalnych w okresie 01.01.2018r. do 31.12.2018r.: niesegregowane zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01 – 564,660 Mg; opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07 – 47,360 Mg opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 – 2,040 Mg zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 – 31,360Mg opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 – 3,860 Mg odpady wielkogabarytowe o kodzie – 20 03 07 – 12,500 Mg zużyte opony o kodzie 16 01 03 – 7,300 Mg zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 o kodzie 20 01 36 - 0,708 Mg zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (S) o kodzie 20 01 35 – 5,627 Mg opakowania ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01– 7,940 Mg Wspólny słownik zmówienia 1) 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usług ekologicznych 2) 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 3) 90512000-9 Usługi transportu odpadów 4) 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 5) 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 6) 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów Uwaga: Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogram odbioru, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował na stronie internetowej www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości. Do 30 grudnia 2019 roku Zamawiający dostarczy dokładny wykaz nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie gminy Ulhówek. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne oraz comiesięcznego rozliczenia się z Zamawiającym na wykonaną usługę w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny: a) wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego prze Wójta Gminy Ulhówek w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) wpis do Rejestry Bazy Danych o Odpadach w zakresie objętych przedmiotem zamówienia prowadzonego przez Marszałka Województwa, c) Zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie umożliwiającym w pełni realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł (słownie sto tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym spełniającym wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 toku poz. 122), w postaci: - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (tj. samochód dostawczy o ładowności ok. 2,5 tony – umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów). Pojazdy muszą być: - trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne; - zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym; Pojazdy i urządzenia będą zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu; Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwianiem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; Pojazdy będą wyposażone w: - System monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych, - W narzędzia i urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników; Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia należy garażować wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo – transportowej. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach; Posiadanie bazy magazynowo - transportowej: a) teren bazy magazynowo transportowej będzie położony w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Ulhówka zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim; b) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; c) miejsca gromadzenia selektywnie zabranych odpadów komunalnych będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; e) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinny znajdować się także: - miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów Wykonawca będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 500 Mg/rok,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający żąda przedłożenia załącznika nr 5 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda przedłożenia załącznika nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie z rozdziałem VI SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przed upływem terminu złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności i będą dopuszczone tylko w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Pzp Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 przewiduje możliwość, niżej określonych, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana unormowań prawnych; zmiany organizacyjne stron; zmiana stawki podatku od towaru i usług; w razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być złożona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.