„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w 2020r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Tomaszów Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-09
  • Numer ogłoszenia607793-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607793-N-2019 z dnia 2019-10-09 r.

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w 2020r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny 55096000000000, ul. ul. 29 Listopada  9 , 22-600  Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 643 085, e-mail wodociagi@tomaszowlubelski.pl, faks 846 643 873.
Adres strony internetowej (URL): www.ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
droga pocztową lub osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
droga pocztową lub osobiście
Adres:
ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w 2020r.”
Numer referencyjny: R.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 . Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Tomaszów Lubelski na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 01. 01.2020 r. do 31.12.2020 r. 3.2 Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Tomaszów Lubelski na dzień 11.09.2019 wynosi 11 419 osób. 3.3 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. 3.4 W skład Gminy Tomaszów Lubelski wchodzą następujące miejscowości – Chorążanka, Dąbrowa Tomaszowska, Górno, Jeziernia, Justynówka, Klekacz, Łaszczówka, Łaszczówka Kolonia, Majdan Górny, Majdanek, Nowa Wieś, Pasieki, Podhorce, Przecinka, Przeorsk, Rabinówka, Rogóźno, Rogóźno Kolonia, Ruda Wołoska, Ruda Żelazna, Sabaudia, Szarowola, Typin, Ulów, Wieprzowe Jezioro, Zamiany. 3.5. Zamówienie obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie z nieruchomości, za na których zamieszkują mieszkańcy: 3.5.1 odpadów zmieszanych (pozostałości z sortowania)o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach. 3.5.2. odpadów segregowanych podane poniżej: a) odpadów tworzyw sztucznych obejmujących: tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02), metale (kod 15 01 04, 20 01 40), oraz opakowania wielomateriałowe(kod 15 01 05) b) odpadów papieru obejmujących: papier i tekturę (kod 20 01 01, 15 01 01), c) szkło (kod 20 01 02, 15 01 07), d) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07), e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23, 01 36) f) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 01 g) popiołu o kodzie ex 20 03 99 oraz 20 01 99 z nieruchomości zamieszkałych, h) odpadów budowlanych, remontowych i rozbiórkowych o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04,0 z nieruchomości zamieszkałych i zabudowy wielolokalowej na terenie Gminy Tomaszów Lubelski. i) zużyte opony o kodzie 16 01 03 3.6. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 3.7. Odebrane odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazania odpadów do utylizacji bądź zagospodarowania. 3.8. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów, zgodnie z ustawą Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz.U.2016 poz. 2167 3.9. Uzyskania u uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, potwierdzenia odbioru odpadów zebranych, na karcie przekazania odpadów. 3.10. Terminowego zbierania i wywożenia odpadów zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 3.11. Przeładowania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. 3.12. Niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających / utrudniających bądź mogących uniemożliwiać/utrudniać prawidłowe wykonanie usługi. Zgłoszenie powinno odbyć się tego samego dnia od stwierdzenia przez wykonawcę zaistnienia okoliczności chyba, że zdarzenie nastąpi po godzinie 15:30 wtedy obowiązek może być zrealizowany do godz. 9:00 następnego dnia roboczego. Zgłoszenia można dokonać drogą telefoniczną na nr 84 664 30 85 wew. 17 oraz e-mailem, na adres odpdy@tomaszowlubelski.pl. zakres opóźnień, powód braku realizacji usługi, termin usunięcia nieprawidłowości. 3.13. Niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie; 3.14. Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów t. j. w przypadku przetwarzania odpadów : kart przekazania odpadu komunalnego – zgodnie z przepisami o elektronicznej BDO oraz proponowanymi zmianami o odpadach mających obowiązywać od 01.01.2020r., w przypadku odbierania odpadów: kart ewidencji odpadów, dowodów ważenia odpadów, zestawień miesięcznych odebranych odpadów. 3.15. Odbiór odpadów komunalnych będzie odbywał się z przed posesji indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego, bez względu na warunki atmosferyczne w każdej ilości; 3.16. Nie dopuszcza się zbierania odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tomaszów Lubelski wraz z odpadami zebranymi z nieruchomości niezamieszkałych bądź z odpadami z innych gmin oraz mieszania odpadów segregowanych z niesegregowanymi. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przed rozpoczęciem odbioru odpadów umożliwi kontrolę pojazdów wykorzystywanych do tego celu poprzez przyjazd w wyznaczone miejsce i okazanie pracownikowi Zamawiającego zawartości skrzyni ładunkowych. 3.17. Wykonawca, po podpisaniu umowy na 21 dni przed pierwszym odbiorem odpadów winien dostarczyć właścicielowi nieruchomości : • pojemnik na odpady zmieszane (pozostałości z sortowania) wraz z harmonogramem wywozu; • minimum po 2 worki każdego koloru 3.18. Podczas trwania umowy wyposażenia zgłoszonych nieruchomości przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również do wymiany uszkodzonych i zużytych pojemników najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego, niewywiązanie się z powyższego terminu spowoduje zmniejszenie należnego wynagrodzenia za odbiór odpadów w danym miesiącu o kwotę naliczoną danemu gospodarstwu; 3.19. Wyposażenia mieszkańców w niezbędną ilość worków do selektywnej zbiórki następujących frakcji odpadów: metale i tworzywa sztuczne, papier, szkło, popiół, bioodpady (odpady z ogrodów, odpady spożywcze i kuchenne z gospodarstw domowych). Za niezbędną uznaje się taką samą ilość worków na surowce jakie wystawił do odbioru mieszkaniec. Nadruk na workach powinien zawierać informacje dotyczące sposobu segregacji wraz z logiem i adresem Wykonawcy; 3.20. Przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych w formie papierowej zawierających: informację o ilościach i rodzajach odebranych odpadów, informację dotyczącą osób (adresy) które nie wywiązały się z obowiązku segregacji z dokumentacją fotograficzną , kompletu kart przekazania odpadu komunalnego; 3.21. W wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, należy przekazać Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych dokumentację (oświadczenie i dokumentację fotograficzną,) wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady, na poziomie umożliwiającym wydanie decyzji określającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami i przekazać wraz z fakturą miesięczną za wykonaną usługę. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości; 3.22. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań i przekazania ich Zamawiającemu zgodnie z obowiązującą ustawą; 3.23. Przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: • ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach (t .j. Dz. U. 2019 poz. 701 ze. zm.) • - ustawy z dnia 13 września 1996. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1454 ze. zm.) • -ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. j. Dz. U. 2018r. poz. 1466 ) • - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach (t. j Dz. U. 2019 poz. 521) • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) • uchwał będących aktami prawa miejscowego obowiązującymi na terenie Gminy Tomaszów Lubelski 3.24. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia; 3.25. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie - instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych do których podmiot przekaże odebrane odpady z tereny Gminy Tomaszów Lubelski; 3.26. W przypadku zgłoszenia przez mieszkańców faktu zbyt małej ilości pojemników na danej posesji, Wykonawca doposaży tę posesję w dodatkowy lub większy pojemnik; 3.27. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować od 7 00 – 18 00, po uprzednim zawiadomieniu o dniu i godzinie odbioru; 3.28. Wykonawca uporządkuje teren zanieczyszczony odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu; 3.29.Wykonawca odpowiada za prawidłowe opróżnianie i odstawianie pojemników; 3.30.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia akcji edukacyjnej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w pięciu placówkach oświatowych, dla uczniów na terenie Gminy Tomaszów Lubelski. Po zrealizowaniu zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację wskazującą tematykę miejsce termin przeprowadzonych zajęć edukacyjnych i liczbę uczestników. Szczegółowy sposób i terminy przeprowadzenia akcji zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. 3.31. Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),w którym mieszkańcy Gminy Tomaszów Lubelski w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, mogą zostawić wytwarzane przez siebie, selektywnie zebrane odpady komunalne. PSZOK będzie funkcjonował przynajmniej 4 dni w tyg. w godzinach 8.00 – 14.00 w tym jeden dzień do godz. 18 00, (z wyjątkiem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), W PSZOK mieszkańcy Gminy Tomaszów Lubelski będą mogli bezpłatnie zostawić selektywnie zebrane odpady problematyczne, w szczególności : a) szkło b) papier c) meble i odpady wielkogabarytowe; d) odpady biodegradowalne (w szczególności gałęzie, liście, skoszona trawa,obierki ); e) tworzywa sztuczne f) odzież i tekstylia g) chemikalia; h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; i) odpady niebezpieczne j) zużyte opony; k) gruz, odpady budowlane i rozbiórkowe; l) popiół 3.32. Wymagania dotyczące pojemników a) odpady zmieszane (resztki z segregacji) gromadzone będą na nieruchomości w pojemnikach 120 l lub 240 litrowych, które dostarczy Wykonawca (pojemnik 240 litrowy w przypadku prośby właściciela nieruchomości) b) selektywne odpady komunalne (odpady segregowane) odbiór będzie odbywał się w systemie workowym o pojemności 120 l lub 240 l.. 3.33. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowy narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, t. j. mycia i dezynfekcji samochodów przynajmniej 2 razy w miesiącu. Raz na 2 miesiące, mycia i dezynfekcji pojemników na odpady biodegradowalne w zabudowie wielolokalowej, przynajmniej 1 raz w miesiącu w okresie od 1 kwietnia do 31 października. Wymiany uszkodzonych i zużytych pojemników. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników; 3.34. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów wymaganych do realizacji zamówienia: a) worki żółte – metale i tworzywa sztuczne, - plastikowe butelki po napojach, - opakowania z tworzyw sztucznych, - aluminiowe puszki po napojach i konserwach - opakowania po środkach czystości, kosmetykach, - opakowania wielomateriałowe – (kartony po mleku, sokach) b) worki niebieskie – opakowania z papieru, kartonu i tektury, c) worki białe – szkło bezbarwne (bezbarwne butelki i słoiki) d) worki zielone – szkło kolorowe(kolorowe butelki i słoiki) e) worki brązowe – bioodpady (skoszona trawa, liście, rozdrobnione krzewy i gałęzie, nienadające się do spożycia owoce i warzywa, kwiaty doniczkowe i cięte ) f) worek czarny - popiół 3.35. Minimalna częstotliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: a) zabudowa jednorodzinna: - odpady zmieszane (resztki z segregacji) – jeden raz na dwa tygodnie, a w okresie zimowym (od 1 listopada do 31 marca) jeden raz w miesiącu, - odpady segregowane jeden raz w miesiącu - odpady komunalne ulegające biodegradacji – jeden raz na dwa tygodnie, a w okresie zimowym (od 1 listopada do 31 marca) raz w miesiącu, - popiół – jeden raz w miesiącu od 1 października do 30 kwietnia b) zabudowa wielorodzinna: - zmieszane odpady komunalne – jeden raz w tygodniu - odpady segregowane jeden raz w miesiącu, - odpady komunalne ulegające biodegradacji – jeden raz w tygodniu, a w okresie zimowym (od 1 listopada do 31 marca) raz w miesiącu, c) odpady wielkogabarytowe, będą odbierane min. 2 razy w roku po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu z poszczególnych nieruchomości zgodnie z przepisami obowiązującego prawa d) Odpady rozbiórkowe i budowlane będą odbierane przez Wykonawcę w przypadku zgłoszenia przez mieszkańców danej posesji potrzeby odbioru ww. odpadów ( np. remont, budowa , rozbiórka), Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowego pojemnika/kontener na odpady rozbiórkowe i budowlane, wykonane we własnym zakresie. 3.36. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie zamówienia wynosi 1 323,442 Mg w tym: odpady zmieszane 954,540 Mg odpady segregowane 231,605 Mg pozostałe odpady 137,297 Mg Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie, ponieważ może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości odpadów komunalnych. W gminie Tomaszów Lubelski, zebrano następujące ilości odpadów komunalnych w okresie 01.01.2018r. do 31.12.2018r.: niesegregowane odpady komunalne (odpady pozostałe po wyselekcjonowaniu odpadów) o kodzie 20 03 01 - 954,540Mg; opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07 – 126,780 Mg opakowania z metalu o kodzie 15 01 04 – 20,380 Mg zużyte opony o kodzie 16 01 03 – 22,970 Mg odpady wielkogabarytowe o kodzie – 20 03 07 – 40,590 Mg opakowania wielomateriałowe o kodzie – 2,630 Mg zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35 – 25,727 Mg opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 – 65,705 Mg opakowania ulegające biodegradacji – 45,380 Mg opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 – 18,740 Mg 3.37. Wspólny słownik zmówienia 1) 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usług ekologicznych 2) 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 3) 90512000-9 Usługi transportu odpadów 2) 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 3) 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 4) 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów Uwaga Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogram odbioru, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował na stronie internetowej www.tomaszowlubelski.pl/BIP, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości. Do 30 listopada 2019 roku Zamawiający dostarczy dokładny wykaz nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie gminy Tomaszów Lubelski. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości pojemników i worków na odpady komunalne oraz comiesięcznego rozliczenia się z Zamawiającym na wykonaną usługę w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny: a) wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego prze Wójta Gminy Tomaszów Lubelski w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) wpis do Rejestry Bazy Danych o Odpadach w zakresie objętych przedmiotem zamówienia prowadzonego przez Marszałka Województwa, c) Zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie umożliwiającym w pełni realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł (słownie sto tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym spełniającym wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 toku poz. 122), w postaci: - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (tj. samochód dostawczy o ładowności ok. 2,5 tony – umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów). Pojazdy muszą być: - trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne; - zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym; Pojazdy i urządzenia będą zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu; Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwianiem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; Pojazdy będą wyposażone w: - System monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych, - W narzędzia i urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników; Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia należy garażować wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo – transportowej. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach; Posiadanie bazy magazynowo - transporotowej: a) teren bazy magazynowo transportowej będzie położony na terenie gminy Tomaszów Lubelski lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Tomaszów Lubelski zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim; b). miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; c). miejsca gromadzenia selektywnie zabranych odpadów komunalnych będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; e) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinny znajdować się także: - miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów Zamawiający będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 800 Mg/rok
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający żąda przedłożenia załącznika nr 5 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda przedłożenia załącznika nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z rozdziałem V SIWZ
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie z rozdziałem VI SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
15.1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej (brutto). Zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy. 15.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 15.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. 15.5. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
czestotliweośc odbioru odpadów probelamtycznych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.