Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStargard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-14
  • ZamawiającyZakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00047679
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogusława IV, 15

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573-35-36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka komunalna - odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fdb7e6d-85c9-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zzo.stargard.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia,
wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanego
formularza
dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal
https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP postępowania). Osobą uprawnioną do porozumiewania się z
Wykonawcami jest Monika Marcinkiewicz – Dyrektor Operacyjny
i Organizacyjny, e-mail: monika.marcinkiewicz@zzo.stargard.pl;
Odpowiedzi na wnioski będą publikowane na stronie www.zzo.stargard.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych
formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt1 . Ofertę, a także
oświadczenie o jakim mowa w pkt 6.3 ppkt 1 SWZ składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobisty. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza
do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku
określonego w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy:20.1. Informacje dotyczące administratora
danych Administratorem Państwa danych osobowych
przetwarzanych w związku z postępowaniem i zawarciem umowy na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 24.10.2019 poz.
2019 ze zm. dalej zwana „ustawa Pzp”), jest Zakład
Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., ul. Księcia Bogusława IV nr 15; 73-110 Stargard.
20.2. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo
kontaktować z naszym inspektorem ochrony danych, we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania Państwa danych i korzystania z Państwa praw, w
następujący sposób: listownie na adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., ul.
Księcia Bogusława IV nr 15; 73-110 Stargard, poprzez e-mail:
malgorzata.gorka@ochrona.danych.osobowych.pl, telefonicznie: 500
071 091.20.3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą
przetwarzane w celach wynikających z postępowania i zawarcia umowy
na podstawie ustawy Pzp oraz w celu utrzymania kontaktów. Podstawą prawną ich przetwarzania jest:
ustawa z dnia 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 24.10.2019 poz. 2019 z późn.zm.), ustawa o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217
ze zm.) art. 6 lit. b oraz c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, podjęcia
działań przed jej zawarciem oraz do wypełnienia naszych
obowiązków prawnych.20.4. Okres przechowywania danych Państwa
dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji warunków umowy oraz spełnienia
obowiązków archiwizacyjnych.20.5. Komu przekazujemy Państwa
dane? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: 1) upoważnieni pracownicy Zakładu
Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., którzy muszą mieć
dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki; 2) podmioty
przetwarzające – którym Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. zleci czynności
przetwarzania danych, jeśli będzie to konieczne; 3) dostęp tych
podmiotów do Państwa danych będzie ograniczony wyłącznie do możliwości wglądu do informacji, w
związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego,
prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowiązuje klauzula
zachowania poufności danych, w tym danych osobowych; 4) podmioty uprawnione na podstawie
przepisów prawa (np. instytucje kontrolne), w przypadku
uzasadnionego żądania; 20.6 Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych
osobowych Przysługują Państwu
następujące uprawnienia:- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;- prawo do
sprostowania (poprawiania) swoich danych;- prawo do usunięcia
danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach
sprawowania władzy publicznej; - prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,- prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na
adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa. Korzystanie z powyższych praw ułatwi Państwu nasz
inspektor ochrony danych.20.7
Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych w związku z postępowaniem i zawarciem
umowy na podstawie ustawy Pzp nie jest obowiązkowe, ale może
być warunkiem niezbędnym do skutecznej realizacji umowy i utrzymania kontaktów. 20.8 Inne
informacje na temat przetwarzania
danych osobowych. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, nie będzie stosowane profilowanie.
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Wszelkich dodatkowych
informacji może Państwu udzielić nasz
inspektor ochrony danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 02/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa i dostarczenie do Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie prowadzonej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego pozwoleniem wodnoprawnym nr SZ.RUZ.421.64-5.2019.IW z dnia 8 sierpnia 2019 r.).
Uwaga: Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia będzie posiadał nowe pozwolenie wodnoprawne, które po wydaniu przez stosowny organ zostanie przekazane Wykonawcy.

Szacowane ilości ustalone na podstawie minionych 12 miesięcy i mogą one ulec zmianie (zmniejszeniu):
- ścieki bytowe – 520 m3
- ścieki technologiczne – 19.620 m3
4.2 Warunki odbioru ścieków:

- ścieki bytowe – odbiór jeden raz w tygodniu, w dni robocze w godzinach od 7.00 – 15.00;
- ścieki technologiczne – odbiór na uprzednie zgłoszenie, w zależności od warunków pogodowych, które mają bezpośredni wpływ na ilości wytworzonych ścieków.
Wykonawca zapewni zdolność odbioru i zagospodarowania odcieków w dni robocze następujących po większych opadach atmosferycznych na poziomie nie mniejszym niż 100 m3 /dobę w okresie kolejnych 5 dni roboczych.

4. 3 Wykonawca odbierze ścieki wozem asenizacyjnym o pojemności minimum 15 m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów:
1) cena – 60 % ;
Zamawiający będzie oceniał ofertę w kryterium cena łącznie tj. suma z pozycji 1.1 i 1.2 z kolumny 6 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ) będzie oceniana łącznie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, której wartość ogółem brutto oferty (maksymalna wartość oferty) za zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych uzyska najwyższą punktację.

Każda oferta będzie oceniona (punktowana) według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
P1 = ---------------------------------------- x 100 x 60%, przy czym 1 % = 1 pkt.
Cena oferty ocenianej

(P1 = ilość punktów w kryterium najniższa cena)
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 60.
2) termin płatności - 40%
Zasady oceny oferty wg kryterium termin płatności,
Zamawiający wyznaczył termin płatności na „10 dni od dnia dostarczenia do Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury”. Wydłużenie terminu płatności w dniach kalendarzowych w stosunku do wyznaczonego przez Zamawiającego:
- w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – 10 pkt.
- termin płatności do 7 dni – 20 pkt.
- termin płatności do 18 dni – 30 pkt.
- termin płatności do 28 dni - 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium termin płatności – 40 pkt.
15.2 Oferty oceniane będą wg wzoru:
P = P1 + P2
gdzie: P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów.
P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny.
P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium termin płatności .
Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100. Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów. Obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że: dysponuje minimum jednym wozem asenizacyjny o pojemności nie mniejszej niż 15 m3 niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 6.1 oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2 wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z pkt 6.2 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. 6 pkt 6.2, tj.:
a) Wykaz urządzeń technicznych tj. wozów asenizacyjny o pojemności nie mniejszej niż 15 m3, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ;

b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:
- uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 12:15

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 12:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sławoborze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI