„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzwola
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-22
  • ZamawiającyGmina Dzwola
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00266731
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzwola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowość: Dzwola

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 875 2 215;

1.5.8.) Numer faksu: 15875 2 223,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00257b87-4394-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023246/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzwola w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugdzwola.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego.Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:Pan Tomasz Świś,tel. (15) 8752215; email: ugdzwola@mbnet.pl
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 11 z 26
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,Google Chrome od wersji 20.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu

2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”

prowadzonym w trybie podstawowym

3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.


Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 21 z 26

5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp

6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

7) Wykonawca posiada:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących

Wykonawcy

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy

RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych

Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu
i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Dzwola, oraz zgromadzonych
w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), w okresie
od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Usługa obejmuje również zaopatrzenie nieruchomości
w worki z tworzywa sztucznego określone w pkt 2.5 ppkt 1), 2), 3), 4) przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
2.2. W skład Gminy wchodzi 17 miejscowości: Branew Ordynacka, Branew Szlachecka, Branewka, Branewka–Kolonia, Dzwola, Flisy, Kapronie, Kocudza Druga,
Kocudza Górna, Kocudza Pierwsza, Kocudza Trzecia, Konstantów, Krzemień Drugi, Krzemień Pierwszy, Władysławów, Zdzisławice, Zofianka Dolna.
2.3. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej wynosi 1520.
2.4. Odpady komunalne gromadzone będą z podziałem na frakcję: papier, szkło, metale
i tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe wielomateriałowe), bioodpady oraz niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Szczegółowa klasyfikacja rodzaju odpadów wchodzących w skład poszczególnych frakcji znajduje się w pkt. 2.14.
2.5. Poszczególne frakcje odpadów selektywnie zbieranych winny być gromadzone
w pojemnikach/workach o następującej kolorystyce:
1) niebieski – oznaczone napisem „Papier”, przeznaczone na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
2) zielony – oznaczone napisem „Szkło”, przeznaczone na odpady ze szkła , w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
3) żółty – oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”, przeznaczone na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
4) brązowy – oznaczone napisem „Bio”, przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,
5) czarny – oznaczony napisem „Niesegregowane” lub pojemniki, worki w innym kolorze z przeznaczeniem na odpady pozostałe z procesu segregacji (odpady resztkowe).
2.6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (odpady pozostałe z procesu segregacji – odpady resztkowe) - raz w miesiącu,
b) bioodpady stanowiące odpady komunalne - raz w miesiącu,
c) metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (w tym opakowania: z metali, tworzyw sztucznych) - 1 raz w miesiącu,
d) papier i tektura - raz w miesiącu,
e) szkło (w tym: opakowania ze szkła) – raz w miesiącu,
f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe raz w roku 2022.
2.7. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu.
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w ustalonych w harmonogramie terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów odbywał się będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 19.00.
2.9. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów zgromadzonych w PSZOK, który jest zlokalizowany w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 65B.
2.10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zbieranych
w pojemnikach i workach wystawionych przed posesję w dniu odbioru, oraz z altanek śmietnikowych.
2.11. Wykonawca wyposaża właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych określone w pkt. 2.5 ppkt. 1),2),3),4). Szacowana ilość worków w kolorze niebieskim, zielonym, żółtym i brązowym (w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.) wynosi łącznie ok. 60 000 szt. Podaną ilość worków należy traktować jako orientacyjną i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia w przypadku przekroczenia tej wielkości.
2.12. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi
w odpowiednich przepisach prawa, wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska.
2.13. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być w sposób szczegółowy dokumentowana. Informacje na temat wymagań w zakresie dokumentacji związanej
z działalnością objętą zamówieniem zawarte są w pkt. 2.20.
2.14. Klasyfikacja rodzajów odpadów dla poszczególnej frakcji (kody):
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01),
2) papier i tektura (20 01 01), opakowania z papieru i tektury (15 01 01),
3) szkło (20 01 02), opakowania ze szkła (15 01 07),
4) tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metale (20 01 40), opakowania z metali (15 01 04), opakowania wielomateriałowe (15 01 05),
5) odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08), odpady ulegające biodegradacji (20 02 01)
2.15. W ramach Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych gromadzone są następujące rodzaje odpadów komunalnych:
opakowania z papieru i tektury (15 01 01), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), opakowania z metali (15 01 04), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), opakowania ze szkła (15 01 07), opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (15 01 10), zużyte opony (16 01 03), odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01), gruz ceglany (17 01 02), odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (17 01 03), zmieszane odpady
z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (17 01 07), drewno (17 02 01), tworzywa sztuczne (17 02 03), papier i tektura (20 01 01), szkło (20 01 02), odzież (20 01 10), tekstylia (20 01 11), rozpuszczalniki (20 01 13*), kwasy (20 01 14*), alkalia (20 01 15*), odczynniki fotograficzne (20 01 17*), środki ochrony roślin (20 01 19*), lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21*), urządzenia zawierające freony (20 01 23*), farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne (20 01 27*), farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze
i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 (20 01 28), detergenty zawierające substancje niebezpieczne (20 01 29*), detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 (20 01 30), leki inne niż wymienione w 20 01 31 (20 01 32), baterie i akumulatory łącznie z bateriami
i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie (20 01 33*), baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 (20 01 34), zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki5) (20 01 35*), zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36), tworzywa sztuczne (20 01 39), inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (20 01 99), odpady ulegające biodegradacji (20 02 01), odpady wielkogabarytowe (20 03 07).
2.16. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać
w terminie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. to około 500 Mg. Szacowana ilość odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i odpadów przekazanych do PSZOK oraz w ramach tzw. wystawki. Ustalone ilości są szacunkowe
i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, przyznając
punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

- Nie podlegają wykluczeniu

- Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Posiada wpis do rejestru działalności gospodarczej regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn.zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Jest wpisany do BDO rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.).”

2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dysponuje co najmniej:

a) 1 samochodem specjalistycznym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,


Pojazdy powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:

1) brak podstaw wykluczenia:

2) spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

a) wpis do rejestru działalności gospodarczej regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn.zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

b) Wpis do BDO rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.).

c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy

z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się

o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 oraz 455 ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia:
2. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania umowy, w tym m.in. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
3. Strony przewidują zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 2 ust. 1 Umowy;
b) zmiany kosztów wynikających ze zmian przepisów prawa, w tym z zakresu gospodarki odpadami,
c) innych kosztów niemożliwych do przewidzenia w momencie składania oferty.
d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający;
e) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
f) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy :
1. w przypadku zmiany przepisów obowiązujących stawek podatku VAT:
2. w przypadku zmiany ceny przyjęcia odpadów zmieszanych w instalacjach RIPOK w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy – cena jednostkowa odbioru odpadów zostanie zmieniona o kwotę wynikającą z różnicy ceny z zastosowaniem pkt. f. 5.
3. zmiana wynagrodzenia z uwagi na zmianę cen odbioru odpadów w RIPOK–ach nie będzie wprowadzana częściej niż co cztery miesiące obowiązywania umowy
4. Wykonawca wnioskując o zmianę wynagrodzenia z uwagi na zmianę cen odbioru odpadów w RIPOK–ach, przedstawia Zamawiającemu dowody na to iż w najbliższych instalacjach RIPOK od siedziby Zamawiającego (z regionów: Biłgoraj, Zamość, Kraśnik, Stalowa Wola), cena odbioru odpadów komunalnych zmieniła się w okresie obowiązywania umowy lub już po dniu zawarcia umowy.
5. Zamawiający ustanawia maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia na poziomie 7 % pierwotnej/ofertowej wartości wynagrodzenia w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia.

4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
b) danych teleadresowych,
c) danych rejestrowych,
d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy.
6. W sytuacjach określonych powyżej Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy jako kierowca kat.C- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy jako kierowca kat.C. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI