„Najem wraz z obsługą serwisową kabin WC w roku 2023”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Najem wraz z obsługą serwisową kabin WC w roku 2023”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidwin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-10-20
  • Zamawiający21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00389574
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Najem wraz z obsługą serwisową kabin WC w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Najem wraz z obsługą serwisową kabin WC w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af4990b-4881-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062221/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Najem wraz z obsługą serwisową kabin WC w roku 2023”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy pod adresem: www.portal.smartpzp.pl/21blt
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym

w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do autentykacji i podpisu. Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych
i specyfiki połączenia:
1) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
- przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
- Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
b) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
- oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się na Platformie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB : png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Inne formaty można przesłać, korzystając z archiwum np.: zip lub .rar. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zgodnie z art. 64 ustawy Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowalnego podpisu elektronicznego oraz warunkach jego użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowalnych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono szczegółowo w rozdziale 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określono szczegółowo w rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/61/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
a) Usługa obejmuje ustawienie i obsługę kabin WC Standard w systemie stacjonarnym wykorzystywanych w czasie trwania umowy oraz kabin WC zamawianych doraźnie wg potrzeb instytucji wojskowych obsługiwanych przez Zamawiającego. Miejsca ustawienia, częstotliwość obsług oraz ilość obsług kabin WC Standard ustawionych stacjonarnie w okresie trwania umowy (12 miesięcy), jak również ilość przewidywanych obsług kabin zamawianych doraźnie została określona w załączniku nr 7 - Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi oraz w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
b) Pod pojęciem kabina WC Standard oraz WC VIP Zamawiający rozumie urządzenia sanitarne jednakowej kolorystyki wyposażone w minimum następujące elementy:
- Kabina typu Standard: sedes, pisuar, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty.
- Kabina typu VIP: sedes, pisuar, umywalka, podajnik z mydłem, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty, wieszak na ubranie, podajnik z ręcznikami papierowymi.
c) Kabiny WC Standard ustawione stacjonarnie - wykorzystywane przez cały czas trwania umowy.
Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie kabin WC od dnia 01 stycznia 2023 r. oraz ich serwisowanie w okresie trwania umowy, w ilościach i lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 7 - ,,Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi". Zgodnie z przedstawioną w formularzu cenowym ofertą, Wykonawca wylicza łącznie koszty najmu kabin oraz koszty wykonywanych obsług. Ilość obsług nie może przekroczyć ilości określonej w formularzu cenowym. W cenę wynajmu i obsługi kabiny WC należy wliczyć wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp.
d) Kabiny WC typu Standard i typu VIP zamawiane doraźnie wg potrzeb.
Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawianie kabin WC w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym zamówienie winno być złożone do Wykonawcy, na co najmniej 5 dni przed terminem wymagalności ustawienia kabin. Wykonawca ponosi wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp. Ilość kabin WC i częstotliwość obsług podawana jest przez Zamawiającego każdorazowo na zamówieniu. Zamawiający przewiduje, że jednorazowa ilość kabin zamawianych doraźnie będzie wynosiła od 1 do 70 sztuk. Czas eksploatacji kabin będzie wynosił 1 - 30 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio: Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty

Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach.
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
a) Usługa obejmuje ustawienie i obsługę kabin WC Standard w systemie stacjonarnym wykorzystywanych w czasie trwania umowy oraz kabin WC zamawianych doraźnie wg potrzeb instytucji wojskowych obsługiwanych przez Zamawiającego. Miejsca ustawienia, częstotliwość obsług oraz ilość obsług kabin WC Standard ustawionych stacjonarnie
w okresie trwania umowy (12 miesięcy), jak również ilość przewidywanych obsług kabin zamawianych doraźnie została określona w załączniku nr 7 - Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi oraz w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
b) Pod pojęciem kabina WC Standard oraz WC VIP Zamawiający rozumie urządzenia sanitarne jednakowej kolorystyki wyposażone w minimum następujące elementy:
- Kabina typu Standard: sedes, pisuar, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty.
- Kabina typu VIP: sedes, pisuar, umywalka, podajnik z mydłem, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty, wieszak na ubranie, podajnik z ręcznikami papierowymi.
c) Kabiny WC Standard ustawione stacjonarnie - wykorzystywane przez cały czas trwania umowy.
Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie kabin WC od dnia 01 stycznia 2023 r. oraz ich serwisowanie w okresie trwania umowy, w ilościach i lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 7 - ,,Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi". Zgodnie z przedstawioną w formularzu cenowym ofertą, Wykonawca wylicza łącznie koszty najmu kabin oraz koszty wykonywanych obsług. Ilość obsług nie może przekroczyć ilości określonej w formularzu cenowym. W cenę wynajmu i obsługi kabiny WC należy wliczyć wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp.
d) Kabiny WC typu Standard i typu VIP zamawiane doraźnie wg potrzeb. Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawianie kabin WC w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym zamówienie winno być złożone do Wykonawcy, na co najmniej 5 dni przed terminem wymagalności ustawienia kabin. Wykonawca ponosi wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp. Ilość kabin WC i częstotliwość obsług podawana jest przez Zamawiającego każdorazowo na zamówieniu. Zamawiający przewiduje, że jednorazowa ilość kabin zamawianych doraźnie będzie wynosiła od 1 do 70 sztuk. Czas eksploatacji kabin będzie wynosił 1 - 30 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty

Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
a) Usługa obejmuje ustawienie i obsługę kabin WC Standard w systemie stacjonarnym wykorzystywanych w czasie trwania umowy oraz kabin WC zamawianych doraźnie wg potrzeb instytucji wojskowych obsługiwanych przez Zamawiającego. Miejsca ustawienia, częstotliwość obsług oraz ilość obsług kabin WC Standard ustawionych stacjonarnie w okresie trwania umowy (12 miesięcy), jak również ilość przewidywanych obsług kabin zamawianych doraźnie została określona w załączniku nr 7 - Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi oraz w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
b) Pod pojęciem kabina WC Standard oraz WC VIP Zamawiający rozumie urządzenia sanitarne jednakowej kolorystyki wyposażone w minimum następujące elementy:
- Kabina typu Standard: sedes, pisuar, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty.
- Kabina typu VIP: sedes, pisuar, umywalka, podajnik z mydłem, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty, wieszak na ubranie, podajnik z ręcznikami papierowymi.
c) Kabiny WC Standard ustawione stacjonarnie - wykorzystywane przez cały czas trwania umowy.
Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie kabin WC od dnia 01 stycznia 2023 r. oraz ich serwisowanie w okresie trwania umowy, w ilościach i lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 7 - ,,Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi". Zgodnie z przedstawioną w formularzu cenowym ofertą, Wykonawca wylicza łącznie koszty najmu kabin oraz koszty wykonywanych obsług. Ilość obsług nie może przekroczyć ilości określonej w formularzu cenowym. W cenę wynajmu i obsługi kabiny WC należy wliczyć wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp.
d) Kabiny WC typu Standard i typu VIP zamawiane doraźnie wg potrzeb. Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawianie kabin WC w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym zamówienie winno być złożone do Wykonawcy, na co najmniej 5 dni przed terminem wymagalności ustawienia kabin. Wykonawca ponosi wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp. Ilość kabin WC i częstotliwość obsług podawana jest przez Zamawiającego każdorazowo na zamówieniu. Zamawiający przewiduje, że jednorazowa ilość kabin zamawianych doraźnie będzie wynosiła od 1 do 70 sztuk. Czas eksploatacji kabin będzie wynosił 1 - 30 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty

Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach.
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
a) Usługa obejmuje ustawienie i obsługę kabin WC Standard w systemie stacjonarnym wykorzystywanych w czasie trwania umowy oraz kabin WC zamawianych doraźnie wg potrzeb instytucji wojskowych obsługiwanych przez Zamawiającego. Miejsca ustawienia, częstotliwość obsług oraz ilość obsług kabin WC Standard ustawionych stacjonarnie
w okresie trwania umowy (12 miesięcy), jak również ilość przewidywanych obsług kabin zamawianych doraźnie została określona w załączniku nr 7 - Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi oraz w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
b) Pod pojęciem kabina WC Standard oraz WC VIP Zamawiający rozumie urządzenia sanitarne jednakowej kolorystyki wyposażone w minimum następujące elementy:
- Kabina typu Standard: sedes, pisuar, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty.
- Kabina typu VIP: sedes, pisuar, umywalka, podajnik z mydłem, wentylację, przeciwpoślizgową podłogę, zamykany podajnik z papierem toaletowym, zamek ze wskaźnikiem wolny-zajęty, wieszak na ubranie, podajnik z ręcznikami papierowymi.
c) Kabiny WC Standard ustawione stacjonarnie - wykorzystywane przez cały czas trwania umowy.
Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie kabin WC od dnia 01 stycznia 2023 r. oraz ich serwisowanie w okresie trwania umowy, w ilościach i lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 7 - ,,Wykaz ilości kabin WC i miejsc realizacji usługi". Zgodnie z przedstawioną w formularzu cenowym ofertą, Wykonawca wylicza łącznie koszty najmu kabin oraz koszty wykonywanych obsług. Ilość obsług nie może przekroczyć ilości określonej w formularzu cenowym. W cenę wynajmu i obsługi kabiny WC należy wliczyć wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp.
d) Kabiny WC typu Standard i typu VIP zamawiane doraźnie wg potrzeb.
Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawianie kabin WC w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym zamówienie winno być złożone do Wykonawcy, na co najmniej 5 dni przed terminem wymagalności ustawienia kabin. Wykonawca ponosi wszelkie koszty, w szczególności: koszty związane z jej transportem, ustawieniem, ponumerowaniem, amortyzacją, obsługą, utrzymaniem we właściwym stanie technicznym, kosztem materiałów niezbędnych do wykonania prawidłowej obsługi kabin itp. Ilość kabin WC i częstotliwość obsług podawana jest przez Zamawiającego każdorazowo na zamówieniu. Zamawiający przewiduje, że jednorazowa ilość kabin zamawianych doraźnie będzie wynosiła od 1 do 70 sztuk. Czas eksploatacji kabin będzie wynosił 1 - 30 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Opis spełnienia warunku:
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi w ramach jednego kontraktu, umowy o wartości minimum 25 000, 00 zł brutto każda, obejmujące swym zakresem najem wraz z obsługą serwisową kabin WC, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór załącznik nr 4 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
- Usługi należycie wykonane oznacza prace wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
- Jako usługę wykonaną – należy rozumieć wykonane prace, dla których wystawiono Protokół odbioru robót lub Świadectwo Przejęcia lub równoważny dokumenty w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Protokołu odbioru lub Świadectwa Przejęcia.
- Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż złoty polski, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP lub ostatniego kursu sprzed dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu – w przypadku gdyby w tym dniu kurs nie był podawany.
UWAGA: Zamawiający uwzględni tylko prace zakończone
UWAGA!!!
Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunek, o którym mowa w ust. 1.3 lit. a), zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże spełnienie warunku. Warunek ten Wykonawca musi spełnić samodzielnie, tzn. doświadczenie Wykonawców nie sumuje się.
b) Opis spełnienia warunku:
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Aktualną decyzję na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, na terenie którego realizowane będzie zamówienie o której mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych koncesji, o których mowa w pkt. 1.4, w pełni samodzielnie. Wyjątek stanowią sytuacje, w których Wykonawca wykaże, że nie będzie brał udziału w czynnościach, do których wymagana jest wskazana koncesja (co jednoznacznie musi wynikać z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej).
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w niniejszym rozdziale, w pkt. 1 ppkt 1.3, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku gdy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdziale 7 SWZ.
c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi, w ramach jednego kontraktu, umowy o wartości minimum 25 000 zł, obejmujące swym zakresem najem wraz z obsługą serwisową mobilnych urządzeń sanitarnych, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór załącznik nr 4 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
aktualna decyzja na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o której mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi, w ramach jednego kontraktu, umowy o wartości minimum 25 000 zł, obejmujące swym zakresem najem wraz z obsługą serwisową mobilnych urządzeń sanitarnych, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór załącznik nr 4 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
aktualna decyzja na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o której mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie
do wskazanego pełnomocnika. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 3 niniejszego rozdziału. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono szczegółowo w paragrafie 10 projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21blt.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt 4 lit. a –c SWZ, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 4 lit. a –c SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, karę pieniężną, o której mowa w pkt. 6 SWZ nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że każda osoba realizująca przedmiot umowy na terenie jednostki wojskowej musi posiadać obywatelstwo polskie. Wykonawcy lub pracownicy wykonawcy, nieposiadający obywatelstwa polskiego, mogą wejść na teren jednostki wojskowej celem realizacji przedmiotu umowy, wyłącznie po spełnieniu wymogów określonych w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę maszyn rolniczych - Bonin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę maszyn rolniczych. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI