Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 1: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Nowy Targ, Waksmund o łącznej długości 4,155 km i trzy MORy w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanych w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.).8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnych trzech toalet sanitarnych na miejscach obsługi rowerzystów zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); bieżące zalewanie płynu ekologicznego; bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; bieżące mycie i odkażanie toalety; bieżąca naprawa usterek; usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.1) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.1a do zał. nr 4.1b), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 2: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Waksmund, Ostrowsko, Łopuszna o łącznej długości 2,704 km |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony,2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie,3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów,4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów,5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.2) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.2a do zał. nr 4.2b), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 3: trzy odcinki trasy rowerowej w m. Harklowa, Frydman (zapora), Falsztyn i Niedzica o łącznej długości 5,612 km i jeden MOR w m. Harklowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Uzupełniania materiałem kamiennym ubytków w nawierzchni trasy rowerowej.7. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.8. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Harklowa, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10 m2.9. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnej jednej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanego w ciągu trasy rowerowej w m. Harklowa od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toaleta powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienie przenośnej toalety sanitarnej na terenie w/w Miejsca Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz jej usunięcia po upływie w/w terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalety:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: bieżące opróżnianie zbiornika tak, aby nigdy nie był wypełniony do pełna (opróżnianie zbiornika minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); bieżące zalewanie płynu ekologicznego; bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; bieżące mycie i odkażanie toalety; bieżąca naprawa usterek; usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.3) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.3a do zał. nr 4.3c), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 4: sześć odcinków trasy rowerowej w m. Sromowce Wyżne i Niżne o łącznej długości 3,722 km i jeden MOR w m. Sromowce Niżne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Uzupełniania materiałem kamiennym ubytków w nawierzchni mijanek w ciągu trasy rowerowej. 7. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.8. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Sromowce Niżne, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10m2.9. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnej jednej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanego w ciągu trasy rowerowej w m. Sromowce Niżne od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toaleta powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienie przenośnej toalety sanitarnej na terenie w/w Miejsca Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz jej usunięcia po upływie w/w terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalety:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiornika tak, aby nigdy nie był wypełniony do pełna (opróżnianie zbiornika minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.10. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.4) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.4a do zał. nr 4.4f), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II: VeloDunajec odc. Krościenko n/D - Jazowsko - Zadanie nr 1: cztery odcinki trasy rowerowej w m. Krościenko nad Dunajcem, Zabrzeż, Łącko, Jazowsko o łącznej długości 7,316 km i trzy MORy w m. Krościenko nad Dunajcem, Tylmanowa i Jazowsko |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanych w m. Krościenko nad Dunajcem, Tylmanowa i Jazowsko, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10 m2.8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnych dwóch toalet sanitarnych na miejscach obsługi rowerzystów zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej w m. Tylmanowa i Jazowsko od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.5) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.5a do zał. nr 4.5d), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III: EuroVelo11 odc. Barcice – Stary Sącz oraz VeloDunajec odc. Stary Sącz - Zadanie nr 1: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Barcice, Cyganowice, Stary Sącz i jeden odcinek trasy rowerowej VeloDunajec w m. Stary Sącz (przed mostem św. Kingi do trasy EuroVelo11) o łącznej długości 6,514 km, i jeden MOR w m. Cyganowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Cyganowice, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 20 m2.8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu jednej przenośnej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanym w ciągu trasy rowerowej w m. Cyganowice od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.6) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.6a do zał. nr 4.6e), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III: EuroVelo11 odc. Nowy Sącz - Wielogłowy - Zadanie nr 2: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Nowy Sącz, Wielogłowy o łącznej długości 11,800 km i jeden MOR w m. Nowy Sącz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Nowy Sącz, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 20 m2.8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu jednej przenośnej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanym w ciągu trasy rowerowej w m. Nowy Sącz od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.7) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.7a do zał. nr 4.7d), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) |
30,00 |
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 8 dni – 30 pkt.• czas wykonania 10 dni – 15 pkt.• czas wykonania 12 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt