Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776385-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776385-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu: Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, krajowy numer identyfikacyjny 58889000000000, ul. ul. Kilińskiego  70 , 33-300  Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 435 860, e-mail rdwns@zdw.krakow.pl, faks 184 442 054.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdw.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca/kuriera
Adres:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz - skrzynka pocztowa w budynku (wejście główne od ulicy)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu z podziałem na części
Numer referencyjny: RDWNS-271-1-27/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
NIE
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
BRAK OGRANICZENIA - jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie 7 zadań


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Niniejsze zamówienie składa się z następujących 3 części zamówienia nazywanych na gruncie niniejszego postępowania ZADANIAMI.W ramach trzech poniżej wymienionych części odpowiadających lokalizacji trasy rowerowej wydzielone zostały zadania, których dotyczyć mogą oferty częściowe – na potrzeby niniejszego postępowania za części zamówienia stanowiące przedmiot ofert częściowych rozumie się wyodrębnione poniżej zadania: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce- Zadanie nr 1: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Nowy Targ, Waksmund o łącznej długości 4,155 km i trzy MORy w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ - Zadanie nr 2: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Waksmund, Ostrowsko, Łopuszna o łącznej długości 2,704 km- Zadanie nr 3: trzy odcinki trasy rowerowej w m. Harklowa, Frydman (zapora), Falsztyn i Niedzica o łącznej długości 5,612 km i jeden MOR w m. Harklowa- Zadanie nr 4: sześć odcinków trasy rowerowej w m. Sromowce Wyżne i Niżne o łącznej długości 3,722 km i jeden MOR w m. Sromowce Niżne Część II: VeloDunajec odc. Krościenko n/D - Jazowsko- Zadanie nr 1: cztery odcinki trasy rowerowej w m. Krościenko nad Dunajcem, Zabrzeż, Łącko, Jazowsko o łącznej długości 7,316 km i trzy MORy w m. Krościenko nad Dunajcem, Tylmanowa i Jazowsko Część III: EuroVelo11 odc. Barcice – Stary Sącz oraz VeloDunajec odc. Stary Sącz - Zadanie nr 1: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Barcice, Cyganowice, Stary Sącz i jeden odcinek trasy rowerowej VeloDunajec w m. Stary Sącz (przed mostem św. Kingi do trasy EuroVelo11) o łącznej długości 6,514 km, i jeden MOR w m. Cyganowice Część III: EuroVelo11 odc. Nowy Sącz - Wielogłowy - Zadanie nr 2: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Nowy Sącz, Wielogłowy o łącznej długości 11,800 km i jeden MOR w m. Nowy Sącz Szczegółowy zakres, lokalizację oraz warunki realizacji niniejszego zamówienia określa Część opisowa (zał. nr 1 OPZ), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (zał. nr 2 OPZ), Przedmiary robót (zał. nr 3.1 do 3.7 OPZ), Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.1a do 4.7d OPZ) stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ).

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90910000-9
77314100-5
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
26.04.2021
30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do:• podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, • Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP.Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. ich dotyczące.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTUW przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale).2. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJWykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP.Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z zapisami zał. nr 5 SIWZ – wzór umowy § 10.Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:Część I – zad. 1, 2 i 4:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.Część I – zad. 3, Część II – zad. 1 i Część III – zad. 1:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.Część III – zad. 2:• czas wykonania 8 dni – 30 pkt.• czas wykonania 10 dni – 15 pkt.• czas wykonania 12 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 1: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Nowy Targ, Waksmund o łącznej długości 4,155 km i trzy MORy w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanych w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.).8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnych trzech toalet sanitarnych na miejscach obsługi rowerzystów zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); bieżące zalewanie płynu ekologicznego; bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; bieżące mycie i odkażanie toalety; bieżąca naprawa usterek; usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.1) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.1a do zał. nr 4.1b), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt


Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 2: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Waksmund, Ostrowsko, Łopuszna o łącznej długości 2,704 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony,2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie,3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów,4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów,5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.2) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.2a do zał. nr 4.2b), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt


Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 3: trzy odcinki trasy rowerowej w m. Harklowa, Frydman (zapora), Falsztyn i Niedzica o łącznej długości 5,612 km i jeden MOR w m. Harklowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Uzupełniania materiałem kamiennym ubytków w nawierzchni trasy rowerowej.7. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.8. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Harklowa, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10 m2.9. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnej jednej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanego w ciągu trasy rowerowej w m. Harklowa od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toaleta powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienie przenośnej toalety sanitarnej na terenie w/w Miejsca Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz jej usunięcia po upływie w/w terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalety:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: bieżące opróżnianie zbiornika tak, aby nigdy nie był wypełniony do pełna (opróżnianie zbiornika minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); bieżące zalewanie płynu ekologicznego; bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; bieżące mycie i odkażanie toalety; bieżąca naprawa usterek; usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.3) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.3a do zał. nr 4.3c), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt


Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 4: sześć odcinków trasy rowerowej w m. Sromowce Wyżne i Niżne o łącznej długości 3,722 km i jeden MOR w m. Sromowce Niżne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Uzupełniania materiałem kamiennym ubytków w nawierzchni mijanek w ciągu trasy rowerowej. 7. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.8. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Sromowce Niżne, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10m2.9. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnej jednej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanego w ciągu trasy rowerowej w m. Sromowce Niżne od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toaleta powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienie przenośnej toalety sanitarnej na terenie w/w Miejsca Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz jej usunięcia po upływie w/w terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalety:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiornika tak, aby nigdy nie był wypełniony do pełna (opróżnianie zbiornika minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.10. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.4) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.4a do zał. nr 4.4f), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 3 dni – 30 pkt.• czas wykonania 5 dni – 15 pkt.• czas wykonania 7 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt


Część nr: 2 Nazwa: Część II: VeloDunajec odc. Krościenko n/D - Jazowsko - Zadanie nr 1: cztery odcinki trasy rowerowej w m. Krościenko nad Dunajcem, Zabrzeż, Łącko, Jazowsko o łącznej długości 7,316 km i trzy MORy w m. Krościenko nad Dunajcem, Tylmanowa i Jazowsko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanych w m. Krościenko nad Dunajcem, Tylmanowa i Jazowsko, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10 m2.8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnych dwóch toalet sanitarnych na miejscach obsługi rowerzystów zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej w m. Tylmanowa i Jazowsko od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.5) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.5a do zał. nr 4.5d), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt


Część nr: 3 Nazwa: Część III: EuroVelo11 odc. Barcice – Stary Sącz oraz VeloDunajec odc. Stary Sącz - Zadanie nr 1: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Barcice, Cyganowice, Stary Sącz i jeden odcinek trasy rowerowej VeloDunajec w m. Stary Sącz (przed mostem św. Kingi do trasy EuroVelo11) o łącznej długości 6,514 km, i jeden MOR w m. Cyganowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Cyganowice, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 20 m2.8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu jednej przenośnej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanym w ciągu trasy rowerowej w m. Cyganowice od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.6) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.6a do zał. nr 4.6e), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 5 dni – 30 pkt.• czas wykonania 7 dni – 15 pkt.• czas wykonania 9 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt


Część nr: 3 Nazwa: Część III: EuroVelo11 odc. Nowy Sącz - Wielogłowy - Zadanie nr 2: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Nowy Sącz, Wielogłowy o łącznej długości 11,800 km i jeden MOR w m. Nowy Sącz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do:1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony.2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie.3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów.4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów.5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem.6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem.7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 29.11.2021 r. (włącznie) sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Nowy Sącz, w tym m. in.:a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów,b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem,c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty,d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 20 m2.8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu jednej przenośnej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanym w ciągu trasy rowerowej w m. Nowy Sącz od 01.05.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.:a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych,b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet:• antypoślizgowa podłoga• zamek wewnętrzny i zewnętrzny• wieszak na ubranie• uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety• wskaźnik wolne/zajęte• dozownik na płyn dezynfekujący• podajnik ręczników papierowych• podajnik na rolki papieru toaletowego• system wentylacji• bezodpływowy zbiornik z wentylacją• umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności:- bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek);- bieżące zalewanie płynu ekologicznego;- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego;- bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki;- bieżące mycie i odkażanie toalety;- bieżąca naprawa usterek;- usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego;- utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej.Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.7) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.7a do zał. nr 4.7d), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90910000-9, 77314100-5, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wykonania jednokrotnego koszenia poboczy (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji) 30,00
czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania prac w przypadku wystąpienia sytuacji incydentalnych (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Punktacja w ramach kryterium CZAS WYKONANIA JEDNOKROTNEGO KOSZENIA POBOCZY (liczony od następnego dnia po przekazaniu terenu prac do realizacji): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas wykonania 8 dni – 30 pkt.• czas wykonania 10 dni – 15 pkt.• czas wykonania 12 dni – 0 pkt.2. Punktacja w ramach kryterium CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO WYKONANIA PRAC W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI INCYDENTALNYCH (liczony od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego): W ramach powyższego kryterium punkty przyznane będą według następujących zasad:• czas reakcji Wykonawcy 2 godziny - 10 pkt• czas reakcji Wykonawcy 4 godziny - 5 pkt• czas reakcji Wykonawcy 6 godzin - 0 pkt






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Wysoka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI