Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Programista JAVA + ECDL PROFILE” dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGdynia
WojewództwoPomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-06-23
ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
Numer ogłoszenia2021/BZP 00082156
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082156 z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi ˜Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Programista JAVA + ECDL PROFILE” dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜PUP Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 191927734
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜bip.pupgdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Programista JAVA + ECDL PROFILE” dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003773/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Programista JAVA z ECDL"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa, Poddziałanie 5.2.1. Aktywizacja zawodowa – mechanizm ZIT, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej .Szczegółowe informacje zawarto w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Programista JAVA + ECDL PROFILE” prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Odiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, podmioty kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do dokumentacji postępowania oraz podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo w toku realizacji zamówienia, skład orzekający Krajowej Izby Odwoławczej oraz jej pracownicy w przypadku wniesienia odwołania oraz pełnomocnicy stron postępowania odwoławczego, skład orzekający oraz pracownicy sądu okręgowego w procesie skargowym, jeżeli ten będzie miał miejsce. Szczegółowe informacje zamieszczone sa w rozdziale III SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Szczegółowe zapisy w pkt III SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜OZ.2315.2.2021.EOl
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Programista JAVA +ECDL PROFILE” dla maksymalnie 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje, iż szacowana liczba osób, o której mowa wyżej, będzie skierowana na szkolenie. Liczba osób kierowanych na szkolenie zależy bowiem od gotowości bezrobotnych do podjęcia szkolenia, na co Zamawiający nie ma wpływu, a zatem liczba osób skierowanych na szkolenie może być mniejsza i wyniesie co najmniej 3 osoby.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałkryteriami oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług (akredytacja Kuratora Oświaty dotycząca szkolenia, ISO w zakresie usług szkoleniowych lub równoważne)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Dokonanie analizy skuteczności i efektywności zrealizowanych szkoleń wymienionych w Załączniku nr 3 do SWZ
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Wydanie uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnego z § 22 ust. 3 Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej potwierdzającego ukończenie szkolenia „Programista JAVA +ECDL PROFILE”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził co najmniej:- jedną usługę szkoleniową obejmującą swoim zakresem przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu ECDL,- jedną usługę szkoleniową obejmującą swoim zakresem naukę programowania JAVA, b) dysponuje lub będzie dysponował:- lokalem dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych dla minimum 5 osób, mieszczącym się: w Trójmieście lub Rumii lub Redzie lub Wejherowie. Lokal, o którym mowa powyżej winien być dostosowany do prowadzenia zajęć dla minimum 5 osób oraz posiadać pomieszczenie sanitarne (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej i zimnej wody) i wydzieloną część socjalną. - laboratorium posiadającym aktualną akredytację ECDL, dostosowanym do przeprowadzenia egzaminu ECDL PROFILE mieszczącym się na terenie: Trójmiasta lub Rumi lub Redy lub Wejherowa.- 5 zestawami komputerowymi zawierającymi min: myszkę, klawiaturę, monitor i komputer oraz oprogramowanie adekwatne do treści szkolenia - 1 drukarką umożliwiającą wydruk opracowanego w trakcie szkolenia materiału.c) dysponuje lub będzie dysponował:- jedną osobą posiadającą min. wykształcenie średnie oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń obejmujących swoim zakresem przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu ECDL PROFILE, przy czym liczba uczestników w grupie szkoleniowej każdego szkolenia nie mogła być mniejsza niż 3,- jedną osobą posiadającą min. wykształcenie średnie oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń obejmujących swoim zakresem naukę programowania JAVA, przy czym liczba uczestników w grupie szkoleniowej każdego szkolenia nie mogła być mniejsza niż 3,Uwaga:Warunki, o których mowa w lit. c) tiret pierwsze i drugie mogą być spełnione przez jedną osobę łącznie lub przez dwie osoby3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜I. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór w Załączniku 3 do SWZ;2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór w Załączniku nr 5 do SWZ;3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wzór w Załączniku 4 do SWZ;4) dokument, z którego będzie wynikało, że Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.II. Poleganie na zasobach innych podmiotów1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Uwaga: (Wykonawca może w celu złożenia zobowiązania wykorzystać Załącznik Nr 6 do SWZ)4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale X pkt 4 ppkt 1 SWZ, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą̨ wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 4 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy posiada tylko jeden z Wykonawców lub gdy powołują się oni na zasoby podmiotów udostępniających zasoby celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wzór w Załączniku nr 8 do SWZ. Wykonawca, który nie posiada wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych nie może realizować czynności składających się na prowadzenie szkolenia, może jedynie realizować część organizacyjną związaną z przedmiotem zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:1) terminu realizacji szkolenia, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w stosunku do uzgodnionego wcześniej między Stronami;2) Programu szkolenia lub Harmonogramu szkolenia, w przypadku wystąpienia przyczyny uzasadniających taką zmianę, co zostanie wykazane przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego lub gdy po stronie Zamawiającego zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian, a Wykonawca wyrazi na to zgodę;3) zmiany osoby trenera/ trenerów w przypadku wystąpienia okoliczności, których Wykonawca nie mógł w żaden sposób przewidzieć, jednak zmiana trenera może odbyć się pod warunkiem zgłoszenia tego faktu przez Wykonawcę Zamawiającemu wraz z propozycją osoby, która ma zastąpić trenera. Osoba zastępującą musi posiadać co najmniej takie wykształcenie i doświadczenia jak osoba zastępowana, chyba że Zamawiający odstąpi od tego wymogu. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania informacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym wyrazi akceptację wskazanej osoby lub brak akceptacji z uzasadnieniem, co uznaje się za ostateczne i obliguje Wykonawcę do wskazania kolejnej osoby zastępującej trenera. Powyższa sytuacji nie może wpłynąć w żaden sposób na terminy realizacji szkoleń, w przeciwnym razie będzie to uznane za zwłokę z winy Wykonawcy, za którą Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej. 2. Zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 3. Zmiana Umowy musi nastąpić w formie pisemnej, w postaci aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
˜Wszelkie szczegóły dotyczące postępowania zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci od podstaw - Puck
Lokalizacja zleceniapomorskie
Data dodania18-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci od podstaw.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.