Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Realizacja szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu Najlepsi,bo profesjonalni współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜ZSGiH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000200696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Reformacka 13
1.5.2.) Miejscowość: ˜Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜82 5652706
1.5.8.) Numer faksu: ˜82 5652706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zsgihchelm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.zsgihchelm.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜miejska jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Realizacja szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu Najlepsi,bo profesjonalni współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-dd2a4fce-ccfa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Projekt "Najlepsi, bo profesjonalni"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://zsgihchelm.ssdip.bip.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. : https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywane przy użyciu z platformy „miniPortal” opisane zostały w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L119 z 4.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób,których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu,2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Realizacja szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu„Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WL na lata 2014-2020” prowadzonym w trybie podstawowym,3)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.78 ust.1 ustawy z dnia 11.09.2019r.-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz.2019), dalej „ustawa Pzp”,4)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 6)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO, 7)Wykonawca posiada:a)na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; b)na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;c)na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO,8)Wykonawcy nie przysługuje:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c)na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.6 ust.1 lit.c RODO.W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 5 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZSGiH.2710.39.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja szkoleń zawodowych dla uczniów ZSGiH w Chełmie w zawodach technik obsługi turystycznej i technik hotelarstwa w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja szkoleń dla uczniów ZSGiH w Chełmie z obsługi drukarki i kasy fiskalnej w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja zajęć „Prawa pracownika” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie w realizacji podobnych działań
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej z części: 1. Cena - 60%. 2. Doświadczenie w realizacji podobnych działań - 40%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.1) Punkty za kryterium „Cena” (PC) zostaną obliczone według wzoru: CnPC =---------- x 60% Cbgdzie:PC - ilość punktów za kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconychCb – cena oferty badanejW kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.2) Punkty za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”(PD)Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań” zostanie obliczona na podstawie liczby wykonanych szkoleń (1 szkolenie liczące co najmniej 8 uczestników) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – odpowiednio dla zadania nr 1 - zadania nr 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) na podstawie przedstawionego wykazu stanowiącego Załącznik nr 5:a) 5 szkoleń i więcej – 40 punktów,b) 4 szkolenia – 20 punktów,c) 3 szkolenia – 10 punktów,d) 2 szkolenia i mniej/brak szkoleń – 0 punktówPunkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Wykazu przeprowadzonych szkoleń przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:PO=PC+PDgdzie:PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”PD - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie w realizacji podobnych działań”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Realizacja zajęć „Techniki szybkiego uczenia się” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020