Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: „Pierwsza pomoc przedmedyczna” dla uczniów w ramach projektu pn.: „Utworzenie CKZ w branży administracyjno - usługowej w powiecie nowotarskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOTARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182661300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352175044
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Bolesława Wstydliwego 14
1.11.4.) Miejscowość: Nowy Targ
1.11.5.) Kod pocztowy: 34-400
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.11.9.) Numer telefonu: 182661300
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://nowotarski.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: „Pierwsza pomoc przedmedyczna” dla uczniów w ramach projektu pn.: „Utworzenie CKZ w branży administracyjno - usługowej w powiecie nowotarskim”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4929ab-8e1f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003954/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: „Pierwsza pomoc przedmedyczna” w ramach projektu CKZ A
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień, środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż ofertaWykonawcy) odbywa się przez stronę internetową postępowania:https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski. 2. Internetowa strona postępowania (platforma zakupowa)działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. 3. Komunikacja zapośrednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezpłatna. 4. W przypadku braku dostępnościstrony internetowej postępowania (platformy zakupowej), np. z powodu awarii, komunikacja możeodbywać się za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy przesyłania ofert).5. Wykonawca składa, wszczególności oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe lub inne informacje nawezwanie Zamawiającego za pośrednictwem internetowej strony postępowania, z wykorzystaniemformularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.6. Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami,należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania z wykorzystaniem dedykowanegoformularza składania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XI.7. Za datęprzekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej) poprzezkliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, żewiadomość została wysłana do Zamawiającego.8. Zaleca się aby Wykonawca sprawdzał komunikaty iwiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na internetowej stronie postępowania, gdyżsystem powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.10.Oznaczenie czasu odbioru danych przez internetową stronę postępowania (platformę zakupową)stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotarski z siedzibą w Nowym Targu pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu,ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, tel.: (18) 26 61 300, Dyrektor Zespołu SzkółZawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych iPlacówek w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, tel.:(18)262 30 12; (18) 262 39 96; (18) 262 39 97; Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w NowymTargu pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targ, Pl. Słowackiego 13, 34-400Nowy Targ, tel.:(18) 266 28 66; Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych pod adresem: Zespół SzkółEkonomicznych w Nowym Targu, ul. Kowaniec 125, 34-400 Nowy Targ, tel.: (18) 266 59 97 orazDyrektor Zespołu Szkół w Rabce Zdrój pod adresem: Zespół Szkół w Rabce Zdrój, ul. Kościuszki 9, 34-700 Rabka Zdrój, tel.: (18) 267 70 29;2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych wStarostwie Powiatowym w Nowym Targu możliwy jest pod adresem: iod@nowotarski.pl, pod siedzibą:Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ oraz kontaktz inspektorem ochrony danych osobowych w ZSZiP w Krościenku n/Dunajcem, w ZS Nr 1 w NowymTargu, w ZSE w Nowym Targu oraz w ZS w Rabce Zdrój, wskazany przez daną jednostkę;3. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Usługi społeczne - Przeprowadzenie kursunauki jazdy wraz z egzaminem – kategoria B, znak: ZA.272.2.2021, prowadzonym w trybiepodstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019),dalej „ustawą Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 orazust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy. Natomiast w przypadku projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych m. in. ześrodków Unii Europejskiej dokumenty przechowywane są zgodnie z wytycznymi programu/projektu;6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.272.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu pn.: „Pierwsza pomoc przedmedyczna” dla jednej maksymalnie 10-osobowej grupy uczniów zakwalifikowanych na kurs przez Komisję Rekrutacyjną powołaną w Zespole Szkół Nr 1 w Nowym Targu (zwanym dalej ZS1) w ramach projektu pn.: „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno - usługowej w powiecie nowotarskim”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktówza kryteria: cena i doświadczenie osób (trenerów, wykładowców, szkoleniowców, instruktorów, prowadzących zajęcia/kurs) uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób (trenerów, wykładowców, szkoleniowców, instruktorów, prowadzących zajęcia/kurs) wyznaczonych do realizacji zamówienia z zakresu objętym przedmiotowym zamówieniem
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4