Rozbudowa budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na sale robotyczną.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzemieniewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI CENTRUM REHABILITACJI W GÓRZNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023655
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na sale robotyczną.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI CENTRUM REHABILITACJI W GÓRZNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górzno 63

1.5.2.) Miejscowość: Krzemieniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655361200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@rehabilitacjamsw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rehabilitacjamsw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SP ZOZ

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na sale robotyczną.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a1c5f45-8e11-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017750/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa budynku poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na salę robotyczną

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.rehabilitacjamsw.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/http://bip.rehabilitacjamsw.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach rtf, pdf, doc, docx, odt.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:10.3.1. miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl , zwanym dalej „miniPortalem”,10.3.2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, zwanym dalej „ePUAP”oraz (za wyjątkiem składania ofert)10.3.3. poczty elektronicznej: kontakt@rehabilitacjamsw.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca jest zobowiązany podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.Wszelkie załączniki do oferty oraz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ należy załączyć do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 29.1. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje zadania pn.: „Rozbudowa budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na salę robotyczną” oraz w celu zawarcia i wykonania umowy o roboty budowlane.29.2. Administratorem danych osobowych zbieranych i przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie, Górzno 63, 64-120 Krzemieniewo, tel. 65 536 12 00, e-mail: kontakt@rehabilitacjamsw.pl 29.3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:e-mail: iodo@rehabilitacjamsw.pl , tel. 65 536 12 0029.4. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej „RODO”).29.5. Dane osobowe mogą być udostępnianie innym podmiotom na podstawie przepisów prawa, w tym także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia danych w związku z realizacja usług na rzecz administratora.29.6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia i wykonania umowy na wykonanie zamówienia, a także przez okres wynikający z przepisów prawa.29.7. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.29.8. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. 29.9. Uprawnienia osób, których dane są przetwarzane w związku z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wynikające z art. 15 ust. 1-3, art. 16 i art. 18 ust. 1 RODO podlegają ograniczeniom wynikającym z przepisów art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 i art. 76 ustawy Pzp.29.10. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do złożenia oferty w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do przeprowadzenia w/w postępowania oraz zawarcia i wykonania umowy na realizację zamówienia. 29.11. Dane osobowe przetwarzane w związku z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.29.12. Dane osobowe przetwarzane w związku z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami udostępnia się na stronie www.bip.rehabilitacjamsw.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 460000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na salę robotyczną, w następującym zakresie:Planuje się szklaną nadbudowę istniejącego wtórnego (w formie i konstrukcji) tarasu ogrodowego w formie minimalistycznego przeszklenia na profilach aluminiowych. W pełni przezierna szklana bryła z minimalną powierzchną profili zachowa widoczną oryginalną rytmikę elewacji ogrodowej z widocznymi detalami architektonicznymi, podkreślając jednocześnie ich historyczny charakter. Nowe pomieszczenie będzie wyposażone w instalację elektryczną gniazd zlokalizowanych w cokole oraz ogrzewanie nawiewne zasilane przewodami wentylacyjnymi z kondygnacji piwnicy. Kratki nawiewne będą zlokalizowane w zewnętrznym cokole o maksymalnej wysokości 30 cm.Parametry nadbudowy:• Powierzchnia użytkowa 71,89 m2• Kubatura – 288 m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, tj. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% (słownie: pięćdziesiąt) wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.16.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami najniższej ceny (cena oferty brutto), długości okresu udzielanej gwarancji jakości oraz terminem wykonania zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w niniejszym postępowaniu, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają: 6.1.1. Warunki dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający wymaga, aby wykonawcy posiadali wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Ponadto, w celu spełnienia niniejszego kryterium Wykonawca winien złożyć oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ. 6.1.2. Warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w randze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba.Ponadto, kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.), tj. przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Nadto, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami z co najmniej 3 letnim doświadczeniem, jedną posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, natomiast drugą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – potencjał kadrowy, stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Ponadto, Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. W celu potwierdzenia w/w uprawnień Wykonawca wraz z ofertą składa w postaci elektronicznej dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia osób wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, a oryginały tych dokumentów przedkłada Zamawiającemu do wglądu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.6.1.3. Warunek posiadania zdolności technicznej.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 3 (trzy) roboty budowlane, o łącznej wartości minimum 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) brutto, których przedmiotem było wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z robotami budowlanymi wykończeniowymi (w tym instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi) w budynku lub jego części. Przynajmniej jedna z tych robót budowlanych powinna zawierać wykonanie fasady lub zadaszenia w technologii aluminiowo-szklanej.Wykonawca może wykazać zdolność techniczną poprzez zsumowanie przedstawionego doświadczenia, tzn. Wykonawca może wykazać wykonanie wyżej opisanych robót w ramach trzech wykonanych zamówień lub łącznie w wielu odrębnych zamówieniach. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do załącznika nr 3 do SWZ dołączy dokumenty potwierdzające posiadanie zdolności technicznej, tj. przedstawi dowody, o których mowa w § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).6.1.4. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty aktualną umowę ubezpieczenia, ważną co najmniej 3 miesiące dłużej niż przewiduje umowa z Zamawiającym (polisa, dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej, ogólne warunki ubezpieczenia) lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia na jeden wypadek i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia nie niższą niż 1.000.000,00 zł (słownie: milion tysięcy złotych 00/100), co należy wiązać ze skutecznością powstania odpowiedzialności ubezpieczyciela z umowy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w całym okresie realizacji zamówienia.6.1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 lub 7 ustawy Pzp, przy czym w tych przypadkach, Wykonawca nie zostanie wykluczony, jeżeli wykluczenie byłoby w sposób oczywisty nieproporcjonalne, w szczególności, gdy kwota zaległych podatków lub opłat na ubezpieczenie społeczne jest niewielka albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, jest wystarczająca do wykonania zamówienia (art. 109 ust. 3 ustawy Pzp).6.2. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę na „Formularzu Ofertowym” (załącznik nr 1 do SWZ) oraz załączyć dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne i oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 108 ust. 1 pkt. 5)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przez Zamawiającego w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2A i 2B do SWZ.7.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7.3. Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami podmiotu gospodarczego lub członkami zarządu – w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.7.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7.3 musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1192 ze zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez pełnomocnika. 7.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 118 ustawy Pzp).7.5.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa powyżej potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa wymogi wskazane w art. 118 ust. 4 pkt. 1- 3 ustawy Pzp. Ponadto, Wykonawca załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikami nr 2A i 2B do SWZ. 7.6. „Formularz ofertowy” – według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 7.7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – potencjał kadrowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.7.8. Wykonawcy krajowi składają nadto (poza dokumentami wskazanymi w pkt 7.1 – 7.7): 7.8.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Pozostałe punkty w SWZ z dnia 15.03.2021r.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11. Wymagania dotyczące wadium.11.1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 11.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299).11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu nr 22 1130 1088 0001 3124 7820 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 11.4. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 11.2 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 11.5. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zawierać:a) nazwę Wykonawcy, nazwę Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), nazwę gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) oraz siedziby w/w podmiotów,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji i termin obowiązywania gwarancji,d) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty (bez jakichkolwiek warunków) kwoty gwarancji na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności kierowania tego żądania jedynie przez Bank Zamawiającego i bez konieczności potwierdzania podpisów Zamawiającego przez Bank Zamawiającego, jakikolwiek urząd lub notariusza, e) zobowiązanie gwaranta, że beneficjent gwarancji będzie ją mógł zrealizować w sytuacji, gdy:- Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,- Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów nie złożył tych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw,- Wykonawca nie zgodził się na poprawienie w ofercie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3) ustawy Pzp, co uniemożliwiło wybór tej oferty jako najkorzystniejszej i skutkowało odrzuceniem tej oferty.11.6. Powyższe wymogi dotyczące gwarancji odnoszą się także do wadium składanego w formie poręczenia. 11.7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.10. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.7.10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz zgodnie z art. 117 ustawy Pzp.7.10.2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wymogi dotyczące formy pełnomocnictwa określa pkt. 6.7. SWZ. 7.10.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, których oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą ich współpracę.7.11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.7.12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 7.1.-7.12. według formuły „spełnia – nie spełnia”.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

19. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.19.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.19.2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w § 11 Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 19.3. Projektowane Postanowienia Umowy stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 14:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI