Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursów - szkoła coachingu dla trzech pracowników AGH – Program ACTP (Accredited Coach Training Program) ICF dla BON – KC-zp.272-505/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia kursów - szkoła coachingu dla trzech pracowników AGH – Program ACTP (Accredited Coach Training Program) ICF dla BON – KC-zp.272-505/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afdef408-1d31-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113836/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Szkoła coachingu zgodna ze standardem ICF dla pracowników BON
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR.03.05.00-00-A076 „Akademia Dostępności- Wzmocnienie potencjału AGH w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami”. W ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-200 – Konkurs nr POWR.03.05.00—IP.08-00-DOS/19.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dzp.agh.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa
sięprzyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy onlinedziałającejpodadresemhttps://
e-propublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z Platformy
przezWykonawcę jestbezpłatne. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: usługa przeprowadzenia kursów - szkoła coachingu dla trzech pracowników AGH – Program ACTP (Accredited Coach Training Program) ICF dla BON – KC-zp.272-505/21.
Wykonawca przystępując do postępowania
o udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w
Regulaminiezamieszczonym nastronie internetowejhttps://epropublico.pl oraz uznaje go za
wiążący.Wykonawcazamierzający wziąćudział wpostępowaniu musiposiadać konto na Platformie.Do
złożenia ofertykonieczne jest posiadanieprzezosobę upoważnionądo reprezentowania
Wykonawcyważnegokwalifikowanegopodpisuelektronicznego, podpisuzaufanego lub
podpisuosobistego.Zamawiającyokreśla następującewymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające
nakorzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieciInternet;b) posiadaniedowolnej i aktywnej
skrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c)komputer zzainstalowanym systememoperacyjnym Windows 7
(lubnowszym) albo Linux,d)zainstalowanadowolnaprzeglądarka internetowa- Platforma współpracuje
znajnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkichgłównych przeglądarekinternetowych (Internet
Explorer10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, GoogleChrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript
orazCookies.Zamawiającydopuszcza następującyformat przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 80
MB wformatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.Wpostępowaniu, wszelkieoświadczenia, wnioski,
zawiadomieniaoraz informacjeprzekazywane są zapośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”). Za
datę wpływuoświadczeń,wniosków, zawiadomieńoraz informacjiprzesłanych za pośrednictwem
Platformy,przyjmuje się datęich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze stanowiącymi jej
integralną częśćzałącznikami, składasię pod rygoremnieważności w formieelektronicznej lub postaci
elektronicznej zapośrednictwemPlatformy, podpisanąkwalifikowanympodpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lubpodpisemosobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że
spełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27
kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
iwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO,
tymsamym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie
zprzepisamikrajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym
RODOzawarto wrozdziale27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-505/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów - szkoła coachingu dla trzech pracowników AGH – Program ACTP (Accredited Coach Training Program) ICF w ramach projektu POWR.03.05.00-00-A076 „Akademia Dostępności- Wzmocnienie potencjału AGH w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami”. W ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-200 – Konkurs nr POWR.03.05.00—IP.08-00-DOS/19.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału
wpostępowaniu:
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 3 (trzy) usługi szkoleniowe, polegające na szkoleniu
z zakresu coachingu wg programu ACTP Accredited Coach Training Program ICF.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował dwoma osobami-coachami, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert:
1. przeprowadzili co najmniej po 3 szkolenia /kryterium oceny ofert/ (każda z dwóch osób po minimum 3 szkolenia) z zakresu coachingu wg programu ACTP Accredited Coach Training Program ICF,
2. posiadają międzynarodowe akredytacje potwierdzające umiejętności coachingowe,
w tym:
-minimum jedna osoba wyznaczona do realizacji zamówienia na poziomie PCC ICF (International Coach Federation),
-minimum jedna osoba wyznaczona do realizacji zamówienia na poziomie MCC ICF (International Coach Federation),
3. posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie -są praktykami coachingu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszejSWZ,Zamawiającyżądaaby
Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. -oniepodleganiuwykluczeniu
oraz spełnianiu warunków udziału. Aktualne na dzieńskładaniaofertoświadczenia wzakresie
wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacjezawartewoświadczeniach będąstanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlegawykluczeniuzpostępowania oraz spełniawarunki udziału w
postępowaniu. Oświadczenia tewykonawcaskładazgodnie ze wzoramistanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3
do SWZ. W przypadkuwspólnego ubieganiasię ozamówienie przezwykonawców oświadczenia, o
którym mowa powyżejskłada każdy zwykonawcówwspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mająpotwierdzać spełnianiewarunkówudziału wpostępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawcówwykazujespełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia.Wykonawca,wprzypadku polegania na zdolnościach lub
sytuacji podmiotówudostępniającychzasoby,przedstawia,wraz z oświadczeniami, o których mowa
powyżej, takżeoświadczeniapodmiotuudostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tegopodmiotu orazodpowiedniospełnianiewarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji, wzakresie, w jakimwykonawcapowołuje sięna jego zasoby (dla każdego z tych podmiotów
odrębnie (zał.2A)).2.Zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie podmiotu
udostępniającegozasoby do oddania mudodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienialubinnypodmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizujączamówienie,będziedysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszejofertywezwieWykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonymterminie,niekrótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia,
następującychpodmiotowychśrodkówdowodowych:1. Wykaz osób wyznaczonych
dorealizacjizamówienia.Wykaz osób, skierowanych przezwykonawcę dorealizacji
zamówieniapublicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolęjakości lub
kierowanierobotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacjizawodowych,
uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, a także
zakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją opodstawie dodysponowania tymi
osobami.
2.Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w wykazie należy wskazać dostawy lub usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
3. Wodniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowych lub
doświadczeniawykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniazobowiązani są do złożenia
oświadczenia(formularzoferty) z którego wynika, które robotybudowlane,dostawy lub usługi
wykonająposzczególniwykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się
skorzystaniezFormularzaoferty,stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy
Wykonawcaniekorzystazprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza
oferty,ofertapowinnazawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.2.
Pełnomocnictwolubinnydokumentpotwierdzający umocowanie do
reprezentowaniawykonawcy.Upoważnienieosóbpodpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio
z dokumentówdołączonych do oferty.Jeżeliupoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów
rejestrowych(KRS, CEiDG lubinnegowłaściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny
dokumentpotwierdzającyumocowaniedoreprezentowania wykonawcy.3. W przypadku gdy
Wykonawcapolega nazasobachpodmiotutrzeciego:-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby lubinnypodmiotowyśrodekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach
lubsytuacjipodmiotówudostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)-Oświadczenie
oniepodleganiuwykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia.WtakimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika
doreprezentowaniaichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowaniawpostępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.
Pełnomocnictwonależydołączyćdooferty i powinno ono zawierać w szczególności
wskazanie:1)postępowaniaoudzieleniezamówieniepublicznego, którego dotyczy;2)
wszystkichWykonawcówubiegającychsię wspólnieo udzielenie zamówienia;3)
ustanowionegopełnomocnika orazzakresujegoumocowania.3.Zamawiający nie określa sposobu
spełnianiawarunków udziałuwpostępowaniuprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się następujące zmiany umowy w przypadku:
a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
b) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku.
c) terminów realizacji z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
d) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia.
Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02