Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe studentów Wydziału Geografii i Geologii UJ.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKraków
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Termin składania wniosków2021-05-10
ZamawiającyUNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00045042
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045042 z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe studentów Wydziału Geografii i Geologii UJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe studentów Wydziału Geografii i Geologii UJ.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Doskonały Uniwersytet – zintegrowany program rozwoju UJ, współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego UE 2014 – 2020 – Program Operacyjnego Wiedza, Edukacja i Rozwój /umowa o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z304/18-00/.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.przetargi.uj.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.uj.edu.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do kontaktów z wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.46.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przygotowujących do pilotowania statków bezzałogowych (UAV) w zasięgu wzroku i egzaminu NSTS-01.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z wykorzystania zaawansowanego oprogramowania hydrologicznego HEC-HMS i HEC-RAS lub równoważnego, dostępnego bezpłatnie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z pozyskiwania, przetwarzania i modelowania 3D chmur punktów pochodzących z naziemnego skanowania laserowego (TLS).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że:1) CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: są zarejestrowani w centralnym systemie rejestracji Operatorów Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie i posiadają ważny unikalny numer identyfikacyjny; są wpisani do Wykazu Wyznaczonych Operatorów Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie i posiadają potwierdzenie kompletności oświadczenia w zakresie dotyczącym uprawnień do przeprowadzenia egzaminów w podkategorii A2, uprawniające do wydania stosowanych dokumentów wymaganych do wydania Certyfikatu Kompetencji Pilota SBSP dla biorących udział w szkoleniu; posiadają potwierdzenie kompletności oświadczenia o zgodności operacji z krajowymi scenariuszami standardowymi NSTS-01, NSTS-02, NSTS-05 oraz NSTS-06, wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie;2) CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;3) CZĘŚĆ III PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że:1) CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: posiadają aktualną Polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie realizacji i prowadzenia szkoleń UAVO na kwotę min. 500 000,00 PLN;2) CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;3) CZĘŚĆ III PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: co najmniej 2 (dwoma) instruktorami z wykształceniem wyższym, z czego min. 1 (jeden) instruktor z wykształceniem wyższym lotniczym, każdy z nich z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w realizacji szkoleń NSTS – 05 i/lub BVLOS w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych; co najmniej 1 (jednym) instruktorem posiadającym wykształcenie wyższe geodezyjne, z co najmniej 2-letim doświadczeniem w realizacji szkoleń z zakresu fotogrametrii i co najmniej 5 (pięcioma) zrealizowanymi szkoleniami z fotogrametrii (pięć odrębnych kontraktów), posiadającego uprawnienia i kompetencje do wykonywania lotów zgodnie ze scenariuszami NSTS-05 oraz NSTS-06; dysponują zapleczem technicznym, w skład którego wchodzi sala szkoleniowa znajdująca się w Krakowie, wyposażona w klimatyzację, projektor, tablice do flipchartów; dysponują co najmniej siedmioma bezzałogowymi statkami powietrznymi do realizacji szkoleń praktycznych, dopuszczonych do lotów BVLOS przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Minimum trzy z w/w statków muszą posiadać MTOM powyżej 4 kg, co ma umożliwiać realizację szkolenia w kategorii NSTS-02 oraz NSTS-06, dysponują co najmniej jednym bezzałogowym statkiem powietrznym z systemem precyzyjnego pozycjonowania RTK na potrzebę szkolenia z fotogrametrii. Statek musi być dopuszczony do lotów BVLOS przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, posiadają autoryzację producenta oprogramowania fotogrametrycznego Pix4Dmapper na prowadzenie szkoleń, potwierdzającą odpowiednią wiedzę instruktorów i zapewniającą odpowiednią jakość szkolenia.2) CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej 2 (dwa) zamówienia (dwa odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu wykorzystania zaawansowanego oprogramowania hydrologicznego HEC-HMS i HEC-RAS lub równoważnego, dostępnego bezpłatnie; dysponują osobą lub osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, a każda z osób dedykowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w wymiarze minimum 32 godzin dydaktycznych z zakresu wykorzystania zaawansowanego oprogramowania hydrologicznego HEC-HMS i HEC-RAS lub równoważnego, dostępnego bezpłatnie; dysponują odpowiednią liczbą licencji na oprogramowanie HEC-HMS i HEC-RAS lub równoważnego, dostępnego bezpłatnie, wraz z potrzebnymi rozszerzeniami oraz infrastrukturą niezbędną do realizacji szkoleń, przy założeniu, że każdy uczestnik szkolenia posiada własne stanowisko pracy. W razie realizacji szkolenia w formule zdalnej, Wykonawca udostępni oprogramowanie na wirtualnych maszynach, a połączenia z platformami zdalnymi będą mogły być przetestowane przez Zamawiającego nie później niż na tydzień przed rozpoczęciem każdej edycji szkoleń. W trakcie szkolenia, niezależnie od jego formuły, osoba dedykowana do realizacji zamówienia musi posiadać możliwość podglądu ekranu, a także przejęcia kontroli nad komputerem uczestnika szkolenia;3) CZĘŚĆ III PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej 2 (dwa) zamówienia (dwa odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu pozyskiwania, przetwarzania i modelowania 3D chmur punktów pochodzących z naziemnego skanowania laserowego (TLS), każde w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych, dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 2 (dwoma) instruktorami, każdy z nich z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w skanowaniu TLS, w tym co najmniej jeden z nich ze stopniem naukowym minimum dr inż., oraz każdy z nich z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych z zakresu pozyskiwania, przetwarzania i modelowania 3D chmur punktów pochodzących z naziemnego skanowania laserowego (TLS), dysponują zapleczem technicznym, w skład którego wchodzi sala szkoleniowa wyposażona w klimatyzację, nagłośnienie, projektor, tablice do flipchartów. Sala szkoleniowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz znajdować się w Krakowie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VI SWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do formularza oferty, tj.:a) CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedstawić wykaz przeprowadzonych szkoleń przez osobę dedykowaną do realizacji szkolenia ze wskazaniem przedmiotu/tematyki szkolenia, terminu realizacji, liczby godzin oraz podmiotu na rzecz którego szkolenia były wykonywane.b) CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedstawić wykaz przeprowadzonych szkoleń ze wskazaniem przedmiotu/tematyki szkolenia, terminu realizacji, liczby godzin oraz podmiotu na rzecz którego szkolenia były wykonywane, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedstawić wykaz przeprowadzonych szkoleń przez osobę dedykowaną do realizacji szkolenia ze wskazaniem przedmiotu/tematyki szkolenia, terminu realizacji, liczby godzin oraz podmiotu na rzecz którego szkolenia były wykonywane.c) CZĘŚĆ III PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedstawić wykaz przeprowadzonych szkoleń ze wskazaniem przedmiotu/tematyki szkolenia, terminu realizacji, liczby godzin oraz podmiotu na rzecz którego szkolenia były wykonywane, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedstawić wykaz przeprowadzonych szkoleń przez osobę dedykowaną do realizacji szkolenia ze wskazaniem przedmiotu/tematyki szkolenia, terminu realizacji, liczby godzin oraz podmiotu na rzecz którego szkolenia były wykonywane.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: a) CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: dokument potwierdzający rejestrację w centralnym systemie rejestracji Operatorów Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie wraz z potwierdzeniem nadania unikalnego numeru identyfikacyjnego; dokument potwierdzający wpis do Wykazu Wyznaczonych Operatorów Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie i potwierdzający kompletność oświadczenia w zakresie dotyczącym uprawnień do przeprowadzenia egzaminów w podkategorii A2 uprawniających do wydania stosowanych dokumentów wymaganych do wydania Certyfikatu Kompetencji Pilota SBSP dla biorących udział w szkoleniu; dokument potwierdzający kompletność oświadczenia o zgodności operacji z krajowymi scenariuszami standardowymi NSTS-01, NSTS-02, NSTS-05 oraz NSTS-06 wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie; dokument potwierdzający zgodę Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie na realizację szkolenia w kategorii NSTS-02 oraz NSTS-06 w odniesieniu do minimum 3 (trzech) bezzałogowych statków oraz zgodę na realizację lotów BVLOS przez 1 (jeden) bezzałogowy statek powietrzny z systemem precyzyjnego pozycjonowania RTK na potrzebę szkolenia z fotogrametrii; dokument potwierdzający autoryzację producenta oprogramowania fotogrametrycznego Pix4Dmapper na prowadzenie szkoleń, potwierdzający odpowiednią wiedzę instruktorów i zapewniającą odpowiednią jakość szkolenia; kopia aktualnej Polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie realizacji i prowadzenia szkoleń UAVO na kwotę min. 500 000,00 PLN.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Rozdział XII SWZ:Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców,2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,3) indywidualna kalkulacja ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ,4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,5) oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (o ile dotyczy), 6) wykaz podwykonawców (o ile dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Rozdział XII SWZ: Dopuszcza się możliwość złożenia oferty przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach opisanych w treści art. 58 ustawy PZP. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnianego również na miniPORTALU (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Jawiszowice
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam gimnazjum dla dorosłych.
Zainteresowanych proszę o kontakt.