Część nr: |
1 |
Nazwa: |
TIK w edukacji – nowe możliwości – nowe wyzwania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma warsztat Cel Poszerzenie wiedzy dotyczącej praktycznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz stosowania ustawy o prawie autorskim i własności intelektualnej w procesie dydaktycznym. Rozwijanie kompetencji w zakresie TIK: wykorzystywania komputerów do uzyskiwania, przechowywania, tworzenia i wymiany informacji oraz do porozumiewania się i uczestnictwa w sieciach współpracy za pośrednictwem Internetu. Poznanie potencjalnych zagrożeń związanych z Internetem oraz komunikacją za pośrednictwem mediów elektronicznych. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godziny dydaktyczne Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół/placówek Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Treści warsztatów powinny obejmować: a) sposoby rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych, b) cechy edukacji interaktywnej; c) TIK jako element pomocny w procesie aktywizacji i motywacji uczniów, d) przykłady wykorzystania TIK w pracy z uczniami, w tym praca na otwartych zasobach edukacyjnych, e) elementy procedury reagowania wobec zjawisk cyberprzemocy; profilaktyka w szkole; działania wobec ofiary przemocy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
TIK w edukacji – nowe możliwości – nowe wyzwania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma warsztat Cel Poszerzenie wiedzy dotyczącej praktycznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz stosowania ustawy o prawie autorskim i własności intelektualnej w procesie dydaktycznym. Rozwijanie kompetencji w zakresie TIK: wykorzystywania komputerów do uzyskiwania, przechowywania, tworzenia i wymiany informacji oraz do porozumiewania się i uczestnictwa w sieciach współpracy za pośrednictwem Internetu. Poznanie potencjalnych zagrożeń związanych z Internetem oraz komunikacją za pośrednictwem mediów elektronicznych. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godziny dydaktyczne Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół/placówek Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Treści warsztatów powinny obejmować: a) sposoby rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych, b) cechy edukacji interaktywnej; c) TIK jako element pomocny w procesie aktywizacji i motywacji uczniów, d) przykłady wykorzystania TIK w pracy z uczniami, w tym praca na otwartych zasobach edukacyjnych, e) elementy procedury reagowania wobec zjawisk cyberprzemocy; profilaktyka w szkole; działania wobec ofiary przemocy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
TIK w edukacji – nowe możliwości – nowe wyzwania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma warsztat Cel Poszerzenie wiedzy dotyczącej praktycznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz stosowania ustawy o prawie autorskim i własności intelektualnej w procesie dydaktycznym. Rozwijanie kompetencji w zakresie TIK: wykorzystywania komputerów do uzyskiwania, przechowywania, tworzenia i wymiany informacji oraz do porozumiewania się i uczestnictwa w sieciach współpracy za pośrednictwem Internetu. Poznanie potencjalnych zagrożeń związanych z Internetem oraz komunikacją za pośrednictwem mediów elektronicznych. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godziny dydaktyczne Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół/placówek Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Treści warsztatów powinny obejmować: a) sposoby rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych, b) cechy edukacji interaktywnej; c) TIK jako element pomocny w procesie aktywizacji i motywacji uczniów, d) przykłady wykorzystania TIK w pracy z uczniami, w tym praca na otwartych zasobach edukacyjnych, e) elementy procedury reagowania wobec zjawisk cyberprzemocy; profilaktyka w szkole; działania wobec ofiary przemocy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Edukacja włączająca. Jak wspierać rozwój dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole i placówce ogólnodostępnej? |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Forma Warsztaty Cel Nabycie przez nauczycieli kompetencji do realizacji zadań określonych dla szkół w zakresie organizacji kształcenia specjalnego uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym - w oparciu o nowe prawo oświatowe Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 8 godzin dydaktycznych Adresaci Nauczyciele, specjaliści szkół i przedszkoli ogólnodostępnych Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół/placówek Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru. Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Treści warsztatów powinny obejmować: 1) podstawy prawne organizowania kształcenia specjalnego w szkole i przedszkolu; 2) podstawowe zasady i założenia edukacji włączającej; 3) rozpoznawanie potrzeb ucznia wynikających z wieku życia i z jego predyspozycji psychomotorycznych; 4) opracowanie wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz oceny efektywności podejmowanych działań; 5) opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego „IPET” oraz ocena jego realizacji, 6) warunki dostosowania wymagań edukacyjnych w zakresie organizacji procesu dydaktycznego; 7) organizacja pracy dydaktyczno - wychowawczej, opiekuńczej, pomocy psychologiczno- pedagogicznej w grupach i oddziałach z wychowankami, uczniami z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego, 8) czynniki wpływające na funkcjonowanie ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie klasowej/przedszkolnej; 9) budowanie współpracy z rodzicami dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 10) współpraca przedszkoli, szkół z placówkami doskonalenia nauczycieli, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, szkołami specjalnymi i organizacjami pozarządowymi w obszarze wspierania wychowanków, uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 11) prezentacja form pracy z uczniami objętymi kształceniem specjalnym (przykłady). 2. Podczas warsztatów uczestnicy powinni wypracować propozycję dla swojej szkoły planu działań w zakresie jednego z wyżej wymienionych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Edukacja włączająca. Jak wspierać rozwój dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole i placówce ogólnodostępnej? |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Forma Warsztaty Cel Nabycie przez nauczycieli kompetencji do realizacji zadań określonych dla szkół w zakresie organizacji kształcenia specjalnego uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym - w oparciu o nowe prawo oświatowe Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 8 godzin dydaktycznych Adresaci Nauczyciele, specjaliści szkół i przedszkoli ogólnodostępnych Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół/placówek Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru. Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Treści warsztatów powinny obejmować: 1) podstawy prawne organizowania kształcenia specjalnego w szkole i przedszkolu; 2) podstawowe zasady i założenia edukacji włączającej; 3) rozpoznawanie potrzeb ucznia wynikających z wieku życia i z jego predyspozycji psychomotorycznych; 4) opracowanie wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz oceny efektywności podejmowanych działań; 5) opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego „IPET” oraz ocena jego realizacji, 6) warunki dostosowania wymagań edukacyjnych w zakresie organizacji procesu dydaktycznego; 7) organizacja pracy dydaktyczno - wychowawczej, opiekuńczej, pomocy psychologiczno- pedagogicznej w grupach i oddziałach z wychowankami, uczniami z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego, 8) czynniki wpływające na funkcjonowanie ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie klasowej/przedszkolnej; 9) budowanie współpracy z rodzicami dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 10) współpraca przedszkoli, szkół z placówkami doskonalenia nauczycieli, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, szkołami specjalnymi i organizacjami pozarządowymi w obszarze wspierania wychowanków, uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 11) prezentacja form pracy z uczniami objętymi kształceniem specjalnym (przykłady). 2. Podczas warsztatów uczestnicy powinni wypracować propozycję dla swojej szkoły planu działań w zakresie jednego z wyżej wymienionych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wolontariat w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma warsztat Cel Wsparcie nauczycieli w realizacji wolontariatu szkolnego Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników (łącznie) 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele wszystkich typów szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy i przekąska dla każdego z uczestników Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: a) analizę przepisów prawa dotyczących wolontariatu, b) wskazanie zadań opiekuna szkolnego wolontariatu, c) wskazanie form i metod współpracy z partnerami. Część warsztatowa szkolenia powinna dotyczyć: a) tworzenie w szkole rad wolontariatu, b) etapów tworzenia w szkole koła wolontariatu; c) działań podejmowanych przez opiekuna szkolnego koła wolontariatu d) przykładów realizacji zadań o charakterze wolontarystycznym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wolontariat w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma warsztat Cel Wsparcie nauczycieli w realizacji wolontariatu szkolnego Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników (łącznie) 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele wszystkich typów szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy i przekąska dla każdego z uczestników Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: a) analizę przepisów prawa dotyczących wolontariatu, b) wskazanie zadań opiekuna szkolnego wolontariatu, c) wskazanie form i metod współpracy z partnerami. Część warsztatowa szkolenia powinna dotyczyć: a) tworzenie w szkole rad wolontariatu, b) etapów tworzenia w szkole koła wolontariatu; c) działań podejmowanych przez opiekuna szkolnego koła wolontariatu d) przykładów realizacji zadań o charakterze wolontarystycznym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wolontariat w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 1 Forma warsztat 2 Cel Wsparcie nauczycieli w realizacji wolontariatu szkolnego 6 Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 3 Liczba uczestników (łącznie) 20 4 Liczba grup 1 5 Liczba uczestników w grupie 20 7 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godzin dydaktycznych 8 Adresaci nauczyciele wszystkich typów szkół 9 Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów 10 Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy i przekąska dla każdego z uczestników 11 Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. 12 Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: a) analizę przepisów prawa dotyczących wolontariatu, b) wskazanie zadań opiekuna szkolnego wolontariatu, c) wskazanie form i metod współpracy z partnerami. Część warsztatowa szkolenia powinna dotyczyć: a) tworzenie w szkole rad wolontariatu, b) etapów tworzenia w szkole koła wolontariatu; c) działań podejmowanych przez opiekuna szkolnego koła wolontariatu d) przykładów realizacji zadań o charakterze wolontarystycznym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Realizacja doradztwa zawodowego w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 Forma Warsztaty Cel Nabycie przez doradców zawodowych, koordynatorów doradztwa zawodowego, nauczycieli, pedagogów, wychowawców wiedzy na temat projektowania i realizacji doradztwa zawodowego w szkole oraz pokazanie możliwości podejmowania działań ukierunkowanych na rozwój zawodowy uczniów. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Doradcy zawodowi, koordynatorzy doradztwa w szkole, nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) podstaw prawnych realizacji doradztwa zawodowego, 2) obszarów tematycznych obejmujących doradztwo zawodowe w szkole, 3) roli kadry pedagogicznej oraz innych podmiotów w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszej ścieżki kształcenia i zawodu, 4) źródeł pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego w szkole, 5) aktualnych trendów w metodyce doradztwa zawodowego. 2. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom umiejętności z zakresu: 1) planowania realizacji doradztwa zawodowego w aspekcie ogólnoszkolnym i indywidualnym, 2) doboru metod i form realizacji doradztwa zawodowego. 3. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Realizacja doradztwa zawodowego w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 Forma Warsztaty Cel Nabycie przez doradców zawodowych, koordynatorów doradztwa zawodowego, nauczycieli, pedagogów, wychowawców wiedzy na temat projektowania i realizacji doradztwa zawodowego w szkole oraz pokazanie możliwości podejmowania działań ukierunkowanych na rozwój zawodowy uczniów. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Doradcy zawodowi, koordynatorzy doradztwa w szkole, nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) podstaw prawnych realizacji doradztwa zawodowego, 2) obszarów tematycznych obejmujących doradztwo zawodowe w szkole, 3) roli kadry pedagogicznej oraz innych podmiotów w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszej ścieżki kształcenia i zawodu, 4) źródeł pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego w szkole, 5) aktualnych trendów w metodyce doradztwa zawodowego. 2. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom umiejętności z zakresu: 1) planowania realizacji doradztwa zawodowego w aspekcie ogólnoszkolnym i indywidualnym, 2) doboru metod i form realizacji doradztwa zawodowego. 3. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Realizacja doradztwa zawodowego w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 Forma Warsztaty Cel Nabycie przez doradców zawodowych, koordynatorów doradztwa zawodowego, nauczycieli, pedagogów, wychowawców wiedzy na temat projektowania i realizacji doradztwa zawodowego w szkole oraz pokazanie możliwości podejmowania działań ukierunkowanych na rozwój zawodowy uczniów. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Doradcy zawodowi, koordynatorzy doradztwa w szkole, nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) podstaw prawnych realizacji doradztwa zawodowego, 2) obszarów tematycznych obejmujących doradztwo zawodowe w szkole, 3) roli kadry pedagogicznej oraz innych podmiotów w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszej ścieżki kształcenia i zawodu, 4) źródeł pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego w szkole, 5) aktualnych trendów w metodyce doradztwa zawodowego. 2. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom umiejętności z zakresu: 1) planowania realizacji doradztwa zawodowego w aspekcie ogólnoszkolnym i indywidualnym, 2) doboru metod i form realizacji doradztwa zawodowego. 3. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Realizacja doradztwa zawodowego w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 Forma Warsztaty Cel Nabycie przez doradców zawodowych, koordynatorów doradztwa zawodowego, nauczycieli, pedagogów, wychowawców wiedzy na temat projektowania i realizacji doradztwa zawodowego w szkole oraz pokazanie możliwości podejmowania działań ukierunkowanych na rozwój zawodowy uczniów. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Doradcy zawodowi, koordynatorzy doradztwa w szkole, nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) podstaw prawnych realizacji doradztwa zawodowego, 2) obszarów tematycznych obejmujących doradztwo zawodowe w szkole, 3) roli kadry pedagogicznej oraz innych podmiotów w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszej ścieżki kształcenia i zawodu, 4) źródeł pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego w szkole, 5) aktualnych trendów w metodyce doradztwa zawodowego. 2. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom umiejętności z zakresu: 1) planowania realizacji doradztwa zawodowego w aspekcie ogólnoszkolnym i indywidualnym, 2) doboru metod i form realizacji doradztwa zawodowego. 3. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Realizacja doradztwa zawodowego w szkole |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 Forma Warsztaty Cel Nabycie przez doradców zawodowych, koordynatorów doradztwa zawodowego, nauczycieli, pedagogów, wychowawców wiedzy na temat projektowania i realizacji doradztwa zawodowego w szkole oraz pokazanie możliwości podejmowania działań ukierunkowanych na rozwój zawodowy uczniów. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Doradcy zawodowi, koordynatorzy doradztwa w szkole, nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) podstaw prawnych realizacji doradztwa zawodowego, 2) obszarów tematycznych obejmujących doradztwo zawodowe w szkole, 3) roli kadry pedagogicznej oraz innych podmiotów w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszej ścieżki kształcenia i zawodu, 4) źródeł pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego w szkole, 5) aktualnych trendów w metodyce doradztwa zawodowego. 2. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom umiejętności z zakresu: 1) planowania realizacji doradztwa zawodowego w aspekcie ogólnoszkolnym i indywidualnym, 2) doboru metod i form realizacji doradztwa zawodowego. 3. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
2. Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
U progu zmian w kształceniu zawodowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 Forma Warsztat Cel Kształtowanie umiejętności projektowania zmian organizacyjnych i programowych szkoły w kontekście usprawnień zachodzących w kształceniu zawodowym. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Dyrektorzy szkół kształcących w zawodach, nauczyciele, kierownicy kształcenia praktycznego Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) Kierunków zmian w zakresie kształcenia zawodowego. 2) Kompetencji zawodowych ucznia/słuchacza w kontekście oczekiwań rynku pracy. 3) Potrzeb kadrowych szkół zawodowych w kontekście nowych kierunków kształcenia – zatrudnianie specjalistów z danej dziedziny. 4) Organizacji pracy szkoły/placówki. 2. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
U progu zmian w kształceniu zawodowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14 Forma Warsztat Cel Kształtowanie umiejętności projektowania zmian organizacyjnych i programowych szkoły w kontekście usprawnień zachodzących w kształceniu zawodowym. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Dyrektorzy szkół kształcących w zawodach, nauczyciele, kierownicy kształcenia praktycznego Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) Kierunków zmian w zakresie kształcenia zawodowego. 2) Kompetencji zawodowych ucznia/słuchacza w kontekście oczekiwań rynku pracy. 3) Potrzeb kadrowych szkół zawodowych w kontekście nowych kierunków kształcenia – zatrudnianie specjalistów z danej dziedziny. 4) Organizacji pracy szkoły/placówki. 2. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Edukacja włączająca. Jak wspierać rozwój dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole i placówce ogólnodostępnej? |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 Forma Warsztaty Cel Nabycie przez nauczycieli kompetencji do realizacji zadań określonych dla szkół w zakresie organizacji kształcenia specjalnego uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym - w oparciu o nowe prawo oświatowe Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 8 godzin dydaktycznych Adresaci Nauczyciele, specjaliści szkół i przedszkoli ogólnodostępnych Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół/placówek Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru. Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Treści warsztatów powinny obejmować: 1) podstawy prawne organizowania kształcenia specjalnego w szkole i przedszkolu; 2) podstawowe zasady i założenia edukacji włączającej; 3) rozpoznawanie potrzeb ucznia wynikających z wieku życia i z jego predyspozycji psychomotorycznych; 4) opracowanie wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz oceny efektywności podejmowanych działań; 5) opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego „IPET” oraz ocena jego realizacji, 6) warunki dostosowania wymagań edukacyjnych w zakresie organizacji procesu dydaktycznego; 7) organizacja pracy dydaktyczno - wychowawczej, opiekuńczej, pomocy psychologiczno- pedagogicznej w grupach i oddziałach z wychowankami, uczniami z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego, 8) czynniki wpływające na funkcjonowanie ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie klasowej/przedszkolnej; 9) budowanie współpracy z rodzicami dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 10) współpraca przedszkoli, szkół z placówkami doskonalenia nauczycieli, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, szkołami specjalnymi i organizacjami pozarządowymi w obszarze wspierania wychowanków, uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 11) prezentacja form pracy z uczniami objętymi kształceniem specjalnym (przykłady). 2. Podczas warsztatów uczestnicy powinni wypracować propozycję dla swojej szkoły planu działań w zakresie jednego z wyżej wymienionych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
U progu zmian w kształceniu zawodowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15 Forma Warsztat Cel Kształtowanie umiejętności projektowania zmian organizacyjnych i programowych szkoły w kontekście usprawnień zachodzących w kształceniu zawodowym. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 5 godzin dydaktycznych Adresaci Dyrektorzy szkół kształcących w zawodach, nauczyciele, kierownicy kształcenia praktycznego Materiały dydaktyczne Uczestnicy wypracują materiały w odniesieniu do swoich szkół Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) Bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru Szczegółowe wymagania dotyczące programu 1. Warsztaty powinny dostarczyć odbiorcom wiedzy na temat: 1) Kierunków zmian w zakresie kształcenia zawodowego. 2) Kompetencji zawodowych ucznia/słuchacza w kontekście oczekiwań rynku pracy. 3) Potrzeb kadrowych szkół zawodowych w kontekście nowych kierunków kształcenia – zatrudnianie specjalistów z danej dziedziny. 4) Organizacji pracy szkoły/placówki. 2. Warsztaty powinny być prowadzone metodami aktywizującymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Cyber (nie)bezpieczni - profilaktyka przemocy rówieśniczej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16 Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel Rozwijanie wieloaspektowego rozumienia zjawiska przemocy rówieśniczej, poznanie zasad i typów działań wobec przemocy oraz dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, pomocnych w codziennej pracy z uczniem. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 50 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne nie przewiduje się Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Konferencja z modułem dyskusji panelowej powinna obejmować treści dotyczące m. in.: 1. Cyberprzemoc i zagrożenia płynące z mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem bullyingu i cyberbullyingu jako nowych form agresji rówieśniczej. 2. Diagnoza, przeciwdziałanie, formy pomocy i wsparcia uczniów dotkniętych bullyingiem i cyberbullyingiem – rola szkoły. 3. Współpraca szkoły z rodzicami w przygotowaniu dzieci do właściwego korzystania z cyberprzestrzeni. 4. Prawne aspekty cyberprzemocy i środki ochrony prawnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Budowanie autorytetu nauczyciela – etyka zawodu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 17 Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel 1. Uświadomienie nauczycielom roli autorytetu w podnoszeniu etosu współczesnej polskiej szkoły. 2. Kształtowanie przez nauczycieli norm moralnych i obyczajowych w oparciu o Kodeks etyczny zawodu nauczyciela (przegląd stanowisk). 3. Podjęcie refleksji nad ogółem dyrektyw społeczno-moralnego postępowania nauczycieli we współczesnym świecie w stosunkach z uczniami, ich rodzicami lub opiekunami oraz innymi nauczycielami. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 100 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy po zakończeniu konferencji powinni otrzymać abstrakty wystąpień lub materiały dotyczące omawianych zagadnień. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treść wystąpień konferencyjnych musi dotyczyć kluczowych komponentów etyki zawodu nauczyciela, w tym: - autorytet zewnętrzny a autorytet wewnętrzny, - cechy osobowościowe na drodze do powszechnego uznania i budowania autorytetu nauczyciela, - budowanie autorytetu nauczyciela we współczesnej szkole, - etyka nauczycielska i moralność nauczyciela, - normy moralne regulujące współpracę w zespołach nauczycielskich, - przestrzeganie zasad pedagoga-nauczyciela w kontakcie z uczniami (podmiotowości, szanowania prywatności ucznia, pluralizmu jako otwarcia na inność), - rola czynników zewnętrznych (schludny wygląd, dobra prezencja) w osiąganiu powszechnego uznania w pracy nauczyciela. W drugiej części panelu zalecane wzięcie udziału w dyskusji zebranych uczestników konferencji. Program powinien umożliwić wsparcie nauczycieli w rozwiązywaniu ich dylematów etycznych napotykanych w pracy zawodowej w kontekście etycznych wyzwań współczesności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
„Od smutku do nadziei” – pomoc uczniom w depresji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 18 Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel Nabycie przez nauczycieli kompetencji w zakresie rozpoznawania u uczniów zachowań depresyjnych i samobójczych. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 Liczba uczestników 50 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne nie przewiduje się Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Konferencja z modułem dyskusji panelowej powinna obejmować treści dotyczących m. in.: 1. Zaburzeń depresyjnych u dzieci i młodzieży – etiologia, przebieg i leczenie. 2. Obniżenia nastroju u dzieci i młodzieży a zachowania ucieczkowe, formy profilaktyki możliwe do zastosowania w szkole, w tym znaczenie budowania relacji interpersonalnych, poczucia własnej wartości oraz sensu życia. 3. Możliwości i formy interwencji kryzysowej na poziomie szkoły. Kontekstowa ocena sytuacji ucznia. 4. Współpraca szkoły z rodzicami dziecka w depresji. 5. Panele dyskusyjny: - Jak rozmawiać z osobą zagrożoną samobójstwem. - Jak zapobiegać depresji – przykłady działań profilaktycznych w szkole.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Drogi Polaków do niepodległości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 19 1 Forma warsztat 2 Cel Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczącej wdrażania innowacyjnych metod i form dydaktycznych na rzecz pielęgnowania polskości i kształtowania świadomości narodowej i regionalnej. 6 Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 3 Liczba uczestników (łącznie) 60 4 Liczba grup 3 5 Liczba uczestników w grupie 20 7 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 8 godziny dydaktyczne 8 Adresaci nauczyciele wychowania przedszkolnego i szkół podstawowych 9 Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy wypracowują własne materiały podczas warsztatów 10 Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy i przekąska dla każdego z uczestników 11 Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. 12 Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treść warsztatów powinna obejmować m. in.: 1. Wiedzę dotyczącą historii Polski przełomu XIX i XX w., w tym I wojny światowej na terenach Prus Wschodnich, postanowień traktatu wersalskiego w sprawie Polski i Niemiec, okoliczności ustalenia granic państwa polskiego w latach 1918–1921 wraz ze skutkami plebiscytów na terenach spornych tj. Warmii, Mazurach, Powiślu. 2. Innowacyjne metody i formy kształtowania postaw patriotycznych oraz wypracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących polskiej drogi do niepodległości, które będą wykorzystywane przez nauczycieli podczas zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Drogi Polaków do niepodległości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 20 1 Forma warsztat 2 Cel Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczącej wdrażania innowacyjnych metod i form dydaktycznych na rzecz pielęgnowania polskości i kształtowania świadomości narodowej i regionalnej. 6 Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 3 Liczba uczestników (łącznie) 20 4 Liczba grup 1 5 Liczba uczestników w grupie 20 7 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 8 godziny dydaktyczne 8 Adresaci nauczyciele wychowania przedszkolnego i szkół podstawowych 9 Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy wypracowują własne materiały podczas warsztatów 10 Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy i przekąska dla każdego z uczestników 11 Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. 12 Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treść warsztatów powinna obejmować m. in.: 1. Wiedzę dotyczącą historii Polski przełomu XIX i XX w., w tym I wojny światowej na terenach Prus Wschodnich, postanowień traktatu wersalskiego w sprawie Polski i Niemiec, okoliczności ustalenia granic państwa polskiego w latach 1918–1921 wraz ze skutkami plebiscytów na terenach spornych tj. Warmii, Mazurach, Powiślu. 2. Innowacyjne metody i formy kształtowania postaw patriotycznych oraz wypracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących polskiej drogi do niepodległości, które będą wykorzystywane przez nauczycieli podczas zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Drogi Polaków do niepodległości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 21 1 Forma warsztat 2 Cel Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczącej wdrażania innowacyjnych metod i form dydaktycznych na rzecz pielęgnowania polskości i kształtowania świadomości narodowej i regionalnej. 6 Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 3 Liczba uczestników (łącznie) 20 4 Liczba grup 1 5 Liczba uczestników w grupie 20 7 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 8 godziny dydaktyczne 8 Adresaci nauczyciele wychowania przedszkolnego i szkół podstawowych 9 Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy wypracowują własne materiały podczas warsztatów 10 Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy i przekąska dla każdego z uczestników 11 Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. 12 Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treść warsztatów powinna obejmować m. in.: 1. Wiedzę dotyczącą historii Polski przełomu XIX i XX w., w tym I wojny światowej na terenach Prus Wschodnich, postanowień traktatu wersalskiego w sprawie Polski i Niemiec, okoliczności ustalenia granic państwa polskiego w latach 1918–1921 wraz ze skutkami plebiscytów na terenach spornych tj. Warmii, Mazurach, Powiślu. 2. Innowacyjne metody i formy kształtowania postaw patriotycznych oraz wypracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących polskiej drogi do niepodległości, które będą wykorzystywane przez nauczycieli podczas zajęć lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 22 Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu |
35,00 |
Program szkolenia |
35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: