Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN) oraz przeprowadzenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN) oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-24
  • Numer ogłoszenia620747-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 620747-N-2018 z dnia 2018-09-24 r.

Powiat Nowodworski: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN) oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23 , 82100   Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne - przesłane pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN) oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
Numer referencyjny: WPI.272.10.2018.RG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1). Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: a) opracowanie APN; b) przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji Projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) osoby opracowujące APN, oraz prowadzące zajęcia pozalekcyjne, muszą spełniać warunki zamawiającego; b) zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w wymienionym powyżej projekcie. Zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych. Zajęcia będą prowadzone w małych grupach, od 3 do 10 osób. Mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć. Diagnoza, którą przejdą uczniowie, uwzględni nie tylko ich uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny). 3). Zamówienie zostało podzielone na 12 części, ze względu na: przedmiot zajęć; etap edukacyjny oraz ilość godzin i tak: a) Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – matematyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjum,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. b) Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – matematyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. c) Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – fizyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. d) Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – fizyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. e) Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – informatyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 47. f) Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – informatyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 54. g) Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – biologia,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. h) Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – biologia,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. i) Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – chemia,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. j) Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – chemia,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. k) Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – kompetencje społeczne,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 27. l) Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – kompetencje społeczne,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 27. 4). Zamawiający ustala, że jedna godzina lekcyjna trwa 45 minut. 5). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia. 6). Tematyka zajęć pozalekcyjnych: a. APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne. b. Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy. c. Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole. d. Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem. e. Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje APN, zawierający następujące informacje:  metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja zajęć, liczba godzin),  cele ogólne i szczegółowe,  plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar,  treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki,  procedury osiągania założonych celów,  przewidywane osiągnięcia uczniów,  literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). f. Szablon APN zostanie przekazany wykonawcy przez zamawiającego. g. W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji zamawiającego. 7). Harmonogram zajęć pozalekcyjnych i planowane rozłożenie treści muszą uwzględniać następujące wymogi: a) w pierwszym okresie realizacji umowy wszystkie zajęcia pozalekcyjne mają charakter indywidualny, tj. prowadzone są odrębnie dla uczniów poszczególnych klas w grupie na danym etapie edukacyjnym, b) w drugim okresie realizacji umowy część zajęć pozalekcyjnych realizowana jest wspólnie dla uczniów wszystkich klas na danym etapie edukacyjnym, przy czym zajęcia wspólne służą realizacji projektu edukacyjnego przez uczniów, c) w przypadku, w którym nie sformuje się indywidualna grupa uczniów z danej klasy, godziny przypisane tej grupie zostaną przydzielone do pozostałych grup indywidualnych lub godzin wspólnych – łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia w ramach umowy jest stała (decyzję o przydziale godzin podejmuje zamawiający), d) liczbę godzin zajęć indywidualnych i wspólnych dla poszczególnych etapów edukacyjnych oraz przedmiotów, stanowiących odrębne części zamówienia, przedstawia poniższa tabela: TABELA etap edukacyjny szkoła podstawowa, gimnazjum etap edukacyjny ponadgimnazjalny I etap (do 20.12.2018) II etap (od 1.01.2019-20.06.2019) I etap (do 20.12.2018) II etap (od 1.01.2019-20.06.2019) matematyka zajęcia indywidualne 20 10 21 10 zajęcia wspólne 0 10 10 5 fizyka zajęcia indywidualne 20 10 21 10 zajęcia wspólne 0 10 10 5 informatyka zajęcia indywidualne 17 18 24 12 zajęcia wspólne 0 12 12 6 biologia zajęcia indywidualne 20 10 16 20 zajęcia wspólne 0 10 0 10 chemia zajęcia indywidualne 20 10 16 20 zajęcia wspólne 0 10 0 10 kompetencje społeczne zajęcia indywidualne 12 5 12 5 zajęcia wspólne 0 10 0 10 e) z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje harmonogram, zawierający listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. f) ze względów organizacyjnych, związanych z ustalaniem harmonogramu, możliwe jest przesunięcie liczby godzin w poszczególnych latach po wcześniejszy uzgodnieniu i akceptacji koordynatora metodyczno – pedagogicznego projektu. 8). Wymagane metody pracy: a) w ramach realizacji zajęć pozalekcyjnych zamawiający wymaga stosowania możliwie największej liczby metod aktywizujących, b) podczas realizacji zajęć wspólnych dla całej grupy uczniów na danym etapie edukacyjnych należy przewidzieć realizację projektu edukacyjnego, przy czym w odpowiedni sposób należy dostosować zadania realizowane przez poszczególnych uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania grupy, c) należy zaplanować realizację przez uczniów ćwiczeń, doświadczeń i eksperymentów praktycznych oraz pracę samodzielną uczniów – z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu. 9). Dokumentacja: a) prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu), b) Prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą być udokumentowane w formie dziennika z realizacji zajęć, c) Zamawiający przekaże wykonawcy wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych. 10). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: opracowanie programu autorskiego oraz przeprowadzanie cyklu zajęć.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80521000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-14
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże (odpowiednio do części, na którą będzie składał ofertę), że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami, które spełnią minimalne warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, t.j. • przynajmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą z części zamówienia, na którą składa ofertę, spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz. U. 2017r. poz. 1575) i dodatkowo posiadającą: o wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe, wskazanym w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym, (w przypadku kompetencji społecznych – studia lub studia podyplomowe z zakresu: filologii polskiej, historii, filozofii, wiedzy o społeczeństwie), o co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok w nauczaniu w szkole gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej, o minimalne doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych (np. osoba przynajmniej raz prowadziła pozalekcyjne zajęcia dla uczniów wybitnych; lub cykliczne kółko naukowe; lub przygotowywała uczniów do konkursów; lub przygotowywała uczniów do olimpiad; lub organizowała konkursy; lub prowadziła zajęcia dodatkowe; lub wykonywała inne czynności merytorycznie i rodzajowo zbliżone do przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: UWAGA: Zamawiający, określając wymogi dla wskazanej wyżej osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 65,).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia to taki który wykaże, i na potwierdzenie złoży: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat: a) dane osobowe; b) kwalifikacji zawodowych, wykształcenie, uprawnienia; c) wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru na załączniku do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest załączony do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykonawca złoży Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę osoby realizującej zamówienie tylko w udokumentowanych przypadkach losowych (typu: choroba, śmierć). Kolejna zmiana osoby realizującej przedmiot umowy nie może nastąpić szybciej niż przed upływem 3 miesięcy od dokonania poprzedniej zmiany. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) terminów wykonania Umowy, 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, 3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia – z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach: 1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, 3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, 4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca Zajęcia nie może prowadzić Zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierci) lub ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą prowadzącą Zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą Zajęcia) lub jeżeli co osoby prowadzącej Zajęcia zachodzi którakolwiek z trzech okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjum,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – matematyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjum,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – matematyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – fizyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – fizyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – informatyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 47.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – informatyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 54.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – biologia,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – biologia,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – chemia,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – chemia,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – kompetencje społeczne, etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – kompetencje społeczne,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 27.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – kompetencje społeczne, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – kompetencje społeczne,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 27.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób 30,00
Kwalifikacje zawodowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym - Puck
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI