Przeprowadzenie zajęć w obszarze „Komunikacja” (części I-III) oraz „Przedsiębiorczość...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie zajęć w obszarze „Komunikacja” (części I-III) oraz „Przedsiębiorczość i komercjalizacja” (części IV-VI) dla doktorantów Politechniki Warszawskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-07-15
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00105750
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w obszarze „Komunikacja” (części I-III) oraz „Przedsiębiorczość i komercjalizacja” (części IV-VI) dla doktorantów Politechniki Warszawskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 15 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cziitt@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć w obszarze „Komunikacja” (części I-III) oraz „Przedsiębiorczość i komercjalizacja” (części IV-VI) dla doktorantów Politechniki Warszawskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228a4314-de48-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.94 Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dla doktorantów w ramach projektu IDUB

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/szczegoly.php?id=7990

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) mini Portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/),
2) platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal),
3) poczty elektronicznej.

1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu oraz na ePUAP. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu” dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
2. Ofertę i wszystkie załączane do niej dokumenty składa się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Zaleca się, aby zaszyfrowany plik był nazwany w następujący sposób: „2021_ZP06_Nazwa_wykonawcy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem oferty Wykonawcy) w szczególności składanie pytań, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.cziitt@pw.edu.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz rozdział XIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): n.d.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CZIiTT-ZP06/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 174455 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w obszarze „Komunikacja” w zakresie „Sposoby efektywnej komunikacji naukowej i popularnonaukowej”.
3.2. Przewidziane jest utworzenie 10 grup, każda po 15 doktorantów.
3.3. Wykonawca przeprowadzi dla każdej z 10 grup taki sam cykl zajęć, o czasie trwania wynoszącym 21 godz.
3.4. Łączna liczba godzin zajęć: 210 godz.
3.5. Minimalny zakres części I zamówienia zawiera następujące zagadnienia:
a) „Zasady interpretacji komunikatorów”
b) „Błędy w komunikacji w tym w komunikacji naukowej i popularnonaukowej”
c) „Skuteczna komunikacja w zespole naukowym”
d) „Komunikacja w trakcie konfliktu”
e) „Modele komunikacji i filtrów”
f) „Programatory w komunikacji”
g) „Dostosowanie komunikacji naukowej i popularnonaukowej do stylów społecznych”.
3.6. W 4 grupach zajęcia zostaną przeprowadzone w jęz. angielskim, a w pozostałych w jęz. polskim.

4.2.5.) Wartość części: 42000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Patrz rozdział X SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w obszarze „Komunikacja” w zakresie „Przygotowanie i prowadzenie prezentacji”.
4.2. Przewidziane jest utworzenie 10 grup, każda po 15 doktorantów.
4.3. Wykonawca przeprowadzi dla każdej z 10 grup taki sam cykl zajęć, o czasie trwania wynoszącym 32 godz.
4.4. Łączna liczba godzin zajęć: 320 godz.
4.5. Minimalny zakres części II zamówienia zawiera następujące zagadnienia:
a) „Techniki przygotowania i prowadzenia prezentacji w zastosowaniach naukowych, dydaktycznych oraz biznesowych”
b) „Znajomość trendów dotyczących form, metod oraz narzędzi przygotowania i przeprowadzenia zajęć”
c) „Zachowania w czasie prezentacji”
d) „Umiejętność prezentowania projektów naukowych”
e) „Umiejętność prowadzenia dyskusji na forum naukowym”
f) „Określenie mocnych i słabych stron prezentacji, stosowanych w dydaktyce oraz w celach biznesowych”.
4.6. Zajęcia zostaną przeprowadzone w każdej grupie w jęz. polskim.

4.2.5.) Wartość części: 75200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Patrz rozdział X SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przygotowanie i przeprowadzenie zaawansowanych zajęć w obszarze „Komunikacja” w zakresie „Wystąpienia publiczne”.
5.2 Przewidziane jest utworzenie 10 grup, każda po 15 doktorantów.
5.3 Wykonawca przeprowadzi dla każdej z 10 grup taki sam cykl zajęć, o czasie trwania wynoszącym 15 godz.
5.4 Łączna liczba godzin zajęć: 150 godz.
5.5 Minimalny zakres części III zamówienia zawiera następujące zagadnienia:
a) „Storytelling w dydaktyce, biznesie i nauce i zagadnienia z nim związane”
b) „Poprawna argumentacja stosowana podczas prezentacji w dydaktyce, nauce i biznesie”
c) „Błędy w argumentacji”
d) „Zarządzanie stresem”
e) „Sposoby przekazu prezentacji w zależności od stylu społecznego słuchaczy”
f) „Figury retoryczne i poprawność językowa”
g) „Budowanie kontaktu z publicznością podczas prezentacji w dydaktyce, nauce i biznesie”.
5.6 W 4 grupach zajęcia zostaną przeprowadzone w jęz. angielskim, a w pozostałych w jęz. polskim.

4.2.5.) Wartość części: 33000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Patrz rozdział X SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w obszarze „Przedsiębiorczość i komercjalizacja” w zakresie „Komercjalizacja wyników badań naukowych i przedsiębiorczość akademicka”.
6.2. W zajęciach weźmie udział 1 grupa 30 doktorantów.
6.3. Czas trwania zajęć: 45 godz.
6.4. Minimalny zakres części IV zamówienia zawiera następujące zagadnienia:
a) „Podstawy makroekonomii i mikroekonomii”
b) „Rachunkowość i finanse”
c) „Budowanie strategii naukowo-badawczej i biznesowej”
d) „Ocena możliwości biznesowych prowadzonych badań”
e) „Modele biznesowe wdrażania badań naukowych”
f) „Biznesplan”
g) „Zarządzanie firmą technologiczną”
h) „Komercjalizacja wyników badań”.
6.5. Zajęcia zostaną przeprowadzone w jęz. angielskim.

4.2.5.) Wartość części: 10575 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Patrz rozdział X SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w obszarze „Przedsiębiorczość i komercjalizacja” w zakresie „Zarządzanie w nauce i biznesie”.
7.2. W zajęciach weźmie udział 1 grupa 30 doktorantów.
7.3. Czas trwania zajęć: 45 godz.
7.4. Minimalny zakres części V zamówienia zawiera następujące zagadnienia:
a) „Podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania projektami naukowo-badawczymi”
b) „Wybrane metodyki zarządzania projektami”
c) „Wybrane modele zarządzania projektami stosowane w projektach naukowo-badawczych”
d) „Dobre praktyki stosowane w zarządzaniu”
e) „Zarządzanie własnością intelektualną”.
7.5. Zajęcia zostaną przeprowadzone w jęz. angielskim.

4.2.5.) Wartość części: 9450 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Patrz rozdział X SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8.1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w obszarze „Przedsiębiorczość i komercjalizacja” w zakresie „Podejmowanie decyzji naukowo-biznesowych”.
8.2. W zajęciach weźmie udział 1 grupa 30 doktorantów.
8.3. Czas trwania zajęć: 18 godz.
8.4. Minimalny zakres części VI zamówienia zawiera następujące zagadnienia:
a) „Problematyka podejmowania decyzji w nauce i biznesie”
b) „Umiejętność szukania dobrych rozwiązań”
c) „Ryzyka w zakresie podejmowania decyzji biznesowych”
d) „Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji”
e) „Prawidłowe formułowanie celów decyzyjnych”
f) „Umiejętność dokonywania wyborów”
g) „Planowanie przyszłych decyzji”
h) „Wprowadzanie metodyki podejmowania decyzji do prowadzonych działań”
i) „Propozycje pracy własnej i zaangażowanie uczestników w ramach prowadzonych zajęć”.
8.5. Zajęcia zostaną przeprowadzone w jęz. angielskim.

4.2.5.) Wartość części: 4230 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Patrz rozdział X SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdziale IV oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym rozdziale.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami zdolnymi do przeprowadzenia zajęć, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do prawidłowego wykonania danej części zamówienia, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, przy czym każda z nich spełnia następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
2) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć lub szkoleń w obszarze zbliżonym do określonego w OPZ;
3) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej 3 usługi szkoleniowe (lub zajęcia), każda trwająca co najmniej 12 godzin szkoleniowych (godzina szkoleniowa = 45 min.), z tematyki dotyczącej części zamówienia, na wykonanie której Wykonawca składa ofertę, tj.:
w obszarze „Komunikacja”:
a) część I – „Sposoby efektywnej komunikacji naukowej i popularnonaukowej”,
b) część II – „Przygotowanie i prowadzenie prezentacji”,
c) część III – „Wystąpienia publiczne”;
w obszarze „Przedsiębiorczość i komercjalizacja”:
d) część IV – „Komercjalizacja wyników badań naukowych i przedsiębiorczość akademicka”,
e) część V – „Zarządzanie w nauce i biznesie”,
f) część VI – „Podejmowanie decyzji”.
4. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) „Wykaz osobowy” dot. osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania ta osobą – sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, na formularzu którego wzór stanowi załącznik nr 7;
4) skan oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich, przez osobę wymienioną w wykazie, o którym mowa w pkt 3;
5) „Wykaz przeprowadzonych szkoleń (na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu)” przez osobę wymienioną w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wraz z podaniem:
a) nazwy szkolenia,
b) szczegółowego opisu szkolenia,
c) okresu realizacji szkolenia lub ich poszczególnych edycji,
d) podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres siedziby),
– sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, na formularzu którego wzór stanowi załącznik nr 8;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

n.d.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

n.d.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Par. 9 projektowanych postanowień umowy

§ 9. Zmiany treści umowy
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 2, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany obowiązujących regulacji prawa związanych z przedmiotem umowy, wywołujących konieczność jej zmiany;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy;
3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
5) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572);
6) gdy zmiany, o których mowa w pkt 2-5 będą miały wpływ na koszt wykonania umowy, co Wykonawca jest zobowiązany udowodnić;
7) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy;
8) gdy Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa w § 3 ust. 4 i 5.
3. Dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy.
4. W przypadku zmiany umowy, wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z oferty nie może ulec zwiększeniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 12:15

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Link do formularzy: https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-13

2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI