Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przed-szkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym – II POSTĘPOWANIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyGmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00105628
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przed-szkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym – II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przed-szkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym – II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1caf83-dd7f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 szkolenia nauczycieli przedszkoli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy Użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl.2. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w SWZ, z
zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uzna jego za wiążący.4. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
za pośrednictwem Platformy, 5. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się i wymagania formalne dotyczące składanych dokumentów zostały opisano w rozdziale 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338.;
2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy oraz po jej zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji zamówień dofinansowanych ze środków EFRR, EFS, FS;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.53.2021.KM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1
„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – LOGOPEDYCZNE”.
Szkolenia w ramach tej części:
1. Wady wymowy, szkolenie stacjonarne,
2. Elektrostymulacja traktu ustno-twarzowego- szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem placówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2
„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Ręka)”
Szkolenia w ramach tej części:
1. Grafomotoryka, szkolenie stacjonarne;
2. Terapia ręki - stopień I oraz II - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie w formie łączonej (teoria on-line, część warsztatowa -stacjonarnie);

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem pla-cówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3
„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Artystyczne)”
Szkolenia w ramach tej części:
1. Warsztaty arteterapeutyczne, szkolenie on-line;
2. Arteterapia w pracy indywidualnej z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szkolenie stacjonarne;
3. Muzykoterapia, szkolenie stacjonarne;
4. Bajkoterapia, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem placówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Zachowania społeczne).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Teoria umysłu, szkolenie on-line;
2. Trening umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym (TUS) - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie on-line;
3. Gimnastyka mózgu, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem pla-cówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Diagnoza).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych, szkolenie on-line;
2. Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem pla-cówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 6
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Spektrum Autyzmu/Zespół Aspergera)
Szkolenia w ramach tej części:
1. Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w przedszkolu, szkolenie on-line;
2. Zasady i metody pracy rehabilitacyjnej i rewalidacyjnej z osobami z autyzmem i zespołem Aspergera, szkolenie on-line;
3. Trening jedzenia – szkolenie dla osób pracujących z dziećmi autystycznymi, szkolenie stacjonarne;
4. Wspieranie samodzielności dziecka ze spektrum autyzmu, szkolenie on-line;
5. Nauczyciel wspomagający - praca z dzieckiem z Zespołem Aspergera, autyzmem oraz niepełnosprawnością sprzężoną, szkolenie on-line;
6. Efektywna praca zespołu nauczycieli i specjalistów w zakresie planowania i realizowania pracy z uczniami niepełnosprawnymi, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem pla-cówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 7
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Komunikacja).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Komunikacja alternatywna i wspomagająca (ACC), szkolenie stacjonarne;
2. Nauka mowy i komunikacji u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie stacjonarne;
3. Trening bazowych umiejętności związanych z komunikacją dzieci z trudnościami w zakresie funkcji wzrokowych, słuchowych, mowy, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem pla-cówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 8
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE ( Sensoryka).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Integracja sensoryczna stopień I oraz II - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie w formie łączonej (teoria on-line , część warsztatowa – stacjonarnie);
2. Kurs z zakresu elementarnej integracji sensorycznej w pracy nauczyciela szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem placówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Behawioralne).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Terapia behawioralna – stopień I, II i III szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem placówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 10
Kursy i szkolenia z zakresu GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ.
Szkolenia w ramach tej części:
1. Gimnastyka korekcyjna, szkolenie stacjonarne;
2. Instruktor gimnastyki korekcyjnej - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.


1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem pla-cówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 11
Kursy i szkolenia z zakresu PSYCHOMOTORYKI.
Szkolenia w ramach tej części:
1. Psychomotoryka - kurs całościowy - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Szkolenia jednodniowe mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.30.
Szkolenia kilkudniowe mogą być prowadzone w systemie całodziennym w tygodniu (np. od 9.00 do 16.00) jedynie w sytuacji, gdy na szkolenie jest zgłoszony 1 nauczyciel z przedszkola. Jeżeli zgłoszonych jest więcej osób to szkolenie może się odbyć dopiero po godzinie 16.00.
Szkolenia dwudniowe mogą rozpoczynać się w tygodniu po 16.00 i kończyć w dzień wolny od pracy ( np. piątek od godz. 16:00 oraz w sobotę 9:00 – 16:00)
6. Uczestnicy mogą brać udział w kilku częściach szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić szczegółowo termin szkolenia (daty szkoleń) z dyrektorem placówki z odpowiednim wyprzedzeniem.
8. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
9. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
11. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
DLA CZĘŚCI nr 1: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – LOGOPEDYCZNE:
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) Neurologopeda, specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami m.in. układu nerwowego, mięśniowego, dyzfagią, dyzartrią, SMA, legitymujący się do-świadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu wad wymowy,
2) Neurologopeda, specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami m.in. układu nerwowego, mięśniowego, dyzfagią, dyzartrią, SMA, legitymujący się do-świadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu stymulacji traktu ustno-twarzowego.
Zamawiający dopuszcza pełnienie powyższych funkcji przez jedną osobę pod wa-runkiem spełnienia powyższych wymagań.

DLA CZĘŚCI nr 2: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej - TERAPEUTYCZNE (RĘKA).
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) Psycholog lub pedagog lub fizjoterapeuta będący jednocześnie terapeutą Grafomotoryki lub integracji sensorycznej, posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu Grafomotoryki,
2) Psycholog lub pedagog lub fizjoterapeuta będący jednocześnie trenerem terapii ręki lub integracji sensorycznej, posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu Terapii ręki.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższych funkcji.

DLA CZĘŚCI nr 3: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej - TERAPEUTYCZNE (ARTYSTYCZNE)
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) dyplomowany arteterapeuta posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu arteterapii,
2) psycholog lub psychoterapeuta lub pedagog będący jednocześnie trenerem Muzykoterapii posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi, legitymują-cy się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z za-kresu Muzykoterapii,
3) psycholog lub psychoterapeuta lub pedagog będący jednocześnie trenerem Bajkoterapii posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu Bajkoterapii.
Zamawiający dopuszcza pełnienie powyższych funkcji przez jedną lub dwie osoby pod warunkiem spełnienia powyższych wymagań.

DLA CZĘŚCI nr 4: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej - TERAPEUTYCZNE (ZACHOWANIA SPOŁECZNE )
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) psychologa lub pedagoga lub pedagoga specjalnego posiadającego do-świadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi jak autyzm czy Zespół Aspergera;
Osoba wchodząca w skład zespołu powinna legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu teorii umysłu lub diagnozy i terapii osób z zaburzeniami rozwojowymi,
2) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny będący licencjonowanym trenerem TUS, posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi jak autyzm czy Zespół Aspergera;
Osoba wchodząca w skład zespołu powinna legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu Treningu umiejętności społecznych (TUS),
3) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalnych będący instruktorem kinezjologii lub członkiem Polskiego Stowarzyszenia Kinezjologów, posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi jak autyzm czy Zespół Aspergera;
Osoba wchodząca w skład zespołu powinna legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu Gimnastyki mózgu lub kinezjologii edukacyjnej (wg P.Dennisona).
Zamawiający dopuszcza pełnienie powyższych funkcji przez te same osoby z za-strzeżeniem, że zespół musi składać się z minimum dwóch trenerów (wykładowców) pod warunkiem spełnienia wszystkich powyższych wymagań.

DLA CZĘŚCI nr 5: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej- INTEGRACYJNE (DIAGNOZA)
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny lub terapeuta posiadający do-świadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem i Zespołem Aspergera, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu wczesnej diagnozy i terapii zaburzeń autystycznych;
2) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny lub terapeuta posiadający do-świadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem i Zespołem Aspergera, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu diagnozy Profilu Psychoedukacyjnego PEP – R;
Zamawiający dopuszcza pełnienie powyższych funkcji przez jedną osobę pod wa-runkiem spełnienia powyższych wymagań.

DLA CZĘŚCI nr 6: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej- INTEGRACYJNE (SPEKTRUM AUTYZMU/ZESPÓŁ ASPERGERA)
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny mający doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem i Ze-społem Aspergera,
2) co najmniej jeden rehabilitant /specjalista rewalidacji osób z autyzmem mający doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem i Zespołem Aspergera.
Powyższe osoby (każda z nich) winny legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu zasad i metod pracy rehabilitacyjnej i rewalidacyjnej z osobami z autyzmem i zespołem Aspergera.

DLA CZĘŚCI nr 7: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej- INTEGRACYJNE (KOMUNIKACJA)
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny lub specjalista wczesnej logopedii klinicznej, będący terapeutą ACC, mający doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem i Zespołem Aspergera;
Powyższa osoba winna legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej lub nauki mowy u dzieci ze spektrum autyzmu;
2) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny lub specjalista wczesnej logopedii klinicznej, będący terapeutą ACC, mający doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem i Zespołem Aspergera;
Powyższa osoba winna legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu Treningu bazowych umiejętności związanych z komunikacją dzieci z trudnościami w zakresie funkcji wzroku, słuchu, mowy.
Zamawiający dopuszcza pełnienie powyższych funkcji przez jedną osobę pod wa-runkiem spełnienia powyższych wymagań.

DLA CZĘŚCI nr 8: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej- INTEGRACYJNE (SENSORYKA)
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
2 osoby o specjalizacjach: psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny, będące certyfikowanymi terapeutami integracji sensorycznej, posiadających doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi;
Każda z powyższych osób winna legitymować się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń pn. „Integracja sensoryczna stopień I i II”.

DLA CZĘŚCI nr 9: Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej- INTEGRACYJNE (BEHAWIORALNE)
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
1) psycholog lub pedagog lub pedagog specjalny, będący certyfikowanym terapeutą behawioralnym lub absolwentem Stosowanej Analizy Zachowania mający doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi, legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu terapii behawioralnej.

DLA CZĘŚCI nr 10: Kursy i szkolenia z zakresu GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
2 osoby o specjalizacjach: fizjoterapeuta lub rehabilitant lub instruktor wychowania fizycznego z wykształceniem magisterskim, legitymujące się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu gimnastyki korekcyjnej, których uczestnicy otrzymywali uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej (dot. każdej z osób wchodzących w skład zespołu).

DLA CZĘŚCI nr 11: Kursy i szkolenia z zakresu PSYCHOMOTORYKI
Wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem trenerów (wykładowców) skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia, w skład którego wchodzi co najmniej:
dwóch pedagogów będących czynnymi terapeutami psychomotoryki, każdy z nich legitymujący się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu psychomotoryki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- w zakresie niezbędnym do wykazania warunku udziału w postępowaniu; (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy złożyć:
1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ) Oświadczenie składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 3).
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów (jeżeli dotyczy)
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu rejestrowego, o których mowa w ppkt 3) , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Zapisy ppkt 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zapisy ppkt 3), 4) i pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w za-kresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie pod-lega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uzna-na za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz za-sady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust.1 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określone zostały w PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://epropublico. pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90fa767d9826443

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szkolenia należy przeprowadzić w terminie do 30 czerwca 2022 r.

Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron umowy (np. w przypadku problemu z uzbieraniem odpowiedniej grupy szkoleniowej lub utrudnień związanych z COVID-19) pod warunkiem, iż termin wykonania umowy będzie się mieścił w terminie realizacji całego projektu. Zamawiający dopuszcza również wydłużenie terminu realizacji zamówienia poza okres realizacji projektu, o ile uzyska na takie wydłużenie zgodę Instytucji Zarządzającej RPO WO 2014-2020.
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub ekip do prac wykończeniowych. Realizacja: Inwestycje na terenie Chojnic. Są to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI