Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyPOWIAT ZIELONOGÓRSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068836
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f9e738-c1e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002968/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zielonogórskim.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.powiat-zielonogorski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl, zamowienia@powiat-zielonogorski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej, email: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl z
zastrzeżeniem złożenia oferty, która należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu/ePUAP za pomocą
formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty.2.Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując
do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu
przestrzegać postanowień tego regulaminu.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi
150 MB.6.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Na wypadek jakichkolwiek wątpliwości za datę przekazania Zamawiającemu korespondencji
elektronicznej: 1) oferty, jak też innego rodzaju składanych w niniejszym postępowaniu
Zamawiającemu oświadczeń, dokumentów lub innego rodzaju informacji, za pośrednictwem miniPortal
i ePUAP) – przyjmuje się datę (godzinę/minutę) ich przekazania na ePUAP (potwierdzenie z serwera
pocztowego Zamawiającego);2) oświadczeń, dokumentów elektronicznych lub innego rodzaju
informacji przesyłanych (jako dopuszczone stosownie do postanowień poniższych również) za
pośrednictwem e-mail Zamawiającego – przyjmuje się datę (godzinę/minutę ) ich odbioru (odbioru
wiadomości e-mail) przez serwer pocztowy Zamawiającego.7.W postępowaniu o udzielenie
zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą
tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8.Zamawiający
może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
zamowienia@powiat-zielonogorski.pl9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej, na adres email: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych ora środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).10. Zamawiający nie przewiduje
sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Postępowanie niniejsze łączy się z przetwarzaniem
danych osobowych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane
dalej w skrócie „RODO”. 2. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1 powyżej (zwane dalej „danymi
osobowymi”) mogą w dotyczyć tak samego Wykonawcy będącego osobą fizyczną (w tym również
Wykonawcy, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą), jak i innych niż Wykonawca
osób fizycznych - jeżeli ich dane znajdą się w składanych Zamawiającemu w ramach niniejszego
postępowania (lub w związku z tym postępowaniem) dokumentach, w szczególności w:1) ofercie (np.
dane osób podpisujących ofertę, dane osób do kontaktowania z Zamawiającym);2) oświadczeniach lub
innych dokumentach składanych w wykonaniu postanowień SWZ;3) ewentualnych innych
oświadczeniach lub innych dokumentach składanych wraz z ofertą (w szczególności
pełnomocnictwie/pełnomocnictwach;4) oświadczeniach lub innych dokumentach składanych w związku
z przygotowaniem, zawarciem lub wykonaniem Umowy o zamówienie. 3. Przy przetwarzaniu danych
osobowych, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej zastosowanie ma RODO oraz ustawa z dnia
10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019 poz. 1781 t.j. z dnia 2019.09.19).4. Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu, że:•
administratorem Państwa danych osobowych jest: Starosta Zielonogórski ul. Podgórna 5, 65-057
Zielona Góra, dane kontaktowe: tel, 68 452 75 41 fax: 68 452 75 00 , e-mail: zamowienia@powiatzielonogorski.
pl;• z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się na adres e-mail :
iod@powiat-zielonogorski.pl tel. 68 452 75 11; • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019
r. – Prawo zamówień publicznych • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78
ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;• obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:Z uwagi
na brak miejsca w ogłoszeniu cd. znajduje się w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/panu: a) w związku z art 17 ust 3 lit
b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o których mowa w art 20 RODO; c) na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych
osobowych jest art 6 ust 1 lit. c RODO
SEKCJA IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.273.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”2. Przedmiot zamówienia
realizowany jest w ramach projektu pn. „Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w
Powiecie Zielonogórskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 8 Nowoczesna
edukacja, Działanie 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane
poza formułą ZIT3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji
zawarty został w załącznikach nr 4 (opis przedmiotu zamówienia) oraz 5 (wzór umowy) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22454000-7 - Prawa jazdy

80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe godziny zajęć praktycznej nauki jazdy samochodem dla pojedynczego kursanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach okreslonych w Dziale VIII SWZ oraz spełniaja warunki udziału w postepowaniu o
których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia
określonej działalności zawodowej lub zawodowej jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do
szkolenia kierowców tj. posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek
szkolenia kierowców, o którym mowa w art. 28 o kierujących pojazdami ustawy z dnia 5 stycznia
2011 r. ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz 341 ze zm)Zgodnie z art. 117 ust 1 Pzp ww. warunek jest
spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji
ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie4) zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności
technicznej jeżeli wykaże, że:a) posiada doświadczenie: wykonał, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) szkolenia/kursy
kierowców na prawo jazdy w kategorii B, w którym to w każdym szkoleniu/kursie brało udział co
najmniej 10 osób wraz z podaniem jego przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługa został wykonana lub jest wykonywana oraz z załączeniem dowodów
określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym
dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy ( zgodnie z załącznikiem
nr 6 do SWZ – wykaz usług)Przez usługę przeprowadzenia jednego szkolenia/kursu
Zamawiający rozumie przeprowadzenie kursu w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej
instytucji/podmiotu. Jeżeli szklenie/kurs prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów
jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuację należy interpretować jako jedno
szkolenie/kurs. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: dysponuje
następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:- 2 osobami (wykładowcami nauki jazdy), z których każda z osób prowadziła zajęcia teoretyczne na co
najmniej 2 (dwóch) szkoleniach/kursach nauki jazdy dla kategorii B, - 3 osobami (instruktorzy
nauki jazdy), z których każda z osób prowadziła zajęcia praktyczne na co najmniej 2(dwóch)
szkoleniach/ kursach jazdy dla kategorii B, Wykaz osób skierowanych stanowi załącznik nr 7 do
SWZ.Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Wykładowcy i instruktora
nauki jazdy. Osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na etapie realizacji
zamówienia ponad wymagania minimalne musza również zostać wymienione w wykazie.c)
dysponuje co najmniej 4 (czterema) samochodami nie starszymi jak 6 lat od daty pierwszej
rejestracji pojazdu i przeznaczonymi do nauki prawa jazdy kategorii B – Wzór wykazu narzędzi
stanowi załącznik nr 8 do SWZ.Narzędzia (pojazdy), którymi dysponuje lub będzie dysponował
Wykonawca na etapie realizacji zamówienia ponad wymagania minimalne muszą również
zostać wymienione w wykazie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce
przed jej złożenia jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o
którym mowa w Dziale IX pkt. 1.4)a) SWZ ( załącznik nr 6 do SWZ – wykaz usług) z załączeniem
dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym
dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, w
celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Dziale IX pkt 1.4)b)
SWZ (załącznik nr 7 do SWZ – wykaz osób)3) wykaz narzędzi, dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego– w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w Dziale IX pkt 1.4)c) SWZ (załącznik nr 8 do SWZ – wykaz narzędzi) 4)
potwierdzenia wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców – celu
potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Dziale IX pkt 1.2)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
SIWZ2) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP o niepodleganiu
wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ3) W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 2) składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu 4) Jeśli wykonawca wykazując spełnianie
warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów –
wykonawca składa także oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SWZ.5)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
zgodnie z art. 118 Pzp składa z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub
inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający że wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SWZ6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są
wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.7)
Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z
Odpisu z Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.9) Potwierdzenie wniesienia wymaganego wadium jeżeli zostało ono
wniesione w formie innej niż pieniężnej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium
w wysokości: 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)2. Wadium musi zostać
wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu
terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w 98 ust 1 pkt 2) i 3) oraz
ust 2 ustawy PZp3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej z kilku
następującyh form:1) Pieniądzu2) Gwarancjach bankowych3) Gwarancjach
ubezpieczeniowych4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz 299)4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku 93 1600
1156 1848 5780 8000 0003 z dopiskiem : Wadium - Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy
kategorii B dla uczniów centrum kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie5.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na
wyżej wskazanym rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach , musi być złożone
wraz z ofertą w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać poniższe
wymagania:1) Wskazanie Beneficjenta, którym jest: Powiat Zielonogórski, ul. Podgórna 5, 65-
057 Zielona Góra2) W treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz znak
sprawy przedmiotowego postępowania3) Nazwę i adres wykonawcy4) Kwotę i termin ważności
gwarancji lub poręczenia przy czym z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie
gwaranta do zapłaty całkowitej kwoty wadium a termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia
nie może być krótszy niż termin związania ofertą ( z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem
związania oferta jest dzień składania ofert)5) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz
płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust 6
pzp 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o dzielenie zamówienia
Zamawiający wymaga aby gwarancja lub poręczenie obejmowały swa treścią (tj. zobowiązanie z
tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia lub aby z niej wynikało że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)8. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub
wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu
terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Pzp9.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. 3. W odniesieniu
do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4.Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera załącznik nr 5
do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym droga elektroniczną przy uzyciu miniPortalu, który dostepny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostepnego pod adresm: https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam korepetycji z matematyki dla ósmoklasistki - Czciradz
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania11-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam korepetycji z matematyki dla ósmoklasistki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI