PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓB ORAZ EGZAMINU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyPAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047485
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650894385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Czarnieckiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 46 42, 16 624 46 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dpf@pwste.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwste.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4982e06-ae4f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023626/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kurs języka angielskiego poziom B2

1.3.4 Kurs języka anghielskiego poziom C1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Uczelnia 2.0-zintegrowany Program Rozwoju PWSTE w Jarosławiu” –nr WND-POWR.03.05.00- 00-Z078/18-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.pwste.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazaniana ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochronydanych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), celem zapewnienia właściwej ochrony danychosobowych, osobie, której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotycząceprzetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 RODO.W świetle powyższego pragniemypoinformować Państwa, że:1. Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest PWSTE wJarosławiu z siedzibą przy ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, a jego obowiązki wykonuje RektorPWSTE w Jarosławiu. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@pwste.edu.pl3. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie:art. 6 ust. 1 lit., c oraz e, f Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016); dane osobowe będąprzetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwąPRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓBORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELCOSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU W RAMACHPROJEKTUPodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym.4. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp obejmuje cały czas trwania umowy; nadtodane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla potrzeb realizacji obowiązków naturypublicznoprawnej.5. Obowiązek podania przez Panią / Pana / Państwa danych osobowychdotyczących bezpośrednio osób fizycznych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp 6. W odniesieniu do Pani / Pana/ Państwa danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 7.Odbiorcami Pani / Pana / Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.8. Pani / Pana / Państwadane osobowe mogą być udostępniane osobom, których dotyczą, osobom upoważnionym przezosobę/y których dotyczą, podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa,podmiotami uprawnionym do ich uzyskania na podstawie umów (w szczególności kancelariomprawnym).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ( art. 19 ust. 2 w zw. zust. 4 ustawy Pzp ). W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. ( art. 19 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy Pzp). 10. Nie przysługuje Pani / Panu / Państwu: na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d , e prawo do usunięciadanych osobowych; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOprawo do przenoszenia danych osobowych o którymmowa w art. 20 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG/TP/4/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIECERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU WRAMACH PROJEKTU Część nr 1: PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKAANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELCOSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU W RAMACH PROJEKTU

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia certyfikatów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIECERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU WRAMACH PROJEKTU Część nr 2: PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKAANGIELSKIEGO NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELCOSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU W RAMACH PROJEKTU

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia certyfikatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie przewiduje warunkóww omawianym zakresie;2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi być licencjonowanymczłonkiem Telc - posiadać - zgodne z przepisami prawa - uprawnienie do przeprowadzaniacertyfikowanych egzaminów TELC The European Language Certificates. 3. Sytuacjiekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie przewiduje warunków w omawianym zakresie4.Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie przewiduje warunków w omawianymzakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia o którychmowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz 4 ustawy Pzp tj. karalności za przestępstwa o których mowa w art.108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówieniepubliczne tytułem środka karnego o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. sporządzonej niewcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ 3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowegolub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacjizawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 9 do SWZ ), wzakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzpb) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazuubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawyPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłóceniekonkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,e) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania Zamawiający może żądać od Wykonawców 1) Odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejlub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, októrych mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środkówdowodowych lub dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1, pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać odwykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przezzamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów2) Pełnomocnictwa lubinnego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli wimieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika zdokumentów, o których mowa w ust. 1, (stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiuwykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia4. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały przewidziane w załączniku nr 10 do SWZ1. Zamawiający przewiduje zmianępostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)Zmiana właściwych przepisów prawa, powodująca konieczność dostosowania treści umowy doaktualnego stanu prawnego – zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy;b)Wystąpienie zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia iniemożliwych do zapobieżenia – zmiana może dotyczyć wydłużenia terminu realizacji umowy;c)Zmiana wysokości wynagrodzenia, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmianastawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy – zmiana możedotyczyć wysokości wynagrodzenia.d) Wystąpienie szczególnych okoliczności - zmiana możedotyczyć wszystkich postanowień umowy z tym zastrzeżeniem, że nie może spowodowaćzmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy;e)Zmiana harmonogramu realizacji Projektu z którego finansowany jest/ współfinansowany jestprzedmiot zamówienia, wpływająca na harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia/umowy-zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy;f) Zmiana harmonogramu realizacjiProjektu z którego finansowany jest/ współfinansowany jest przedmiot zamówienia wynikającaze zmiany w zakresie finansowania Projektu ( zmiana harmonogramu płatności ) – zmiana możedotyczyć wszystkich postanowień umowy;g) Wykonawcę, któremu zamawiający udzieliłzamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa,o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niegopodstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy – zmiana niemoże prowadzić do zmiany pozostałych postanowień umowy;h) Zmiany parametrówtechnicznych urządzeń na korzystniejsze, jeśli w trakcie realizacji umowy podwyższa sięstandard oferowanych produktów,i) W przypadku o którym mowa w § ….. ust. ……. niniejszejumowy – w zakresie i na zasadach tam wskazanych. j) W przypadkach o których mowa w 455ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – w zakresie i na zasadach tamwskazanych. 2. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośbyWykonawcy wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody zamawiającego na jejdokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez zamawiającego. Zmiana w umowie niemoże prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynagrodzeniaokreślonego w umowie. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej wformie aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka ePuap: /pwste/SkrytkaESP [PWSTE w Jarosławiu]

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O wyniku postępowania zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie zwymogami ustawy Pzp.2. Informuje się, że niniejsze postępowanie może być unieważnione napodstawie odpowiednich przepisów ustawy Pzp.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszejSIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych w aktualnym brzmieniu oraz przepisy rozporządzeń wykonawczych do rzeczonejustawy w aktualnym brzmieniu. w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy orazprzepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szkolenia na : Audytora energetycznego w Rzeszowie- Nowa Sarzyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szkolenia na : Audytora energetycznego w Rzeszowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI