Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650894385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Czarnieckiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 46 42, 16 624 46 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dpf@pwste.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwste.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4982e06-ae4f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023626/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kurs języka angielskiego poziom B2
1.3.4 Kurs języka anghielskiego poziom C1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Uczelnia 2.0-zintegrowany Program Rozwoju PWSTE w Jarosławiu” –nr WND-POWR.03.05.00- 00-Z078/18-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.pwste.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazaniana ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochronydanych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), celem zapewnienia właściwej ochrony danychosobowych, osobie, której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotycząceprzetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 RODO.W świetle powyższego pragniemypoinformować Państwa, że:1. Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest PWSTE wJarosławiu z siedzibą przy ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, a jego obowiązki wykonuje RektorPWSTE w Jarosławiu. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@pwste.edu.pl3. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie:art. 6 ust. 1 lit., c oraz e, f Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016); dane osobowe będąprzetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwąPRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 OSÓBORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELCOSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU W RAMACHPROJEKTUPodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym.4. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp obejmuje cały czas trwania umowy; nadtodane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla potrzeb realizacji obowiązków naturypublicznoprawnej.5. Obowiązek podania przez Panią / Pana / Państwa danych osobowychdotyczących bezpośrednio osób fizycznych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp 6. W odniesieniu do Pani / Pana/ Państwa danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 7.Odbiorcami Pani / Pana / Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.8. Pani / Pana / Państwadane osobowe mogą być udostępniane osobom, których dotyczą, osobom upoważnionym przezosobę/y których dotyczą, podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa,podmiotami uprawnionym do ich uzyskania na podstawie umów (w szczególności kancelariomprawnym).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ( art. 19 ust. 2 w zw. zust. 4 ustawy Pzp ). W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. ( art. 19 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy Pzp). 10. Nie przysługuje Pani / Panu / Państwu: na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d , e prawo do usunięciadanych osobowych; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOprawo do przenoszenia danych osobowych o którymmowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG/TP/4/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIECERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU WRAMACH PROJEKTU Część nr 1: PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKAANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18 ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELCOSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU W RAMACH PROJEKTU
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia certyfikatów
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2 DLA 18OSÓB ORAZ EGZAMINU NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIECERTYFIKATÓW TELC OSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU WRAMACH PROJEKTU Część nr 2: PRZEPROWADZENIE EGZAMINU Z JĘZYKAANGIELSKIEGO NA POZIOMIE C1 DLA 24 OSÓB ORAZ WYDANIE CERTYFIKATÓW TELCOSOBOM, KTÓRE OSIĄGNĘŁY POZYTYWNY WYNIK EGZAMINU W RAMACH PROJEKTU
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia certyfikatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriumoceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertprzedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośródtych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynieoferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorówmatematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłkipisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając otym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. Wtoku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzieleniawyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów -zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym aWykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników dodwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać ofertynajkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny iinnych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przeznich ofertach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10