Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
REMONT I PRZEBUDOWA DOMU STUDENCKIEGO VICTORIA
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoJarosław
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Termin składania wniosków2021-05-24
ZamawiającyPAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU
Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
Numer ogłoszenia2021/BZP 00043394
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043394 z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane REMONT I PRZEBUDOWA DOMU STUDENCKIEGO VICTORIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650894385
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.pwste.edu.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie, której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 RODO.W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że:1. Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest PWSTE w Jarosławiu z siedzibą przy ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, a jego obowiązki wykonuje Rektor PWSTE w Jarosławiu. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@pwste.edu.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:art. 6 ust. 1 lit., c oraz e, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016); dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą REMONT I PRZEBUDOWA DOMU STUDENCKIEGO VICTORIAPodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp obejmuje cały czas trwania umowy; nadto dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla potrzeb realizacji obowiązków natury publicznoprawnej.5. Obowiązek podania przez Panią / Pana / Państwa danych osobowych dotyczących bezpośrednio osób fizycznych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp 6. W odniesieniu do Pani / Pana / Państwa danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 7. Odbiorcami Pani / Pana / Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.8. Pani / Pana / Państwa dane osobowe mogą być udostępniane osobom, których dotyczą, osobom upoważnionym przez osobę/y których dotyczą, podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, podmiotami uprawnionym do ich uzyskania na podstawie umów (w szczególności kancelariom prawnym).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ( art. 19 ust. 2 w zw. z ust. 4 ustawy Pzp ). W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. ( art. 19 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy Pzp ). 10. Nie przysługuje Pani / Panu / Państwu: na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d , e prawo do usunięcia danych osobowych; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG/TP/2/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEBUDOWA I REMONT DOMU STUDENCKIEGO VICTORIA W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO KANALIZACYJNYCH Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW COVID 19 I INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z NIEZBĘDNYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI: Zadanie nr 1 PRZEBUDOWA DOMU STUDENCKIEGO VICTORIA W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW COVID-19” , Zadanie nr 2 REMONT DOMU STUDENCKIEGO VICTORIA W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego.. Zakres przedmiotowy zamówień podobny i/lub tożsamy i/lub zbieżny z zakresem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienia udzielone mogą być na warunkach odpowiadających – w tym również co do warunków umownych – z warunkami zakreślonymi dla zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.7. Ocenie ofert będą podlegały jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. 8. Oferta będzie podlegała przeliczeniu wg podanych wzorów matematycznych.9. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.10. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów - zgodnie z ustawą Pzp 11. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.12. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. 14. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji wykonawcy (OGW )
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji ( TR )
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie przewiduje warunków w omawianym zakresie;2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie przewiduje warunków w omawianym zakresie;3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie przewiduje warunków w omawianym zakresie4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie, remoncie w zakresie ogólnobudowlanym z robotami instalacyjnymi c.o. i wod-kan obiektów użyteczności publicznej – co najmniej jedna robota budowlana odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 zł brutto .Załączony wykaz robót (załącznik nr 14 do SWZ) powinien zawierać: rodzaju robót, wartości, datę i miejsca wykonania oraz oznaczenie podmiotu / ów na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączonymi dowodami określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że przy realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń sanitarnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnychPrzez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 15 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać następujących środków podmiotowych:1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz 4 ustawy Pzp tj. karalności za przestępstwa o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ 3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 9 do SWZ ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzpb) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,e) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Załączony wykaz robót (załącznik nr 14 do SWZ) powinien zawierać: rodzaju robót, wartości, datę i miejsca wykonania oraz oznaczenie podmiotu / ów na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączonymi dowodami określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 15 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Zamawiający może żądać od Wykonawców 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów2) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, (stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na całość zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 97 ustawy Pzp, wymaga wniesienia wadium w wysokości:5 000 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych ) Szczegółowe informacje zostały zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ - projekcie umowy. Zmiany zostały zawarte w paragrafie 16 załącznika nr 10 do SWZ .1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) W przypadkach o których mowa w 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – w zakresie i na zasadach tam wskazanych. b) Zmiana właściwych przepisów prawa, powodująca konieczność dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego – zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy; c) Wystąpienie zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia, niezależnych od woli stron – zmiana może dotyczyć wydłużenia terminu realizacji umowy; d) Wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót – zmiana może dotyczyć terminu realizacji umowy; e) Zmiana wysokości wynagrodzenia, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy – zmiana może dotyczyć wysokości wynagrodzenia. f) Wystąpienie szczególnych okoliczności - zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy z tym zastrzeżeniem, że nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; g) Zmiana wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych ( roboty budowlane ), nie możliwych do przewidzenia na etapie opisu zamówienia i wykonywania projektów, które okażą się niezbędne dla potrzeb zrealizowania przedmiotu umowy / zamówienia, na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności protokołu / ów konieczności oraz kosztorysu, który Wykonawca jest zobowiązany opracować na parametrach oferty. Zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy z zastrzeżeniem, że nie może ona modyfikować ogólnego charakteru umowy. h) Zmiana harmonogramu realizacji Projektu z którego finansowany jest/ współfinansowany jest przedmiot zamówienia, wpływająca na harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia/umowy - zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy i dotyczy jedynie przypadków gdy przedmiot zamówienia jest finansowany lub współfinansowany z określonych środków zewnętrznych; i) Zmiana harmonogramu realizacji Projektu z którego finansowany jest/ współfinansowany jest przedmiot zamówienia wynikająca ze zmiany w zakresie finansowania Projektu ( zmiana harmonogramu płatności ) – zmiana może dotyczyć wszystkich postanowień umowy i dotyczy jedynie przypadków gdy przedmiot zamówienia jest finansowany lub współfinansowany z określonych środków zewnętrznych; j) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy – zmiana nie może prowadzić do zmiany pozostałych postanowień umowy; k) Zmiany parametrów technicznych urządzeń na korzystniejsze, jeśli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów – zmiana tylko w zakresie korzystniejszych parametrów; l) Zaprzestania produkcji lub wyczerpania asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę. Zmiana polegać będzie na dostarczeniu innego produktu o parametrach nie gorszych i funkcjonalnych za cenę pierwotnie zaoferowaną przez Wykonawcę. W przypadku zmiany Wykonawca przedstawi propozycję nowego produktu, oraz przedstawi dowody na zaprzestanie produkcji/wyczerpanie asortymentu produktu pierwotnie zaoferowanego, Dodatkowe przesłanki zmiany umowy zawarte są w paragrafie 16 ust. 1 lit. m - v projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka ePuap: /pwste/SkrytkaESP [PWSTE w Jarosławiu]
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O wyniku postępowania zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z wymogami ustawy Pzp.2. Informuje się, że niniejsze postępowanie może być unieważnione na podstawie odpowiednich przepisów ustawy Pzp.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w aktualnym brzmieniu oraz przepisy rozporządzeń wykonawczych do rzeczonej ustawy w aktualnym brzmieniu. w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.