Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych odbywających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w jednostkach podległych OISW w Łodzi w ramach projektu "POWER" 2014-2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyOKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045481
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w jednostkach podległych OISW w Łodzi w ramach projektu "POWER" 2014-2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471403954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 0426750020

1.5.8.) Numer faksu: 0426750002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oisw_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w jednostkach podległych OISW w Łodzi w ramach projektu "POWER" 2014-2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd67f952-aca0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022294/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 12 grup skazanych w ramach projektu POWER 2014-2020 dla OISW w Łodzi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z:Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1261)2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP6. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania są dostępne na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.20. Klauzula Informacyjna z art. 13 i 14 RODO. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Łodzi, z siedzibą w Łodzi przy ul. Smutnej 21, kod pocztowy 91-729; telefon: 42 6750020, adres e-mail: oisw_lodz@sw.gov.pl.2. W Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Łodzi wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod_oisw_lodz@sw.gov.pl lub pod numerem telefonu: 42 6750011.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019), zwana dalej „ustawą PZP”, jednostki organizacyjne Służby Więziennej oraz organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.6. Posiada Pani/Pan:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7. Nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;9. Pozyskane dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, o którym mowa w art. 22 RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ad 5. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie archiwizowane zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz regulacjami obowiązującymi w Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Łodzi.Ad 6 pkt b. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Ad 6 pkt c. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI/KI.2230.1.2021.AR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” – AŚ Piotrków Trybunalski, ZK Łowicz , ZK Sieradz – ilość grup 3, ilość uczestników po 12 kursantów (łącznie36)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Elektryk” – AŚ Łódź, AŚ Piotrków Trybunalski, – ilość grup 2, ilość uczestników po 13 kursantów (łącznie 26)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Brukarz” – ZK Łowicz, ZK Nr 1 w Łodzi – ilość grup 2, ilość uczestników po 12 kursantów (łącznie 24))

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Krawcowa” – ZK Nr 1 w Łodzi – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Malarz” – ZK Garbalin – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Monter mebli” – ZK Garbalin – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Posadzkarz” – AŚ Łódź – ilość grup 1, ilość uczestników 12 kursantów (łącznie 12)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych” – ZK Sieradz – ilość grup 1, ilość uczestników 13 kursantów (łącznie 13)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów nazwa kryterium, waga, sposób punktowaniaCena (P1)- dla każdej części zamówienia (minimalizacja)Waga kryterium – 60 punktów (60%)Ocena punktowa = najniższa cena spośród ocenianych ofert / cena oferty ocenianej x 60 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia (P2) (maksymalizacja)Waga kryterium – 30 punktów (30%)Procentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia – od 20% do 25% - 1 punktProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 25% do 30% – 10 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 30% do 35% – 20 punktówProcentowy udział materiałów w cenie jednostkowej zamówienia powyżej 35% do 40% – 30 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia (P3) (minimalizacja)Termin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 6 dni – 10 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia od 7 do 9 dni – 5 punktówTermin przekazania dokumentacji po zakończeniu szkolenia do 10 dni – 0 punktówTermin nie może być dłuższy krótszy niż 10 dni.2. WynikNiezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. (art. 112 ust. 2 pkt. 1))Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.(art. 112 ust. 2 pkt. 2))Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej – art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 z późn. zm.) 1.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa(art. 112 ust. 2 pkt. 3)).Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: Dla części I – 10 000,00 PLNDla części II – 10 000,00 PLNDla części III – 10 000,00 PLNDla części IV – 10 000,00 PLNDla części V – 10 000,00 PLNDla części VI – 10 000,00 PLNDla części VII – 10 000,00 PLNDla części VIII – 10 000,00 PLN1.4. zdolność technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4))O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 1 usługę szkoleniową, przy liczebności grupy szkolonej nie mniejszej niż 10 osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców do upływu terminu składania ofert:1.2. do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (JEDZ) do SWZ i wypełnić je zgodnie z art. 125 ustawy. 2. Dokumenty składane przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego: 2.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, odnośnie do skazania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie do skazania za przestępstwo lub wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,2.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,2.3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,2.4. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,2.5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP złożonym na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP złożonym na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr do SWZ).2.6. koncesje, zezwolenie, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – w szczególności wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej – art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065 z późn. zm.) 2.7. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców do upływu terminu składania ofert:1.2. do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (JEDZ) do SWZ i wypełnić je zgodnie z art. 125 ustawy. 2. Dokumenty składane przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego: 2.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, odnośnie do skazania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie do skazania za przestępstwo lub wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,2.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,2.3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,2.4. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,2.5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP złożonym na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP złożonym na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr do SWZ).2.6. koncesje, zezwolenie, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – w szczególności wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej – art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065 z późn. zm.) 2.7. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wysokość wadium: Część zamówienia I. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 500,00 zł.II. Elektryk z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji do 1 kV - 500,00 zł.III. Brukarz - 500,00 zł.IV. Malarz - 500,00 zł.V. Krawcowa - 500,00 zł.VI. Monter mebli - 500,00 zł.VII. Posadzkarz - 500,00 zł.VIII. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 500,00 zł. Razem 4000,00 zł2. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych;e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 55 1010 1371 0067 0913 9120 00003. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty.4. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest OISW w Łodzi, ul. Smutna 21, 91 -721 Łódź jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją,• kwotę wadium,• termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą,• zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art.128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art 57 lub art 106 ust. 1 oświadczenia o którym mowa w art 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.• którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;• zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, opisanych w SWZ.7. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.18. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. 2.4 SWZ, oraz w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na formularzu JEDZ powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.4) dokumenty, o których mowa w pkt 1.3 – i obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór w/w oświadczenia nie został określony.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;2) konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie;3) konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający na podstawie art 134 ust.2 pkt 16 PZP w związku z art.94 ust. 1 pkt 5 PZP zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych - osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 676,679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem – pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia tych osób jest nie mniejszy niż 30 % osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie na formularzu ofertowym, o wysokości wskaźnika osób wskazanych powyżej zatrudnionych przez niego na dzień złożenia oferty wynosi co najmniej 30%.
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Druk 3D, Skan 3D, Projektowanie 3D - Łódź, Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Druk 3D, Skan 3D, Projektowanie 3D. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI