Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady od km 4+370,00 do km 5+837,00 i od km 6+163,00 do km 9+770,00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 760 26 21
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 760 26 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogamo powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady od km 4+370,00 do km 5+837,00 i od km 6+163,00 do km 9+770,00
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6248ecf1-acb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000182/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2533W Chudek - Gleba - Kierzek - Zawady - Etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4507073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/450707
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500MB. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) Drogą elektroniczną za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/450707 i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 2) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na https://platformazakupowa.pl/transakcje/450707 na stronie prowadzonego postępowania. Link do platformy dostępny jest również na stronie internetowej ZDP pod adresem https://www.zdp.ostroleka.pl w zakładce zamówienia publiczne. 1) Po wypełnieniu Formularza składania ofert i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. 2) Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznie podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesyłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. 5. Rejestracja i korzystanie z Platformy: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce z siedzibą przy ul. Lokalnej 2, 07-410 Ostrołęka (nr tel. 29 760-26-53), adres e-mail; zdpo-ka@wp.pl;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:zdpo-ka@wp.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.252.I.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady od km 4+370,00 do km 5+837,00 i od km 6+163,00 do km 9+770,00Zamówienie obejmuje: od km 4+370 do km 5+670 o od km 5+780 do km 5+837Roboty przygotowawcze,Roboty rozbiórkowe,Roboty ziemne,Podbudowa i nawierzchnia,Roboty na zjazdach,Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,Roboty inne- Plantowanie skarp i przyległego terenu,- Umocnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego niezwiązanego frakcji 0-31,5mm grub. 10cm,- Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych.od km 5+670 do km 5+780:Roboty przygotowawcze, Roboty rozbiórkowe,Roboty ziemne,Podbudowa i nawierzchnia,Roboty na zjazdach,- Wykonanie koryta głębokości 20cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod podbudowę zjazdów,- Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20cm z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0-31,5mm grubości 20cm,- Połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,- Wykonanie warstwy wiążąca z betonu asfaltowego AC-16W grubości 4 cm,- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S grubości 4 cm.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu- Oznakowanie poziome grubowarstwowe strukturalne termoplastyczne typu " dot line",- Montaż punktowych elementów odblaskowych "kocie oczka" na krawędzi jezdni.Roboty inne - Plantowanie skarp i przyległego terenu,- Umocnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego niezwiązanego frakcji 0-31,5mm grub. 10cm,- Stabilizacja pasa drogowego, osadzenie słupków granicznych po dokonanym podziale działek i poszerzeniu pasa drogowego.od km 6+163 do km 8+800Roboty przygotowawcze-Roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych, (drogi) w terenie równinnym nadzór geodezyjny nad wykonawstwem i opracowanie operatu geodezyjnego powykonawczego,- Roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych, (drogi) w terenie równinnym nadzór geodezyjny nad wykonawstwem i opracowanie operatu geodezyjnego powykonawczego,- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 26-35cm z wywozem dłużyc na plac OD-M w Kadzidle,-Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 36-45cm z wywozem dłużyc na plac OD-M w Kadzidle,-Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 46-55cm z wywozem dłużyc na plac OD-M w Kadzidle,- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 56-55cm z wywozem dłużyc na plac OD-M w Kadzidle,-Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 56-55cm z wywozem dłużyc na plac OD-M w Kadzidle,- Karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i spaleniem pozostałości po karczowani,- Wyrwanie karp po wyciętych wcześniej drzewach.Roboty rozbiórkowe- Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości grubość warstwy do 15 cm z odwozem na odkład do 10 km,- Rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez jej frezowanie na gł. śr. 7cm z wywozem urobku na plac OD-M w Kadzidle. Pozycja obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni przed wykonaniem remontów cząstkowych istniejącej nawierzchni drogi oraz remontem istniejącej krawędzi drogi na głębokość 7+28=35cm, szerokość i powierzchnia zgodna z załączonym wykazem oraz przekrojem normalnym,- Rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa oraz z gruntu stabilizowanego cementem poprzez jej frezowanie na gł. śr. 28cm z zagospodarowaniem urobku przez wykonawcę robót.Pozycja obejmuje rozbiórkę istniejącej podbudowy przed wykonaniem remontów cząstkowych istniejącej nawierzchni drogi oraz remontem istniejącej krawędzi drogi na głębokość 7+28=35cm, szerokość i powierzchnia zgodna z załączonym wykazem oraz przekrojem normalnym,Roboty ziemne- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.: poszerzenie jezdni do 6m, pobocze utwardzone 2x1m, wjazdy na posesję,- Roboty ziemne wykonane w gruncie kat. II z transportem gruntu z dokopu na nasyp.Podbudowa i nawierzchnia- Wyprofilowanie i zagęszczeniem podłoża pod poszerzenie podbudowy,- Wykonanie podsypki piaskowej grubości 10cm,- Wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni mieszanką z kruszywa łamanego niezwiązanego o uziarnieniu 0-31,5mm grubości 25cm, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm,- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa podbudowy), mieszanka asfaltowa AC16P 50/70 grubość po zagęszczeniu 4 cm masa grysowa wraz z oczyszczeniem i skropieniem wykonanej podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową,- Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwą podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznej (warstwa wyrównawcza), mieszanka asfaltowa AC16P 50/70 w ilości 0,1t/m2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową,- Wzmocnienie nawierzchni gaosiatką z włókien szklanych o szerokości 2,0m, geosiatka przesączona asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie powyżej 70kN/m wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową,- Wzmocnienie nawierzchni gaosiatką z włókien szklanych o szerokości 2,0m, geosiatka przesączona asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie powyżej 70kN/m wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową,- Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa ścieralna), mieszanka mineralno - asfaltowa, AC11 S 50/70 grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej emulsja asfaltową,Roboty na zjazdach- Wyprofilowanie i zagęszczeniem podłoża pod zjazdami na posesje i pola,- Wykonanie podsypki piaskowej grubości 10cm,- Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 15cm z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0-31,5mm,- Połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,- Wykonanie warstwy wiążąca z betonu asfaltowego AC-16W grubości 4 cm,- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S grubości 4 cm.Zatoka autobusowa- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.: korytowanie zatoki autobusowej,- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne zatoki autobusowej,- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne zatoki autobusowej,- Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie 0/31,5, gr. 15cm,- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) grubości 3 cm z wypełnieniem szczelin piaskiem,- Wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod chodnik w gruncie kat. III. pod warstwy konstrukcyjne chodnika,- Wykonanie podbudowy pod chodnik z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0-31,5mm grubości 12cm,-Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego grubości 6cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3cm z wypełnieniem spoin piaskiem,- Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego grubości 6cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3cm z wypełnieniem spoin piaskiem,- Obramowanie ścieku przykrawężnikowego kostką brukową betonową grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,- Ułożenie krawężnika betonowego o wymiarach 0,20*0,30 na ławie betonowej z oporem,- Ułożenie obrzeży betonowych o wym. 0,08*0,30 na podsypce cementowo – piaskowej.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu- Oznakowanie poziome grubowarstwowe strukturalne termoplastyczne typu " dot line",- Montaż punktowych elementów odblaskowych "kocie oczka" na krawędzi jezdni,- Montaż pionowych znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m na słupkach z rur stalowych Ø 70 mm.Roboty inne- Plantowanie skarp i przyległego terenu,- Umocnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego niezwiązanego frakcji 0-31,5mm grub. 10cm,- Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych,- Demontaż hydrantu nadziemnego,- Montaż hydrantu pożarowego podziemnego o średnicy 80mm,- Montaż hydrantu pożarowego nadziemnego o średnicy 80mm.Od km 8+800 do km 9+770:Roboty przygotowawcze,Roboty rozbiórkowe,Odwodnienie, Roboty ziemne,Podbudowa,Nawierzchnia bitumiczna,Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,Zjazdu indywidualne,Roboty wykończeniowe.Uwaga!Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Kadzidle, ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transpor-tem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę.2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.3. Równoważność:Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje wznowienie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, tj. zamówień udzielanych w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 (o łącznej szacunkowej wartości zamówień podobnych na kwotę 2 000 000,00 zł).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (Gw) - waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7