Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzciana
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzciana
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-05
  • Numer ogłoszenia593097-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593097-N-2020 z dnia 2020-10-05 r.

Gmina Trzciana: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana, który jest dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 9 REGION SPÓJNY SPOŁECZNIE Działanie 9.2 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE Poddziałanie 9.2.1 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE W REGIONIE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciana, krajowy numer identyfikacyjny 85166064800000, ul. Trzciana  302 , 32-733  Trzciana, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 648 44 20, e-mail przetargi@trzciana.pl, faks 14 613 63 01.
Adres strony internetowej (URL): www.trzciana.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/ugtrzciana,m,330199,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej- osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe.
Adres:
Urząd Gminy w Trzcianie, 32-733 Trzciana 302, pokój nr 1.19

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.
Numer referencyjny: RISKIR.271.1.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5 (pięć)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (projekt realizowany w ramach umowy nr RPMP.09.02.01-12-0656/19 zawartej dnia 19.05.2020 r. pomiędzy fundacją Collegium Progressus, a Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie).2.Z uwagi na przedmiot zamówienia i fakt, że zajęcia będą odbywać się w 5 oddziałach, Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 5 części:1)Część 1 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Kamionnej,2)Część 2 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Kierlikówce,3)Część 3 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Leszczynie,4)Część 4 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Łąkcie Dolnej,5)Część 5 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Trzcianie.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 7, część 2- załącznik nr 8, część 3- załącznik nr 9, część 4-załącznik nr 10, część 5- załącznik nr 11 do SIWZ.4.Każdy z 5 oddziałów znajduje sie w województwie małopolskim, powiat bocheński, Gmina Trzciana. 5.Spotkania/zajęcia prowadzone będą w wyodrębnionych pomieszczeniach w budynkach szkół w Gminie Trzciana.6.Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.7.Zamawiający przewiduje, iż świadczenie usług odbywać się będzie średnio 2 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu w każdym z 5 oddziałów wskazanych w pkt. 2 niniejszego rozdziału. Łącznie w każdym z oddziałów 264 godzin. Ilość godzin w rozbiciu na poszczególne oddziały kształtuje się następująco:a)Część 1 - oddział Kamionna – 264 godziny,b)Część 2 - oddział Kierlikówka – 264 godziny,c)Część 3 - oddział Leszczyna – 264 godziny, d)Część 4 - oddział Łąkta Dolna – 264 godziny,e)Część 5 - oddział Trzciana– 264 godziny.Spotkania/zajęcia dla każdej z części prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania/zajęcia będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.8.Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być oznaczone zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt 2. Wykonawca może złożyć ofertę na 1, 2, 3, 4 lub 5 części. Maksymalna ilość części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy wynosi 5 (słownie: pięć). Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.

II.5) Główny kod CPV: 80100000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dla każdej części na którą/e składa ofertę dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.: min. 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą:I.studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lubII.studia drugiego stopnia lub jednolite magisterskie, na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 2153 ze zm.) w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lubIII.studia drugiego stopnia lub jednolite magisterskie, na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2, i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lubIV.studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lubV.studia pierwszego stopnia na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 2 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 2153 ze zm.) w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lubVI.studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w lit. a i lit. b oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny, w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz przygotowanie pedagogiczne lubVII.zakład kształcenia nauczycieli w specjalności odpowiadającej nauczanemu przedmiotowi lub prowadzonym zajęciom lubVIII.zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż wymieniona w lit. d oraz kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, umożliwiające prowadzenie ww. zajęć i realizację celów opisanych w przedmiocie zamówienia, która: a)nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona; b)wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Warunki powyższe dotyczą zarówno części 1, 2, 3, 4 oraz 5 zamówienia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać, że dla więcej niż jednej części zamówienia dysponuje lub będzie dysponował tą samą osobą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W celu oceny oferty w ramach kryterium: "Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę", Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w ofercie imiona i nazwiska osób, które będą realizowały usługę wraz z podaniem łącznej liczby przepracowanych godzin o charakterze podobnym do usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający będzie wymagał podania informacji o kwalifikacjach zawodowych tych osób, ale nie na etapie składania ofert, lecz na wezwanie zamawiającego od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona dla danej części zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp- spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wykonawca na wezwanie zamawiającego składa: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej Umowy w zakresie dotyczącym: 1)terminu realizacji Umowy – w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron Umowy, które mają wpływ na przesunięcie terminu realizacji Umowy; 2)ostatecznej (maksymalnej) ilości godzin zajęć – w przypadku zwiększenia liczby Uczestników Projektu 3)ostatecznej liczby Uczestników Projektu – w przypadku rezygnacji Uczestnika Projektu z uczestnictwa wystąpi konieczność zastąpienia go innym Uczestnikiem, konieczność zrekrutowania większej ilości Uczestników w ramach Projektu; 4)zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – w przypadkach określonych w niniejszej Umowie i po spełnieniu warunków tam określonych; 5)zasad (w tym terminów) płatności – w przypadku zaistnienia opóźnień w uznaniu rachunku bankowego projektu (rachunku Zamawiającego) środkami przeznaczonymi na pokrycie wydatków związanych z realizacją Projektu; 6)zmian Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnym od którejkolwiek spośród Stron Umowy, którego/ych nie można było przewidzieć ani zapobiec.; 2.W związku z ty, że umowa jest zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług- wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 2 ppkt 2) i 3) Wykonawca może w terminie 30 dni od wejścia w życie tych zmian złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca musi wykazać, że zaistniała zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a wzrostem kosztów wykonania zamówienia. Zamawiający ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, wynagrodzenie zostanie odpowiednio zmienione. 4.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającąze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 2 ppkt 3) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązanydodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6.Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w pkt 2 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt 2. 7.Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-13, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzciana, 32-733 Trzciana 302, reprezentowana przez Wójta Gminy Trzciana; b) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Trzciana: adres e-mail- dw.rodo@gmail.com lub listownie poprzez wysłanie listu na adres Urząd Gminy w Trzcianie 32-733 Trzciana 302 umieszczając dopisek „Do inspektora Ochrony Danych Osobowych”; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana”, znak: RISKiR.271.15.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwałości projektu, tj. przez okres 5 lat od dnia otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej za projekt, f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Kamionnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Kamionna.2.W zajęciach będą uczestniczyły dzieci i młodzież do 18 roku życia. Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo. Liczba osób w każdej grupie będzie nie większa niż 15.3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do:a)Opracowania programu zajęć,b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu zajęć),c)prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu,d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć,e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest:- kształtowanie nawyku utrzymania poprawnej postawy ciała,- wzmacnianie określonych grup mięśniowych (szyi, tułowia, brzucha, nóg, stóp), - wyrabianie ruchomości w stawach, - kształtowanie koordynacji ruchowej,- doskonalenie pracy układu nerwowego, f)Współpracy z osobami nadzorującymi projekt,g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji4.Warunki konieczne realizowanych zajęć, które powinny mieć odzwierciedlenie w programie: zajęcia powinny uwzględniać różne potrzeby i możliwości poszczególnych uczestników w grupie.5.Formy i metody pracy: a)Metody i formy pracy stosowane przy realizacji zajęć mają w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby psychofizyczne podopiecznych, rozwijać indywidualne zdolności, zainteresowania,b)Formy i metody pracy podczas zajęć będą dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych,c)Zadania i stopień trudności będą dostosowane indywidualnie do wieku i możliwości uczniów,d)Realizacja zajęć będzie opierać się na nowoczesnych metodach nauki i technikach pedagogiczno-wychowawczych. 6.Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.05.2023r.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 2 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 264 godziny.7.W szczególnych sytuacjach, jeżeli zarządzony zostanie tryb nauki zdalnej zajęcia w ramach programu będą mogły odbywać się również w trybie zdalnym.Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Kierlikówce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Kierlikówka.2.W zajęciach będą uczestniczyły dzieci i młodzież do 18 roku życia. Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo. Liczba osób w każdej grupie będzie nie większa niż 15.3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do:a)Opracowania programu zajęć,b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu zajęć),c)prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu,d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć,e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest:- kształtowanie nawyku utrzymania poprawnej postawy ciała,- wzmacnianie określonych grup mięśniowych (szyi, tułowia, brzucha, nóg, stóp), - wyrabianie ruchomości w stawach, - kształtowanie koordynacji ruchowej,- doskonalenie pracy układu nerwowego, f)Współpracy z osobami nadzorującymi projekt,g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji4.Warunki konieczne realizowanych zajęć, które powinny mieć odzwierciedlenie w programie: zajęcia powinny uwzględniać różne potrzeby i możliwości poszczególnych uczestników w grupie.5.Formy i metody pracy: a)Metody i formy pracy stosowane przy realizacji zajęć mają w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby psychofizyczne podopiecznych, rozwijać indywidualne zdolności, zainteresowania,b)Formy i metody pracy podczas zajęć będą dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych,c)Zadania i stopień trudności będą dostosowane indywidualnie do wieku i możliwości uczniów,d)Realizacja zajęć będzie opierać się na nowoczesnych metodach nauki i technikach pedagogiczno-wychowawczych. 6.Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.05.2023r.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 2 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 264 godziny.7.W szczególnych sytuacjach, jeżeli zarządzony zostanie tryb nauki zdalnej zajęcia w ramach programu będą mogły odbywać się również w trybie zdalnym.Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Leszczynie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Leszczyna.2.W zajęciach będą uczestniczyły dzieci i młodzież do 18 roku życia. Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo. Liczba osób w każdej grupie będzie nie większa niż 15.3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do:a)Opracowania programu zajęć,b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu zajęć),c)prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu,d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć,e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest:- kształtowanie nawyku utrzymania poprawnej postawy ciała,- wzmacnianie określonych grup mięśniowych (szyi, tułowia, brzucha, nóg, stóp), - wyrabianie ruchomości w stawach, - kształtowanie koordynacji ruchowej,- doskonalenie pracy układu nerwowego, f)Współpracy z osobami nadzorującymi projekt,g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji4.Warunki konieczne realizowanych zajęć, które powinny mieć odzwierciedlenie w programie: zajęcia powinny uwzględniać różne potrzeby i możliwości poszczególnych uczestników w grupie.5.Formy i metody pracy: a)Metody i formy pracy stosowane przy realizacji zajęć mają w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby psychofizyczne podopiecznych, rozwijać indywidualne zdolności, zainteresowania,b)Formy i metody pracy podczas zajęć będą dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych,c)Zadania i stopień trudności będą dostosowane indywidualnie do wieku i możliwości uczniów,d)Realizacja zajęć będzie opierać się na nowoczesnych metodach nauki i technikach pedagogiczno-wychowawczych. 6.Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.05.2023r.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 2 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 264 godziny.7.W szczególnych sytuacjach, jeżeli zarządzony zostanie tryb nauki zdalnej zajęcia w ramach programu będą mogły odbywać się również w trybie zdalnym.Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Łąkcie Dolnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Łąkta Dolna.2.W zajęciach będą uczestniczyły dzieci i młodzież do 18 roku życia. Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo. Liczba osób w każdej grupie będzie nie większa niż 15.3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do:a)Opracowania programu zajęć,b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu zajęć),c)prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu,d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć,e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest:- kształtowanie nawyku utrzymania poprawnej postawy ciała,- wzmacnianie określonych grup mięśniowych (szyi, tułowia, brzucha, nóg, stóp), - wyrabianie ruchomości w stawach, - kształtowanie koordynacji ruchowej,- doskonalenie pracy układu nerwowego, f)Współpracy z osobami nadzorującymi projekt,g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji4.Warunki konieczne realizowanych zajęć, które powinny mieć odzwierciedlenie w programie: zajęcia powinny uwzględniać różne potrzeby i możliwości poszczególnych uczestników w grupie.5.Formy i metody pracy: a)Metody i formy pracy stosowane przy realizacji zajęć mają w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby psychofizyczne podopiecznych, rozwijać indywidualne zdolności, zainteresowania,b)Formy i metody pracy podczas zajęć będą dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych,c)Zadania i stopień trudności będą dostosowane indywidualnie do wieku i możliwości uczniów,d)Realizacja zajęć będzie opierać się na nowoczesnych metodach nauki i technikach pedagogiczno-wychowawczych. 6.Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.05.2023r.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 2 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 264 godziny.7.W szczególnych sytuacjach, jeżeli zarządzony zostanie tryb nauki zdalnej zajęcia w ramach programu będą mogły odbywać się również w trybie zdalnym.Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Trzcianie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Trzciana.2.W zajęciach będą uczestniczyły dzieci i młodzież do 18 roku życia. Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo. Liczba osób w każdej grupie będzie nie większa niż 15.3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do:a)Opracowania programu zajęć,b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu zajęć),c)prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu,d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć,e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest:- kształtowanie nawyku utrzymania poprawnej postawy ciała,- wzmacnianie określonych grup mięśniowych (szyi, tułowia, brzucha, nóg, stóp), - wyrabianie ruchomości w stawach, - kształtowanie koordynacji ruchowej,- doskonalenie pracy układu nerwowego, f)Współpracy z osobami nadzorującymi projekt,g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji4.Warunki konieczne realizowanych zajęć, które powinny mieć odzwierciedlenie w programie: zajęcia powinny uwzględniać różne potrzeby i możliwości poszczególnych uczestników w grupie.5.Formy i metody pracy: a)Metody i formy pracy stosowane przy realizacji zajęć mają w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby psychofizyczne podopiecznych, rozwijać indywidualne zdolności, zainteresowania,b)Formy i metody pracy podczas zajęć będą dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych,c)Zadania i stopień trudności będą dostosowane indywidualnie do wieku i możliwości uczniów,d)Realizacja zajęć będzie opierać się na nowoczesnych metodach nauki i technikach pedagogiczno-wychowawczych. 6.Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.05.2023r.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 2 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 264 godziny.7.W szczególnych sytuacjach, jeżeli zarządzony zostanie tryb nauki zdalnej zajęcia w ramach programu będą mogły odbywać się również w trybie zdalnym.Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135 - Oświęcim
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu meycznego jednorazowego nr 4.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI