Organizacja kursu prawa jazdy kat. B i kat. T dla uczniów w ramach projektu: „Rynek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja kursu prawa jazdy kat. B i kat. T dla uczniów w ramach projektu: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-05
  • Numer ogłoszenia593086-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593086-N-2020 z dnia 2020-10-05 r.

Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7: Organizacja kursu prawa jazdy kat. B i kat. T dla uczniów w ramach projektu: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rynek pracy otwarty na młodych techników
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7, krajowy numer identyfikacyjny 96690000000000, ul. ul. Stacha Konwy  11 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 162 015, , e-mail sekwet@wp.pl, , faks 862 162 015.
Adres strony internetowej (URL): http://bip-lomza.pl/zswio
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip-lomza.pl/zswio
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip-lomza.pl/zswio

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursu prawa jazdy kat. B i kat. T dla uczniów w ramach projektu: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawo jazdy kat. B i kat. T dla uczniów w ramach projektu: „Rynek pracy otwarty na młodych techników” szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawa jazdy kategorii B i T (z egzaminem i badaniami lekarskim - dla części I zamówienia)i dla uczniów szkół zawodowych: Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7 w Łomży.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Prawo jazdy kategoria B (15 osób)- Edycja I: od 01.11.2020 do 28.02.2021 r.2. Prawo jazdy kategoria B (15 osób) - Edycja II: od 01.03.2020 do 30.06.2021 r.3. Prawo jazdy kat. T ( 5 osób): od 1.11.2020 do 30.04.2021 r.Szczegółowy terminarz realizacji kursu zostanie wspólnie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 80411200-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wg SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wg SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wg SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wg SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wg SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wg SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-13, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I - Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B – 50 godzin (30 osób)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: kurs prawa jazdy kategorii B dla 30 uczniów w podziale na dwie grupy; Edycja I: od 01.11.2020 do 28.02.2021 r. – 15 osób Edycja II: od 01.03.2020 do 30.06.2021 r. – 15 osób2. Komplet usługi.:1) zajęcia teoretyczne, obejmujące 30 godzin (1 godzina = 45 minut zegarowych) nauki, materiały szkoleniowe i egzamin wewnętrzny,2) zajęcia praktyczne, obejmujące 30 godzin (1 godzina = 60 minut zegarowych) jazdy oddanym do dyspozycji samochodem i egzamin wewnętrzny,3) opłacenie pierwszego podejścia do egzaminu państwowego (część teoretyczna i praktyczna),4) opłacenie badań lekarskich do egzaminu państwowego wraz z wydaniem orzeczenia o braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami.3. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkoły objętych projektem: Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7 w Łomży.4. Harmonogram zajęć nie może kolidować z zajęciami dydaktycznymi uczniów będących uczestnikami kursu. Godziny odbywania szkoleń: od 15:00 do 19:00 w dni nauki szkolnej, od 8:00 do 19:00 w dni wolne od zajęć. Ilość godzin dziennie: maksymalnie 2 godziny teorii, maksymalnie 3 godziny jazdy,5. Harmonogram może być aktualizowany w szczególności w związku ze zmianą podziału godzin nauki uczniów.6. Miejsce przeprowadzania zajęć praktycznych i teoretycznych : Łomża.7. Egzamin państwowy przeprowadzany przez: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łomży.8. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiety oceniającej merytoryczną i techniczną stronę przebiegu kursu.9. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić odpowiednią dokumentację projektową:1) dziennik zajęć,2) listy obecności uczestników kursu.10. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:1) nie zgłoszeniu się uczestników na kurs;2) przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa;3) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy.11. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie realizacji usługi, następujące dokumenty:1) 1 komplet materiałów dydaktycznych;2) dziennik zajęć zawierający: podpisane listy obecności uczestników, wymiar godz. zajęć, temat zajęć ,lista potwierdzająca odbiór materiałów, potwierdzenie odbioru zaświadczeń;3) oryginały ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu;4) oryginały imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs;5) oryginały imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu;6) ksero zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu/zdaniu egzaminów wewnętrznych (podpisane za zgodność z oryginałem);7) faktura VAT za zrealizowany kurs;8) poświadczenie opłacenia badań lekarskich i wydania orzeczenia dla kursantów uprawnionych do przystąpienia do egzaminu państwowego;9) poświadczenie o opłacenia egzaminów państwowych dla kursantów uprawnionych;10) inna dokumentacja niezbędna do rozliczenia kursu.12. Uczestnicy kursu będą podzieleni na grupy w zależności od postępu realizacji projektu, w zależności od zakończenia udziału w pozostałych zadaniach przewidzianych dla uczestników w trakcie realizacji projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników Kursu prawa jazdy kat. B zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.13. Planowany okres realizacji Kursu prawa jazdy kat. B zgodny będzie z harmonogramem realizacji projektu oraz dopasowany do okresów uczestnictwa w projekcie poszczególnych uczestników, którzy zakwalifikowani zostali do udziału w ww. kursie. 14. Liczba godzin szkolenia zostanie dostosowana do potrzeb każdego z uczestników indywidualnie, przy czym nie może być mniejsza niż 50 godzin, w których mieścić się będzie niemniej niż 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 20 godzin zajęć praktycznych. Godzina zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Godzina zajęć praktycznych liczy 60 minut. Kurs musi obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, realizowane według planu nauczania, zgodnego z wymogami obowiązującego prawa polskiego, dotyczącego kandydatów na prawo jazdy kat. B. Realizacja zajęć teoretycznych powinna odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, natomiast zajęć praktycznych od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt. Zajęcia teoretyczne powinny zostać zrealizowane w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji umowy, z wyprzedzeniem pozwalającym na właściwe wykonanie umowy oraz dostosowany do harmonogramu realizacji pozostałych zadań projektu, w których uczestnicy będą brali udział, w sposób umożliwiającym uczestnikom udział we wszystkich zadaniach projektowych. O terminie rozpoczęcia realizacji części kursu oraz liczbie osób przypadającej na daną część Zamawiający powiadomi z wyprzedzeniem pozwalającym na właściwe wykonanie umowy.15. Informacje dot. miejsca odbywania się zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się w ofercie Wykonawcy.16. Jakość i zakres oferowanego programu Kursu prawa jazdy kat. B powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego dot. organizowania i przeprowadzania kursów prawa jazdy danej kategorii.17. W trakcie zajęć teoretycznych każdy z uczestników musi mieć możliwość pracy przy komputerze – możliwość wypełniania testów. W trakcie zajęć praktycznych każdy z uczestników musi mieć możliwość samodzielnej jazdy i wykonywania manewrów odpowiednim pojazdem w wymiarze min. 20 godzin.18. Po zakończeniu kursu Wykonawca zorganizuje uczestnikom egzamin wewnętrzny, potwierdzający nabyte umiejętności.19. Wykonawca wystawi uczestnikom odpowiednie dokumenty stwierdzające ukończenie kursu, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa polskiego. 20. Wykonawca przed rozpoczęciem pierwszych zajęć przekaże każdemu z uczestników materiały dydaktyczne: kompletne materiały zawierające aktualne przepisy prawa zgodne z zakresem kursu, aktualny kodeks drogowy w wersji książkowej, przykładowe testy egzaminacyjne w wersji papierowej i/lub CD/DVD (w zależności od możliwości uczestników do odczytu nośników). Koszt materiałów dydaktycznych należy wliczyć w koszt kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 20,00
Ilość przeprowadzonych kursów w ostatnich 3 latach 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T – 50 godzin (5 osób)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ilość osób: 52. Ilość godzin: 50 (30 godzin teorii, 20 godzin praktyki)3. Termin szkolenia: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 roku. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.4. Godziny odbywania szkoleń: od 15:00 do 19:00 w dni nauki szkolnej, od 8:00 do 19:00 w dni wolne od zajęć. Harmonogram może być aktualizowany w szczególności w związku ze zmianą podziału godzin nauki uczniów.5. Ilość godzin dziennie: maksymalnie 2 godziny teorii, maksymalnie 3 godziny jazdy,6. Sposób liczenia godzin: godzina lekcyjna (45 minut) – teoria / godzina zegarowa (60 minut) – praktyka7. Miejsce szkolenia Łomża – teoria i praktyka - miejsce musi zostać wskazane przez Wykonawcę w ofercie 8. Ilość grup: 1 grupa dla nauki teorii9. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu nauki jazdy kategorii T dla uczniów Zespołu Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7 w Łomży, zgodnie z podstawą programową na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 stycznia 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U. 2015, poz.130) z późn.zm.10. Zamawiający przekaże Wykonawcy dane uczniów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia..11. W celu realizacji zamówienia Wykonawca przygotuje ucznia do kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą (przyczepami) lub pojazdem wolnobieżnym z przyczepą (przyczepami). Egzamin państwowy, wymagany do uzyskania prawa jazdy odpowiedniej kategorii, jest przeprowadzany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2020.0.1268 t.j).12. Wykonawca zobowiązuje się do:1) Przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych i realizacji kursu prawa jazdy kat. T zgodnie z obowiązującymi przepisami2) Powiadomienia uczniów o dostępnych terminach i lokalizacjach kursu oraz przyjmowania indywidualnych zapisów od uczniów3) Prowadzenia dokumentacji zajęć oraz przekazania Zamawiającemu po zakończeniu kursu pełnej dokumentacji kursu4) Ubezpieczenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.14. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w ofercie (na terenie miasta Łomża).15. Zajęcia praktyczne muszą odbywać się na terenie powiatu łomżyńskiego, w którym zlokalizowane jest wskazane w ofercie dot. Zajęć teoretycznych, przy czym sugerowanym miejscem rozpoczęcia każdorazowych zajęć praktycznych oraz miejscem zakończenia każdorazowych zajęć praktycznych powinno być miejsce na terenie miasta Łomży.16. Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:1) Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. T, zgodnie z powyższym opisem przedmiotu zamówienia;2) Stała i bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie dotyczącym realizacji umowy, w szczególności ustalania informacji i spełnienia warunków niezbędnych do sprawnej realizacji umowy;3) Prowadzenia dokumentacji z przeprowadzanych zajęć;4) Potwierdzania przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych na listach obecności, z podpisem uczestników kursu;17. Uczestnicy kursu będą podzieleni na grupy w zależności od postępu realizacji projektu, w zależności od zakończenia udziału w pozostałych zadaniach przewidzianych dla uczestników w trakcie realizacji projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników Kursu prawa jazdy kat. T zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.18. Planowany okres realizacji Kursu prawa jazdy kat. T zgodny będzie z harmonogramem realizacji projektu oraz dopasowany do okresów uczestnictwa w projekcie poszczególnych uczestników, którzy zakwalifikowani zostali do udziału w ww. kursie. Okres realizacji ww. kursu będzie się mieścił pomiędzy datą podpisania umowy o zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. T, a 30 kwietnia 2021r.19. Liczba godzin szkolenia zostanie dostosowana do potrzeb każdego z uczestników indywidualnie, przy czym nie może być mniejsza niż 50 godzin, w których mieścić się będzie niemniej niż 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 20 godzin zajęć praktycznych. Godzina zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Godzina zajęć praktycznych liczy 60 minut. Kurs musi obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, realizowane według planu nauczania, zgodnego z wymogami obowiązującego prawa polskiego, dotyczącego kandydatów na prawo jazdy kat. T. Realizacja zajęć teoretycznych powinna odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, natomiast zajęć praktycznych od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt. Zajęcia teoretyczne powinny zostać zrealizowane w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji umowy, z wyprzedzeniem pozwalającym na właściwe wykonanie umowy oraz dostosowany do harmonogramu realizacji pozostałych zadań projektu, w których uczestnicy będą brali udział, w sposób umożliwiającym uczestnikom udział we wszystkich zadaniach projektowych. O terminie rozpoczęcia realizacji części kursu oraz liczbie osób przypadającej na daną część Zamawiający powiadomi z wyprzedzeniem pozwalającym na właściwe wykonanie umowy.20. Informacje dot. miejsca odbywania się zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się w ofercie Wykonawcy.21. Jakość i zakres oferowanego programu Kursu prawa jazdy kat. T powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego dot. organizowania i przeprowadzania kursów prawa jazdy danej kategorii.22. W trakcie zajęć teoretycznych każdy z uczestników musi mieć możliwość pracy przy komputerze – możliwość wypełniania testów. W trakcie zajęć praktycznych każdy z uczestników musi mieć możliwość samodzielnej jazdy i wykonywania manewrów odpowiednim pojazdem w wymiarze min. 20 godzin.23. Po zakończeniu kursu Wykonawca zorganizuje uczestnikom egzamin wewnętrzny, potwierdzający nabyte umiejętności.24. Wykonawca wystawi uczestnikom odpowiednie dokumenty stwierdzające ukończenie kursu, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa polskiego. Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikat stwierdzający ukończenie kursu25. Wykonawca przed rozpoczęciem pierwszych zajęć przekaże każdemu z uczestników materiały dydaktyczne: kompletne materiały zawierające aktualne przepisy prawa zgodne z zakresem kursu, aktualny kodeks drogowy w wersji książkowej, przykładowe testy egzaminacyjne w wersji papierowej i/lub CD/DVD (w zależności od możliwości uczestników do odczytu nośników). Koszt materiałów dydaktycznych należy wliczyć w koszt kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 20,00
Ilość przeprowadzonych kursów w ostatnich 3 latach 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pocięcie bali na deski krokwie słupki 10 n10- Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pocięcie bali na deski krokwie słupki 10 n10. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI