IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 144 ustęp 1, ustęp 1a - 1e, ustęp 2, ustęp 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu lub godzin realizacji zamówienia, lub zmiana liczby uczestników, Zamawiający może przedłużyć, zintensyfikować, zmienić terminy lub godziny realizacji zamówienia lub liczbę osób biorących udział w zajęciach. 2) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający za zgodą Wykonawcy ma możliwość dokonania takiej zmiany.3) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 4) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu zajęć, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego po cenach wynikających ze złożonej oferty poprzez korektę wartości ryczałtowej przedmiotu umowy po cenach wynikających z formularza ofertowego Wykonawcy. Zmniejszenie zakresu realizacji może być dokonane do 50 % wartości przedmiotu zamówienia podstawowego ujętego w zawartej umowie.5) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.6) zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca.7) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie umowy w umówionym terminie - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy. Strona, której siła wyższa uniemożliwi wykonanie umowy zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania drugiej strony o tej okoliczności. Strona, która na skutek wystąpienia siły wyższej nie będzie mogła realizować wykonania zadania, będzie usprawiedliwiona w przypadku niezrealizowania lub opóźnienia do czasu, dopóki trwać będzie działanie siły wyższej, w takim zakresie w jakim wywiązanie się tej strony z jej zobowiązań stało się niemożliwe.3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.12.2020, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Klauzula informacyjna dotycząca RODO.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Koluszkach, reprezentowany przez Burmistrza Koluszek z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. (44) 725 67 00, e - mail: um@koluszki.pl, 2) Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni Pan Andrzej Włodarczyk, e - mail: iod@koluszki.pl;3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4) Przetwarzane Pani / Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 pkt. 4 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami ), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże należy mieć na uwadze, iż jest równocześnie warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE WZGLĘDEM DANYCH OSOBOWYCH.Zgodnie z przepisami RODO, względem Pani/Pana danych osobowych, które są przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentującego Gminę Koluszki z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych;b) prawo do sprostowania danych osobowych;c) prawo do usunięcia danych osobowych;d) prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;e) prawo do przenoszenia danych osobowych;f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;g) prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu. 8) Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9) W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
przeprowadzenie zajęć z dogoterapii. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 11) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z dogoterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 45 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie, 3) Ogółem 72 spotkania po 45 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć : budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Założone cele i efekty dogoterapii:a) Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa;b) Wyciszenie zachowań agresywnych;c) Wyzwalają potrzebę spontanicznej komunikacji;d) Zmniejszają nadwrażliwość na bodźce dotykowe;e) Ułatwiają nawiązanie kontaktu z obcą osobą;f) Wydłużenie czasu koncentracji uwagi;g) Zniwelowanie blokady lęków przed zwierzętami;h) Rozwijanie funkcji opiekuńczych;i) Naukę samodzielności poprzez stwarzanie dziecku samodzielnego zajmowania się psem, np.: karmienie, prowadzenie na smyczy;j) Wzmacniają poczucie odpowiedzialności;k) Wzmocnienie równowagi;l) Rozwijanie funkcji poznawczych;ł) Rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego;m) Działanie na receptory – wzrok, słuch, dotyk;n) Opanowanie prostych elementów tresury, dających dziecku poczucie własnej wartości;o) Panowanie nad emocjami;u) Rozwijanie spostrzegawczości;p) Kształtować nawyki higieniczne związane z kontaktem psa np. mycie rąk po zakończeniu zajęć.6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 21) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii.2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie 3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć; budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Założone cele i efekty muzykoterapii:a) wzbudzanie pożądanych emocji (uczuć, stanów afektywnych, nastrojów) oraz sterowania nimi;b) wzbudzanie gotowości do kontaktu oraz inspirowanie i odpowiednio kierowane rozwijanie prawidłowej międzyludzkiej komunikacji;c) wzbogacanie osobowości pacjenta, głównie poprzez doznania estetyczne, wyrabianie w nim postawy twórczej, pomnażanie zasobu jego doświadczeń emocjonalnych i intelektualnych;d) wpływanie na stan pobudzenia psychomotorycznego oraz napięcia emocjonalnego i mięśniowego;e) ogólne korzystne wpływanie na stan psychofizycznego samopoczucia;f) wzbogacenie oraz wspomaganie metod diagnostycznych;g) wzbudzanie określonych reakcji fizjologicznych (przede wszystkim wegetatywnych) oraz wpływanie na przemiany biochemicznie zachodzące w ustroju.6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
przeprowadzenie zajęć z arterapii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 31) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z arterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie. 3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Założone cele i efekty arterapii:a) zachęcanie do ekspresji twórczej,b) relaks, wyciszenie,c) doskonalenie sprawności manualnej i doskonalenie kontroli nad własnymi ruchami,d) kształcenie percepcji wzrokowo-ruchowej,e) rozwijanie wyobraźni twórczej, estetyki,f) rozwijanie zainteresowań i uzdolnień plastycznych,g) wdrażanie do cierpliwości i staranności w pracy własnej i grupy,h) doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej,i) zwiększanie poczucia bezpieczeństwa w grupie,j) kształtowanie poczucia przydatności wykonywanych prac,k) rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności za wyniki własnej pracy,l) poznanie różnorodnych form wypowiedzi poprzez warsztat plastyczny ( tworzywa, techniki plastyczne, rodzaje materiałów plastycznych, sposoby łączenia itp.),ł) pobudzanie wszechstronnego rozwoju dziecka przez stwarzanie możliwości do samorealizacji przez środki artystyczne.6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
przeprowadzenie Warsztatów SI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 41) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów SI ( integracji sensorycznej )2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 30 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie 3) Ogółem 72 spotkania x 30 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Założone cele i efekty terapii:a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych,b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców,c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchówd) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 51) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tyg. x 30 min./grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie,3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 365) Założone cele i efekty terapii:a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych;b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców;c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 61) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 minut. 3) Ogółem 32 godzin x 45 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Założone cele i efekty zajęć: Warsztaty rękodzieła ludowego są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. Podczas zajęć warsztatowych, ich uczestnicy mogą samodzielnie wykonać: wiatraczki, pukawki, wycinanki z papieru i z bibułek, zakładki do książek itp. Ponadto poprzez kolorowanki, zapoznają się z polskimi strojami ludowymi oraz charakterystycznymi haftami z rożnych regionów Polski. Wraz z początkiem lata i sobótkowymi zwyczajami, dzieci wykonują również wianki. Warsztaty rozwijają wrażliwość estetyczną i sprawność manualną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 71) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 min.3) Ogółem 32 spotkania po 45 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Warsztaty sensoplastyki są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne tekstur i cała paletą ekologicznych barw. Podczas zajęć wykorzystywane są produkty spożywcze, dlatego zajęcia są bezpieczne już dla najmłodszych. Dzieci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, na których mogą się ubrudzić. 6) Cele i efekty zajęć:a) rozwijają kreatywne myślenie,b) stymulują wszystkie zmysły,c) wpływają na rozwój mowy,d) uwalniają naturalną ekspresję twórczą,e) wspierają samodzielność,f) pozwalają czerpać satysfakcję z kreatywnego działania,g) pozwalają doświadczać sukcesów w realizacji swoich pomysłów,h) pozwalają wychodzić ze schematów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
przeprowadzenie warsztatów kreatywno – edukacyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 81) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów kreatywno – edukacyjnych dla ogółem 170 dzieci.2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu /grupę x 9 miesięcy x 8 grup x 45 min. cyklicznie po kolei, 3) Ogółem 72 spotkania po 45 minut.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Cykl może składać się z następujących zajęć:a) Mydlarskie – zajęcia polegają na wykonaniu kostek glicerynowego mydła o rozmaitych kształtach, zapachach i kolorach. Tak własnoręcznie przygotowane mydełka, zostaną następnie zapakowane w ozdobną folię i każdy z uczestników zabierze swoje mydlane dzieła do domu.b) Świec żelowych - Warsztaty świecowe to wspaniała możliwość stworzenia ozdoby, która zachowa się na długie lata. Zajęcia rozbudzają dziecięcą wyobraźnie i zmuszają do kreatywnego myślenia. Uczestnicy samodzielnie kreują mozaikę z barwionego kwarcu, tworzą kompozycję z przeróżnych muszelek, suszonych owoców i kwiatów. Wybierają kolor i zapach parafinowego żelu, który ozdobi ich dziecięcy pokój. Żelowa świeca może stać się prezentem, na przykład na Dzień Babci i Dziadka, ponieważ pięknie zapakowana uszczęśliwi każdego obdarowanego.c) Malowania na torbach – zajęcia pozwalają dziecku na naniesienie swoich graficznych pomysłów, ulubionych wzorów lub kolorowych fantazji na powierzchnię płóciennej torby przy użyciu specjalnych farb i nadanie jej przez to oryginalnego, indywidualnego charakteru. Świadomość posiadania tak wyjątkowo wyglądającej torby dostarczy pozytywnych emocji jej posiadaczowi niezależnie od jego wieku, a każda wyprawa po zakupy wywoła ciekawe spojrzenia innych kupujących. Zajęcia z malowania na torbach mają więc oprócz niewątpliwie ekologicznego charakteru także walory estetyczne.d) Osikowe - te praktyczne zajęcia pobudzają kreatywne myślenie uczestników, poprawiają sprawności manualne i uczą czym jest drzewo osikowe oraz jakie właściwości i zastosowania mają jego wiórki. Każdy uczestnik warsztatów tworzy niepowtarzalne dzieło, które może stać się prezentem na różne okazje bądź ozdobą, która swoimi niecodziennymi barwami rozweseli każdego.e) Mobilne planetarium - pokaz w mobilnym planetarium to jedyna i niepowtarzalna szansa na podziwianie kosmosu bez wychodzenia z sali lekcyjnej. Pokazy astronomiczne mają za zadanie zaszczepić wśród dzieci chęć poszerzania wiedzy o otaczającym nas Wszechświecie. Planetarium to unikatowe narzędzie dydaktyczne, które w przystępny oraz interesujący sposób zapozna uczestników ze zjawiskami astronomicznymi i geograficznymi zachodzącymi na niebie. Pokaz zilustruje prawa fizyczne rządzące ruchem ciał niebieskich, a tym samym przeniesie uczestników w niezwykłą podróż do świata astronomii.f) Chemiczno-magiczne - uczestnicy warsztatów będą mieć możliwość obserwowania zadziwiających eksperymentów chemicznych, oczywiście pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów. Pokażemy, że łączenie różnych substancji może przynieść niesamowite efekty. Na zajęciach będzie można przekonać się o tym, że chemia to naprawdę fascynująca naukag) lizakowe - będziemy tworzyć lizaki w kształcie ślimaka, świderka albo serca. Lizaki będą wykonywane z kolorowej słodkiej masy. To świetna okazja, żeby spełnić dziecięce marzenia o własnoręcznym tworzeniu słodkości.Tworzenie różnokształtnych lizaków świetnie rozwija zdolności manualne. Warsztaty przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Zarówno dzieci jak i dorośli poczują na nich czystą radość tworzenia.Każdy uczestnik warsztatu wykonuje dwa lizaki, które może zabrać ze sobą i podarować bliskiej osobie jako szczególny prezent.h) Malowania piaskiem - podczas warsztatów uczestnicy wykonają barwny rysunek tylko i wyłącznie za pomocą piasku drobno i gruboziarnistego. Malowanie piaskiem daje nieograniczone możliwości stworzenia ozdoby o dowolnym kształcie, kolorze i wielkości. Możemy wykonać księżniczkę z bajki, ulubione zwierzątko czy wazon z kwiatami z okazji Dnia Mamy.i) pszczelarskie - podczas zajęć opowiemy ciekawą historię pszczelarstwa, pokażemy jak wygląda pasieka i przedstawimy różne rodzaje miodu. Uczestnicy poznają także tajniki pracy pszczelarzy i będą mogli przymierzyć strój do pracy w pasiece. W ramach części praktycznej każdy wykona własną świeczkę z plastra wosku pszczelego, odbędzie się także degustacja różnych rodzajów miodów.Warsztaty to świetna zabawa, podczas której można się wiele nauczyć. Rozbudzają one ciekawość i kształtują wrażliwość na otaczającą przyrodę. Średnia ilość osób w grupie – 18 osób. Uśredniona cena warsztatów za grupę powinna obejmować również koszt materiałów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
przeprowadzenie zajęć ruchowych Weroniki Sherborne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 91) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Zajęć ruchowych Weroniki Sherborne dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 2 razy / miesiąc x 8 grup x 30 minut. 3) Ogółem 104 spotkania x 30 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Zakładane cele i efekty:a) Rozwój fizyczny: dzieci rozumieją, co to znaczy czuć się we własnym ciele "jak w domu", potrafią używać ciała i kontrolować je na wiele różnych sposobów oraz przyswajają sobie dobrze wyważony repertuar ruchów, rozwijają umiejętności ogólne, związane z opanowaniem różnych elementów ruchu, które mogą być stosowane w wielu zadaniach fizycznych,b) Rozwój osobowości: mają silniejsze poczucia samego siebie, swojej tożsamości, znają swoje możliwości, potrafią podejmować inicjatywę oraz wykorzystywać własną inwencję, potrafią być wrażliwi na potrzeby i uczucia innych oraz stają się bardziej wprawne w komunikowaniu i dzieleniu się doświadczeniami z innymi ludźmi, potrafią skupiać uwagę na tym, co robią.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
przeprowadzenie warsztatów integracji sensorycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 101) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów integracji sensorycznej dla ogółem 170 dzieci.2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu / grupę x 8 grup x 30 minut. 3) Ogółem 72 spotkania po 30 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Zakładane cele i efekty:a) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;b) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo - okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;c) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;d) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;e) poprawa koordynacji wzrokowo - ruchowej;f) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
przeprowadzenie warsztatów Poznaję świat |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 111) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów „Poznaję świat” cykl 6 spotkańz : Chinami, Afryką, Japonią, Australią, Indiami, Ameryką Południową dla ogółem 170 dzieci.2) Zajęcia prowadzone będą 1 raz w miesiącu x grupa x 6 miesięcy x 8 grup x 60 minut 3) Ogółem 48 spotkań x 60 min.4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.5) Zakładane cele i efekty:Treść warsztatów prowadzonych przez podróżników jest bardzo zróżnicowana i zawsze dopasowana do wieku podopiecznych. Dzieci są zapraszane do różnorakich aktywności, dzięki czemu nikt się nie nudzi. Zajęcia są proste w przekazie, zrozumiałe dla dzieci.Dzieci dowiadują się mnóstwa nowych rzeczy, mogą zadać pytania i dotknąć wszystkich rekwizytów (na przykład śpiewających mis czy gongu na zajęciach o Tybecie, liści eukaliptusa i kolców kolczatki australijskiej na zajęciach o Australii czy maty fakira i prawdziwego sari na zajęciach o Indiach). Zajęcia realizowane w grupach 18 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80570000-0, 36162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: