Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. „B” w części teoretycznej i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. „B” w części teoretycznej i praktycznej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrapkowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Krapkowicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768760-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768760-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Powiat Krapkowicki: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. „B” w części teoretycznej i praktycznej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krapkowicki, krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000, ul. ul. Kilińskiego  1 , 47-303  Krapkowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 074 300, e-mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks 774 074 332.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkrapkowicki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatkrapkowicki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatkrapkowicki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. „B” w części teoretycznej i praktycznej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach
Numer referencyjny: IM.272.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. „B” w części teoretycznej i praktycznej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach” w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, który jest realizowany przez Powiat Krapkowicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IX – Wysoka Jakość Edukacji, Działanie 9.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 9.2.2 Wsparcie kształcenia zawodowego w Aglomeracji Opolskiej.Kurs prawa jazdy będzie zorganizowany dla 25 osób w tym: Część 1 - kurs prawa jazdy kat. B dla 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach,Część 2 - kurs prawa jazdy kat. B dla 20 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach.1. W ramach części 1 i 2, Zleceniobiorca zobowiązany jest do:1) Przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej kursu z zachowaniem reżimu sanitarnego;2) Przyjmowania niezbędnej dokumentacji od uczestników kursu i niezwłocznego jej przekazywania koordynatorowi projektu, asystentowi koordynatora projektu;3) Wspomaganie promocji projektu - informowanie uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020;4) Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie trwania kursu, zapewnienie ładu i porządku w czasie kursu, oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych;5) Przedłożenie harmonogramu kursu w dniu podpisania umowy. Harmonogram kursu nie może kolidować z zajęciami dydaktycznymi uczniów będących uczestnikami kursu. Harmonogram może uwzględniać soboty i niedziele z wyłączeniem świąt. Harmonogram może być aktualizowany w szczególności w związku ze zmianą podziału godzin nauki uczniów;6) Prowadzenia kursu zgodnie z harmonogramem, a w przypadku sytuacji wyjątkowych, niezapowiedzianych, zgłaszania zmian w harmonogramie koordynatorowi projektu lub asystentowi koordynatora projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację kursu zgodnie z harmonogramem poprzez przesłanie informacji drogą mailową na adres: rozwoj@powiatkrapkowicki.pl;7) Uwzględnienia w ramach należnego wynagrodzenia wszelkich kosztów związanych z zorganizowaniem i przeprowadzeniem kursu prawa jazdy kat. B, tj.:a) 60 godzin szkoleniowych na każdego uczestnika kursu (30 godzin teorii i 30 godzin zegarowych indywidualnej nauki praktycznej),b) koszt wynagrodzenia instruktora,c) koszt sal dydaktycznych,d) materiały dydaktyczne,e) badania lekarskie uprawniające każdego uczestnika do przystąpienia do kursu prawa jazdy kat. B, f) wszelkie koszty związane z jednorazowym przystąpieniem do państwowych egzaminów zewnętrznych teoretycznych i egzaminów zewnętrznych praktycznych uczestników kursu.g) Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia oraz w drodze powrotnej;8) Zapewnienia stałego nadzoru merytorycznego nad realizacją kursu.;9) Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej – listy obecności uczestników kursu;10) Zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność (za potwierdzeniem odbioru) materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu, a w szczególności:a) podręcznik z płytą multimedialną z testami, niezbędnymi do pozytywnego zaliczenia egzaminu teoretycznego,b) zeszyt (notatnik),c) zestaw piśmienniczy (długopis oraz ołówek);11) Wystawienia Zamawiającemu faktury VAT po zakończeniu realizacji całego zamówienia. Do faktury Zleceniobiorca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:a) kserokopie orzeczeń lekarskich,b) oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursu,c) kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu,d) imienne listy osób wraz z podopisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych,e) kopie dokumentów poświadczających zgłoszenie do egzaminu państwowego (faktura, zaświadczenie o opłaceniu egzaminów państwowych).Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie;12) Działania zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.2. Kurs prawa jazdy zostanie przeprowadzony w języku polskim zgodnie z polskimi obowiązującymi przepisami prawa w wymiarze minimum 30 godzin teoretycznych (godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć) i 30 godzin praktycznych (godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć).3. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć teoretycznych w formie zdalnego nauczania, za zgodą Zamawiającego, w sytuacjach, które uniemożliwiają realizację kursu stacjonarnie na zasadach określonych poniżej:1) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację zmiany formy przeprowadzenia zajęć teoretycznych na formę zdalną od każdego z uczestników kursu i udokumentowanie jej np. w postaci zarchiwizowanej korespondencji mailowej;2) Wszystkie treści zajęć teoretycznych muszą być dostępne dla każdego uczestnika przez przeglądarkę internetową i nie mogą wymagać dodatkowego oprogramowania;3) Każdy uczestnik oraz Zamawiający otrzyma link do platformy, poprzez którą będą odbywały się zajęcia teoretyczne;4) Wykonawca ma obowiązek potwierdzenia przed Zamawiającym godzin logowania uczestników kursu;5) Dodatkowo na platformie udostępniony zostanie moduł do śledzenia postępów w nauce dla zalogowanych użytkowników czyli wszystkich uczestników i wykładowców, którzy stworzą konto na platformie;6) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć teoretycznych przeprowadzanych w formie zdalnego nauczania;7) Dokumentacja związana z realizacją kursu będzie przekazana przez Wykonawcę Zamawiającemu wraz z potwierdzeniami obecności uczestników na zajęciach teoretycznych przeprowadzanych w formie nauki zdalnej;8) Materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp. – materiały powinny zostać dostarczone uczestnikom przed rozpoczęciem zajęć;9) Zajęcia muszą się odbywać w czasie rzeczywistym, po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę harmonogramu, o którym mowa w ust. 3 pkt 6;10) Dopuszcza się korzystanie z takich programów jak Zoom lub Microsoft Teams lub podobne po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego;11) Wykonawca ma obowiązek rejestrowania/nagrywania zajęć. Nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników, natomiast na nagraniu powinien być widoczny trener/szkoleniowiec. Przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę umożliwiającą rejestrowanie/nagrywanie szkolenia.4. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane z wykorzystaniem pojazdów dopuszczonych do ruchu, przystosowanych do nauki jazdy, spełniających wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – w zakresie prawa jazdy kategorii B.5. Termin realizacji kursu teoretycznego i praktycznego do 28.02.2021 r., natomiast zgłoszenie do jednorazowych egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika nastąpi w terminie do 15.03.2021 r.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli bieżącej w zakresie:- przebiegu i sposobu prowadzenia kursu,- uczestnictwa osób szkolonych w kursie.7. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych objętych projektem: Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach.8. Miejsce przeprowadzania kursu:Cześć 1 - dla 5 osób z Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach:a) zajęcia teoretyczne będą odbywać się na terenie miasta Zdzieszowice,b) na zajęcia praktyczne kursanci będą odbierani spod Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach, ul. Góry św. Anny 21 A, 47-330 Zdzieszowice. Kurs praktyczny powinien obejmować min. 10 godz. w mieście w którym będzie zdawany egzamin, tj. Kędzierzyn – Koźle.Część 2 - dla 20 osób z Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach:a) zajęcia teoretyczne będą odbywać się na terenie miasta Krapkowice,b) na zajęcia praktyczne, kursanci będą odbierani spod Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich, ul. Zamkowa 5, 47-300 Krapkowice. Kurs praktyczny powinien obejmować min. 10 godz. w mieście w którym będzie zdawany egzamin, tj. Opole.9. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zgłosić kursantów na egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny oraz opłacić jednorazowo każdemu uczestnikowi kursu powyższe egzaminy, przeprowadzone przez uprawnioną do tego jednostkę. Egzaminy poprawkowe Kursanci pokryją z własnych środków.10. Egzamin państwowy przeprowadzany przez uprawnioną jednostkę.11. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:1) nie zgłoszeniu się uczestników na kurs;2) przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa;3) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80410000-1
80411000-8
80411100-9
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
15.03.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia dla Części 1 i 2:1. Termin wykonania przedmiotu umowy, tj. przeprowadzenie kursu teoretycznego i praktycznego strony ustalają do 28.02.2021 r.2. Zgłoszenie do jednorazowych egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika nastąpi w terminie do 15.03.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, spełniający warunki określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1268 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:Część 1 - minimum jedną osobą (wykładowcą, szkoleniowcem, trenerem), która posiada: - aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. „B”,- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy jako instruktor nauki jazdy.Część 2 - minimum jedną osobą (wykładowcą, szkoleniowcem, trenerem), która posiada:- aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. „B”,- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy jako instruktor nauki jazdy.Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji (wykładowcy, szkoleniowca, trenera) przez jedną osobę we wszystkich częściach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem Nr 6 do siwz;Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIa ust. 2 (propozycja zobowiązania - załącznik Nr 7 do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników, stanowiących integralną część umowy, wymagają pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:1) terminu realizacji umowy,2) wysokości wynagrodzenia brutto,3) liczby uczestników szkolenia, 4) osób wskazanych w załączniku nr 2 do umowy , 5) kwoty wynagrodzenia wskazanej w § 5 ust. 4.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.4. Nie stanowi zmiany istotnych postanowień umowy: zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:1) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 - w przypadku przedłużenia procedury przetargowej,2) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 - w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Stron, w tym stwierdzenia okoliczności związanych z COVID-19.3) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 3 - w przypadku braku odpowiedniej ilości zgłoszeń w prowadzonym przez Zamawiającego procesie rekrutacji uczestników, jak również w przypadku rezygnacji z innych przyczyn, niezależnych od uczestnika, który zadeklarował udział, a także w przypadku potrzeby przeprowadzenia kursu lub jego części dla dodatkowych uczestników, w związku z koniecznością realizacji projektu zgodnie z jego założeniami, a w szczególności z wymaganymi do osiągnięcia wskaźnikami. W przypadku przeprowadzenia części kursu, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za formy wsparcia, w których uczestnik brał udział. W przypadku tej zmiany, proporcjonalnej zmianie ulegnie także wynagrodzenie Wykonawcy, jednak zmianie nie ulegnie cena jednostkowa, o której mowa § 5 ust. 2,4) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1, 3 i 4 – w przypadku gdy wystąpią okoliczności na skutek działania siły wyższej lub zdarzeń losowych, a w szczególności pożar, powódź, wypadek komunikacyjny, stan klęski żywiołowej lub inna sytuacja, na której zaistnienie nie miały wpływu Strony (w tym stwierdzenia okoliczności związanych z COVID-19),5) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1-3 i pkt 5 - w przypadku gdy wystąpią okoliczności związane z realizacją projektu „Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”,6) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 4 - w przypadku gdy spowodowane jest to względami osobistymi lub zdrowotnymi po stronie osób wskazanych w Załączniku nr 2,7) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2 - w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,8) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 5 - w przypadku konieczności przeprowadzenia kursu lub jego części dla dodatkowych uczestników, w związku z koniecznością realizacji projektu zgodnie z jego założeniami, a w szczególności z wymaganymi do osiągnięcia wskaźnikami. W przypadku przeprowadzenia części kursu dla danego uczestnika, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za formy wsparcia, w których uczestnik brał udział.6. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Stron nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.7. Wszystkie informacje przekazywane w ramach umowy będą przesyłane pisemnie, lub za pomocą poczty e-mail.8. Informacje, o których mowa w ust. 7, będą przekazywane:1) do Zamawiającego na adres Powiat Krapkowicki ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice lub na adresy poczty e-mail osób upoważnionych,2) do Wykonawcy na adres: ….………………………… lub na adres poczty e-mail:…………….……………9. W przypadku zmiany adresu do doręczeń, każda ze Stron powiadomi o tym drugą Stronę na piśmie, z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku doręczenia dokonane na poprzedni adres uznaje się za skuteczne
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z „RODO”Klauzula informacyjna wynikająca z RODO spełniająca obowiązek informacyjny wobec Wykonawcy związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegozgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że: • Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Krapkowicki z siedzibą w Krapkowicach przy ul. Kilińskiego 1;• Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Krapkowicach jest Henryk Małek, Sekretarz Powiatu, tel. 77 40 74 308, e-mail: h.malek@powiatkrapkowicki.pl• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzonego numerem IM.272.13.2020 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;• Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiadają Państwo:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Państwu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.________________________*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B dla 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs prawa jazdy kat. B dla 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach:W ramach kursu łącznie na jedna osobę przypada 60 godzin kursu (tj. 30 godzin zajęć teoretycznych – po 45 minut oraz 30 godzin indywidualnych zajęć praktycznych – po 60 minut). Zajęcia teoretyczne będą odbywać się na terenie miasta Zdzieszowice. Kursanci będą odbierani na zajęcia praktyczne spod Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach, Góry św. Anny 21A, 47-330 Zdzieszowice. Kurs praktyczny powinien odbywać się również w mieście, w którym będzie zdawany egzamin, tj. Kędzierzyn – Koźle (minimum 10 godzin jazdy dla każdego z 5 uczestników) - łącznie 150 godzin zajęć praktycznych. Dodatkowo Wykonawca jednorazowo opłaci egzamin teoretyczny i praktyczny dla każdego uczestnika. Egzaminy poprawkowe Kursanci pokryją z własnych środków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80411000-8, 80411100-9, 80411200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B dla 20 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs prawa jazdy kat. B dla 20 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach:W ramach kursu łącznie na jedną osobę przypada 60 godzin kursu (tj. 30 godzin zajęć teoretycznych – po 45 minut oraz 30 godzin indywidualnych zajęć praktycznych – po 60 minut). Zajęcia teoretyczne będą odbywać się na terenie miasta Krapkowice. Kursanci będą odbierani na zajęcia praktyczne spod Zespołu Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich, ul. Zamkowa 5, 47-300 Krapkowice. Kurs praktyczny powinien odbywać się również w mieście, w którym będzie zdawany egzamin, tj. Opole (minimum 10 godzin jazdy dla każdego z 20 uczestników) - łącznie 600 godzin zajęć praktycznych. Dodatkowo Wykonawca jednorazowo opłaci egzamin teoretyczny i praktyczny dla każdego uczestnika. Egzaminy poprawkowe Kursanci pokryją z własnych środków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80410000-1, 80411000-8, 80411100-9, 80411200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI