Organizacja kursów zawodowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja kursów zawodowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-19
  • Numer ogłoszenia637699-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637699-N-2019 z dnia 2019-12-19 r.

Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku : Organizacja kursów zawodowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „GASTRONOMIK BIAŁYSTOK. PRZEPIS NA SUKCES!.” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III, Działanie 3.3; Poddziałanie 3.3.1;
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku , krajowy numer identyfikacyjny 18559000000000, ul. Knyszyńska  12 , 15-702  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 65 13 854, , e-mail sekretariat@zsg.bialystok.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.zsg.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zsg.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zsg.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
15-702 Białystok, ul. Knyszyńska 12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów zawodowych
Numer referencyjny: 26.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w zakresie gastronomii. Zadanie 1 – Kurs Barmana IV - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 2 – Kurs „Kuchnia bankietowa” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 3 – Kurs „Modelowanie figurek marcepanowych” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 4 – Kurs „Przygotowanie przyjęć okolicznościowych z kalkulacją menu” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 5 – Kurs „Ryby i owoce morza” nauczyciele - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 6 – Kurs „Ryby i owoce morza” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 7 – Kurs „Sporządzanie deserów talerzowych w kuchni polskiej” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 8 – Kurs "Standardy kuchni polskiej" - 14 godzin x 45 minut/1grupa 10 osobowa. Zadanie 9 – Kurs „Torty okolicznościowe ” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób). Zadanie 10 – Kurs „Wołowina w kuchni polskiej” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. zadanie 11 – Kurs „Organizacja przyjęć okolicznościowych” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób). zadanie 12 – Kurs „ Carving w gastronomii” - 12 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 13 – Kurs „Nowe technologie w gastronomi” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 14 – Kurs „Savoir - vivre w gastronomii z elementami protokołu dyplomatycznego” - 6 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 15 - Kurs wiedzy o winie - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 16 - Kurs „Up selling i cross w obsłudze konsumenta” - 6 godzin x 45 min/1 grupa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.1-1.16 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: posiadał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż: • dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia w funkcji wykładowcy/trenera. Wymaga się dysponowania wykładowcami/trenerami, którzy mają doświadczenie przy przeprowadzeniu min. 1 zakończonego szkolenia grupowego zrealizowanego w ciągu ostatnich 3 lat o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz posiadającego: Nr zadania Nazwa szkolenia Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1 Kurs Barmana IV 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kelner lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku barman oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 2 Kurs „Kuchnia bankietowa” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 3 Kurs „Modelowanie figurek marcepanowych” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie cukiernik lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ w tym obowiązkowo w zakresie Sugarcraftingu oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 4 Kurs „Przygotowanie przyjęć okolicznościowych z kalkulacją menu” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kelner i kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 5 Kurs „Ryby i owoce morza” nauczyciele 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 6 Kurs „Ryby i owoce morza” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 7 Kurs „Sporządzanie deserów talerzowych w kuchni polskiej” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 8 Kurs "Standardy kuchni polskiej" 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 9 Kurs „Torty okolicznościowe” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie cukiernik lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ w tym obowiązkowo w zakresie Sugarcraftingu oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 10 Kurs „Wołowina w kuchni polskiej” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 11 Kurs „Organizacja przyjęć okolicznościowych” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kelner i florysta lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 12 Kurs „Carving w gastronomii” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz osiągnięcia w konkursach carvingu oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 13 Kurs „Nowe technologie w gastronomi” 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zawodzie kucharz lub tytuł mistrza w zawodzie, udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 14 Kurs „Savoir - vivre w gastronomii z elementami protokołu dyplomatycznego” 1 osoba posiadająca udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia 15 Kurs wiedzy o winie 1 osoba posiadająca udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ (tzn. Sommeliera) dotyczącego danego szkolenia oraz udokumentowane uczestnictwo w konkursach krajowych lub zagranicznych. 16 Kurs „Up selling i cross w obsłudze konsumenta” 1 osoba posiadająca udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (wykładowcy/trenerzy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór zał. nr 6B).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 (wzór zał. nr 4b do SIWZ). b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 4a do SIWZ). c) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wzór zał. nr 6A do SIWZ) d) Zobowiązanie (jeżeli dotyczy) innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zał. nr 7 do SIWZ) 2) Wykonawca ponadto wraz z ofertą składa: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3) b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, wystąpienia innych szczególnych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności, w tym przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 3) Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-30, godzina: 14:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs Barmana IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 – Kurs Barmana IV - 14 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kurs „Kuchnia bankietowa”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 – Kurs „Kuchnia bankietowa” - 16 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kurs „Modelowanie figurek marcepanowych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Modelowanie figurek marcepanowych” - 14 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kurs „Przygotowanie przyjęć okolicznościowych z kalkulacją menu”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Przygotowanie przyjęć okolicznościowych z kalkulacją menu” - 16 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kurs „Ryby i owoce morza” nauczyciele
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Ryby i owoce morza” nauczyciele - 14 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Kurs „Ryby i owoce morza”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Ryby i owoce morza” - 14 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Kurs „Sporządzanie deserów talerzowych w kuchni polskiej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Sporządzanie deserów talerzowych w kuchni polskiej” - 14 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kurs "Standardy kuchni polskiej"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs "Standardy kuchni polskiej" - 14 godzin x 45 minut/1grupa 10 osobowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Kurs „Torty okolicznościowe ”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Torty okolicznościowe ” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Kurs „Wołowina w kuchni polskiej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Wołowina w kuchni polskiej” - 16 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Kurs „Organizacja przyjęć okolicznościowych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Organizacja przyjęć okolicznościowych” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie kadry 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Kurs „ Carving w gastronomii”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „ Carving w gastronomii” - 12 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Kurs „Nowe technologie w gastronomi”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Nowe technologie w gastronomi” - 16 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Kurs „Savoir - vivre w gastronomii z elementami protokołu dyplomatycznego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Savoir - vivre w gastronomii z elementami protokołu dyplomatycznego” - 6 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Kurs wiedzy o winie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs wiedzy o winie - 14 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Kurs „Up selling i cross w obsłudze konsumenta”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Up selling i cross w obsłudze konsumenta” - 6 godzin x 45 min/1 grupa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kadry 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI