Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu „Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJawor
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-01-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-20
  • Numer ogłoszenia637565-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637565-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu „Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn. Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim II
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, krajowy numer identyfikacyjny 18253800000000, ul. Wrocławska  30a , 59-400  Jawor, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 8703088, , e-mail maryniak.marzena@pckzjawor.pl, , faks 0-76 8703088.
Adres strony internetowej (URL): www.pckzjawor.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl/public/?id=42206

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor, sekretariat szkoły (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu „Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: PCKZiU.081.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących czterech kursów: - „kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych” dla 30 uczniów z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor, - „spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG” dla 30 uczniów z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor, - „barman” dla 60 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków, - „barista” dla 60 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Wszystkie kursy, będące przedmiotem zamówienia, prowadzone będą w języku polskim.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-24 2020-04-15
2021-01-07 2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, iż prowadzi działalność statutową w zakresie przeprowadzania kursów zawodowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że: 1) posiada doświadczenie w wykonywaniu zadań określonych w ust. 2 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), tj.: w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował i przeprowadził co najmniej: - dla zadania nr 1 - 3 kursy dotyczące zdobycia umiejętności kierowania wózkiem jezdnym z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 65 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów, - dla zadania nr 2 - 3 kursy dotyczące zdobycia umiejętności spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 140 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów. - dla zadania nr 3 - 3 kursy dotyczące zdobycia umiejętności barmańskich, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 20 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10-20 kursantów. - dla zadania nr 4 - 3 kursy dotyczące zdobycia umiejętności baristycznych, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 40 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10-20 kursantów. 2) dysponuje potencjałem osobowym gwarantującym wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które przeprowadziły co najmniej 2 kursy odpowiadające treści zamówienia (oddzielnie dla każdej części), i które posiadają dokument potwierdzający kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument potwierdzający że Wykonawca jest wpisany do odpowiedniego rejestru; b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawca zobowiązuje się powierzyć prowadzenie kursu osobom wskazanym w wymienionych powyżej załącznikach. Zmiana prowadzącego może zostać dokonana, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia przez nową osobę wymagań określonych w niniejszej specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy swoich zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy takie zobowiązanie ma zastosowanie w postępowaniu. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wykonawcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, 2) zmian osób wyznaczonych do realizacji umowy, uzgodnień i koordynacji warunków umowy, 3) wystąpienia uzasadnionych przyczyn spowodowanych czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia lub uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony przez Zamawiającego sposób, 4) wystąpienia sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 5) zmiany w zakresie terminu realizacji kursów (podczas trwania realizacji zamówienia), w przypadku gdy zmiana ta będzie obiektywnie konieczna i nie będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania usługi jeśli procedura podpisania umowy przedłuży się z przyczyn obiektywnych, w sytuacji gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy. 4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę wynagrodzenie, o którym mowa w § 2, może ulec zmianie w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji zadania. 5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 6. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy ze wskazaniem jej zakresu, wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego czy zmiana ma lub będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę odpowiedniej części wynagrodzenia, a w szczególności: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak w szczególności umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń; 2) wskazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1) Zadanie nr 1 – organizacja i przeprowadzenie kursu „kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Organizacja i przeprowadzenie kursu „kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych” dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor. Kurs zostanie zakończony egzaminem wewnętrznym dającym uprawnienia na 3 lata oraz egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. Cel kursu: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów pełnoletnich do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych potwierdzonych zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 1632) oraz po pozytywnym zdaniu egzaminu przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym do obsługi urządzeń transportu bliskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-24
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin realizacji kursu: • 1 grupa 15 osobowa w okresie od 24 I do 15 IV 2020 r. • 1 grupa 15 osobowa w okresie od 7 I do 31 III 2021 r. 2) Liczba godzin do zrealizowania: 67 godz. w przeliczeniu na 1 uczestnika, w tym: 47 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) i 20 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2020: 1 grupa 15 osobowa: 47 godz. zajęć teoretycznych i 20 godz. zajęć praktycznych w przeliczeniu na jednego uczestnika kursu; Rok 2021: 1 grupa 15 osobowa: 47 godz. zajęć teoretycznych i 20 godz. zajęć praktycznych w przeliczeniu na jednego uczestnika kursu. 3) Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor. 4) Baza szkoleniowa: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz plac manewrowy do przeprowadzenia zajęć praktycznych.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – organizacja i przeprowadzenie kursu „spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Organizacja i przeprowadzenie kursu „spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG” dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor. Kurs zostanie zakończony egzaminem wewnętrznym oraz egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną powołaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Cel kursu: Celem kursu jest zdobycie przez uczniów pełnoletnich teoretycznych i praktycznych umiejętności spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG potwierdzonych zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 1632) oraz po pozytywnym zdaniu egzaminu przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach książkę spawacza i świadectwem Instytutu Spawalnictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 82530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-24
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin realizacji kursu: • 1 grupa 15 osobowa w okresie od 24 I do 15 IV 2020 r. • 1 grupa 15 osobowa w okresie od 7 I do 31 III 2021 r. 2) Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 145 godz. w tym: 25 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) oraz 120 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2020: 1 grupa 15 osobowa: 25 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych w przeliczeniu na jednego uczestnika kursu; Rok 2021: 1 grupa 15 osobowa: 25 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych w przeliczeniu na jednego uczestnika kursu. 3) Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor. 4) Baza szkoleniowa: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz spawalnię do przeprowadzenia zajęć praktycznych.


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – organizacja i przeprowadzenie kursu „barman”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Organizacja i przeprowadzenie kursu „barman” dla 60 uczniów (4 grupy po 15 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie. Kurs zostanie zakończony wydaniem zaświadczeń ukończenia kursu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632). Cel kursu: Celem kursu jest zdobycie przez uczniów pełnoletnich teoretycznych i praktycznych umiejętności barmańskich. Potwierdzeniem uczestnictwa w kursie będzie zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-24
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin realizacji kursu: • 2 grupy po 15 osób w okresie od 24 I do 15 IV 2020 r. • 2 grupy po 15 osób w okresie od 7 I do 31 III 2021 r. 2) Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 20 godz. w tym: 7 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) i 13 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2020: 2 grupy po 15 osób: 14 godz. zajęć teoretycznych i 26 godz. zajęć praktycznych; Rok 2021: 2 grupy po 15 osób: 14 godz. zajęć teoretycznych i 26 godz. zajęć praktycznych. 3) Miejsce realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. 4) Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz pracownię gastronomiczną do przeprowadzenia zajęć praktycznych.


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – organizacja i przeprowadzenie kursu „barista”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Organizacja i przeprowadzenie kursu „barista” dla 60 uczniów (4 grupy po 15 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie. Kurs zostanie zakończony wydaniem zaświadczeń ukończenia kursu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632). a) Cel kursu: Celem kursu jest zdobycie przez uczniów pełnoletnich teoretycznych i praktycznych umiejętności baristycznych. Potwierdzeniem uczestnictwa w kursie będzie zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-24
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin realizacji kursu: • 2 grupy po 15 osób w okresie od 24 I do 15 IV 2020 r. • 2 grupy po 15 osób w okresie od 7 I do 31 III 2021 r. 2) Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 40 godz. w tym: 14 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) i 26 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2020: 2 grupy po 15 osób: 28 godz. zajęć teoretycznych i 52 godz. zajęć praktycznych; Rok 2021: 2 grupy po 15 osób: 28 godz. zajęć teoretycznych i 52 godz. zajęć praktycznych. 3) Miejsce realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. 4) Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz pracownię gastronomiczną do przeprowadzenia zajęć praktycznych.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu obejmującego tematykę z zakresu spawalniczego - Zgorzelec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kursu obejmującego tematykę z zakresu spawalniczego (metoda w typie MAG). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa akcesoriów do karmienia noworodków.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jawor: "Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej Nr 1”.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Organizacja kursów zawodowych