Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-07
  • Numer ogłoszenia500771-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500771-N-2020 z dnia 2020-01-07 r.

Powiat Nowodworski: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23 , 82-100  Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty pisemne dostarczane: pocztą; kurierem lub osobiście.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
Numer referencyjny: SR.272.01.2020.RG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: 1) opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN); 2) przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji Projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) osoby opracowujące APN, oraz prowadzące zajęcia pozalekcyjne, muszą spełniać warunki Zamawiającego; 2) zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w wymienionym powyżej projekcie; 3) zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych; 4) zajęcia będą prowadzone w małych grupach, od 3 do 10 osób (mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć); 5) jedna godzina zajęć pozalekcyjnych trwa 45 minut; 6) zajęcia odbywały się będą w Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 Maja 3; 7) zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do soboty w przedziałach czasowych: a) od poniedziałku do piątku w godzinach: od 14:00 do 18:00, b) w soboty w godzinach: od 8:00 do 14:00. 8) diagnoza, którą przejdą uczniowie, uwzględni nie tylko ich uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny). 3. Zamówienie zostało podzielone na 11 części, ze względu na: przedmiot zajęć, etap edukacyjny oraz ilość godzin i tak: 1) Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 44. 2) Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. 3) Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – fizyka, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. 4) Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 49. 5) Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 54. 6) Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –44. 7) Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. 8) Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 44. 9) Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. 10) Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. 11) Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia. 5. Tematyka zajęć pozalekcyjnych: 1) APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne; 2) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy; 3) Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole; 4) Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem; 5) Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje APN, zawierający następujące informacje: a) metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja zajęć, liczba godzin), b) cele ogólne i szczegółowe, c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, d) treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki, e) procedury osiągania założonych celów, f) przewidywane osiągnięcia uczniów, g) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). 6) Szablon APN; szablon haromonogramu zajęć (dalej jako Harmonogram), oraz wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji Zajęć pozalekcyjnych, zostaną przekazane Wykonawcy w ciągu 2 dni od podpisania umowy, 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji opracowany APN - w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, 8) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Harmonogram, w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, Harmonogram musi być przed przekazaniem Zamawiającemu wcześniej zatwierdzony przez Lokalne Centrum Nauczania Kreatywnego (dalej jako LCNK), 9) W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych i planowane rozłożenie treści muszą uwzględniać następujące wymogi: 1) w pierwszym okresie realizacji umowy wszystkie zajęcia pozalekcyjne mają charakter indywidualny, tj. prowadzone są odrębnie dla uczniów poszczególnych klas w grupie na danym etapie edukacyjnym; 2) w drugim okresie realizacji umowy część zajęć pozalekcyjnych realizowana jest wspólnie dla uczniów wszystkich klas na danym etapie edukacyjnym, przy czym zajęcia wspólne służą realizacji projektu edukacyjnego przez uczniów; 3) w przypadku, w którym jest taka potrzeba wynikająca bezpośrednio z realizacji zajęć lub nie sformuje się indywidualna grupa uczniów z danej klasy, godziny przypisane tej grupie zostaną przydzielone do pozostałych grup indywidualnych lub godzin wspólnych – łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia w ramach umowy jest stała (decyzję o przydziale godzin podejmuje zamawiający) – za zgodą opiekuna pedagogiczno-metodycznego; 4) liczbę godzin zajęć indywidualnych i wspólnych dla poszczególnych etapów edukacyjnych oraz przedmiotów, stanowiących odrębne części zamówienia, przedstawia poniższa tabela: TABELA etap edukacyjny podstawowy etap edukacyjny ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy II semestr II semestr matematyka zajęcia indywidualne 34 36 zajęcia wspólne 10 10 fizyka zajęcia indywidualne 0 36 zajęcia wspólne 0 10 informatyka zajęcia indywidualne 37 42 zajęcia wspólne 12 12 biologia zajęcia indywidualne 34 36 zajęcia wspólne 10 10 chemia zajęcia indywidualne 34 36 zajęcia wspólne 10 10 kompetencje społeczne zajęcia indywidualne 30 30 zajęcia wspólne 10 10 5) z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje harmonogram, zawierający listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. 7. Wymagane metody pracy: 1) w ramach realizacji zajęć pozalekcyjnych zamawiający wymaga stosowania możliwie największej liczby metod aktywizujących; 2) podczas realizacji zajęć wspólnych dla całej grupy uczniów na danym etapie edukacyjnych należy przewidzieć realizację projektu edukacyjnego, przy czym w odpowiedni sposób należy dostosować zadania realizowane przez poszczególnych uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania grupy; 3) należy zaplanować realizację przez uczniów ćwiczeń, doświadczeń i eksperymentów praktycznych oraz pracę samodzielną uczniów – z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu. 8. Dokumentacja: 1) prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu); 2) prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą być udokumentowane w formie dziennika z realizacji zajęć; 3) zamawiający przekaże wykonawcy wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80521000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego przynajmniej jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia na każdą z części zamówienia, na którą składa ofertę, spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1575 z późn. zmianami), i dodatkowo posiadającą alternatywnie: a) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe, wskazanym w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym, (w przypadku kompetencji społecznych – studia lub studia podyplomowe z zakresu: filologii polskiej, historii, filozofii, wiedzy o społeczeństwie), b) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub c) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub, d) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w: lit. a; lit. b; lit. c i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. oraz e) co najmniej 2-letni staż pracy, (w tym co najmniej 1 rok szkolny, nauczania w szkole podstawowej, gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej), f) minimalne doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych (np. osoba przynajmniej 1 raz prowadziła pozalekcyjne zajęcia dla uczniów wybitnych; lub cykliczne kółko naukowe; lub przygotowywała uczniów do konkursów; lub przygotowywała uczniów do olimpiad; lub organizowała konkursy; lub prowadziła zajęcia dodatkowe; lub wykonywała inne czynności merytorycznie i rodzajowo zbliżone do przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 2) Jedna osoba (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji zamówienia co najwyżej w 2 częściach zamówienia. 3) Zamawiający, określając wymogi dla wskazanej wyżej osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zmianami). 4) Zamawiający nie zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na pisemne wezwanie Zamawiającego złoży odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisów do rejestru lub ewidencji).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Po otwarciu ofert oraz ich ocenie, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie tylko tego Wykonawcę, do złożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na potwierdzenie okoliczności o których mowa w art. 25, ust. 1 pkt 2, ustawy PZP.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 30,00
Kwalifikacje 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nr referencyjny: SR.272.01.2020.RG Załącznik nr 7 do SIWZ OGÓLNE WARUNKI UMOWY p o m i ę d z y : Powiatem Nowodworskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, zwanym dalej Zamawiającym, w imieniu którego występują: 1. ………………….. – Starosta Nowodworski, 2. ………………………… – Wicestarosta Nowodworski, przy kontrasygnacie ……………………… – Skarbnika powiatu. a ………………działającym pod firmą: ……………………… z siedzibą w …………., ul. ………., zarejestrowaną w ……………………………., NIP ……………; REGON …………………, zwanym dalej Wykonawcą. w imieniu którego występuje: 1. ……………………… – ………………….. zwanymi dalej łącznie „Stronami”, a indywidualnie „Stroną”. Podstawą zawarcia niniejszej umowy jest przetarg nieograniczony o nr referencyjnym SR.272.01.2020.RG, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). § 1. 1. Strony zawierają umowę (zwaną dalej Umową), na opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego, Część …. 2. Cykl szkoleń odbywać się będzie w terminach i na zasadach ustalonych w Harmonogramie. § 2. 1. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy z należytą starannością. 2. Wykonawca wykona przedmiot Umowy, zgodnie z SIWZ i stanowiącą załącznik do Umowy ofertą złożoną przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w preambule Umowy. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu Umowy osobom trzecim tylko w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, przy czym za działanie lub zaniechanie osób trzecich którym Wykonawca powierzył wykonanie przedmiotu Umowy, Wykonawca odpowiada jak za własne działanie lub zaniechanie. § 3. 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności w ramach części zamówienia objętej ofertą: 1) opracowania w wersji elektronicznej autorskiego programu nauczania, (zwanego dalej APN), 2) przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych, (zwanych dalej Zajęciami), dla uczniów szczególnie uzdolnionych, zgodnie ze złożoną ofertą, na podstawie APN w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 20 czerwca 2020 r. 3) przekazania Zamawiającemu do akceptacji APN - w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, 4) opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu zajęć, (zwanego dalej Harmonogramem), w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, Harmonogram musi być przed przekazaniem zamawiającemu wcześniej zatwierdzony przez Lokalne Centrum Nauczania Kreatywnego (dalej jako LCNK), 5) przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu), a także porównania wyników tych dwóch badań, 6) prowadzenia dziennika z realizacji Zajęć, 7) monitorowania udziału uczestników w Zajęciach oraz prowadzenia dokumentacji Zajęć, 8) zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie Zajęć, 9) uczestnictwa w zebraniach z rodzicami uczniów uczestniczących w Zajęciach, przy czym w całym okresie obowiązywania umowy odbędą się dwa takie spotkania (dla każdej grupy uczniów), trwające maksymalnie 45 minut każde, 10) współpracy z opiekunem pedagogiczno-metodycznym LCNK oraz psychologiem LCNK, w tym zwłaszcza do uzyskania od psychologa LCNK informacji na temat potrzeb rozwojowych uczniów, 11) rzetelnego sporządzania i prowadzenia dokumentacji wykonywania Umowy, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, a w szczególności do prowadzenia dziennika z realizacji Zajęć, 12) oznaczenia wszelkiej dokumentacji, związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”. 2. Zajęcia pozalekcyjne, będą odbywały się w Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 Maja 3, wg określonego Harmonogramu. 3. Zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do soboty w przedziałach czasowych: 1) od poniedziałku do piątku w godzinach: od 14:00 do 18:00, 2) w soboty w godzinach: od 8:00 do 14:00. 4. Zajęcia będą prowadzone w małych grupach uczniów, w ilości osób od 3 do 10 w każdej. 5. W ramach zajęć należy zaplanować pracę własną uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp. 6. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą w dwóch formach: 1) zajęcia indywidualne, prowadzone dla uczniów uczęszczających do tej samej klasy w danym etapie edukacyjnym, 2) zajęcia wspólne, prowadzone dla uczniów wszystkich klas w danym etapie edukacyjnym, podczas których obowiązkowe jest stosowanie metody projektu. 7. Dokładne miejsce i terminy prowadzenia Zajęć zostaną podane Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed datą pierwszych zaplanowanych Zajęć, przy czym pierwsze Zajęcia odbędą się nie wcześniej niż 7 dni od dnia zawarcia Umowy. 8. APN musi zawierać następujące informacje: 1) metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja Zajęć, liczba godzin), 2) cele ogólne i szczegółowe, 3) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, 4) treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki, 5) procedury osiągania założonych celów, 6) przewidywane osiągnięcia uczniów, 7) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). 9. APN musi mieć twórczy i indywidualny charakter, w szczególności musi zostać ściśle dostosowany do potrzeb i możliwości konkretnej grupy uczniów. 10. W APN należy uwzględnić zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z matematyki, fizyki, informatyki, biologii i chemii oraz zagadnienia i zadania mające wpływ na rozwój kompetencji społecznych. 11. APN oraz prowadzone Zajęcia muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do Projektu oraz obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą Zajęcia. 12. W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące Zajęcia zmian prowadzących do realizacji celów Zajęć oraz lepszego dostosowania Zajęć do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji Zamawiającego. 13. Harmonogram zawiera listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. 14. W przypadku rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem Umowy, a Harmonogramem Zamawiający zażąda przeprowadzenia zajęć uzupełniających w wymiarze równym liczbie godzin niezrealizowanych. 15. W terminie do 2 dni od zawarcia Umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy: 1) szablon APN; 2) szablon Harmonogramu; 3) wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z Umowy, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc prowadzenia Zajęć. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu Umowy. § 4. 1. Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za: Część nr … przedmiot: ………, etap edukacyjny: …….., łączna ilość godzin zajęć pozalekcyjnych: ….. Cena brutto za zadanie: …… zł (wraz z należnym podatkiem), słownie cena brutto: ……………… zł), Cena brutto za przeprowadzenie 1 godziny zajęć: …….. zł. 2. Dane osoby prowadzącej zajęcia – …………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………. 3. Wynagrodzenie łączne za realizację Umowy w wysokości: ………. zł. (słownie: ……. złotych), zostanie przelane na wskazane Konto bankowe Wykonawcy o numerze: ……………, prowadzone w:…………… 4. Wykonawca oblicza wynagrodzenie dla danej części przedmiotu zamówienia, mnożąc liczbę godzin zajęć przeprowadzonych w ustalonych terminach, przez cenę jednej godziny przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych, wskazaną w ofercie Wykonawcy. 5. Zamawiający ma prawo weryfikacji obliczonej wysokości wynagrodzenia. 6. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, zostanie przelane w ratach miesięcznych, w terminie do 7 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego pod względem formalno- rachunkowym rachunku/faktury, według oznaczenia podmiotu: Nabywca (podatnik): Powiat Nowodworski ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 82-100 Nowym Dworze Gdańskim, NIP 579-22-31-171 Odbiorca (płatnik): Starostwo Powiatowe w Nowym dworze Gdańskim ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 82-100 Nowym Dworze Gdańskim, 7. Dniem zapłaty będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Zapłata wynagrodzenia o którym mowa w ust. 3 Umowy, stanowi całość świadczenia wzajemnego Zamawiającego należnego na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań wynikających z Umowy. Zobowiązanie Zamawiającego zostanie zatem wykonane z chwilą zapłaty całości wynagrodzenia, a Wykonawca nie otrzyma żadnych dodatkowych świadczeń od Zamawiającego tytułem wynagrodzenia, zwrotu kosztów, wydatków lub nakładów. § 5. 1. Wykonawca z chwilą stworzenia Utworu, bez potrzeby złożenia dodatkowego oświadczenia woli przez którąkolwiek ze Stron, przenosi na Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe wraz z prawem decydowania o wykonywaniu autorskich praw zależnych do wszelkich powstałych w ramach wykonywania Umowy utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych(t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1191 z późn. zmianami), (zwanej dalej Pr. Aut.), w tym APN, (zwanych dalej Utworem), na polach eksploatacji wymienionych w ust. 2, na czas nieokreślony, bez ograniczeń co do liczby egzemplarzy Utworu oraz miejsca korzystania z Utworu. 2. Przeniesienie majątkowych praw autorskich obejmuje następujące pola eksploatacji: 1) utrwalanie dowolną techniką znaną w dniu zawarcia Umowy, na wszelkiego rodzaju nośnikach, w szczególności: drukiem w dowolnej formie (w tym: w twardej i miękkiej oprawie, wydaniach broszurowych, pismem Braille’a) i dowolnej technice (w tym: reprograficznej, cyfrowej, elektronicznej, audiowizualnej), na nośnikach fonicznych – audiobooki i na nośnikach informatycznych (w tym w formie ebooków), 2) zwielokrotnianie dowolną techniką znaną w dniu zawarcia Umowy, na wszelkiego rodzaju nośnikach, w szczególności: drukiem w dowolnej formie (w tym: w twardej i miękkiej oprawie, wydaniach broszurowych, pismem Braille’a) i dowolnej technice (w tym: reprograficznej, cyfrowej, elektronicznej, audiowizualnej, na nośnikach fonicznych – audiobooki) i na nośnikach informatycznych (w tym w formie ebooków), 3) wprowadzanie do obrotu oryginału i wytworzonych egzemplarzy, 4) wprowadzanie do pamięci komputera i wykorzystywanie w sieci Internet, 5) publicznie wykonywanie i publicznie prezentowanie; wystawianie; wyświetlanie, 6) wypożyczanie i wynajmowanie oryginału i wytworzonych egzemplarzy, 7) wykorzystywanie do reklamy i promocji działań prowadzonych przez Zamawiającego, 8) wielokrotne wykorzystanie, w tym w kolejnych dodrukach w nieograniczonej liczbie egzemplarzy w tym także w wersjach obcojęzycznych, 9) udostępnianie do wykorzystania instytucjom oraz osobom trzecim w ramach potrzeb Zamawiającego, 10) wykorzystanie we wszelkiego rodzaju mediach, 11) powyższe przeniesienie autorskich praw majątkowych obejmuje także wszelkie późniejsze zmiany w Utworze dokonywane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zezwala Zamawiającemu na dokonywanie powyższych zmian, bez konieczności uzyskania dalszej zgody Wykonawcy, jego pracowników lub podwykonawców. 4. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy, obejmuje także wynagrodzenie za: 1) przeniesienie autorskich praw majątkowych do Utworu na polach eksploatacji, o których mowa w ust. 2, 2) upoważnienie do korzystania z Utworu w zakresie określonym postanowieniami Umowy, 3) przeniesienie prawa decydowania o wykonywaniu autorskich praw zależnych do Utworu, 4) przeniesienie własności egzemplarza(-y), na których Utwór utrwalono. 5. Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że wykonany Utwór będzie wynikiem jego indywidualnej działalności twórczej i nie będzie naruszać praw autorskich ani jakichkolwiek innych praw osób trzecich. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne Utworu, a w szczególności za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej, w tym za nieprzestrzeganie w związku z wykonywaniem Umowy przepisów Pr. Aut. 6. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec Zamawiającego wynikającymi z ewentualnych naruszeń praw własności intelektualnej i powstałymi w wyniku korzystania przez Zamawiającego z Utworu, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt wszelkich kroków prawnych zapewniających Zamawiającemu należytą ochronę przed takimi roszczeniami, a w szczególności zobowiązuje się wstąpić w miejsce Zamawiającego, lub w przypadku braku takiej możliwości - przystąpić po stronie Zamawiającego, do wszelkich postępowań toczących się przeciwko Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest regresowo zwrócić Zamawiającemu zasądzone i wypłacone przez Zamawiającego kwoty odszkodowań wynikające z ewentualnych naruszeń praw własności intelektualnej osób trzecich, powstałych w wyniku korzystania przez Zamawiającego z Utworu, wraz z wszelkimi związanymi z tym wydatkami i opłatami, włączając w to koszty procesu i obsługi prawnej - pod warunkiem, że Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o zgłoszonych roszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu kwot, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia przez Zamawiającego pisemnego żądania ich zwrotu. 7. W celu wykonania Umowy, z chwilą dostarczenia Zamawiającemu Utworu, Zamawiający udziela niniejszym Wykonawcy na okres wykonywania Umowy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do Utworu na polach eksploatacji, o których mowa w ust. 2. § 6. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia obserwacji zajęć prowadzonych na podstawie Umowy przez Wykonawcę, także bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy o terminie. Przedmiotem obserwacji będzie w szczególności kontrola należytego wykonywania Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić obserwującym dokumenty związane z wykonywaniem Umowy. Wykonawca winien stworzyć odpowiednie warunki osobom przeprowadzającym obserwację. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości wykonywania Umowy przez Wykonawcę, w ramach którego Zamawiający jest uprawniony do: 1) wyrażania opinii na temat wykonywania Umowy, 2) żądania dostarczenia przez Wykonawcę informacji dotyczących wykonywania Umowy, 3) żądania od Wykonawcy usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku kontroli prawidłowości wykonywania Umowy. § 7. 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokości: 1) 1.000,00 zł – jednorazowo w przypadku odstąpienia Wykonawcy od wykonania Umowy lub rozwiązania Umowy z winy Wykonawcy, 2) 100,00 zł – za każdy dzień zwłoki w rozpoczęciu zajęć pomimo wezwania Zamawiającego, 3) 100,00 zł – za każdy nieuzasadniony przez Wykonawcę dzień zwłoki w prowadzeniu zajęć, 4) 500,00 zł – za kolejną zmianę nauczyciela prowadzącego zajęcia w danej części zamówienia, przed upływem 3 miesięcy od ostatniej zmiany. 2. Jeżeli wysokość szkody poniesionej przez Zamawiającego w następstwie niewykonania albo nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę byłaby wyższa, aniżeli suma przysługujących mu z tego tytułu kar umownych, Zamawiający może na zasadach ogólnych dochodzić odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 3. Strony ustalają, że Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia wierzytelności Zamawiającego z tytułu zapłaty kar umownych z wierzytelnością Wykonawcy z tytułu zapłaty wynagrodzenia określonego w rachunku, wystawionym przez Wykonawcę. 4. W przypadku braku możliwości dokonania potrącenia, o którym mowa w ust. 4, kara umowna zostanie zapłacona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia pisemnego wezwania do zapłaty na wskazany w komparycji Umowy adres Wykonawcy. 5. W razie opóźnienia w wypłacie wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy na podstawie Umowy, Wykonawca może żądać od Zamawiającego zapłaty odsetek ustawowych za czas opóźnienia, naliczanych od dnia następującego po upływie terminu zapłaty wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy na podstawie Umowy. § 8. 1. Zamawiający może jednostronnie rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym (bez zachowania okresu wypowiedzenia), z Wykonawcą będącym zarazem osobą prowadząca Zajęcia na podstawie Umowy, jeżeli Wykonawca: 1) pomimo wezwania Zamawiającego, w terminie 7 dni nie rozpoczął realizacji Umowy, 2) przerwał wykonywanie Umowy bez uznanego przez Zamawiającego uzasadnienia i nie podjął realizacji Umowy pomimo wezwania Zamawiającego, 3) jakość lub terminowość wykonania umowy odbiega od ustalonych standardów i zapisów Umowy, 4) został ukarany prawomocną karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 967), a w przypadku nauczyciela akademickiego – prawomocną karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2183 z późn. zmianami), 5) został skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) wszczęto przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. 2. Rozwiązanie albo odstąpienie od Umowy może dotyczyć całości albo części Umowy. 3. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać zmiany osoby realizującej przedmiot zamówienia. 4. Dokonanie przez Wykonawcę zmiany osoby realizującej przedmiot zamówienia bez zgody Zamawiającego spowoduje rozwiązanie umowy z winy Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby realizującej zamówienie tylko w udokumentowanych przypadkach losowych (typu: choroba, śmierć i inne wypadki i zdarzenia losowe). 6. Osoba wykonująca usługę będącą przedmiotem zamówienia w zastępstwie osoby wskazanej w Formularzu ofertowym musi spełniać wszystkie warunki i kryteria za które Wykonawca składający daną ofertę otrzymał punkty. 7. Zamawiający dopuszcza tylko jednokrotną zmianę osoby realizującej przedmiot zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca nie zapewni osoby zastępczej w przypadku absencji osoby realizującej umowę, w terminie do 14 dni roboczych od doręczenia żądania Zamawiającego, Zamawiający może rozwiązać Umowę w tej części. § 9. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) terminów wykonania Umowy, 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, 3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia – z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach: 1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, 3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, 4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca Zajęcia nie może prowadzić Zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierć i inne wypadki i zdarzenia losowe), lub ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą prowadzącą Zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą Zajęcia) lub jeżeli co osoby prowadzącej Zajęcia zachodzi którakolwiek z trzech okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 Umowy. § 10. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z „RODO”. 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4. Zamawiający wymaga, aby Oświadczenie takie, wykonawca złożył w składanej ofercie. 5. Treść oświadczenia została ujęta przez zamawiającego we wzorze formularza ofertowego. § 11. Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna art. 13 RODO 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 511 ze zm.) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h Kodeksu postępowania administracyjnego (ustawa z dnia 14 czerwca 1960r.; t. j. Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.). 4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych. 5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); 8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 2. Dotyczy to także przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, chyba że obowiązek taki nakłada na niego prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu Wykonawca podlega. Jeśli obowiązek takiego działania nakłada na Wykonawcę prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, przed rozpoczęciem przetwarzania Wykonawca informuje Zamawiającego o tym obowiązku prawnym na piśmie, chyba że prawo zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny. 3. Wykonawca zobowiązuje się podejmować wszelkie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić odpowiedni stopień bezpieczeństwa, w tym środki o których mowa w art. 32 RODO. 4. Do przetwarzania danych osobowych mogą być dopuszczeni pracownicy Wykonawcy, posiadający imienne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wydane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający umocowuje Wykonawcę do powierzenia przetwarzania danych osobowych wyłącznie podmiotom wykonującym zadanie związane z realizacją Umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zawrze na piśmie z każdym z podmiotów umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z celem, zakresem i warunkami opisanymi w niniejszym paragrafie. Podwykonawca winien spełniać te same gwarancje i obowiązki, jakie zostały nałożone na Wykonawcę w Umowie. 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, aby osoby upoważnione przez niego do przetwarzania danych osobowych, w celu realizacji Umowy, zachowały w tajemnicy przetwarzane dane oraz sposoby ich zabezpieczenia, zarówno w trakcie zatrudnienia ich u Wykonawcy, jak i po jego ustaniu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 i art. 14 RODO. 8. Wykonawca, biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, zobowiązuje się, w miarę możliwości pomagać Zamawiającemu, poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w art. 12 - 22 RODO. 9. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o jakimkolwiek żądaniu otrzymanym bezpośrednio od osób, których dane dotyczą. Wykonawca przesyła Zamawiającemu projekt udzielenia odpowiedzi na to żądanie. Jeżeli Zamawiający nie wniesie uwag do przygotowanej odpowiedzi w terminie 7 dni od daty jej otrzymania, Wykonawca będzie uprawniony do wysłania odpowiedzi do osoby, której dane dotyczą, z zachowaniem terminów, określonych w art. 12 RODO. 10. Wykonawca zobowiązuje się, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomagać Zamawiającemu wywiązywać się z obowiązków administratora określonych przepisami prawa, o których mowa w art. 32-36 RODO. W szczególności zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu: 1) na jego żądanie, informacje o stosowanych środkach zabezpieczenia danych osobowych, będących przedmiotem powierzenia, 2) nie później niż w terminie 24 godzin, informacje o przypadkach naruszenia ochrony danych osobowych, po stwierdzeniu naruszenia oraz zawiadamiać o tym osoby, których dane osobowe dotyczą, 3) na jego żądanie, oceny skutków swoich działań dla ochrony danych oraz przeprowadzać uprzednie konsultacje z Zamawiającym i wdrażać jego zalecenia. 11. Wykonawca po upływie 5 lat, licząc od początku roku następnego po roku, w którym Wykonawca zrealizował usługę objętą Umową, usuwa nieodwracalnie wszelkie dane osobowe w terminie 14 dni oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo polskie zezwalają na dalsze przetwarzanie przez niego tych danych osobowych, a także składa pisemne oświadczenie potwierdzające dokonanie przedmiotowych czynności lub wskazanie zakresu dalszego przetwarzania danych osobowych ze wskazaniem jego prawnego uzasadnienia. 12. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w Umowie, RODO oraz innych przepisach prawa w zakresie zgodności z ochroną danych oraz umożliwi Zamawiającemu lub osobie lub podmiotowi upoważnionemu przez niego przeprowadzenie audytów lub inspekcji. 13. Wykonawca, w zakresie w jakim jest to niezbędne do spełnienia wymagań określonych przepisami prawa i postanowieniami niniejszego paragrafu, zobowiązuje się zastosować do zaleceń sformułowanych w wyniku audytów, inspekcji dotyczących poprawy jakości zabezpieczeń oraz sposobu przetwarzania danych osobowych. Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski 14. Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie RODO lub innych przepisów o ochronie danych. 15. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych powierzonych do przetwarzania na podstawie niniejszego paragrafu, prowadzonych w szczególności przed organem nadzorczym w zakresie danych osobowych, sądami, urzędami państwowymi, policją lub innymi organami ścigania. 16. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia audytów, kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu danych osobowych spełniają postanowienia niniejszego paragrafu. 17. Zamawiający realizować będzie prawo audytu, kontroli w godzinach pracy Wykonawcy i z minimum 3dniowym jego uprzedzeniem. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o rażącym naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z przepisów RODO lub postanowień niniejszego paragrafu Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia kontroli bez uprzedzenia. 18. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 19. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego zachowania w poufności, przez czas nieokreślony, wszelkich informacji i danych uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją Umowy i zobowiązuje się nie wykorzystywać tych informacji i danych do jakichkolwiek innych celów bez zgody Zamawiającego. 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, tak wobec osób trzecich, jak i wobec Zamawiającego, za szkody powstałe w związku z nieprzestrzeganiem RODO i przepisów wykonawczych oraz za przetwarzanie danych osobowych niezgodnie z Umową. § 12. 1. Z uwagi na fakt, że przedmiotowy projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Wykonawca – na wezwanie podmiotu uprawnionego do przeprowadzania kontroli prawidłowości realizacji Projektu – zobowiązany jest do udostępnienia temu podmiotowi dokumentów, w tym dokumentów finansowych, związanych z wykonaniem Umowy. 2. Osobami odpowiedzialnymi za wykonywanie Umowy, w tym za przebieg współpracy i komunikację Stron podczas wykonywania Umowy są: 1) ze strony Zamawiającego – Koordynator metodyczno-pedagogiczny projektu: Izabela Narewska, 2) ze strony Wykonawcy – ………………………………. . 3. Z zastrzeżeniem obowiązków wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa Wykonawca nie jest uprawniony do ujawniania podmiotom trzecim lub przekazywania do wiadomości publicznej ewentualnych informacji lub dokumentów uzyskanych od Zamawiającego w związku z wykonaniem Umowy bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego – zarówno w okresie obowiązywania Umowy jak i po jej zakończeniu (obowiązek poufności). 4. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek różnic zdań między Stronami na tle Umowy Strony dołożą wszelkich starań, aby osiągnąć rozwiązanie sporu na drodze polubownej. Jeżeli Strony nie dojdą do porozumienia w terminie do 14 dni od dnia doręczenia drugiej Stronie wezwania do ugodowego załatwienia sporu, każda ze Stron może poddać sprawy sporne pod rozstrzygnięcie Sądu powszechnego, właściwego miejscowo ze względu na siedzibę Zamawiającego. 5. Adresem do doręczeń są adresy Stron wskazane w komparycji Umowy. Strony zobowiązują się do bezzwłocznego, wzajemnego informowania się na piśmie o zmianie danych adresowych - pod rygorem uznania za doręczoną korespondencję przesłaną na ostatnio wskazany przez Stronę adres. 6. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – jeden dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy. ………………………………. ………………………… Zamawiający Wykonawca

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) terminów wykonania Umowy, 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, 3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia – z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach: 1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, 3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, 4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca Zajęcia nie może prowadzić Zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierć i inne wypadki i zdarzenia losowe), lub ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą prowadzącą Zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą Zajęcia) lub jeżeli co osoby prowadzącej Zajęcia zachodzi którakolwiek z trzech okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci od podstaw - Puck
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci od podstaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI