Wykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji Rosyjskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyCentrum Projektów Europejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00284872
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji Rosyjskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji Rosyjskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca20d73d-4d43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Audyt beneficjentów w ramach programu PLRU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca20d73d-4d43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.44.2021.BS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 495250 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie audytów projektów na terenie Federacji Rosyjskiej
w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020:
a) Wykonawca przygotuje i przeprowadzi audyty projektów realizowanych przez Beneficjentów na terenie Federacji Rosyjskiej – na obszarze Obwodu Kaliningradzkiego (w tym dokona weryfikacji realizacji projektów na miejscu ich realizacji) – oddzielne audyty prowadzone w odniesieniu do działań wskazanych Beneficjentów w projektach realizowanych w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 (PWT PLRU) . W sumie szacuje się, że Wykonawca wykona około 14 audytów projektów łącznie w okresie od podpisania umowy nie później niż do 31.01.2025 r. 3. Dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, zdalne przeprowadzenie audytu (badanie dokumentacji na podstawie skanów oraz oględziny w formie zdalnej) w przypadku ograniczeń uniemożliwiających zbadanie oryginałów dokumentów i przeprowadzenie oględzin w formie wizyty na miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w zał. nr 4 a do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 436500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji. W ramach prawa opcji przewidziano dodatkowo realizację 4 audytów projektu w okresie realizacji umowy, tj. do 31.01.2025 r. Szacunkowa wartośc opcji 97000,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia audytów projektów za lata obrotowe 2020/2021 – 2022/2023

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie audytów systemu na terenie Federacji Rosyjskiej
w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020:
a) Wykonawca przygotuje i przeprowadzi audyt systemu na miejscu w następujących instytucjach programowych:
- Instytucja Krajowa umiejscowiona w Ministerstwie Rozwoju Gospodarczego, Departamencie Rozwoju Projektów Zintegrowanych i Państw członkowskich WNP, Wydziale Rozwoju Współpracy Międzyregionalnej i Transgranicznej;
- Kontrolny Punkt Kontaktowy działający przy Oddziale WST w Kaliningradzie (Transboundary Initiatives Support Centre).

Audyt systemu powinien być wykonany 1 raz w trakcie trwania programu w każdej z ww. instytucji, zatem w całym okresie realizacji programu Wykonawca zrealizuje łącznie 2 audyty systemu.
Zaplanowany termin wszczęcia audytu systemu: w trakcie roku obrotowego 2021/2022.
W sytuacji zmiany instytucji pełniących funkcje Instytucji Krajowej lub Kontrolnego Punktu Kontaktowego na terenie Federacji Rosyjskiej, Wykonawca przeprowadzi audyt systemu w instytucjach pełniących te funkcje na dzień otrzymania od IA informacji o konieczności przeprowadzenia audytu.
b) Wykonawca sporządzi i przekaże do IA sprawozdanie z audytu systemu (dla każdej audytowanej instytucji odrębnie) (sporządzone w języku angielskim zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do OPZ) wraz z wypełnioną i podpisaną listą sprawdzającą w języku angielskim (wg wzoru z załącznika nr 9 lub 10 do OPZ w zależności od audytowanej instytucji).Wzory list i raportu mogą być zaktualizowane, IA przekaże do wykonawcy aktualne listy sprawdzające i wzór raportu wraz z informacją o konieczności wszczęcia audytu systemu.
c) Wykonawca przeprowadzi procedurę kontradyktoryjną z audytowaną instytucją.
d) Wykonawca wyciągnie ogólne wnioski dotyczące prawidłowości funkcjonowania systemu w danej instytucji, w tym kompletności i prawidłowego stosowania procedur opracowanych na potrzeby realizacji zadań w programie PLRU 2014-2020 w danej instytucji i opisze je w sprawozdaniach z audytu systemu.
3. Dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, zdalne przeprowadzenie audytu (badanie dokumentacji na podstawie skanów oraz oględziny w formie zdalnej) w przypadku ograniczeń uniemożliwiających zbadanie oryginałów dokumentów i przeprowadzenie oględzin w formie wizyty na miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w zał. nr 4 b do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 58750 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia audytów systemu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do części I zamówienia:
I. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej:
usługę lub usługi polegającą/-e na audycie lub kontroli prawidłowości realizacji 2 projektów (przez projekt rozumie się złożone i unikalne przedsięwzięcie, którego kontynuacją są działania operacyjne związane z zapewnieniem utrzymania produktów lub usług będących wynikiem projektu) w zakresie zgodności ich realizacji rzeczowej i finansowej z przepisami prawa
i dokumentami określającymi zasady ich realizacji, wraz z podaniem ich tytułu, nazwy beneficjenta projektu, przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotu(-ów), na rzecz którego(-ych) usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym:
a) co najmniej 1 audytowany (kontrolowany) projekt był projektem infrastrukturalnym o wartości minimum 500 000 zł brutto lub równowartości tej kwoty w walucie obcej wg średniego kursu walut NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
Przez projekt infrastrukturalny należy rozumieć przedsięwzięcie, którego realizacja wymaga uzyskania pozwolenia na budowę (lub jego odpowiednika zgodnie z prawem danego kraju)/zgłoszenia robót budowlanych).
II. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną (1) osobę na stanowisko Kierownika zespołu audytowego, która posiada:
- znajomość międzynarodowych standardów audytu (np. Międzynarodowe Standardy Rewizji Finansowej opracowane przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) albo Międzynarodowe Standardy Najwyższych Organów Kontroli wydane przez Międzynarodową Organizację Najwyższych Organów Kontroli (INTOSAI) lub Europejskie Wytyczne Stosowania Standardów Kontroli INTOSAI, albo Międzynarodowe Standardy Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego wydane przez Instytut Audytorów Wewnętrznych (IIA)) oraz
- co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub kontroli oraz
- doświadczenie w przeprowadzeniu niezależnego od podmiotu audytowanego/kontrolowanego audytu lub kontroli co najmniej 3 projektów współfinansowanych ze środków publicznych lub ze środków UE lub EFTA lub innych publicznych źródeł zagranicznych, przy czym przeprowadzone audyty lub kontrole polegały na uczestniczeniu w merytorycznych czynnościach audytowych lub kontrolnych, a każdy z audytów (lub kontroli) stanowił niezależną ocenę zgodności realizacji projektu i poniesionych wydatków z postanowieniami umów/decyzji/porozumień o dofinansowanie oraz przepisami prawa oraz
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)” oraz
- znajomość języka rosyjskiego, na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)”.
b) co najmniej jedną (1) osobę na stanowisko Członka zespołu audytowego, która posiada:
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub kontroli oraz
- doświadczenie w przeprowadzeniu niezależnego od podmiotu audytowanego/kontrolowanego audytu lub kontroli co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków publicznych lub ze środków UE lub EFTA lub innych publicznych źródeł zagranicznych, przy czym przeprowadzone audyty lub kontrole polegały na uczestniczeniu w merytorycznych czynnościach audytowych lub kontrolnych, a każdy z audytów (lub kontroli) stanowił niezależną ocenę zgodności realizacji projektu i poniesionych wydatków z postanowieniami umów/decyzji/porozumień o dofinansowanie oraz przepisami prawa oraz
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)” oraz
- znajomość języka rosyjskiego, na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)”.
c) co najmniej jedną (1) osobę na stanowisko Członka zespołu audytowego posiadającą co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub kontroli procedur przetargowych przeprowadzonych na terenie Federacji Rosyjskiej.

Funkcje osób, o których mowa w pkt b) i c) mogą być łączone ze sobą.
Osobami wyznaczonymi do pełnienia funkcji Kierownika zespołu lub członka nie mogą być osoby, które w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert były pracownikiem lub doradcą/ekspertem w instytucjach uczestniczących w systemie zarządzania i kontroli Programu PLRU 2014-2020 lub pracownikiem, członkiem organów zarządzających lub nadzorczych, właścicielem lub doradcą/ekspertem w podmiotach będących beneficjentami Programu. Lista beneficjentów programu stanowi załącznik nr 12 do OPZ.
W odniesieniu do części II zamówienia:
III. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej usługę lub usługi polegającą/-e na audycie lub kontroli procedur 2 podmiotów lub komórek organizacyjnych tych podmiotów obejmujących ocenę procedur audytowanego/kontrolowanego podmiotu lub komórki organizacyjnej tego podmiotu w zakresie ich zgodności z przepisami prawa i dokumentami określającymi zakres działania danego podmiotu/komórki organizacyjnej podmiotu i zasady realizacji wykonywanych przez dany podmiot/komórkę organizacyjną podmiotu zadań, wraz z podaniem ich zakresu, nazwy audytowanego/kontrolowanego podmiotu lub komórki organizacyjnej tego podmiotu, terminu wykonania i podmiotu(-ów), na rzecz którego(-ych) usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym:
a) co najmniej 1 audytowany (kontrolowany) podmiot/komórka organizacyjna podmiotu był(-a) podmiotem/komórką odpowiedzialnym(-ą) udzielanie /wdrażanie/zarządzanie/ koordynowanie/kontrolowanie pomocy współfinansowanej ze środków publicznych lub ze środków funduszy UE lub EFTA lub innych publicznych źródeł zagranicznych.
IV. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę na stanowisko Kierownika zespołu audytowego, która posiada:
- znajomość międzynarodowych standardów audytu (np. Międzynarodowe Standardy Rewizji Finansowej opracowane przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) albo Międzynarodowe Standardy Najwyższych Organów Kontroli wydane przez Międzynarodową Organizację Najwyższych Organów Kontroli (INTOSAI) lub Europejskie Wytyczne Stosowania Standardów Kontroli INTOSAI, albo Międzynarodowe Standardy Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego wydane przez Instytut Audytorów Wewnętrznych (IIA)) oraz
- co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub kontroli oraz
- doświadczenie w przeprowadzeniu audytu lub kontroli w zakresie oceny procedur co najmniej 2 podmiotów lub komórek organizacyjnych podmiotów odpowiedzialnych za udzielanie/wdrażanie/zarządzanie/koordynowanie/kontrolowanie pomocy współfinansowanej ze środków publicznych lub ze środków funduszy UE lub EFTA lub innych publicznych źródeł zagranicznych, przy czym przeprowadzone audyty lub kontrole polegały na uczestniczeniu w merytorycznych czynnościach audytowych lub kontrolnych oraz
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)”
oraz
- znajomość języka rosyjskiego, na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)”.
c.d. w pkt Informacje dodatkowe

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. 8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym
mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
10.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, wartości, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5a i 5b do SWZ dla danej części zamówienia oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 5c i 5d do SWZ dla danej części zamówienia.
11. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w rozdziale VII pkt 8.1SWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 2 SWZ musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 2 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 14. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).14.5 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).15. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale.16. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......)17. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem
osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dot. części 1 i 2 zamówienia :
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem § 1 ust. 6.
2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) zmian przepisów prawa, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do obowiązujących przepisów prawa;
2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto określone w § 4 ust. 1 pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto.
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;
4) okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy – zakres zmiany – zmianie podlegać będzie sposób realizacji umowy z zastrzeżeniem, że modyfikacja nie może prowadzić do zmiany charakteru prawnego umowy;
5) wystąpienia siły wyższej,
3. Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2 pkt 1, 3-5 , dotyczyć może również:
1) terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2, który może być wydłużony w przypadku ust. 2 pkt 1) i 3) nie dłużej niż o 8 miesięcy, a w przypadku ust. 2 pkt 4)-5) o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu umowy, jednak nie dłużej niż do 47 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy.
2) wynagrodzenia, które może być zwiększone jednak nie więcej niż o 10 % w stosunku do całkowitego wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1.
5. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniportalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu dla cz. II:
b) co najmniej jedną osobę na stanowisko Członka zespołu audytowego, która posiada:
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub kontroli oraz
- doświadczenie w przeprowadzeniu audytu lub kontroli w zakresie oceny procedur co najmniej 1 podmiotu lub komórki organizacyjnej podmiotu odpowiedzialnego(-ej) za udzielanie/wdrażanie/zarządzanie/koordynowanie/kontrolowanie pomocy współfinansowanej ze środków publicznych lub ze środków funduszy UE lub EFTA lub innych publicznych źródeł zagranicznych, przy czym przeprowadzone audyty lub kontrole polegały na uczestniczeniu w merytorycznych czynnościach audytowych lub kontrolnych
oraz
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)”
oraz
- znajomość języka rosyjskiego, na poziomie minimum B2 w skali globalnej biegłości językowej według „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) – Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ)”.

Osobami wyznaczonymi do pełnienia funkcji Kierownika zespołu lub członka nie mogą być osoby, które w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert były pracownikiem lub doradcą/ekspertem w instytucjach uczestniczących w systemie zarządzania i kontroli Programu PLRU 2014-2020.
Ocena dla cz. 1:
W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów w zależności od zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby dni roboczych na zakończenie audytów projektów za lata obrotowe 2020/2021 – 2022/2023. Termin na realizację audytów za dany rok obrotowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 90 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy przez IA listy projektów podlegających audytowi za rok obrotowy do dnia przekazania do IA wszystkich podpisanych przez audytowanych Beneficjentów (lub jeżeli dotyczy wraz z informacją o odmowie podpisania przez audytowanego Beneficjenta) końcowych sprawozdań z audytów projektów za dany rok obrotowy. Do celów określenia terminu zakończenia audytów projektów za dany rok obrotowy bierze się pod uwagę termin zakończenia ostatniego z audytów projektów wskazanych do audytu przez IA.
Punkty w kryterium nr 2 zostaną przyznane w sposób następujący:
70 – 74 dni roboczych 20 pkt.
75 – 79 dni roboczych 15 pkt.
80 – 84 dni roboczych 10 pkt.
85- 89 dni roboczych 5 pkt.
90 dni roboczych 0 punktów
Ocena dla cz. 2:
Zamawiający dokona oceny w ww. kryterium na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.
W K2 oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów w zależności od zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby dni roboczych na zakończenie audytów systemu. Termin na realizację audytów systemu wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 90 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy przez IA informacji o konieczności przeprowadzenia audytu systemu wraz z listą instytucji programowych podlegających audytowi do dnia zakończenia audytu określonego zgodnie z rozdziałem II.2.2.6 Harmonogram realizacji audytu systemu w OPZ tj. do dnia przekazania do IA przez Wykonawcę wszystkich podpisanych przez audytowane instytucje (lub jeżeli dotyczy wraz z informacją o odmowie podpisania przez audytowaną instytucję) końcowych sprawozdań z audytów systemu. Do celów określenia terminu zakończenia audytu systemu bierze się pod uwagę termin zakończenia ostatniego z audytów systemu instytucji wskazanych do audytu systemu przez IA.
Punkty w kryterium nr 2 zostaną przyznane w sposób następujący:
75 – 79 dni roboczych 20 pkt.
80 – 84 dni roboczych 15 pkt.
85 - 89 dni roboczych 10 pkt.
90 dni roboczych 0 punktów
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI