Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom, w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny zakątek przy ul. Mieszka I nr 55 w Koszalinie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020368
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom, w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny zakątek przy ul. Mieszka I nr 55 w Koszalinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom, w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny zakątek przy ul. Mieszka I nr 55 w Koszalinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3b1500-88a7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w punkcie 23 Rozdziału I SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w punkcie 23 Rozdziału I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje:1.1. Usługa zapewnienia całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej, bezdomnym zwierzętom będzie realizowana w obiekcie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny Zakątek” przy ul. Mieszka I 55 w Koszalinie, będącego własnością Gminy Miasto Koszalin lub w gabinecie weterynaryjnym Wykonawcy.1.2. Zapewnienie całodobowej opieki lekarza weterynarii rannym bezdomnym zwierzętom w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem tych zwierząt na terenie miasta Koszalina.1.3. Zapewnienie specjalistycznej (leczniczej) karmy dla zwierząt chorych przebywających w schronisku.1.4. Szczegółowy zakres usług weterynaryjnych stanowi: Załącznik nr 1a.1.5. Zamawiający informuje, że schronisko przystosowane jest do przebywania w nim 260 psów i 80 kotów.2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych związanych z prowadzoną działalnością, w tym w szczególności:2.1. Przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116, poz. 753), w sposób nie stwarzający zagrożenia dla zdrowia i życia zwierząt oraz nie zadający im cierpienia. 2.2. Przepisów prawa obowiązujących przy wykonywaniu zadania, a w szczególności przepisów weterynaryjnych i sanitarnych.2.3. Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 638),2.4. Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1421),2.5. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439),2.6. Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. Nr 158, poz. 1657),2.7. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116, poz. 753),2.8. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r . o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781);2.9. Przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych. 2.10. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. ( Dz. Urz. UE.L. Nr 119, str. 1);2.11. Przepisów dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska z uwzględnieniem zanieczyszczenia powietrza, wody i gruntu oraz postępowania z odpadami, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. Ewentualne kary związane z zanieczyszczeniem środowiska oraz niewłaściwym postępowaniem z odpadami, wynikające z działalności Wykonawca ponosi całkowicie Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena całego zamówienia 60 pkt. Kwalifikacje zawodowe 20 pkt. Termin płatności 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ, tj. art. 112 ust. 2 pkt. 2, 3 oraz 4 ) :Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:6.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie zapewnienia całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 60 000 - Usługi świadczone przez niego na rzecz psów i kotów stanowią co najmniej 60% wszystkich świadczonych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 6.2.A.Do wykazu usług Wykonawca załączy dokumenty z potwierdzeniem w formie rekomendacji, referencji itp. wskazujące, że usługi te wykonał z należytą starannością.Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 2) ustawy pzp dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:6.3. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi : 1) Prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynaryjni.2) Przynależność do odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Lekarsko – Weterynaryjnej.3) Preferowana specjalizacja w zakresie chorób psów i kotów.4) Prowadzenie umiejscowionej działalności weterynaryjnej w postaci gabinetu, przychodni, lecznicy, kliniki lub zakładu leczniczego.5) Lokalizacja gabinetu, przychodni, lecznicy, kliniki lub zakładu leczniczego nie więcej niż 15 kilometrów od siedziby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny zakątek” przy ul. Mieszka I nr 55 w Koszalinie.Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 3 ) ustawy pzp dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finasowej:6.4. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych przez cały okres trwania umowy. 6.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.5.1.oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do ROZDZIAŁU I SWZ;8.5.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, o których mowa powyżej obejmują:8.5.3. Wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie zapewnienia całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 60 000 - Usługi świadczone przez niego na rzecz psów i kotów stanowią co najmniej 60% wszystkich świadczonych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - Załacznik nr 4 do SWZ-wraz z dokumentami potwierdzającymi w formie rekomendacji, referencji itp. wskazujące, że usługi te wykonał z należytą starannością.8.5.3. Dokumenty:1) Prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynaryjni.2) Przynależność do odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Lekarsko – Weterynaryjnej.3) Specjalizacja w zakresie chorób psów i kotów.4) Prowadzenie umiejscowionej działalności weterynaryjnej w postaci gabinetu, przychodni, lecznicy, kliniki lub zakładu leczniczego.5) Lokalizacja gabinetu, przychodni, lecznicy, kliniki lub zakładu leczniczego nie więcej niż 15 kilometrów od siedziby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny zakątek” przy ul. Mieszka I nr 55 w Koszalinie.8.5.4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych przez cały okres trwania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 14.2. Wadium wniesione w pieniądzu winno być przekazane na rachunek: PKO BP S.A. nr 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726. Z dopiskiem: „Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom, w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny zakątek” przy ul. Mieszka I nr 55 w Koszalinie.”14.3. Potwierdzenie wpłaty wadium stanowi załącznik składany razem z ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.10.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 należy dołączyć do oferty.10.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. 10.4. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia został określony w punkcie 8. Rozdział I SWZ.10.5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.10.6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.10.7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z oferta oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.2. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.3. Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany niniejszej Umowy:1) Zmiany osobowe.2) Wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.3) Przyczyny obiektywne, niezależne od woli stron, zmiana stanu prawnego (w zakresie prawa krajowego lub lokalnego) lub zmiana stanu faktycznego (np. wyroki sądów, orzeczenia administracji), które sprawią, że wykonanie umowy w sposób w niej określony stanie się niemożliwe.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);2) zmiana osób upoważnionych przez Zamawiającego do uzgadniania i przekazywania informacji z Wykonawcą.3) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.6. Zmiany mogą być zainicjowane przez Wykonawcę lub Zamawiającego poprzez pisemne żądanie skierowane do drugiej strony. W żądaniu winna zostać wskazana przyczyna zmian, a także szczegółowy zakres zmiany. Jeśli z wnioskiem takim występuje Wykonawca winien on również zawrzeć w nim żądanie dodatkowego wynagrodzenia (o ile takie żądanie wystąpi) z tego tytułu oraz zobowiązany jest dołączyć szczegółową kalkulację podwyższenia wynagrodzenia.7. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sławoborze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI