Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku Jarosławiec - Ru

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku Jarosławiec - Rusinowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPostomino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyGmina Postomino
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020370
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku Jarosławiec - Rusinowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku Jarosławiec - Rusinowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-423f1bbb-88a7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002212/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku Jarosławiec - Rusinowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://postomino.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 65 Dane postępowania można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania w miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 26 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021.SS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku Jarosławiec – Rusinowo w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Nowego Osiedla w m. Jarosławiec”.2. Przedmiot zamówienia polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej realizowanej w III etapach:1) Etap I – budowa odcinka sieci kanalizacyjnej tłocznej o śr. 160 mm i łącznej długości 1,51 km na odcinku SR1-T25-TC12 oraz odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o śr. 200 mm o łącznej długości 5,0 m na odcinku Si1 – SR1 od istniejącej studni w ul. Leśnej do studni rozprężnej,2) Etap II – budowa odcinka sieci kanalizacji tłocznej o śr. 160 mm o łącznej długości 535 mb na odcinku od węzła TC12 do istniejącej sieci kanalizacji tłocznej śr. 90 mm zlokalizowanej przy kanale Głownickim na dz. nr 68/1 obręb ewidencyjny Rusinowo,3) Etap III – budowa odcinka sieci kanalizacyjnej tłocznej o śr. 160 mm o łącznej długości 680 mb na odcinku od istniejącej sieci tłocznej śr. 90 mm na dz. nr 68/1 obręb Rusinowo przy kanale Głownickim do przepompowni ścieków zlokalizowanej na dz. nr 55/2 obręb Rusinowo wraz podłączeniem przepompowni ścieków zlokalizowanej na dz. nr 62/1 obręb Rusinowo. Sieć należy lokalizować na dz. nr 425/1 obręb Rusinowo. 3. Prace budowlane w ramach zakresu I należy realizować na podstawie projektu budowlanego budowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na „Nowym Osiedlu” w m. Jarosławiec, gm. Postomino – Etap I. Natomiast prace budowlane dla etapu II i III należy realizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający dla etapu II i III posiada mapę sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych wraz z zatwierdzoną na posiedzeniu narady koordynacyjnej trasą projektowanych sieci. Uzgodnienia w zakresie dokumentacji projektowej zostaną zatwierdzone w formie pisemnej.4. Dot. etapu I Projektowana kanalizacja sanitarna przebiegać będzie w pasie dróg gminnych jak również na gruntach leśnych stanowiących własność Lasów Państwowych Nadleśnictwa Sławno. Zakres prac obejmuje swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur HDPE PN10 SDR 17, Ø 160x9,5 mm. Sieć tłoczną zakończyć studnią rozprężną (SR 1) i podłączyć do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Ponadto sieć tłoczną wyposażyć w kolumny płucząco-spustowe i napowietrzająco – odpowietrzające – zgodnie z dok. projektową. 5. UWAGA!!! Załączona do zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym i sieć wodociągową, natomiast do wyceny i realizacji w ramach etapu I zamówienia jest jedynie odcinek sieci tłocznej na odcinkach Si1 – SR1 oraz SR1-T25-TC12. Pozostały zakres dokumentacji projektowej realizowany będzie na podstawie odrębnego zamówienia w późniejszym czasie. Dodatkowo Zamawiający informuje, że na odcinku T25-TC12 o łącznej długości 409,5 m - do wyceny i realizacji należy przyjąć wykonanie sieci tłocznej z rur HDPE PN10 SDR 17, Ø 160x9,5 mm w zamian projektowanego HDPE PN10 SDR 17 Ø 90x5,4 mm.6. Dot. Etapu II i IIIEtap II obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości 535 mb z rur HDPE PN10 SDR 17, Ø 160x9,5 mm na odcinku od węzła TC12 do istniejącej sieci kanalizacji tłocznej śr. 90 mm zlokalizowanej przy kanale Głownickim na dz. nr 68/1 obręb ewidencyjny Rusinowo. Trasa sieci projektowana jest w pasie drogowym drogi gminnej oraz na gruntach leśnych stanowiących własność Lasów Państwowych, Nadleśnictwo Sławno. Na czas prowadzenia robót na gruntach leśnych stanowiących własność Lasów Państwowych - Nadleśnictwa Sławno Wykonawca zobowiązany jest do złożenia za pośrednictwem Zamawiającego wniosku o zajęcie gruntu na czas budowy za co zostanie obciążony opłatą. Po zakończeniu prac instalacyjnych na terenie leśnym, Wykonawca niezwłocznie wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie gospodarczej lasu w skali 1:5000 ze współrzędnymi geodezyjnymi przyjętymi do zasobów państwowych zgodną z zatwierdzonym projektem, której jeden egzemplarz przekaże Nadleśnictwu.Etap III obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości 680 mb z rur HDPE PN10 SDR 17, Ø 160x9,5 mm na odcinku od istniejącej sieci tłocznej śr. 90 mm na dz. nr 68/1 obręb Rusinowo przy kanale Głownickim do przepompowni ścieków zlokalizowanej na dz. nr 55/2 obręb Rusinowo wraz podłączeniem przepompowni ścieków zlokalizowanej na dz. nr 62/1 obręb Rusinowo. Trasa projektowanej sieci przebiega w pasie drogowym dróg gminnych. Ponadto projektowaną siecią należy wykonać przejścia pod dnem kanału Głownickiego celem przełączenia istniejących przepompowni ścieków (zlokalizowanej na dz. nr 55/2 i 62/1 obręb Rusinowo) do projektowanego kolektora tłocznego.7. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu/urobku Zamawiający wskaże w trakcie przekazania placu budowy w odległości do 5 km od placu budowy. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu po zakończeniu robót uporządkować i rozplantować lub shałdować. 8. Po zakończeniu robót plac budowy przywrócić do stanu nie gorszego niż sprzed budowy. Stan wszelkich dróg między innymi betonowych, gruntowych i szutrowych oraz chodników przekazać w stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem inwestycji - należy odbudować uszkodzoną na etapie robót budowlanych nawierzchnię dróg z kruszywa oraz płyt JOMB i płyt drogowych. W pasie dróg wykopy zasypywać piaskiem warstwami i zagęszczać do osiągnięcia odpowiedniego stopnia zagęszczenia na całej głębokości wykopu.9. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie częściowo na terenie zaewidencjonowanych stanowisk archeologicznych. W związku z powyższym Wykonawca robót zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych przed przystąpieniem do prac ziemnych oraz zlecenia prowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej przed przystąpieniem do robót zmiennych, jak również zgłosić rozpoczęcie prac do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Szczecinie, Delegatura w Koszalinie. 10. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:1) projekt budowlany „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na „Nowym Osiedlu” w m. Jarosławiec gmina Postomino- etap I”,2) opinie, uzgodnienia, załączniki do projektu „Projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na „Nowym Osiedlu” w m. Jarosławiec gmina Postomino- etap I”,3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,4) Program Funkcjonalno – Użytkowy,5) specyfikacja warunków zamówienia.11. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty związane z opracowaniem i wdrożeniem czasowej organizacji ruchu, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia, kamerowania sieci kanalizacji grawitacyjnej - na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego (zarejestrowany obraz z kamerowania sieci na płycie CD przekazać Zamawiającemu), opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu z przed inwestycji, w tym koszty odtworzenia nawierzchni dróg, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej ze szkicem tyczenia a także podatek VAT. 12. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 13. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej. 14. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej1) w zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o długości co najmniej 1500 m 2) w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadające niżej określone uprawnienia:a) kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej,b) projektant specjalności sanitarnej – 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe specjalności sanitarnej3. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujące podmiotowe środki dowodowe: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. Sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z załącznikiem nr 7.2. Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności robotami budowlanymi odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 8.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składne na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp - jeżeli dotyczy; pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) Upływu terminu związania ofertą,2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:a) w przypadku przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,b) w przypadku przedłużających się procedur, terminów wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,c) spowodowana niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególności: deszcz, śnieg, grad, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów i występującymi przez okres co najmniej 5 dni z rzędu, d) spowodowana udzieleniem zamówień zamiennych lub dodatkowych lub niewykonanych/zaniechanych.2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególności:a) zmianami przepisów prawnych, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,b) wykonaniem robót zamiennych lub dodatkowych lub niewykonanych/zaniechanych,3) Zmiany kierownika budowy, z zastrzeżeniem, że są spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ, 4) Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji przedmiotu umowy, na zasoby których Wykonawca powoływał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że są spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) W przypadku, gdy oferta wykonawcy nie zawierała informacji o części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierzał powierzyć podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem: "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI