IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w każdej części w wysokości: Numer części Kwota wadium [zł] 1. 100,00 2. 100,00 3. 100,00 4. 100,00 5. 100,00 6. 100,00 7. 100,00 8. 100,00 9. 100,00 10. 100,00 11. 100,00 12. 100,00 13. 100,00 14. 100,00 15. 100,00 16. 100,00 17. 100,00 18. 100,00 19. 100,00 20. 100,00 21. 100,00 22. 100,00 23. 50,00 24. 100,00 25. 100,00 26. 100,00 27. 100,00 28. 100,00 29. 50,00 30. 50,00 31. 50,00 32. 100,00 33. 200,00 34. 300,00
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: - łączne wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie (zmniejszeniu), w wyniku zmian ilościowych realizowanych dostaw, - zmiany ilościowe realizowanych dostaw: zastrzega się, iż podane w opisie przedmiotu zamówienia, ilości dostaw są szacunkowe i mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż nie może zostać przekroczona kwota łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, podana w formularzu, jako „cena ofertowa”, zmiana ilościowa nie wymaga wykazania tych okoliczności przez Zamawiającego, - zmiana zaoferowanego produktu na inny – równoważny: w przypadku wycofania danego produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-06, godzina:
08:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Dziecka nr 4 w Warszawie wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Filia Nr 1 Domu Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Filia Nr 2 Domu Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Przystań” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Dom na Jagiellońskiej” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Zespół Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” - grupa 1 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Zespół Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” - grupa 2 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Filia Zespołu Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Chełmżyńskiej" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczny Dom" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczna Wyspa" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i wędlin dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zielona Sąsiedzka" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Filia Nr 2 Domu Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Przystań” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Dom na Jagiellońskiej” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Zespół Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” - grupa 2 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Filia Zespołu Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Chełmżyńskiej" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczny Dom" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczna Wyspa" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Dom Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Filia Nr 1 Domu Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Filia Nr 2 Domu Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Przystań” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Dom na Jagiellońskiej” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Zespół Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” - grupa 1 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Zespół Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” - grupa 2 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Filia Zespołu Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Chełmżyńskiej" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczny Dom" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczna Wyspa" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zielona Sąsiedzka" wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
Dostawa warzyw i owoców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców dla Filia Nr 2 Domu Dziecka Nr 4 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
Dostawa warzyw i owoców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców dla Zespół Małych Form Opieki i Wychowania „Chata” - grupa 2 wg asortymentu opisanego w Tomie III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-14
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Łączna cena oferty brutto |
60,00 |
Termin płatności rachunku/faktury VAT |
20,00 |
Termin dostawy zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: