Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00279377
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48222345324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ewa.Szafranska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff1bec2-486d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono
w Rozdziale 8 SWZ. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
pośrednictwem platformazakupowa.pl : stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;
Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer
przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne, włączona
obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 19 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.D.SE.25.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla
Straży Akademickiej PW w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w :
Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo- cenowy,
Załączniku nr 3 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji: w ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z opisanego w niniejszej umowie prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę zestawów w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;
5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;
6) Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować dostawę w maksymalnej liczbie opisanej w SWZ;
7) Zamawiający zastrzega, ze ilość przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 25 % w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 4 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w Rozdziale 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zawartość soli na 100 g produktu gotowego – dotyczy pozycji 1-8 Załącznika nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zawartość cukru na 100 g produktu gotowego – dotyczy pozycji 1-8 Załącznika nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym
mowa w pkt 1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wypełniony szczegółowymi danymi i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy.
3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z
Załącznikiem nr 1c do formularza oferty;
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych
środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 4., pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w
całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty o których mowa
w pkt 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe:
1. na potwierdzenie, że oferowane usługi / dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty, wypełniony szczegółowymi danymi i
podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy,
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że
oferowane dostawy i usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania
wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy i Załączniku nr
3 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku gdy Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, Zamawiający wymaga
dostarczenia wraz z ofertą po 1 sztuce oferowanych produktów z pozycji 1 – 8 Załącznika nr 2 do
SWZ Formularz asortymentowo – cenowy, w celu dokonania oceny jakości produktów
spożywczych za pomocą zmysłów: wzroku, węchu i smaku, na podstawie oględzin i degustacji.
Wyroby dołączone do oferty celem oceny powyższych walorów jak i późniejsze dostawy muszą
posiadać oryginalne opakowanie, oryginalną fabryczną etykietę producenta zawierającą
informację o nazwie produktu, nazwie producenta, składzie surowcowym, kaloryczności, dacie
produkcji oraz dacie przydatności do spożycia. W ramach oceny organoleptycznej oceniany
będzie smak, zapach, konsystencja, zawartość substancji konserwujących, wygląd zewnętrzny.
Preferencje Zamawiającego w odniesieniu do posiłków: „smak” - bez obcych posmaków,
odpowiadający danemu gatunkowi konserwy/dania, bez nadmiernego użycia soli i przypraw (szczególnie ostrych, zabijających smak), itp. „zapach" - świeżej konserwy/dania, bez obcych
zapachów, wyraźny dla użytych dodatków itp. „konsystencja"-jednolita, zwarta, bez nadmiernego
wypływu wody i tłuszczu, użytych substancji do produkcji wyrobu itp. „wygląd zewnętrzny" - kolor
świeżego mięsa użytego do produkcji, z zabarwieniem charakterystycznym do użytych przypraw
i dodatków.
4. Jeżeli Wykonawca nie spełni minimalnych wymagań zawartych w opisie przedmiotu
zamówienia (Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy i Załączniku nr 3 do
SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) to jego oferta zostanie odrzucona. Jeśli próbka
nie będzie odpowiadała kryteriom równoważności, oferta zostanie odrzucona.
5. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy obowiązani są złożyć do upływu terminu
składania ofert określonego w Rozdziale 12 pkt. 12.1. SWZ i dostarczyć pod adres wskazany w
Rozdziale 1 pkt. 1.5. SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1. Wypełniony Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika
ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy.
3. Wypełniony szczegółowymi danymi i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Formularz
asortymentowo - cenowy.
4. (jeżeli dotyczy) Przedmiotowe środki dowodowe (w przypadku gdy Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne) to jest po 1 sztuce oferowanych produktów z pozycji 1 – 8 Załącznika
nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w Rozdziale 6 SWZ (6.10. – 6.13.) i Rozdziale 7 SWZ (7.13.1 – 7.13.7) Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę lub przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań
wymienionych w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy
Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw
podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku braku takiej informacji w treści formularza
oferty Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie w całości samodzielnie. Jeżeli
zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się, na zasadach określonych w art.118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać
Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je
w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art.122 ustawy Pzp stosuje się
odpowiednio. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia
Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawcy mogą
wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wraz z ofertą, która powinna zawierać niezbędne
informacje o wszystkich Wykonawcach wchodzących w skład konsorcjum/spółki cywilnej, należy złożyć: pełnomocnictwo pełnomocnika; aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty. Informacje zawarte w
oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 7.13.2. lit. b) SWZ stanowią wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: -
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - obowiązkowo składa każdy
Wykonawca, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, winien złożyć co
najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Informacje zawarte
w oświadczeniach, wskazanych w pkt 7.13.2 lit. b) SWZ tiret jeden i tiret dwa stanowią wstępne
potwierdzenie, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w
postępowaniu. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, wykonają poszczególni
Wykonawcy, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1e do formularza oferty. (jeżeli dotyczy)
dokumenty/oświadczenia wskazane w pkt 7.2., 7.3, 7.4., 7.5 w Rozdziale 7 SWZ. Zamawiający
będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólników spółki cywilnej obowiązują
przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy
spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty
jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W
zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy
rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte zostały w Załączniku
nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które
zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego par. 7.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo do rezygnacji z części usług, co jednak nie spowoduje obniżenia kwoty maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy o więcej niż 25 procent. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksimum 6 tygodni w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości przedmiotu umowy do wyczerpania tej wartości. Termin wykonania zamówienia : sukcesywnie przez okres 4 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty w ramach wartości brutto umowy w zależności od tego co nastąpi pierwsze.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI