ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00289654
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0944b905-4db9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „zakup
i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r.” nr postępowania 24/SZP/2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1,2a i 4 do SWZ.
ILOŚCI MINIMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)
Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Morąg,
Al. Wojska Polskiego 16
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Antrykot wołowy b/k kręg. kg 55 55 55 55 220
2. Wołowina ekstra kg 173 173 173 173 692
3. Polędwica wieprzowa kg 68 68 68 68 272
4. Wołowina zrazowa b/k kg 41 41 41 41 164
5. Karkówka wieprzowa b/k kg 250 250 250 250 1000
6. Łopatka wieprzowa b/k kg 250 250 250 250 1000
7. Schab wieprzowy b/k kg 263 236 263 263 1052
8. Boczek surowy b/k kg 56 56 56 56 224
9. Żeberka wieprzowe kg 125 125 125 125 500
10. Szynka wieprzowa b/k kg 125 125 125 125 500
11. Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne kg 60 60 60 60 240
12. Golonka wieprzowa z/k kg 8 8 8 8 32
13. Wątroba wieprzowa kg 30 30 30 30 120
14. Pasztetowa kg 31 31 31 31 124
15. Salceson włoski kg 25 25 25 25 100
16. Salceson ozorkowy kg 28 28 28 28 112
17. Kaszanka z kaszy gryczanej kg 44 44 44 44 176
18. Kiełbasa salami kg 30 30 30 30 120
19. Kiełbasa myśliwska kg 57 57 57 57 228
20. Kiełbasa jałowcowa kg 53 53 53 53 212
21. Kiełbasa parówkowa kg 44 44 44 44 176
22. Parówki z szynki kg 76 76 76 76 304
23. Mortadela kg 26 26 26 26 104
24. Kiełbasa biała parzona kg 50 50 50 50 200
25. Kiełbasa podlaska kg 70 70 70 70 280
26. Kiełbasa wiejska kg 71 71 71 71 284
27. Kiełbasa śląska kg 74 74 74 74 296
28. Kiełbasa toruńska kg 75 75 75 75 300
29. Kiełbasa zwyczajna kg 101 101 101 101 404
30. Kiełbasa krakowska parzona kg 60 60 60 60 240
31. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 60 60 60 60 240
32. Kiełbasa krakowska sucha kg 62 62 62 62 248
33. Kiełbasa żywiecka kg 74 74 74 74 296
34. Kabanosy kg 60 60 60 60 240
35. Baleron kg 72 72 72 72 288
36. Salami kg 38 38 38 38 152
37. Polędwica wieprzowa wędzona kg 56 56 56 56 224
38. Szynka wieprzowa wędzona kg 55 55 55 55 220
39. Szynka wieprzowa gotowana kg 57 57 57 57 228
40. Szynka wieprzowa konserwowa kg 75 75 75 75 300
41. Boczek wędzony parzony b/k kg 101 101 101 101 404
42. Rolada z boczku kg 58 58 58 58 232
43. Pasztet wieprzowy pieczony kg 41 41 41 41 164
44. Golonka wieprzowa kg 35 35 35 35 140
45. Ogonówka kg 50 50 50 50 200
46. Schab pieczony kg 42 42 42 42 168
47. Flaki wołowe krojone blanszowane kg 25 25 25 25 100

ILOŚCI MAKSYMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)
Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Morąg,
Al. Wojska Polskiego 16
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Antrykot wołowy b/k kręg. kg 200 200 200 200 800
2. Wołowina ekstra kg 405 405 405 405 1620
3. Polędwica wieprzowa kg 160 160 160 160 640
4. Wołowina zrazowa b/k kg 150 150 150 150 600
5. Karkówka wieprzowa b/k kg 600 600 600 600 2400
6. Łopatka wieprzowa b/k kg 600 600 600 600 2400
7. Schab wieprzowy b/k kg 615 615 615 615 2460
8. Boczek surowy b/k kg 135 135 135 135 540
9. Żeberka wieprzowe kg 300 300 300 300 1200
10. Szynka wieprzowa b/k kg 300 300 300 300 1200
11. Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne kg 150 150 150 150 600
12. Golonka wieprzowa z/k kg 20 20 20 20 80
13. Wątroba wieprzowa kg 65 65 65 65 260
14. Pasztetowa kg 75 75 75 75 300
15. Salceson włoski kg 60 60 60 60 240
16. Salceson ozorkowy kg 70 70 70 70 280
17. Kaszanka z kaszy gryczanej kg 105 105 105 105 420
18. Kiełbasa salami kg 75 75 75 75 300
19. Kiełbasa myśliwska kg 145 145 145 145 580
20. Kiełbasa jałowcowa kg 145 145 145 145 580
21. Kiełbasa parówkowa kg 115 115 115 115 460
22. Parówki z szynki kg 240 240 240 240 960
23. Mortadela kg 65 65 65 65 260
24. Kiełbasa biała parzona kg 125 125 125 125 500
25. Kiełbasa podlaska kg 180 180 180 180 720
26. Kiełbasa wiejska kg 180 180 180 180 720
27. Kiełbasa śląska kg 180 180 180 180 720
28. Kiełbasa toruńska kg 195 195 195 195 780
29. Kiełbasa zwyczajna kg 245 245 245 245 980
30. Kiełbasa krakowska parzona kg 150 150 150 150 600
31. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 150 150 150 150 600
32. Kiełbasa krakowska sucha kg 145 145 145 145 580
33. Kiełbasa żywiecka kg 175 175 175 175 700
34. Kabanosy kg 145 145 145 145 580
35. Baleron kg 170 170 170 170 680
36. Salami kg 110 110 110 110 440
37. Polędwica wieprzowa wędzona kg 150 150 150 150 600
38. Szynka wieprzowa wędzona kg 150 150 150 150 600
39. Szynka wieprzowa gotowana kg 150 150 150 150 600
40. Szynka wieprzowa konserwowa kg 185 185 185 185 740
41. Boczek wędzony parzony b/k kg 235 235 235 235 940
42. Rolada z boczku kg 145 145 145 145 580
43. Pasztet wieprzowy pieczony kg 100 100 100 100 400
44. Golonka wieprzowa kg 95 95 95 95 380
45. Ogonówka kg 145 145 145 145 580
46. Schab pieczony kg 120 120 120 120 480
47. Flaki wołowe krojone blanszowane kg 75 75 75 75 300
Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15114000-0 - Podroby

15131120-2 - Produkty wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilości minimalne i maksymalne stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy
w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy poniedziałek, środa i piątek
(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek
i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa
w poprzednim dniu roboczym)

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;
4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1,2a i 4 do SWZ.
ILOŚCI MINIMALNE

Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)
Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130
ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Morąg,
Al. Wojska Polskiego 16
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Noga z kurczaka mrożona kg 25 25 25 25 100

2. Noga z kurczaka kg 250 250 250 250 1000
3. Filet z piersi kurczaka mrożony kg 25 25 25 25 100
4. Filet z piersi kurczaka kg 285 285 285 285 1140
5. Filet z piersi indyka mrożony kg 25 25 25 25 100
6. Filet z piersi indyka kg 100 100 100 100 400
7. Filet z piersi kaczki kg 35 35 35 35 140
8. Skrzydełka z kurczaka kg 30 30 30 30 120
9. Wątroba z kurczaka kg 40 40 40 40 160
10. Żołądki kurczaka kg 50 50 50 50 200
11. Kabanosy drobiowe kg 75 75 75 75 300
12. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 100 100 100 100 400
13. Parówki z fileta z kurczaka kg 100 100 100 100 400
14. Szynka drobiowa kg 75 75 75 75 300
15. Szynka z indyka kg 75 75 75 75 300
16. Mortadela drobiowa kg 75 75 75 75 300


ILOŚCI MAKSYMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)
Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130
ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Morąg,
Al. Wojska Polskiego 16
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Noga z kurczaka mrożona kg 65 65 65 65 260

2. Noga z kurczaka kg 650 650 650 650 2600
3. Filet z piersi kurczaka mrożony kg 65 65 65 65 260
4. Filet z piersi kurczaka kg 670 670 670 670 2680
5. Filet z piersi indyka mrożony kg 65 65 65 65 260
6. Filet z piersi indyka kg 350 350 350 350 1400
7. Filet z piersi kaczki kg 90 90 90 90 360
8. Skrzydełka z kurczaka kg 75 75 75 75 300
9. Wątroba z kurczaka kg 95 95 95 95 380
10. Żołądki kurczaka kg 95 95 95 95 380
11. Kabanosy drobiowe kg 200 200 200 200 800
12. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 210 210 210 210 840
13. Parówki z fileta z kurczaka kg 200 200 200 200 800
14. Szynka drobiowa kg 210 210 210 210 840
15. Szynka z indyka kg 210 210 210 210 840
16. Mortadela drobiowa kg 175 175 175 175 700
Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy
w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy poniedziałek, środa i piątek
(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek
i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa
w poprzednim dniu roboczym)

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;
4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 3 750,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 1 150,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust 1 pkt 4), 5), 7) ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:
1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
(w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie może być mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 4 i nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 2 (odpowiednio od części zamówienia).
2) zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian,
a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje
w tym zakresie aneks do umowy.
3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.
5) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
6) Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r Ustawy
z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia:
• dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej
niż od dnia 02.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.;
• dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej
niż od dnia 02.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.;

Zamówienie zostało ujęte w Projekcie planu postępowań 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na 2022 rok.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Lidzbark
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - montaż długopisów Mogę zacząć od zaraz Proszę o przesłanie oferty .
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI