Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do internatu międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. IGNACEGO WYSSOGOTY ZAKRZEWSKIEGO W ŻELECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000181674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45
1.5.2.) Miejscowość: Żelechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257541169
1.5.8.) Numer faksu: 257541031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zspzelechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspzelechow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do internatu międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a52935f9-461d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00267473/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup artykułów żywnościowych dla internatu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a52935f9-461d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte są w regulaminie platformy miniportal.uzp.gov.pl oraz platformy epuap
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z art. 13
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D-22.71.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie” zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ.
- ZADANIE I - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie,
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.45-8.45. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę ww. wymogu, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 6 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1, 2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie” zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ
- ZADANIE II - Warzywa i owoce świeże
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie,
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.45-8.45. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę ww. wymogu, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 6 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1, 2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie” zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ
.
- ZADANIE III - Różne produkty spożywcze
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie,
- dostawy powinny być realizowane 2 razy w tygodniu w godz. 7.45-8.45. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę ww. wymogu, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 6 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1, 2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie” zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ
- ZADANIE IV - Produkty mleczarskie,
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie,
- dostawy powinny być realizowane 2 razy w tygodniu w godz. 7.45-8.45. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę ww. wymogu, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 6 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1, 2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie” zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ.
- ZADANIE V - Produkty mrożone,
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie,
- dostawy powinny być realizowane 2-3 razy w miesiącu w godz. 7.45-8.45. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę ww. wymogu, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 6 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1, 2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie” zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ.
- ZADANIE VI - Pieczywo i wyroby ciastkarskie.
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do Internatu Międzyszkolnego przy ZSP w Żelechowie,
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 5.00-5.30. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę ww. wymogu, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 6 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1, 2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
2.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy / podmiotu udostępniającego zasoby*
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA I SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Transportu, Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może Żądać zamawiający od Wykonawcy, żąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych prze z Zamawiającego w rozdziale II podrozdziale 6 SWZ - załącznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (jeżeli dotyczy).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian opisany jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-28